Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Yukki 27.01.2007 0:35

pagaidam snieg,ka solits! varbut brinumi tomer notiks?

Yukki 26.01.2007 18:48

BEIDZAMĀS ZIŅAS :

Sarunā ar trases īpašnieku vienojāmies sekojoši: ja sestdien, t.i. rītdien, 27.01.2007 11:00 no rīta trasi klāj 40 cm bieza sniega sega, mēs dodamies trasē, ja ne S-Lidināšanās pārceļas, piem. par vienu nedēļu.

N.B. neaizmirstiet, ka vakarā paredzētā SAAB kluba pirts nekur nepārceļas - viss notiks pie jebkuriem laikapstākļiem, un kas pats galvenais:

PASĀKUMS BŪS LABAIS !!!!!!

ja, kas zvaniet Normundam: 29220123 !

Yukki 26.01.2007 15:36

exif rakstīja: Bishki labaaka juutiiba Ka joslaa un shamo nekjer Spectre III iekaartas! Mosh ir veel kaada atskjiriiba, bet shiis buutiskaakaas! A maksaa daargi - 280 Ls Tev vajag RX65? Ir viens eksemplaars pa 160 Ls

bmwpowerā labākas cenas

Kur uzzināji par "jutības" testiem Ka frekvencē, linkus dod!?

Hirsch, nu tad nevajag Tev tādu ierīci, priecājies! Es savā apzinīgajā mūžā esmu vairāk samaksājis pat ar visu detektoru

Yukki 26.01.2007 14:56

sviests iz ass:

Kāds vīrietis nolēmis pārdot savu gandrīz jauno auto un uzlīmē uz auto stikla sludinājumu ar savu mobilā tālruņa numuru. Braucot pa pilsētu, viņš spiests apstāties sastrēgumā, un pēkšņi iezvanās mobilais tālrunis.

- Vai tu pārdod mašīnu?

- Jā.

- Par 600 latiem esmu gatavs ņemt!

Vīrietis ir šokā:

- Tu ko – sajucis esi?! Jaunu auto par 600 latiem?!

- Nu labi, par 800.

- Aizmirsti! Tas pat nav smieklīgi!

- Protams, ka es nejokoju! Tu paskaties spogulī – es “Kamazā” braucu tev aiz muguras! Pēc minūtes pārzvanīšu – ja nepārdosi, samalšu BMW aizmuguri miltos!

Vīrietis paveras spogulī un aizmugurē tiešām redz “Kamazu” ar smīnošu šoferi pie stūres. Atkal iezvanās tālrunis:

- Tu mašīnu pārdod? - jautā jau cita balss.

- Jā...

- Tev tas kretīns no “Kamaza” jau zvanīja?

- Zvanīja gan.

- Cik piedāvāja?

- 800 latus.

- Uzsit cenu, maita tāds! Īsi sakot, vairāk par 300 latiem es piedāvāt nevaru – mums aizkavējusies algu izmaksa. Bet kad pieņemsi lēmumu, atceries, ka es esmu tev blakus ar “fūri”.

Yukki 26.01.2007 14:36

exif rakstīja: Nevajag kaadam skreejeejam Beltronics STi Driver?

Cik maksā, un kāda tam atšķirība no RX65?

Yukki 26.01.2007 9:30

Klau, spečoki un tirgoņi, kur salabot BEL detektoru? Lai gan skaļums ir uz max, signāls kļuvis knapi dzirdams Vēl kādu laiku atpakaļ palīdzēja strāvas vada pakustināšana, bet tagad arī tas nelīdz - detektora raidītos brīdinājumus ar acs kaktiņu redzu, bet nedzirdu, kas var viendien rezultēties nepatīkamā randiņā ar \"stopētājiem\" Lai gan man tas neliekas loģiski, tomēr vēl mēģināšu nopirkt citu strāvas vadu, bet šķiet, ka no biežās krišanas tajā verķī ir panācis vaļā kāds kontakts, kas atbild par trokšņošanu

P.s.Geosparā vakar biju, šie \"it kā labo\" whistlerus, bet ar BEL neņemas. Viņi gan mani iepriecināja dubultā: tagad CP sapirkuši radarus, kas raida POP režīmā: www.geospars.lv/... , ko mans verķis nevelkot, tamdēļ ieteicams nomainīt!

Yukki 25.01.2007 13:30

Noklausīts stāsts, uzbūru ainiņu un apsmējos dikti:

Visa darbība notiek vakara pusē, pārpildītā tramvajā...

Kā tas bieži notiek, konduktore piesējas pie mazas meitenes, kurai rokās bija vijoles futlāris... Viņa nekādīgi nespēja samierināties, ka tas aizņem dārgos kvadrātcentimetrus viņas vagonā un lika maksāt kā par papildus bagāžu! Rezultāts: bērns novests līdz asarām, mēģinot iestāstīt, ka viņa ar lielāko prieku maksātu, taču naudiņas viņai nav, jo tā iztērēta pusdienām...

Visu šo ainu novēro kāds jauns (jāpiebilst-krēslā sēdošs) vīrietis, līdz arī viņa nervi neiztur un viņš ņemas aizstāvēt meitenīti... Viņš uzbrūkošā tonī skaidro konduktorei, ka vijoles futlāri, ko meitene tur rokās, jau nekādīgi nevar uzskatīt par palildus bagāžu un ka pretējā gadījumā viņam būtu jāmaksā par olu paciņu, ko viņš tur savā klēpī. Uz šiem argumentiem konduktorei nav ko atbildēt un viņa ātri vien nozūd tramvaja priekšgalā.

Tramvajs turpina ceļu, piestāj pieturā, kurā vīrietis - aizstāvis arī izkāpj...taču stāsts šeit nebeidzas...tajā pašā pieturā iekāpj cits jauns vīrietis un apsēžas vīrieša-aizstāvja vietā...tad arī seko kulminācija!

Acīmredzot, konduktore bija gaužam aizvainota par iepriekšējā vīrieša izteikumiem, tāpēc, neko nenojausdama par fikso vīru maiņu, kareivīgā solī devās zināmā virzienā un izšāva vienkārši ģeniālu teikumu:" Ja es gribēšu, tad Jūs maksāsiet arī par savām olām!"

Jāsaka, ka uz brīdi iestājās klusuma brīdis...līdz beidzot no pavisam neinformētā jaunā vīrieša mutes izšāvās vēl ģeniālāka atbilde: "Kad manas OLAS būs bagāžas lielumā, tad arī es par tām maksāšu!"...klusuma brīdis izšķīda..punkts

Yukki 23.01.2007 15:50

llxx rakstīja:

Yukki rakstīja: Ir nedaudz dīvaina zemīte: foto.inbox.lv/...

Kas tur dīvains??Svētais 9-5 sābs kā taksis??

Nē, svētais Crysleris

Yukki 22.01.2007 23:51

Ir nedaudz dīvaina zemīte: foto.inbox.lv/...

Yukki 12.01.2007 15:01

ee sexperti, kas tiem kosmiskajiem SPORTA sajugiem tads pinkerigs, ka tie tik biezhi nokaujas? Ja jau PARASTIE spejigaki, tad kapec nelieto tos, a?

Yukki 10.01.2007 14:12

Klau, kāc nezin, kāpēc ir tā, ka daudzas sievietes izvairās vadīt automašīnas, bet toties nebaidās vadīt lielus trolejbusus un tramvajus. Autobusus atkal nē, a ko? Savukārt veči tikai autobusus un arī automašīnas, bet tramvajus un trolejbusus ne, a ko?

Yukki 09.01.2007 18:58

Saab klubs ceturtdien, 2007. gada 11. janvārī rīko kluba sēdi, kurā tad arī mēģināsim saskaņot viedokļus “i-auto rallija” sakarā un aicinām piedalīties visus, kam ir interese, bet ne viss ir gluži skaidrs. Sēde notiks “E & S Auto” telpās plkst. 19:00.

Tāpat arī pārrunāsim “bezsniega s-lidināšanās” pasākuma iespējamību un sāksim domāt par 2007. gada Saab kluba pasākumiem. Laipni aicināti!

Yukki 09.01.2007 11:42

ieris rakstīja: Skatos, ka iAuto rallim pieteikušās jau 5 SAAB ekipāžas! Vai šis būs otrs SAAB rallis?

Varbūt izveidot vēl vienu ekipāžu, lai ir 2 SAAB komandas?

Droši, dēļ veselīgi uzkurinātā adrenalīna ļaudis šķiet ir pavilkušies uz šo izklaidi. Plančiks ir - 2 SAAB kluba komandas (t.i. vismaz vienam cilvēkam no ekipāžas jābūt SAAB Kluba biedram). Komandā 3 auto, no tiem 2 labākie gūst ieskaites punktus posmā. Vienīgais, kas mani uztrauc, ir lai veidojot komandas, visas ekipāžas apzinātos savu spēju tikt uz lielāko daļu posmu, lai posmā piedalās vismaz 2 no 3 auto no vienas komandas, tādējādi gūstot ieskaites punktus komandai. Kautkādu laiciņu pirms 10.februāra acīmredzot visiem interesentiem jātiekas un jāizrunā komandu sastāvi, stratēģijas, ekipējums, iespējams pienākumi. Pagāšgad viss notika vairāk vai mazāk pašplūsmā, bet nedaudz lielāka kārtība iespējams noderētu un palīdzētu labāk sagatavoties.

Pats šogad kā komandas biedrs vairs diemžēl nestartēšu, bet pāris posmos noteikti ņemšu dalību kā individuālais dalībnieks, tā lieta ir traki lipīga! Un vispār, KUR IR SNIEGS, dritvainazīt???

Yukki 05.01.2007 16:29

Gandrīz neiespējami, bet fakts, 2006.gada iAuto amatieru rallijā Latvijas SAAB Kluba komanda izcīnīja 3.vietu! Kā mēs to panācām, lasiet šeit: www.saabclub.lv/... Mums patika!

Yukki 04.01.2007 9:42

Uz deputāta godu nepretendēju, bet paskatoties, kas tikuši pēdējā Saeimā, es domāju, ka es to varētu, piemēram tāds kekss kā Ščerbatihs ir labs svarcēlājs un jokdaris, bet mandomāt,ka par jautājumiem, ko tie pārējie 99 piedāvā izspriest, viņš vispār nerubī fišku (ja vispār saprot latviski)

Lielveikalu stāvvietās es skatos, vai potenciālais "sarunu partneris" kustas, vai sāk kustētēties, pie tam zīmes tiek dotas ar pagriezienu rādītājiem vai arī ar rokas mājienu, kas redzams CAUR PRIEKŠĒJO vējstiklu, jo nestādos priekšā, kā var komunicēt caur sānu logiem, jo tādā gadījumā acīmredzot auto atrodas blakus, nevis perpendikulāri. Arī "krampis stūrē redzams caur priekšējo logu,nevis sānu. Sastrēgumā no blakus joslas iespiesties var bez acu kontakta, ir jārāda pagrieziena rādītājs, nevis jāmeklē skaists acu pāris blakusautomašīnā unj ir redzams, vai "(ne)laidošais" auto sāk vai nesāk kustību, tas ir elementāri. Īpaši laba vai slikta garastāvokļa gadījumā komunikācijai ar blakusauto eksistē automātiskā logu atvēršanas poga, jo savādāk tas tāpat nedzirdēs, ko Tu saki

Esmu gatavs parakstīties zem logu tonēšanas aizlieguma atcelšanas, kā arī sieviešu augšdaļu caurredzamībai, šie abi nav pretrunā

Yukki 03.01.2007 19:29

hacis rakstīja:

tiiraakaa demagogjija...ar savu dziivokli tu crashu nevari izraisiit un lielaakai daljai toch vienalga ko tur tur dari. ar auto ir citaadi. Ja gaishaa dienas laikaa pilseetaa, bliivaa satiksmee ja es redzu tavu seju no savas mashiinas es kriizes situaacija varu paredzeet kas notiks taalaak. tas pats arii braucot no aizmugures. ja es redzu cauri tavam caram, tad es varu pamaniit potenciaalaas briesmas un neuztasiit lieku annaa liishanu.

un vispaar nesaprotu ko tur sleepties ar taam pleeveem. laikam sleepjas tas kam par kautko ir kauns...

Šito izskaidrojiet man nejēgam nedaudz plašāk - krīzes situācijā Tu redzēsi manu seju. Un???? Es krīzes situācijā centīšos savākt auto, varbūt cenšoties ar acs kaktiņu novērtēt, kur virzās Tavs auto, nevis skatīšos vai gadījumā nemiedz vai neesi aizvēris(-usi) acis! Es neatceros tādu gadījumu, kad būtu centies ieskatīties kādam citā auto braucošam šoferim sejā, lai gan ar maniem tumšajiem logiem to izdarīt ir vieglāk Nesaskatu vajadzību. Vai \"slēpjos\" tāpēc, ka man ir kauns? Hmm, ļauj padomāt, bet šķiet, ka nē, drīzāk es nevēlos katram garāmgājējam izrādīties Te jau bija uzskaitīti pāris iemesli, kāpēc auto ar tumšiem logiem ir patīkamāks un man patīk tieši tāds. Es nevienu nataisos uz ielas galināt, bet nevēlos piekrist tai \"caurskatāmībai\". Arī smagos un autobusus ir iespējams taisīt caurspīdīgus, - ja jau daram, tad daram kā pieklājas, pārtaisam un ieviešam citus standartus, aizliedzam visu necaurzpīdīgo, jo tas apgrūtina braukšanu, nevis tikai pa druskai aizliedzot tonēt tikai vieglo auto priekšējos logus.

Kāpēc visu laiku kā piemērru min Vāciju? Ir daudz civilizētu valstu, kur logu tonēšana nav aizliegta, ASV ieskaitot. Kāpēc mēs nekopējam tās valstis?

P.s.visdrošāk satiksmei būtu aizliegt cilvēkiem vispār pārvietoties, jo tas ir bīstami. Kur ir tā robeža, kur sākas saprātīgi aizliegumi un kur tie traucē?

P.s.s. citēšanas guru.

P.s.s.s. šoreiz Dex taisnība, lieki pieklabināti KB un patērēts laiks. Vot šitie čaļi www.traffic.lv/... lai gan ir padīvaini, bet tiešām kautko dara, ne tikai lieki klabina topikos

Yukki 03.01.2007 19:16

hacis rakstīja:

Yukki 03.01.2007 16:05

Nu vēl nevar nomierināties! Kam tas traucē??? Sodam arī visus trolejbusus, smagos un citus "necaurredzamus" transportlīdzekļus. Mans auto, mans īpašums, es nevēlos, ka kāds skatās iekšā manā īpašumā. Komunikācijai ar citiem vadītājiem es izmantoju pagriezienrādītājus, nevis acu piemiegšanu! Iesaku aizliegt arī aizkarus, lai visām mājām var redzēt cauri, vai gadījumā tur iekšā kāds negatavojas darīt kko sliktu!

CP tādas ierīces šķiet tiešām nav, bet iespējams, ka var likt braukt uz CSDD "pārbaudīties", nezinu gan uz kāda pamata. Kad uz šo kontrolēja kopā ar CSDD, tad gan varēja sodīt, jo tiem bija aparāts, TIESĪBAS UN ZINĀŠANAS pārbaudīt auto tehnisko stāvokli.

Yukki 03.01.2007 11:38

Teicami formulējumi! rally.artlibitum.net/...

Principā, lai arī tikai nokļūšana uz startu, normāls maraton-etaps, kurā tiek nobraukti vairāk kilometru tūkstoši nekā dienu skaits kurās tas tiek izpildīts. Lai arī pa bāņiem, tomēr žigulis tam pavisam noteikti nav būvēts. Viens labums – žigulī nenāk miegs. Katrā ziņā braukt garas distances ir vieglāk. Mūsdienīgos automobiļos vajadzētu speciālu režīmu – nakts režīms, kuru aktivizējot uzreiz parādās nenormāls troksnis, motors ik pa laikam noraustās, visu laiku automātiski mēģina pamest taisnvirziena trajektoriju, lai būtu diezgan aktīvi jāpiestūrē, uz kājām sāk pūst karstu gaisu, savukārt kaut kur nu durvīm velk aukstu un tās ik pa brīdim ir jāattaisa un jāaizcērt tik stipri, ka otrā pusē durvis savukārt atsprāgst vaļā. Kaut kāds pētījums bija, ka 80% negadījumu notiek dēļ tā, ka vadītājs aizmieg. Lūk - way-to-go!

Esam nedaudz apraduši ar tehniku un tehnika ir apradusi ar mums. Žigulis, principā, ir nesalaužams, jo lūzt viss cits, tikai ne tas, ko mēs laužam. Mēs vispār braucam godīgi un nelaužam neko, tātad no tā izriet, ka lūzt pilnīgi viss. Pēdējie 1000 kilometri žigulim bija vissmagākie. Vispār jau ir mazliet arī apnicis viņu taupīt, tiek mīts salīdzinoši nejēgā: ja pa Poliju braucām „taupīgi” un nespringstot uz 80, tad tagad, satikuši pārējās Latvijas ekipāžas nesamies viņiem līdzi pa kalniem augšā/lejā uz 100 un pāri, t.i. brīžiem iet vienkārši grīdā (pa kalnu uz leju izspiedām 105 pēc GPS). Lēnām pa vienam pazūd pribori - ja visu Franciju tahometrs brīžiem aizgāja „pastaigāties”, brīžiem pārnāca mājās, tad tagad spidometrs pateica pavisam „uzredzēšanos”, kā arī tahometrs vairāk mājās nerādās. Vispār jāsāk ar to, ka spidometrs (un attiecīgi arī odometrs) jau startā rādīja nepareizi, to pašu darīja arī tahometrs, bet nu vismaz kamēr viņi to darīja viennozīmīgi, tā kā pieradām. Toties benzīna daCHiks tā arī neko nesāka rādīt, bet tas nesagādā problēmas, jo mākam rēķināt. Eļļas spiediena rādītājs nav un lampa arī nav. Pārbaudām līmeni katru rītu (bet tā kā mēs braucam non-stop, tas nozīmē - nekad). Principā vienīgais, kas strādā ir temperatūras rādītājs un voltmetrs, kurš visu laiku ir motivējoši atspiedies pret galējo atzīmi – 16V. Temperatūras rādītājs savukārt izglāba Barselonas centru no vēl lielāka sastrēguma, jo pamanījuši ka sāk karst, apgriezāmies un apbraucām sastrēgumu pa citu ceļu.

Taure strādā, tas pats galvenais!

Kaut kur pie beigām pazuda arī starteris, bet Imanc, principā, pierādīja, ka žiguli var uzstumt viens pats, kamēr otrs ļerkst pa rāciju – UWAGA UWAGA, netiekam no vietas! Vēl izpūtējs krīt nost. Lēnām izdeg un kļūst aizvien skaļāks. Bet tā – galvenais, ka žigulis kustas. Motors pa šoseju iet normāli, bet, ja dabon nomest nost – spļaudās un „šauj” uguņus. Raustās, kamēr atkal iekurina pilnu toni. Tā kā uz priekšu tiekam, grūtāk ir lavierēt pa mazpilsētām. Žiguls nesaprot, laikam tuvu pie pusgada normas ar viņu tiek nobraukts 3 dienās, un, ja tā padomā - diez vai kāds žigulis pusgadu brauc bez jebkādas tehniskās apkopes. Bet nu tas viss sīkumi – sataisīsim. Vesela servisa diena priekšā, jo Gibraltārā ierodamies laicīgi. Papildus visam vēl izlēmām, ka žigulis ir nopelnījis jaunu gaisa filtru un varbūt arī spoli (ja neesam atstājuši mājās).

Vēl gar ātrumkloķi sāka pūst karstu gaisu salonā diezgan spēcīgi. Tā it kā roku žāvējamais aparāts būtu pabāzts zem grīdas. Tā kā vēl viena ekstra žigulim ir nākusi klāt, pečku varēsim uzsist gaisā jau Marokā.

Pa ceļam esam arī puslīdz tikuši skaidrībā ar to, kas tika atstāts mājās. Tas ir sadalītāja vāciņš, rotors, ģeneratora siksna, kondensators, ģeneratora oglītes un sprieguma regulators, moš vēl kaut kas Principā viss, ko mums rekomendēja ņemt līdzi katrs otrais un ko mēs arī nopirkām. Vienīgais mierinājums, ka pusi no šīm lietām mēs jau uzlikām uz žiguļa startā un līdzi paredzējām ņemt vecās daļas kā rezervi. Bet tas neattiecas uz ģeneratora daļām, taču elektrība mums patīk ļoti.

Dienas citāts: „Viņš ar visām mašīnas atslēgām iet pie mašīnas, kura tur nemaz nestāv”. (c) Rolands

PLYMOUTH-BANJUL 2007 letiņu izpildījumā rullē vairāk kā Parīze (Lisabona) - Dakāra !

Yukki 02.01.2007 18:33

Vakar pa Discovery rādīja kautkādas amatieru ziemas gonkas pa ezeru. Dalības maksa bija USD35, lai gan stāstīja šķiet par angliju. Atšķirībā no mums pierastās prakses tur laida trasē uzreiz visus brauciena auto, atšķīrās noteikumi par klasēm - ielas auto nedrīkst pieskarties citiem (incants noteikums, ņemot vērā, ka trasē vienlaicīgi bija ap 20 auto, kas taisnē vilka virs 130 km/h), savukārt, "sporta auto" klasē drīkstēja būt "kontakti un auto arī attiecīgi izskatījās kā apņurcīti šrotiņi. Sportisko auto klasē līderos bija Volvo 1800 un 2x SAAB 912 un dažādi golfiņi Par Volvo vēl neko, bet par SAAB gan šie šķiet nolaida ūdeni, vismaz es tādu auto nebiju dzirdējis, tie bija parasti turbo 900 OG.

Uh, kā sagribējās ziemu un pafrēzēt kādu ziemas trasi un ezeru!!!

Yukki 02.01.2007 11:17

Lai nav jāveido jauns topiks,- šis ārprāts tiešām jau ir spēkā???

www.tvnet.lv/...

2007.gada 1.janvārī stājās spēkā vairāki būtiski grozījumi Ceļu satiksmes likumā un Ceļu satiksmes noteikumos, informē CSDD.

Būtiskākās izmaiņas ir tās, ka no nākamā gada transportlīdzekļa vadītāja pārkāpumu būs atļauts fiksēt ar fotoiekārtas vai videoiekārtas palīdzību, neapturot transportlīdzekli.

Šādos gadījumos administratīvā lieta tiks izskatīta un lēmums pieņemts bez personas klātbūtnes. Protokolu trīs dienu laikā nosūtīs transportlīdzekļa īpašniekam vai tā turētājam. Šajā gadījumā transportlīdzekļa īpašniekam tiks noteikts tikai naudassods, pārkāpumu uzskaites punkti vai citi soda mēri netiks piemēroti.

Yukki 02.01.2007 10:44

Draugi jautā vecam vecpuisim: - Cik ilgi tu taisies dauzīties pa pasauli bez ģimenes? Vai nav pienācis laiks precēties? - Priekš kam? Man ir divas māsas, kuras par mani rūpējas un dod man absolūti visu, kas man nepieciešams... - Nu labi, bet māsas nekad nespēs aizstāt labu sievu, mīlēties ar viņām ir liels grēks! - Kāpēc?! Viņas jau nav māsas man!

- Es gribētu, lai man ir tik daudz naudas, ka varu nopirkt lidmašīnu!

- Kāpēc tev vajadzīga lidmašīna?

- Man nav vajadzīga, bet es gribētu, lai man būtu tik daudz naudas...

Yukki 23.12.2006 1:44

Dekster,es nerunaju par konkreto postu un ari ne par Tavu nepatiku pret SPS vai SAAB,kas ir nebutiski,bet par TAvu attieksmi pret visiem iAuto lasitajiem,jo Tu lecies ar daudziem daudzos topikos. Neviens cits tads cilveknidejs te nav bijis,vai ari ir bijis mazgadigs un tagad izaudzis un neradas.Tu boja sheit atmosferu,tapec piedavaju Tevi uz laiku no shejienes atturet,varbut tas Tev palidzes. Protams,ka vislabakas zales pret tadiem, ka Tu, ir pilnigs ignore,bet kapec vairumam ir japaciesh tads Deksters,kam te viss un visi nepatik,atvieglo dzivi sev un mums visiem un kadu laiku atputies no mums!

Yukki 22.12.2006 16:29

deksters rakstīja:

Yukki rakstīja: Pēdējo nopirku leišu Senukiai, bet vislētāk tādus dod SPS Auto - gandrīz 2x lētāk, kā "brandotie" akumulatori, man ievajadzējās steidzami plkst 19:00 vakaraa, tāpēc skrēju pie leišiem.

Pilnīgi saprotams,jo saabam der pats lētākais variants. No sps pirktās daļas 90% gadījumu neatbilda solītajam un bija reāla krutka. Pērc vien,saabam noderēs.

Nenormāli smieklīgi!

Redaktor, ja jau rūpējies par iAuto diskusiju kultūru, ierosinu šo lietotāju ar visiem viņa neskaitāmajiem nikiem uz laiku nobanot, lai apdomājas. Kāpēc visiem nepārtraukti jālasa dažādi uzbaucieni un apvainojumi no cienītā Dekstera puses? Saprotu, ka strīdos rodas daudz interesantu atklāsmju, tomēr šis tēls pēdējā laikā uzvedas kā iAuto saimnieks, uzbraucot jebkuram jauna lietotāja nedaudz muļķīgākam jautājumam, izrādot agresiju un aktīvi cenšoties izprovocēt uz strīdu jebkuru lasītāju, kas diemžēl arī bieži izdodas. Vai iAuto ir nepieciešama šāda visu laiku negatīva gaisotne? Te vairs nav patīkami diskutēt, jo visos topikos priekšā ir pārgudrais dexters, kas atkal cenšas kādu nolikt, nozākāt vai apņirgt Manuprāt pietiek!

Yukki 22.12.2006 10:46

Kopš man viens Bosch Silver supa dup plus krupa atliecās tieši pēc garantijas 2 g lietošanas esmu nolēmis pirkt tikai NONAME NOBRAND akumulatorus, jo nav jēga pārmaksāt par vārdu Bosch, Deta vaa Jetta, -jo kas kalpos ilgi, kalpos, kas ne, ne, bet garantija visiem vienāda. Pēdējo nopirku leišu Senukiai, bet vislētāk tādus dod SPS Auto - gandrīz 2x lētāk, kā "brandotie" akumulatori, man ievajadzējās steidzami plkst 19:00 vakaraa, tāpēc skrēju pie leišiem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti