Kaut kāda šaize ar jūsu lapu,nevar ielogoties caur telefonu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut kāda šaize ar jūsu lapu,nevar ielogoties caur telefonu.
Tu jau sevi pazemo vilkdamies kā veca plauša.
Kompī iemet kļūdu un apgriezieni sāk pedēt,100% to zinu un esmu redzējis dzīvē.Kļūdu nodzēs un autiņš strādā kā nekas nav bijis.
Mjā,300 metri,tev ar ačiem nav labi.
Ir lieliski saprotamas,JO TUR IR KRUSTOJUMS!!!!
P.s. Biku uzcepos,jo tie idioti kas pirms zīmes 70 man palido garām ar 110-120,aiz krusta brauc uz 80.
Droseļvārsts liek motoram peldēt tukšgaitā.
Nu gan tu izgāzies kā veca sēta,tas ir C4 Picasso bet man ir C3 Picasso.
Re kur vainīgā blīve
Un tā figņa,netieku gudrs kas tas ir-Reg. elements, Ekscentrvārpsta (maināms vārsta gājiens)
Autodock.lv
Prasco radiators,salona apsilde
cena:169,81 eur
izmēri:173x224x26.
Prasco radiators,motora dzesēšanas sistēma
cena:37,94 eur
izmēri:380x544x23
Viņi man sākumā piedāvā variantus,kādas firmas un kāda cena.Vot vajadzēja man pečkas radiatoru,bija četri varianti,polis,amerikānis,Valeo un vēl viens kura cena jau bija vairāk par 100 eur.Poli neieteca ņemt,tad prasīju par amerikāni,tas ir NRF,viņi ražo visu veidu radiatorus,cena 66 eur,to arī paņēmu.Valeo maksāja ap 80 eur un bija jāgaida vairākas dienas bet pie amerikāni jau tiku nākamajā dienā.Vakarā pie viņiem pasūtu tad nākamājā dienā ap pl.11 jau var saņemt.
Netērē laiku uz šito халявную рожу,pliks kā baznīcas žurka bet jūtas kā latvijas miljonārs kurš nevar izvēlēties kādu auto pirkt.Kā man šitie ēzeļi besī,braukā ar nojātiem dīzeļiem bet gudri dirš.
Kāda galvas blīve,par ko tu tur murgo?Es tak rakstīju par vārstu vāku ne galvas blīvi,nejauc pimpi ar pirkstu.Tu jau pipelē esi?
Fanam galvenais ir maz dzinējs,viņš noteikt būtu gatavs aprīkot ar gāzi pat 0,5l dzinēju.
Nesanāca man šodien izjauk to radiatoru,darba bija daudz.Bet pret gaismu apsatījos kādi viņam kanāli,izkatās mazāki par 1 mm,tur jau mikroni,pirmdien izjaukšu,negarantēju kad uz telefona man sanāks tik smalkas bildes bet pacentīšos.
Es salīdzinu ar taviem 600 eur ko tu atdevi par ķēdes komplektu.Mana motora ķēdes nomaiņa ir tik vienkārša kad to var izdarīt jeb kura mājsaimniece jeb sieva vai sieviete.Protams kad es to pats nedarīšu jo man zināms ļoti izcils kaktu serviss,piezvanu viņiem,pasaku kas jādara,pasaka cenu un visssssss,cena vairs nemainās,darbs padarīts godam,nekādu aizrādījumu.Toties Citroena dīleris mani kārtīgi izpisa,visa motora apakša eļļā,braucu pie dīlera lai nosaka kur noplūde.Nomazgāja man motoru,tad teica lai kādus 500 km nobraucu un tad pie viņiem,atbraucu,atdzina kad aizmugurējais kloķenes blīvslēgs tek,kārbu jāņem nost ar visu sajūga kurvi un sparatu.Huj tev,nekāds blīvslēgs nav vainīgs,tas kaut kāds devējs kas atrodas motora aizmugurē zem vārsta vāka,galā viņam ir kaut kas līdzīgs šnekam,es nav tik gudrs dzinējos.Karoče,izpisa mani pa pilnu programmu.
Ir tāds kantoris Autodraugiem.lv,visu tev atradīs ko vēlies un cenu izvēlies pats,tikai tur iepērku daļas priekš sava auto jo nav veikalu uzcenojuma.Ne viena šaize nav bijusi ar detaļu nesaderību!
Magneti Marelli 480 eur
Tāds izskatās šis komplekts par 320 eur
Manam auto viena blīve jānomaina jo pa viņu dzen ārā eļļu,lai viņu nomainīt ir jāņem nost vārstu vāks bet tā nav tā vāka blīve,kaut kāds dačiks/devējs,tāpēc doma pie reizes nomainīt ķēdi ar visiem zobratiem kas iet uz sadalenes,īsāk sakot ķēdes komplekts,lai man tur otreiz nav jālien.Ķēdes komplekta cena ir no 320 eur līdz 480 eur,lētāk nekā tavējam .
Kā noteikt izstaipītas ķēdes skaņu,tas ir smags gadījums,nav komentāru
Man jau liekas kad tavējais vēl trakāk žvadz!
Volx rakstīja: Es nezinu, prasu. Mani interese kāpec ķēde neizdzīvoja līdz 150 tk. un redzu, ka rajsta - vainīgs kloķvapstas saļņiks. jau iepriekš lasīju, ka nepareiza, slikta eļļošana ietekme ķedes darbību. To saļņiku grūti nomainīt, nav jājauc viss motors? Sakara ar viņu nevar sākt eļļa iet kādā citā mehānismā, piemeram tosolā?
Kas tev teica ka viņai jādzīvo tikai 150 tk.?
Mana auto ķēde dzīvo jau 190 tk.,PSA 1,4l vti arī atmosfēriskais, dīlers teica ka ķēdi jāmaina kad viņa sāk grabēt aukstam motoram.Manam auto kloķvārpstas priekšējo blīvslēgu viegli nomainīt, noņem siksnu piedziņas šķīvi un tiec pie blīvslēga.Tavam auto manuālā kārba?
druknais1 rakstīja: Lai man nokalst pirksts ar kuru es te klabinu, ja Tu ne reizi neesi runājis pa telefonu braucot.
Pati runāšana jau nekam netraucē bet serfošana telefonā jau rada problēmas.Vienreiz man te pa priekšu brauc auto kurš muļļājās,te bremzē,te lēni uzsāk kustību,piegriezās un apdzinu,skatos vista(sieviete) pie stūres dragā ar pirkstu pa telefonu,internetā nolēma paserfot.Vot tas jau ir pisec.