Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
sarashkins 07.09.2009 18:53

Man nevajag obligāti D&G tipa produkciju.

Lai gan līdz šim 3,5 gadus lēju Castrol Magnatec, tad tagad salasījos šitādas runas:

\"Ja tu no rīta velkot uzvalku pārdzīvo par to, ka \"Versace\" logo tam ir uzšūts uz IEKŠĒJĀS kabatas, un tu ne pārāk apzinies ko nozīmē SAE un API abreviatūras uz eļļas iepakojumiem, tad tu gribēsi lai tava auto motorā ielej to eļļu, kuras nosaukumu esi dzirdējis visbiežāk, un kurš skan tavuprāt vislabāk. Un tas ir tikai normāli. To sauc par konsjūmerismu.\" www.yr.lv/...

Un nolēmu, ka jāpaskata, kas cits vēl tirgū ir pieejams atbilstoši 5W40 vajadzībai.

sarashkins 07.09.2009 20:20

Ir arī Dolce & Banana miljons.com/...

Par Rowe runājot- konkrētā 5w40 sintētika ir starp audi/vw ieteiktajām eļļām (atbilst VW 502 00 / 505 00 / 505 01; standartiem)- tad jau laikam ir ok?

www.audi-style.lv/...

forums.vwvortex.com/...

Man Opelim atbilstoša tomēr ir 5w30:

HIGHTEC SYNT RS SAE 5W-30 HC-GM

Premium multi-grade fuel-economy engine oil based on HC synthesis technology specifically developed for and matched to OPEL engines. Excellent cold start characteristics and low oil consumption. HIGHTEC technology: saves fuel and minimizes wear.

°) API SL/CF; ACEA A3/B4

Opel GM-LL-A-025 (B-040-2095) /

Opel GM-LL-B-025 (B-040-209

www.rowe-mineraloel.com/...

sarashkins 07.09.2009 23:21

CSN ir viens tāds labs punkts, zem kura var jebko pabāzt:

136. Aizliegts stāvēt:

136.2. citās vietās, kur stāvošs transportlīdzeklis neļauj braukt (iebraukt vai izbraukt) citiem transportlīdzekļiem vai traucē gājēju pārvietošanos;

sarashkins 07.09.2009 23:27

Labs piemērs, kur pat viens apstājies auto sarežģī satiksmi, bet apstāties nav aizliegts (vismaz ilgus laikus nebija, tagad neesmu tur braucis) ir O.Vācieša iela pretī Māras dīķim - ja vēl autobusam ir garām jāizlocās, tad 3 pretējās pusēs pamīšus nolikti auto nobloķēs satiksmi pavisam (ievērojot, ka no katra auto līdz pretējai malai ir 3m).

sarashkins 08.09.2009 11:44

Spešalī for Sviestc - redz kā tās lietas notiek:

Африканские мошенники находят жертв в Латвии

rus.delfi.lv/...

sarashkins 08.09.2009 11:51

Un tad vēl nobeigumā: "Жертва мошенничества надеется, что при помощи ip-адресов, телефонных номеров и счетов Western Union мошенников удастся легко найти."

sarashkins 08.09.2009 16:15

did33 rakstīja: nu un kas dzirdams par piodizēļa piejaukšanu?

5% it kā nav traki. No www.db.lv/...

spirtiņš

08.09.09 09:35

Paskaidrošu sīkāk žurnālistiem un tautai:

1. LV valdība neizdomāja to 5% piejaukumu, to prasa ES direktīva (t.i. veicināt biodegvielas patēriņu). Vēlamais mērķis dalībvalstīm ir 5,75% atjaunojamās enerģijas degvielā uz 2010.gada beigām. LV šo mērķi nesasniegs, un daudzas citas ES dalībvalstis arī nesasniegts.

2. ES saprot, ka 5,75% mērķis netik sasniegts, tāpēc aktīvi strādā pie OBLIGĀTĀ(!!!) mērķa noteikšanas uz 2020.gadu 10%(!!!) apmērā. Tas gan ietvers biodegvielu, ūdeņradi un elektroautomašīnas.

3. Ja sasparosies ES Vides ģenerāldirektorāts, un viņam piebalsos biodegvielas lielvalstis Vācija, Francija, Anglija, Austrija un Zviedrija, tad jau pavisam drīz mēs varētu dabūt piejaukumu dīzelim 7%(!!!) apmērā. Austrijā 7% jau ir ieviesti un strādā labi. ES top arī standarts dīzeļa 10%(!!!) piejaukumam, bet tam vēl vajag 2-3 gadus kamēr būs gatavs.

4. Kāpēc vajag noriet biodegvielu? Labāk jau visu importēt, uz vietas neko neaudzēt un nedarīt, ja? Galvenais ir virzīties uz banānu republikas modeli, ja? Vajag taču LV laukus apstrādāt, lai cilvēkiem būtu darbs, valstij nodokļi utt. Nē, labāk lai viss paliek pa vecam un visu ievedīsim, ja?

5. Degvielu, kurai ir piejaukts spirts vai biodīzelis var uzglabāt 2-3 mēnešus. Neviens jau neliek sajaukt apjomu visam gadam. Nopērc parasto degvielu, turi noliktavā, un tad kad gatavojies pārdot mazumtirdzniecībā - tikai tad var piejaukt biodegvielu.

6. Riekstiņš kā vienmēr zīmē apokalipsi (tas nav nekāds jaunums). 10% degvielas parēriņa starpība ir tikai salīdzinot parasto dīzeli un tīru 100% biodīzeli. Ja piejaukums ir tikai 5%, tad tas patēriņa pieaugums ir 5% no 1 litra, t.i. 50 ml, nevis 1000 ml.

7. Kad biodīzelis parādījās LV tirgū, tad daudzi to tirgoja tīrā veidā (100%) un daudzi to izmantoja tīrā veidā mašīnās. Gan tirgotājiem gan patērētājiem vēl nebija to zināšanu, ka tīru 100% biodīzeli NEDRĪKST liet standarta mašīnās un tam vajag speciāli pielāgotas mašīnas!

8. Skolā ķīmijas stundās mums bija jāvāra ziepes. Sastāvā bija sālsskābe vai sērskābe un gala produktā tā skābe ir ļoti mazā koncentrācijā. Katru rītu visi LV iedzīvotāji teorētiski mazgājas ar skābi, bet visiem kā par brīnumu āda vēl nav nogājusi. Tāpat arī atšķiras 5% piejaukums no 100% tīra proodukta - 5% koncentrācija neko nesaēdīs, ja nu vienīgi mazliet sākumā patīrīs (pašķaidīs) bākas un degvielas vadu nogulsnes - būs jānomaina filtrs mazliet ātrāk un tas arī viss.

9. Skeptiķiem, veco auto īpašniekiem vajadzētu labāk uztraukties par sēra saturu degvielā, kas šobrīd jau ir tikai 10 ppm, jo sērs degvielā ir labs motora eļļotājs. Piemēram Krievijā, normāla degviela priekš visām VAZ, GAZ, LADA, Žiguļi, Volga utt ir ar sēra saturu no 2000 - 4000 ppm. Tātad mums ir ppm ir 200 - 400 reizes zemāks, nekā to vajadzētu vecajām krievu (un gan jau arī ārzemju) automašīnām - nez kāpēc par to neviens nebļaustās, bet lej tik Statoilā degvielu, uzkož hotdogu un iedzer kafiju

10. Īsāk sakot - palasiet wikipediu pirms sākat zīmēr pasaules galu. Wikipediā un internetā ir daudz analītisku rakstu par 100% tīra biodīzēla ietekmi uz auto un arī rapša audzēšanas lietderīgumu no CO2 viedokļa, bet ne par to ir stāsts. Wikipediā un netā nav nekādi briesmīgi raksti, ka pēc 5 vai 7% ieviešanas Austrijā vienā dienā visas automašīnas salūza

11. Latvijā spirtu piejauks tikai 95markas benzīnam. 92 un 98markas benzīnam to nepiejauks, jo tas tehniski nav iespējams. Turklāt 95markas benzīna patēriņš sastāda apmēram 85% no visa LV patērētā benzīna daudzuma.

12. Latvijā biodīzeli piejauks visiem dīzeļiem, izņemot arktisko dīzeli, t.i. ziemā visi pildīs un brauks ar parasto dīzeli bez piejaukuma.

13. Tā kā palasi tauta vairāk info un priecājies par to, ka mums ir tikai 5%, bet gatavojies arī 10%, ūdeņraža uzpildes stacijām un elektromobiļiem

sarashkins 08.09.2009 16:56

stanga rakstīja: Gaisots ir sākot ar talako riteni.Caur sistemu jau ir izlaisti nu kadi trīs litri bremžu šķidruma un nevies servisa darbinieks pat nemāk atbildēt jo paši ar to nav skarušies.Ir dzīts uz serisu bet visur atmet ar roku pēc pūliņiem.

Varbūt vēl kaut kur ir kāds caumurs, kur piesūc gaisu - man vienam universālim arī n-tie meistari nevarēja atrast vainu, kamēr pats neapskatīju visu sistēmu, un atradu, ka vainīgs bija pakaļējā tilta bremžu spēka regulators (atrodas virs aizmugures tilta).

sarashkins 09.09.2009 9:54

pozitiivais rakstīja: man arī besī tie bremzes uz ielām...reāli tās bremzes ir nopietna problēma...iesaku atlaist bremzi un ...nep*st bobi, bet vest auto uz servisu ...bremzes nav tā lieta ar ko eksperementēt !!! beigta balle...

Ir tādas lietas, kuras kurā katrā servisā neprot salabot, jo pārsvarā servisos meistari ir tādi, kuri gaida, kad šiem pateiks, ko darīt, kas jānomaina, to nomainīs un pofig par pārējo. Kaut kādu problēmu atrisināt šie ir par slinku/tupu - vai nu neņemsies vispār, vai sāks nomainīt vienu mezglu pēc otra, kamēr defekts pazudīs.

Savam vecajam auto 3x dažādos servisos mēģināju bremzes salabot, bet vienmēr pēc tam nedēļas laikā sistēmā atgriezās gaiss. Paguvu nomainīt aizmugurējos cilindrīšus, priekšas suportu remkomplektu, galv. cilindra remkomplektu, visas lokanās trubiņas un galu galā arī galveno cilindru (pret citu lietotu, par ko bija zināms, ka labs).

Pa to laiku iemācījos gan bez bremzēm izbraukt cauri Rīgas korķiem (3x Pārdaugava - Berģi sestdienās, kad tauta dodas uz laukiem) - bremze bija visu laiku jākačā (t.i. parādījās spiediens tik pēc 3-4 nospiešanas reizēm), gan pēc tam arī fiksi atgaisot ielas apstākļos - liku sievu pie pedāļiem, pats iemanījos, ka manā gadījumā pietika tikai aizmugurējo labo ratu atgaisot, auto pat nepaceļot - jāpiešauj tik roka.

Pēc tam pats izpētīju visu sistēmas uzbūvi un garāžā uz bedres ieraudzīju aizdomīgo elementu - virs aizmugures tilta atrodošos bremžu spēka izlīdzinātāju (vai kā nu tur to sauc) -bija mazliet mitrs. Nomainīju pret citu un problēma ar bremzēm bija atrisināta. Pēc tā laika uz servisiem skatos mazliet šķībi un mēģinu, cik vien iespējams pats apgūt arvien jaunas prasmes.

sarashkins 09.09.2009 10:55

pozitiivais rakstīja:

sarashkins rakstīja:

pozitiivais rakstīja: man arī besī tie bremzes uz ielām...reāli tās bremzes ir nopietna problēma...iesaku atlaist bremzi un ...nep*st bobi, bet vest auto uz servisu ...bremzes nav tā lieta ar ko eksperementēt !!! beigta balle...

Ir tādas lietas, kuras kurā katrā servisā neprot salabot, jo pārsvarā servisos meistari ir tādi, kuri gaida, kad šiem pateiks, ko darīt, kas jānomaina, to nomainīs un pofig par pārējo. Kaut kādu problēmu atrisināt šie ir par slinku/tupu - vai nu neņemsies vispār, vai sāks nomainīt vienu mezglu pēc otra, kamēr defekts pazudīs.

Savam vecajam auto 3x dažādos servisos mēģināju bremzes salabot, bet vienmēr pēc tam nedēļas laikā sistēmā atgriezās gaiss. Paguvu nomainīt aizmugurējos cilindrīšus, priekšas suportu remkomplektu, galv. cilindra remkomplektu, visas lokanās trubiņas un galu galā arī galveno cilindru (pret citu lietotu, par ko bija zināms, ka labs).

Pa to laiku iemācījos gan bez bremzēm izbraukt cauri Rīgas korķiem (3x Pārdaugava - Berģi sestdienās, kad tauta dodas uz laukiem) - bremze bija visu laiku jākačā (t.i. parādījās spiediens tik pēc 3-4 nospiešanas reizēm), gan pēc tam arī fiksi atgaisot ielas apstākļos - liku sievu pie pedāļiem, pats iemanījos, ka manā gadījumā pietika tikai aizmugurējo labo ratu atgaisot, auto pat nepaceļot - jāpiešauj tik roka.

Pēc tam pats izpētīju visu sistēmas uzbūvi un garāžā uz bedres ieraudzīju aizdomīgo elementu - virs aizmugures tilta atrodošos bremžu spēka izlīdzinātāju (vai kā nu tur to sauc) -bija mazliet mitrs. Nomainīju pret citu un problēma ar bremzēm bija atrisināta. Pēc tā laika uz servisiem skatos mazliet šķībi un mēģinu, cik vien iespējams pats apgūt arvien jaunas prasmes.

ar servisiem es nedomāju...Kosķas garāžiņu....tas pirmāmkārtām

izbraukt bez bremzēm cauri rīgai....Tu neesi varonis...Tu esi ideots!!! tas otrkārt

var jau bremzes savā vai kosķas garāžiņā ar izoleni taisīt....bet atceries, ka bremžu sistēmas gļuks ne tikai Tevi pie Pētera vair aizsūtīt, bet arī kādu nevainīgu kājām gājēju...bērnu...māti.... Tas treškārt.....pirms p*st santīmu padomā uz ko to var darīt un uz ko nē!

ps - nekas personīgs...tikai viedoklis...

Nu lab' bez bremzēm, tas bija pārspīlēti - pareizāk, kā jau teicu - ik pa brīdim bija jāuzkačā, lai pedālis būtu stingrs.

Bet tie servisi bija pavisam normāli, parasti servisi, caur kuriem izgājuši n-tie autiņi. Divos no tiem vērsos, jo tajos strādāja labi paziņas (pa citu tēmu gan, nekā tie "meistari", kas man bremzes "laboja").

Bet šito es vēl no vairākiem cilvēkiem esmu dzirdējis, ka servisos "meistari" gaida konkrētus uzdevumus un ne katrs ir spējīgs novērst Problēmu, kurai iemesls nav zināms.

sarashkins 09.09.2009 12:23

Slinkais rakstīja: padilushiem dzinejiem leju biezaaku ellju, spiediens lielaaks, prom mazaak aizbeeg. vasaraa castroli 10w60 un ziemaa liqui moly 5w50

tikai kanninjaas. to liqui vispaar var dabuut tikai pie isplatitaja.

Tas Liqui ir tāds pat mazs vācu ražotājs, kā tas Rowe - es te mazliet palasījos pa vācu forumiem eļļas speciālistu viedokļus.

Par to Liqui - kur to var mazumtirdzniecībā iegūt? Vienreiz mēģināju jamos atrast, Dārzciema 60 tur apkārtnē baigās teritorijas, tā arī toreiz to vietu neatradu. Tur kaut kāds veikals ir, vai kas? Kā tā vieta izskatās?

sarashkins 09.09.2009 14:17

Ideots rakstīja: BTA neiesaku nevienam, īsts pretekļu kantoris.

Bija avārija, 100% otra vadītāja vaina, korķī ietesa aizmugurē. Tjipo sajauca pedāļus....

Skāde nebija liela, tomēr bija jākrāso buferis, jārihtē, bagāžnieka uzlika jākrāso- kopumā 3 detaļas bija jākrāso un jātaisa.

Kā rakstīts, 3 dienu laikā aizbraucu pie Eksperta, šams ar gudru ģīmi novērtē, viss labi -sazvanisies un pateiks tāmi un ciparus.

Pēc nedēļas zvans- brauciet uz kkādu tur servisu Mārupē.

Aizbraucu, iespaids briesmīgs, krāso bez maskām, un meistars uzreiz pasaka, ka toni laikam netrāpīs

(auto pirms gada pārkrāsots)

es zvanu BTA- saku, gribu redzēt tāmi un ciparus, šie atsūta- tur par 3 detaļu krāsošanu un darbu- Ls 190, - 40% atlaide tam servisam Seko teksts- bet Jūs varat ņemt uz rokas Ls 140

es nepiekrītu tāmei, rakstu iesniegumus, otru iesniegumu, ka šis ir OCTA gadījums, un viņi nav tiešigi piespiets mani taisīt viņu servisā. Top otrs iesniegums -par vēlmi nokrāsoties manā servisā, kur normāli krāso. Šamie saka- nē, tā nedarīs.

Neko, zvans draugam, juristam- sastādam pretenziju par MK Kabineta likumu pārkāpumiem tāmē un aprēķinos, iesniedzam.

mēnesi klusum, līdz piezvana un akceptē mana servisa tāmi par Ls 290 (tāmē bija Ls 300)

re kā.... un cik ir tādu, kas atmet ar roku ?

Tāpēc priecājos, ka man ir Seesam Kasko un līdzīgā gadījumā ar saskaņoto paziņojumu (vainīgajam Bta octa) devos pa taisno pie Seesam, lai šie vēlāk piedzen regresu no Bta, un laboju pēc savas izvēles Senson Paint www.sensonpaint.lv/...

sarashkins 09.09.2009 15:06

Dark_Side - lasīt iemācies.

sarashkins 09.09.2009 15:08

Bij'tak rakstīts "meistars uzreiz pasaka, ka toni laikam netrāpīs".

sarashkins 09.09.2009 21:04

Taks, pāris dienas un auto ir gatavs - spīd un laistās ka prieks, iesaku izvēlēties pareizos apdrošinātājus un labu servisu - Senson Paint - Rīgā, Starta ielā 5F (bijušajā tanku rūpnīcā).

Starp citu, te var interesanti palasīt par tās ēkas vēsturi - 37. gadā tur notika otrais Eiropas čempis basītī: www.sensonpaint.lv/...

sarashkins 09.09.2009 22:04

Iesākumam ieliec jaunas xenon spuldzes, man ar Vectrai B oriģinālais xenons, pēc nomaiņas kļuva gaišāk, lai gan jāsaka, ka gribētos vēl spožāk, jo, kad citi auto pa tumsu brauc garām kaut vai ar parastajām halogēna spuldzēm, var labi redzēt atšķirību.

Wala, ir kāda infa, ko ar lukturiem var darīt - pulēt, vai ko? Tur vēl lēca pavidam! Vai reflektori būtu jāspodrina?

Mazliet par xenoniem (no GS arī iepirku jaunas spuldzes): www.bmwpower.lv/...

sarashkins 10.09.2009 15:07

Gachs, paldies par linku! Kaut ko tādu iesākumam gribēju apgūt, lai var sākt saprast, kas ir kas un rakt tālāk.

Vispār, tur citas interesantas saites atklājās:

forum.3dnews.ru/...

Un:

avtomanual.com/...

sarashkins 10.09.2009 15:46

Beidz muldēt, galvenais mērglis šajā situācijā ir un paliek Audi vadītājs - par agresīvu braukšanu pienākas 6 punkti un Ls 200 sods.

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz divsimt latiem.

sarashkins 10.09.2009 15:48

Konkrēti šajā gadījumā: tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses - kolonnā braucošu transportlīdzekļu apbraukšana pa ceļa nomali!

sarashkins 11.09.2009 10:04

Seene rakstīja: Sintētikas priekšrocība ir spēja izdzīvot ilgāk, nezaudējot sākotnējo kvalitāti, kā arī daudz labāka eļļošana aukstam dzinējam. Un tieši biežu braukšanu ar aukstu dzinēju nākas pārciest ielas mašīnām.

Ja nav noslēpums, cik bieži Tu savam Sābam maini eļļu un kādu?

Kā skaties uz jaunajām longlife sintētikām?

sarashkins 11.09.2009 10:45

Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

sarashkins 11.09.2009 12:40

Labi, esmu par to, ka jāņem pilnā sintētika, bet kā ar citiem parametriem? Kādi apsvērumi šajā sakarā?

Motors- 9 g. vecs opel turbodīzelis ar 215kkm.

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40, savukārt, lielāko eļļas ražotāju lapās atrodamie \"izvēles palīgi\" lielākoties iesaka 5w30, bet ne reti arī 5w40, 0w30, 0w40 un 10w40.

Kāda būtu labākā izvēle mūsu platuma grādiem un šādam palietotam motoram ar domu, lai tas noripo vēl vismaz tikpat? Braukšanas apstākļi - 50% pilsēta, 50% šoseja.

Skaidrs, ka uz ziemu derētu kaut ko ar mazāku pirmo ciparu, bet vai ir vērts ņemt to 0w 5w vietā? Un ja motors pabraukts, vai labāk būtu izvēlēties 40-nieci 30 vietā?

Varbūt, uzreiz paņemt šo Liqui-Moly Molygen 5w50? catalogue.liquimoly.ru/...

sarashkins 11.09.2009 13:01

Centis_Nuudele rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Vienā manuālī teic 5w40, citā 5w30, vēl citur minēts 10w40,

Kas tev tie par manuāļiem?

Mašīnai rūpnīcas drukātie manuāļi ir vairāki?

Nevienā Rūpnīcas manuālī nav minēta tikai 1 eļļas viskozitāte, tur ir tabula no cik līdz cik grādiem gaisa temp. lietojama kāda eļļa.

Lasi rūpnīcas manuāli, lasi divreiz.....nevis šaraškina kantorgrāmatu.

Nav man rūpnīcas manuālu

Ir tikai tādi, kurus pa netu esmu sameklējis.

Motors, ja kas X20DTH (97-00. gadu modelis).

sarashkins 11.09.2009 13:07

Pēc Crankshaft komentāriem spriežot - jādodas vien būs uz to Bukultu ielu pēc eļļas, ja jau tur tiešām cilvēki zin, ko tirgo un nelej kkādu kreiso eļļu.

Te ir viņu mājas lapa: vamotors.lv/...

Kontakti: Ofiss, Noliktava

Rīga, Ganību dambis 24a, LV-1005 (Iebraukšana no Bukultu ielas,

rūpnicas \"Dambis\", transporta vārtiem) tel. 67383881 fax. 67383882

e-pasts: vamotors@apollo.lv

sarashkins 17.09.2009 0:05

staar rakstīja: plastmasas lukturu stiklu var nopulēt ar CARPLAN spilgti sarkano krāsas atjaunotāju. Šim darbiņam vajag vismaz uz urbenes uzliekamo švami, jo ar rokām būs baigais darbs. Ja izmanto ātru urbmašīnu, tad jāuzmanās ar lieliem apgriezieniem un turēšanu vienā vietā, kā saka ar prātu. Pēctam lukturi nomazgā ar siltu ūdeni.

Ir jau arī nopietnāki līdzekļi, bet tur var arī iebraukt auzās.

Lēcai pašai nekam nevajadzētu būt, bet ja var tikt klāt tad varbūt var ar vati izlaucīt, jo bieži no iekšas tās virsmas ir netīras. Reflektoru var viegli patīrīt, bet tā saudzīgi.

Ar sarkanu krāsu priekšējos lukturus??? Tu kaut ko nejauc?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti