Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
centis 09.05.2009 21:13

Biežāk vajag divas pasažieru vietas blakus kā vienu!Neērti šiem tā sēdus gulēt,ja tā ilgāk jābrauc,ka varēt vismaz uz vienu stāvokli atlaist-ar kaut-kādu štoporu nofiksēt?Ja neko šeit neuzzināšu-nāksies pirkt kādu šrotā izmēģinājumiem.

centis 11.07.2008 18:52

Redzi Kindzuli,es topika vidū aizsāku tēmu -ko ņemt VW (2.4)vietā(nākotnē),taču puse klātesošās publikas ir par ātrumu,"vieglā" vadāmību un iespējams-par pilnu(nepilnu)elektropaketi.(tad nu aizgāja par motoriem-kurš labāks ....).Tad nu es atļaušos vēl pēdējo reizi pavaicāt tautai-kā kalpo piecgadīgi busiņi kā tranzīts(ar priekšu velkošo),LT(arī ar priekšu),renis?Lūdzu remonta izmaksas(aptuv.),vai arī salīdzinājumu ar T4.Kā ir ar T5??Policija nomainīja vecos tranzītus pret jauniem,arī ātrajiem ir jaunie T5,gan MB,kā arī turas pie vecajiem T4.(Drīzumā gan jau arī viņus aptaujāšu!)Lūdzu viedokļus iz pieredzes-kuri ir nobraukuši vismaz100 000!Īpaši jau protams interesē cik daudz ir tie elektronikas čakeri,kā (cik ilgi)ar to diagnosticēšanu?!!

centis 11.07.2008 16:12

msh rakstīja: Kuri ir tie "motorīši bez turbīnām un ar pietiekošu jaudu" iekš T4? Tas 2.4D? Personīgās pieredzes dēļ negribētu piekrist. Cita lieta, ka uz tiem 2.4D var nežēlīgi žmiegt kapeiku, ko ar 2.5 TDI nevar - toties tas, normāli kopts, vienmēr atstās 2.4D dūmu mākonī.

Braucot vienmērīgi uz 130-kāda atšķirība-2.4 vai 2.5tdi??Pedālis tāpat nav līdz galam nospiests abos gadījumos.

centis 11.07.2008 15:50

Pirms caravellas savus 200 000 nobraucu arī ar voyageri-kantaino 2.5TD,domāju motorīts līdzīgs VW(jaudas parametros)-ir arī man ar ko salīdzināt!Sākumā likās ka 1/4 jaudas par maz,taču pieradu un īpaši nesūdzos-laikam vecāks(prātīgāks palieku>Vienīgi voyagerī droši liku tos manis minētos 20 kūdras maisus-VW-nez kādēļ jāpiedomā par svaru-it-kā lielāks taču.!!Vovim pakaļā ir lāgas un viens kārtīgs tilts(kurš gan ķeras aiz ķieģeļiem).

centis 10.07.2008 13:02

Vakar ar 2.4D vilku 1.7 t ogles piekabē(+450 kg. piekabes pašmasa)-nu ar 4 robu tīri normāli vēl var turēt citiem līdzi,ar 5-to-pa līdzenu ceļu negurst!!(temperatūra-vid.stāvoklī).Par ātrumiem-man reiz gadījās piekabei ass galu nolauzt,kā arī ir dzirdēts ka piekabe atāķējas(laikam bagāzas svars uz piekabes aizmuguri nepareizi novietots)-nu nevajadzētu vālēt uz sotaku,jo ja kas..., tad to visu saimniecību nebūs iespējams savākt.Tiem kas brauc ilgi un ātri(garus ceļus)-nebūšu beidzamais kurš atgādina tādām vajadzībām vēlami motorīši bez turbīnām,ar pietiekošu jaudu.Taču tirgus mums piedāvā mazus 'forsētus"motorus ar nedrošu elektron.vadību.Agrāk sportisti beidzot aktīvā sporta gaitas nekļuva par invalīdiem(tā man teica masiere).To pašu varu attiecināt uz masveida autobūvi šodien.

centis 07.07.2008 22:33

Kindzulis rakstīja: aaa... T4 kravnesiibai bij laba manta- opiciaali tiek razjotas un andeleetas pastiprinaataas atsperes(inkasatoriem chtolji ) 2t un bez bazjaam

VW centrā man piedāvāja viscietākās par 80 ls.gb.Drīz būs jāņem ja neatradīšu Tevis atrastās!

centis 07.07.2008 22:21

Nu tad laikam nav nekā ko varētu T4 vietā ņemt???

centis 07.07.2008 22:18

Sandis_UR rakstīja: Kaada ir pieredze at Renault Traffic???

Un veel vai ir kaads megjinaajis ieks T4 multivan iekraut 1 tonnu?

Caravellē esmu ielicis 22 maisus nu ļoti slapjus kūdras maisus(mājās nosvēru vienu-52 kg)+piekabē-37 gb.Viss notiek,tikai pakaļā viena atspere par pusvijumu īsāka palika.

centis 07.07.2008 22:11

msh rakstīja:

centis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

Gadatirgos Tās baltkrievu izdotās, no Haynes manuāļiem pārspiestās grāmatas normālās grāmatnīcās var gan pasūtīt, gan nopirkt Diemžēl oriģinālu kuj pie mums nopirksi

Nu nezinu tad ko jūs gribat uzzināt,grāmatas līdz šai dienai mani ir pilnībā apmierinājušas:kā kārbu noņemt,kā kulisi pieregulēt,kur-ko atrast,el.shēmas arī ir,hadeni pilnībā var pārlasīt,zobeni un rullīšus arī uzskatāmi parāda kā nomainīt-viss nepieciešamais!Man šobrīd ir piektā mašīna-visās piecās grāmatās attēli un apraksti ir bijuši labā kvalitātē(cik nu atļauj laiks un sajēga-mēģinu pats tikt ar visu galā).Ja kārbu vaļā nejauc un motoram virzuļus neaizstiek-ar šīm grāmatām jāpietiek!!!!

centis 07.07.2008 14:38

Gregers rakstīja:

centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.

Vai Tu domā ka pērkot P: 2008 g.caravellu pie fričiem tā būs daudz labāka par šeit pirkto.Vai esi ar to saskāries?Neticu tādām baumām.Ķīpenē 'džeks no ekspedīcijas....-ar oranžo landcruizeru stāstija ka vecos landroverus-kantainos-joprojām ražo vecajā stilā-tik dārgi viņi esot un nav populāri šeit.-ja tā ir -lūk piemērs,ka ir jauni labie vecie autiņi.

centis 07.07.2008 14:27

centis rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

Anatolijs-26 46 07 88-cik zinu, vienīgais cilvēks ar tādu preci.Grāmatas gandrīz visiem autiņiem.

centis 07.07.2008 14:21

Gregers rakstīja:

centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.

Pēc šī citāta punkts par to ka jāiepērk rezervei vēl kādsT4.

centis 07.07.2008 14:18

Sandis_UR rakstīja:

superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...

Paldies,

Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.

Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,

no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.

Sandi_UR,par ātrumu tur gan nav ne ziņas,tacu tehniskos jautājumus atradīsi ļoti labā grāmatā(gan krievu val.!!),kuras var nopirkt gadatirgos!!Varu arī pameklēt telef.nr.

centis 06.07.2008 19:53

Man kādreiz bija pasāts-1.6 D,kalpoja bez atrunām!Eļļu vajadzēja jau pieliet uz 10 000-vēl 6litrus,tā arī pārdevu-ejošu,kuzavs sapuva pirmais.Paņēmu 13-gadīgu,nobraucu vēl 300 000-lūk tādu vai labāku kvalitāti es gaidu no jaunās paaudzes mašīnām!!!!!!!!!!!Mazāk tās taču nemāksā lai pirktu kā vienreizējas liet.preci.

centis 06.07.2008 19:41

Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

centis 05.07.2008 18:13

Nevajag man tos liekos 50 zs,ja par tiem jāmaksā ar elektroniskām problēmām,kuru dēļ autiņš servisā var nonīkt bezgalīgi.Šobrīd braucu ar tiem 74 un varu izdarīt visu,arī 2 t.piekabi valkāju.Bet soļara-kopš no tās atteicos,nav man vairs katru gadu 2smidzin.jāmaina(jāgaida rinda servisā),ziemā neaizsalst,lec normāli,bāka tīra.Prieks no tīras mantas(Neste-arī pie kases nav jāstāv).Nav garāžā ar to mantu jālaistās.Par cik VW izmantoju arī biznesam-darbam ir jāpelna-nav ļitaku,taču ir normāla soļara bākā.

centis 05.07.2008 17:45

Lūk-elektriskie sūkņi un t.t.-problēmu sākumi.Vai tad viņš ir labāks par mehānisko??(kuram reiz uztaisot profilaksi dīzeļcentrā vairs nav jātaisa nekas-iet līdz mašīna sapūst(ja nelej tumsi zaļo dziru bākā))

centis 05.07.2008 15:32

Varbūt Jums ir zināmi busiņi-5-gadīgi,vienalga kādas markas,-kuri ir izturējuši laika pārbaudi?Eiropas.Es zinu ka tā-teikt darbam jāņem tik vācu ražojumi,Ford,VW,MB.Vairāk nezinu!!MB-visdārgākais ekspluatācijā,Fords(vismaz vecais)bija jāskrūvē visbiežāk no manis nosauktajiem,paliekVW.Tgad esot LT-ar priekšu velkošo-vai tā ir??Tas vāģis ir cieņā,taču neko vairāk arī nezinu.

centis 05.07.2008 15:22

Ma jau labāk patiktu reāli 2.5 l un ap 100 zs.Kur maza litrāža un liela jauda-tur elektronika bezjēgā.Runa jau ir par mehānisku transporta līdzekli ne kosmosa kuģi!Ko darīsiet ja 2.5 jaunais dīzelis -stāvvietā vairs nelec????Es savam T4 līdz vakaram(ļaunākajā gadījumā)vainu atradīšu,bet Jūs?Nu ļoti daudzi cilvēki-tie kuriem ar autiņu nav jāapliecinās citu acīs-vēlas sev vecos/labos dīzelīšus vai arī benzīnniekus bez kompjiem(un 4/6 kārtīgi resniem svečvadiem,normālu benzīna sūkni motora telpā u.t.t.)Es labāk brauktu ar vecā tipa motoru un bākā ielietu dārgu co2 neitralizātoru-būtu i man labi,i dabai.Patēriņš līdz šodienai taču nav īpaši mainījies,kādēļ tad tā jākompjutirizējas!!!!!!

centis 05.07.2008 11:40

Vēlos nedaudz atdzīvināt šo tēmu!Lūk paies vēl 5 gadi,ko ņemam T4 vietā????Man ir 2.4,pat bez el.logu cēlājiem,-gribēšu tikpat uzticamu kā tehniski,tā arī elektriski ?!Vienkāršu,uzticamu busiņu savam biznesam!Vai tiešām jau tagad būtu jāiepērk rezervē kāds 94*-lai stāv????Varētu taču VW turpināt izlaist vecās pārbaudītās vērtības vienā rūpnīcā un visi būtu apmierināti!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti