Ozz rakstīja: leetaak buus pa to naudu sakopt jau esošo mucu nevis pirkt citu...
un peec tam ģenereet topikus "viii-man galvas liikas, vii man sadalenes izdilušas, viii veel kaut kas"
rekur tev 1.8 biideli, paarlasiitu piedaavaaja...
pazvani Valdim, vins no saviem kraajumiem sakomponees tev ij aizdedzi, ij normaalu karbuuzi. un brauksi švilpēdams, ja jau taa muca tik auhjenni patiik
Un tavas domas pr 2.6l bīdeli,tomer jaunāka gada bīdeli,universāls,vietas vairāk,vai ir vērts ņemt,vai nav?
Audi_B3 rakstīja: Un vēl man te pēkšņji pavīdēja iespēja paņent B4 universālu 1995.g ar 2.6l dvēseļi,nu un diezgan palēti,vai ir vērts uz viņu skatīties,vai nē???
njem tik ciet- nakas labaaks nevar buut vismaz servisniekiem buus darbs
Kādā sakarā viņiem būs darbs,pastāsti kaut ko vairāk!?
Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.
Tev nepareizi šķiet Tā kā ekotroniks pamatā tomēr ir karbulis tad tam degvielu piegādā parasts motora blokā ieskrūvēts sūknis un filtrs ir tas sīkais nieks, kuru topika autors aprakstīja kā nomainītu. Pie bākas ir tad, ja sūknis ir bākā, šim nav
Tātad cik noprotu tad cita degvielas filtra tur vairs nav!??
sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!
Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.
Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.
Nomainīju, problēma pazuda
Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu
MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!
Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.
sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!
Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.
Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.
Nomainīju, problēma pazuda
Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu
MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!
tukšgaitas drosele ta ir... tur jau taa fiiča ka aukstu viņu lej ciet pamatiigi, bet siltu mazliet. taatad trekns maisiijums. un rij gan jau ka arii...es ar to sisteemu diezgan dabuuju nofisties.
veel jau pastaav variants paatrinaataaja suukniiti skatiites, vai tur membraanai nav zvizģec...
Kautkādu tur vakumnieku arī mainījām,krievu mēlē saucamais Ttampļora vakumņik!!Tam arī bija zvizdzec,varbū atkal būs beidzies,jo uzlikām lietotu!!
sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!
Manējam lūznim arī tā bija. Dodot virsū itkā uzkarās un tad aiziet ar aizturi. Vainīgas bija sveces, pēc tīrīšanas biju pārāk mazu atstarpi uzlicis.
Vot tieši tā arī ira,bet kad motors iesilst paliek itkā īsāka tā uzkāršanās!!!
Tas ir tāds zvērs, arī boša veidojums. Karbulis, kam uzkarināta elektronika - tam ir vadības bloks, kas vadoties pēc lambdas un vēl šī tā virināja karbulī esošu vienu [varbūt vairākas, neesmu pētījis] klapi. Pašam karbulim klāt nāk štekeris ar kaut kādiem sepiņiem vai cik tur kontaktiem. Tāds zvērs nāca uz VAG 1.6 karburatorniekiem [atrodams otrajos golfos, mucās, iespējams, B3 passātos] kā arī opeļos. Un tā nav monošprice. Ja atņem nost elektroniku, tas ir karbulis.
Nu jā kautkā tā arī teica kautkāds karbulis ar elektroniku!!!
sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!
Skatījās man te viens spečuks kas audi un Volkswagenus taisa,un pateica ka ir 1.6 karburātors,es jau arī lidz ši domāju ka ir monošprice,tākā sajā jomā neesmu spēcīgs nesaprotu vairs neko!!!
msh rakstīja: Zonde? Tātad tomēr ekotroniks? Žēl ka nav bijusi [un arī nebūs ] interese papētīt, pēc kā, izņemot lambdu, tas ērms vadās, tb, kas tur vēl var atsprāgt
Aga stāv tur zonde!!Pastāsti konkrētāk kas ir ar to ekotroniku???
Svečvadi ir OK.Sveces samainītas,arī zonde uzlikta jauna!!būs jāsāk ar karbi,un tad pamazām visu pēc kārtas izčekot!!Divus gadus esmu nobraucis un nekādu problemu nebija,tik vien zināju kā hadenē kaut ko pamainīt un viss!!A te pēkšņi sākās tā ķibele!!
Svečvadi ir OK.Sveces samainītas,arī zonde uzlikta jauna!!būs jāsāk ar karbi,un tad pamazām visu pēc kārtas izčekot!!Divus gadus esmu nobraucis un nekādu problemu nebija,tik vien zināju kā hadenē kaut ko pamainīt un viss!!A te pēkšņi sākās tā ķibele!!
Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...
nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...
vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....
vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums
mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē
tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???
To karbūzi man te jau visādi meistari grozīja,bija saskrūvējuši tā ka rija 10l uz sotaka
Un nau jau tā ka nav pavisam naudas,vienkārši gribēju pajautāt vai i liela jega mēgināt sačinīt šopašu autiņju,vai varbūt tirgot nost un pirkt kādu biku jaunāku kautvai topašu audiB4!!!Bet nu laikam jāpagaida biku siltāks laiciņš,un bus laikam pašam jāšāk studēt to karburātoru!!
Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...
nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...
vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....
vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums
mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē
tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???
To karbūzi man te jau visādi meistari grozīja,bija saskrūvējuši tā ka rija 10l uz sotaka
msh rakstīja: Bet par tēmu - pie esošās kārbas uz esošajiem stiprinājumiem var uzskrūvēt jebko, kam ir četri cilindri un ko VAG koncerns ir uzražojis līdz 2000. gadam, vispār jau arī vēlāk, bet nu tas tā. Ja gribas tīri nomainīt tikai motoru, tad maksimums tev ir 1.8. Var, protams, likt lielāku un ķīmiķot kaut kādu niknāku karbuli Jēgu tam dižu neredzu. Ja karbuļa vietā sagribas ielikt šprici, tad sākas interesanta padarīšana Jāmaina bāka, jāliek sūknis, jāsaliek citas degvielas trubas, jānomaina pakaļējo lukturu provodka[tur ir sūkņa vads, protams, ja patīk ķīmiķot, var saķīmiķot divus vadeļus ], motora provodka, šprice un, protams, pats motors, vēl daži nieki. Savādāk tur viss ir plug'n'play, sasprauž provodkai štekerus, saskrūvē visas skrūves un viss ir Pats liku 1.8 karburatornieka vietā 2.0E. Vēlāk sanāca arī to pašu motoriņu pārlasīt. Secinājums - nav vērts pirkt citu divdesmitgadīgu motoru ja nevar to pārbaudīt darbībā. Vismaz piedarbināt ja ne izbraukt.
P.N. Klasiskais VAG 1.6 karburatornieks no 1.8 karburatornieka atšķiras ar kloķeni, karbuli, varbūt arī ar virzuļiem vai klaņiem, to gan neesmu pētījis. Pārējais viss 1:1, protams, dažiem motoriem kaut kādi prikoli izveikti - piemēram, 1.6 ar ekotroniku Arī nepiekritīšu deksim ka 1.6 un 1.8 vienādi ejot - savu 10-20 nm starpība tomēr ir.
P.P.N. Tev varbūt tas 1.6 arī ir ar ekotroniku?
Kas tas par ekotroniku it??Nu eļļu arī neēd,no maiņas lidz maiņai nekripatiņju mevajag pieliet!!!! Itkā karburātoru nesen iztīrījām!!Varbūt kādācita vaina kautkur pasļēpusies?
MMM nu tad baukšu šodien lūkot to B4,izbraukt,papētīt,varbū i paņemšu!!