iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 29.11.2019 16:31

Te var paturpināt par to ka zem viena nosaukuma var būt pavisam atšķirīgi vēži.

Autiņam par 28k jaunam tas heads-up būs stikliņš virs instrumentu paneļa, kurā atspīd pāris cipari un navigācijas bultiņas. Vismaz 2x dārgākam tā būs projekcija vējstiklā.

Interesanti ja auto būs viens USB ports tas no izskatīšanas tiktu izmests

feciic 28.11.2019 20:16

Led lukturus kurus piemēram F10 pircējs varēja piepirkt kā papildus opciju pilnīgi noteikti ir galvas tiesu pārāki par lediem kas nāk tam pašam pasātam pa vidu starp adaptīvajiem lukturiem un halogēniem.

Personīgi tomēr tas zilganais tonis līdz galam nepārliecina jo naktī lietū pat Audi matrix led ceļa segumu neizgaismoja tik labāk cik varētu gaidīt no 3k vērtas papildopcijas, jā forši visu laiku tālie bet nav tik labi cik varbūt gribētos. Sausā laikā nav runas ka tur viss ir labi.

feciic 28.11.2019 20:06

Aizbāzt tad varētu bet ir mocikleti kam viņi diezgan dziļi iepakoti.

feciic 28.11.2019 16:15

Nav personīga pieredze bet uz mocikletiem tieši litija akumulatori ir tie kam ir problēmas aukstā laikā. Ne jau velti lielai daļai EV ir paredzēta akumuatoru apsilde.

feciic 28.11.2019 12:13

Veiksmi atrast kādu ar origināliem <300k kilometriem!

feciic 28.11.2019 12:12

Man škiet ka lielākā šī modeļa problēma ir lielie nobraukumi un LV autotirgus-samērojama gada/aprīkojuma/nobraukuma auto Vācijā un Zviedrijā maksā dārgāk kā Latvijā-kokrēti vienu izskatot itkā likās OK-ievests no Zviedrijas, avāriju nav, nobraukums īsts, cena par 1000 lētaka kā lētākais Zviedrijā. Apskatot klātienē(Rumbulā) viss itkā labi, bet uz savu servisu vest neļauj, pamanīju ka uz motora pannas no apakšas darba zābaka nospiedums-uz jautājumu kas tika darīts, atbildes no tirgoņa nav. Attiecīgi uz redzēšanos.

feciic 28.11.2019 12:05

Var piekrist par CX-5 relatīvi daudz auto par mazu naudu.

Divu litru benzīns gan ir krietni par knapu aktīvai braukšanai, mēģināts tika ar automātu-varbūt manuālis būtu labāks.

Ja sāk pētīt sīkāk tad visās malās lien ārā Japānas autobūves privičkas, ja tas netraucē tad ir OK braucamais.

Saskaiti vēlreiz visas kopējās, ne tikai iegādes izmaksas, varbūt uz degvielas patēriņa starpību ko salietu Mazdā sanāk kas interesantāks no citiem ražotājiem.

feciic 28.11.2019 11:56

LED pats par sevi neko nenozīmē, kādu laiku atpakaļ AutoBild veica lukturu salīdzinājumu un Seatam papildaprīkojumā pieejamie LEDi bija ar krietni sliktāku gaismu kā standarta halogēniem(gaismas izkliedes vienmērības ziņā).

Tāpat tas golfa aktīvais displejs bāzītē visticamāk būs sanācis tik briesmīgs lai pircējs uzreiz gribētu piemaksāt par "Aktīvo displeju premium"

feciic 28.11.2019 11:50

Nu top Stingeram ar prefeisa Ceed(I30) ir kopīgs tikai logo un degvielas veids.

Katram jau tas prieks pa savam-vienam gribas azartisku stūrešanu, citam komfortu vel kādam maksimāli mazu iztrūkumua maciņā. Parkāpjot no trīsgadīga Ceed uz trīsgadīgu golfu tā atšķirība bija vairāk nekā liela. Ar aktuālajiem KIA/Hyundai viss kārtībā.

Klau a tam Stingeram nebija novērojama stūres pastiprinātāja atslēgšanās nulles pozīcijā braucot pa taisnu ceļu? Šādu lietu esmu piefiksējies visiem mēģinātajiem KIA-Ceed 10', 16', Sportage 12' un 17. OK nebija 06gada Cerato bet viņam stūres pastiprinātāj sūknis piedzenas ar siksnu.

feciic 26.11.2019 12:27

Ja alfu tad pilnu un ar motoru lai vismaz kamēr brauc ir kāds prieks i acīm i ausīm i pakaļai

feciic 25.11.2019 20:44

Pirms pusotra gada izskatīju kā variantu sievai, info ievācu bet beigās tā arī nenopirku.

Atkarīgs ko gribi no tā auto ja vajag daudz vai vidēji daudz vietas tad garām jo auto gan pēc ārējiem gan iekšējiem izmēriem ir mazs. Man ar 210cm pie stūres bija ok bet tas arī viss. Par motoriem 1,8 un divu litru benzīni ir savi-nenāk nevienā citā modelī, 2,4 atmosfēra un 2,5 turbo ir dalīti ar lielajiem brāļiem, visi draudzējas ar gāzi, 2,4 pamatā ar automātiem un diezgan ēdelīgi. Abi mazākie cik pētīju tad nožēlojamās komplektācijās.

Dīzeļi trīs tilpumu 1,6 un divlitrīgais PSA ražojumi, D5 komentārus neprasa-tas gan caurmērā tūkstoti-pusotru dārgāks. 1,6 nav slikts bet varētu būt drusku par īsu jaudas ziņā parasti arī paknapās komplektācijās, divlitrīgajam lielākais mīnus pjezo elektriskas sprauslas-nav remontējamas, ņemot vērā ka viņas mirst robežās no 200-300k kilometriem tad lielākajai daļai LV nopērkamo auto viņas ir apsprāgušas un sačakarējušas DPF, kurš jau arī lielākajai daļai parasti ir amputēts.

Pēdējos gados interesants ir econetic izpildījums-garāka kārba, spec diski un zemākas atsperes ekonomiskākai braukšanai.

Tā ka ja patīk tad meklē labu, dzīvu ekspemplāru, neskopojies ar kārtīgu diagnostiku un pērc nost.

Es beigās nopirku MK6 golfu, kurš arī nu jau ir pārdots

feciic 22.11.2019 11:20

Cenā līdz 40k eur ir diezgan daudz alternatīvu ar 5+2 sēdvietām- Kodiaq, Tarraco, Tiguan allspace vai drusku pieliekot jau sanāk kruzaks, kas gan ir drusku no citas operas bet daudz vairāk auto par to pašu naudu. Jābūt izteiktam Hyundai fanam lai laistu garam šo izvēli.

Pirmās un otrās paaudzes Santa's bija diezgan bieži redzamas ielās, trešā paadze jau krietni retāk un domājams ka tas ir cenas iespaidā, jo ja pirmās divas bija daudz auto par adekvātu naudu tad šobrīd ir daudz auto par tādu pašu naudu kā līdzinieki.

feciic 21.11.2019 21:03

Ja tā būtu kritiska problēma tad tiktu risināta uzstādot lielākus/izturīgākus filtrējošos elementus, motoros kam mainās tikai filtrējošais elements nekāda šņaga no filtra ārējās virsmas noskalota netiek(izvazāta pa motoru) un diezvai tajā īsajā brīdī kāds mega ļaunums rastos.

Te drīzāk jāpaceļ jautājums par auto ne/sildīšanu aukstos rītos ????

feciic 21.11.2019 12:17

Tieši tādēļ katrai mašīnai lietotāja instrukcijā ir noradītas eļļas viskozitates klases atkarībā no temperatūras.

Ar 0wXX vai 5wXX eļļu tur var baigi par šo iespējamo problēmu neiespringt.

feciic 21.11.2019 10:33

Papētot cenu lapu izskatās ka kautko tomēr ir pārskaitījušies-parasti jau viduvēji aprīkotu eksemplāru cenas iesniedzas klasi augstāku modeļu bāzītēs, Tucson biezākā versija ir par tūkstoti lētāka kā Santa Fe lētākā, respektīvi viduvēja Tucson pircējam būs grūti iepārdot Santa Fe jo cenas starpība tomēr ir diezgan pamatīga pieņemot ka vidējais pārdotais Tucson varētu maksāt ap 30k eur.

feciic 21.11.2019 10:20

Sadegšanas kamerā? Ja eļļa degkamerā nonāk tādā daudzumā ka var ieskalot abrazīvu tad to motoru pa taisno karotēs jāpārkausē.

Ja normālam, laicīgi mainītam filtram atveras pārspiediena vārsts tad kautkas nav bijis kārtībā ar eļļas viskozitātes izvēli.

feciic 19.11.2019 21:00

Par kādu lietu? Ja cilvēks nezin ko nopircis nav jēgas stāstīt kā eļļu mainīt vai kas varētu būt pie vainas. Vēljovairāk ja pat nav norādījis cik riteņi ir velkošie kam šinī stāstā ir diezgan liela nozīme.

Turklāt te ir divi jautātàji-vienam kārba otram noplūde un avārijas režīms. Vienam pie kārbiniekiem, otram pie motorista/diagnosta.

Tehniskas problēmas internetā var risināt ja ir konkrēts jautājums un vismaz kautkādā izpratne par to kā darbojas automobilis, visos citos gadījumos var mierīgi doties pie rīkstnieka vai gaišreģa ar kristāla bumbu.

feciic 19.11.2019 13:26

Nu vispār multitronicam ar DSG kopīgs ir tas ka tās ir ātrumkārbas.

Multitronics ir variators un Audi kļūme ir šo relatīvi vārīgo konstrukciju montēt kopā ar dzinējiem ar relatīvi lielu griezes momentu(aka dīzeļiem). Japāņiem tā konstrukcija šķīst pat uz pusotra litra benzīniem. Viena lieta ir pati kārba, kuras konstrukcija nevar būt mūžīga otra braucējs, kurš ar agresīvu braukšanu mūžu diezgan pamatīgi saīsina,

feciic 17.11.2019 15:16

Tev viss labi?

feciic 14.11.2019 17:56

Liela starpība starp borta datoru un faktisko patērinu arī var liecināt par sprauslu problēmām. Borta dators patēriņu skaita ņemot vērā degvielas spiedienu, sprauslas teorētisko ražību un sprauslas atvēruma laiku. Ja tā "čurā" vai sprūst tad pie mazāka teorētiskā atvēruma laika tā cilindrā gāž vairāk degvielas, ecu piekoriģē atvēruma laikus lai nodrošinātu +/- vienmērīgu darbību.

Fords pie apsprāgušām pjezo sprauslām(elektrisko daļu) momentāno patēriņu rādīja zem trim litrim velkot 130-140 un ar pusbāku piedāvāja nobraukt vairāk par 1000 kilometriem

feciic 13.11.2019 17:00

Vēl var paskatīties kas ar egr notiek, ja viņš tiek darbināts ar vakuumu un nav sensora tad arī var palielināt patēriņu tieši šosejas režīmos

feciic 12.11.2019 23:14

Šis gan ir spēcīgi teikts, ir gadījies trīs gadus rezerves riteni neaiztikt un vienu un to pašu riteni pārdurt ar dienas starpību.

Vienam no family vāgeniem bija tikai kompresors ar putām un run flat riepas-gandrīz 4 gados nesanāca neko notestēt.

feciic 12.11.2019 17:57

1. Parbaudi termostatu(temperatūras)

2. Ja tas auto visu dzīvi pavadījis Latvijā tad saved kārtībā bremžu suportus, kuri diezgan droši būs norūsējuši.

3. Līka savirze un tizlas riepas tāpat var diezgan pamatīgi ietekmēt patēriņu.

4. Diagnostika, kurā māk vairāk kā nolasīt kļūdas.

Personīgā pieredze ar 1,6tdi golfu-patēriņš bija par ~litru lielāks nekā būtu vajadzējis būt, viss augstāk minētais tika sakārtots-diagnosts konstatēja ka pirmās vecuma pazīmes pie 200k ir sākušas par sevi manīt-kvēpu filtrs pusmūžā, sprauslām korekcijas vairs nav ideālas, turbīnai aizture nedaudz lielāka kā jaunai-viss kas bet nekas konkrēts, ko izdarot auto būtu "kā jauns".

feciic 11.11.2019 22:19

Katrs brauc ar to ko var/grib/domā ka var atļauties, pērkot auto ar jaunu apskati par 1000 eur un vienalga kādu motoru, pēc gada to nododot lūžņos un pērkot nākošo, piecu gadu kopējā izdevumu bilance vienalga būtu mazāka kā jaunam priusam ar trīs litru patēriņu.

feciic 11.11.2019 13:48

Ja skatās tikai izmaksu pusi tad protams tur viss ir skaudri.

Dīleris ar tiem motoriem vienkārši netiek galā un šauj ar lielgababalu.

Bet no otras puses tas ir atmosfērisks benzīns ar gandrīz 300zirgiem un patēriņu kā 1,6 toyotai, vai tā nav fantastika?

Otra puse inženieru darbs-cik daudz par visu ko ir padomāts un kādi kļūdu noteikšanas un novēršanas algoritmi ir izstrādātāti-tas nav uzlecošās saules zemes auto ar regulējamām vārstu atstarpēm

Lasītākie raksti

Jaunie raksti