Ozz rakstīja: pa ausu galam dzirdeeju, ka kopš kaut kaada laika tirgotaajiem esot prasiiba, ka benziins esot jaatjauc ar etanolu, bet dīzelis ar biodiizeli.
tas ir tiesa?
No 1. oktobra tas būs tiesa.
Ozz rakstīja: pa ausu galam dzirdeeju, ka kopš kaut kaada laika tirgotaajiem esot prasiiba, ka benziins esot jaatjauc ar etanolu, bet dīzelis ar biodiizeli.
tas ir tiesa?
No 1. oktobra tas būs tiesa.
Te www.iauto.lv/... kaut kas tika aprunāts par tēmu.
lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG
Kaksis rakstīja:
TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG
tojesķ, benža jājauc ar LPG
aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt
TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG
vot es saaku domaat ka vajadzees gan...
TDIOTS rakstīja:
Kaksis rakstīja:
TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG
tojesķ, benža jājauc ar LPG
aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt
Ne tak, tagad var iegādāties īpašus benzīna uzgāzējamos aparātus - līdzīgi kā limonādē sadzen iekšā CO2! Tikai šis process notiek ar LPG un benzīns tiek "uzgāzēts" īsi pirms iešprices degkamerā. Tā lūk!
brmbrmm rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Kaksis rakstīja:
TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG
tojesķ, benža jājauc ar LPG
aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt
Ne tak, tagad var iegādāties īpašus benzīna uzgāzējamos aparātus - līdzīgi kā limonādē sadzen iekšā CO2! Tikai šis process notiek ar LPG un benzīns tiek "uzgāzēts" īsi pirms iešprices degkamerā. Tā lūk!
jauns kvazistacionaarais pipelizators
Sretsked rakstīja: Kaksi, kuri tirgotāji to jau dara ?
Neste un šmatoils ar 95 tā izrīkojas jau tagad…
Pārējie arī…
98 paliek neskarts un tīrs…
Kaksis rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Kaksis rakstīja:
TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG
tojesķ, benža jājauc ar LPG
aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt
Ne tak, tagad var iegādāties īpašus benzīna uzgāzējamos aparātus - līdzīgi kā limonādē sadzen iekšā CO2! Tikai šis process notiek ar LPG un benzīns tiek "uzgāzēts" īsi pirms iešprices degkamerā. Tā lūk!
ķipa kā NOS
tev manāmi nav nekādas poņas par NOS
Pirmais rakstīja:
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........
tev manāmi nav nekādas poņas par NOS
nu tad pastāsti gan par NOSu gan par kvazistacionaaro pipelizatoru , ta lai vienreiz būtu skaidrība , naxxx
uupis rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kaksi, kuri tirgotāji to jau dara ?
Neste un šmatoils ar 95 tā izrīkojas jau tagad…
Pārējie arī…
98 paliek neskarts un tīrs…
neskarts un tīrs
vai zini kur ražo 98-to? Un kā?
Tv ziņās minēja ,ka arktiskai degvielai nav ES prasība liet tos 5%, redzēs cik LV tāda maksās ,
nesen redzeeju kaa no vienas cisternas pieleeja i 95 i 98 markas tvertnes easy money!
Dark_Side rakstīja: nesen redzeeju kaa no vienas cisternas pieleeja i 95 i 98 markas tvertnes easy money!
Vienā cisternā var pārvadāt vairākas degvielas. Pakaties kaut vai cik izvadu ir cistrenai.
Starp citu: auto.parks.lv/...
Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.
katram suuknim ir 3 pistoles...
sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...
Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.
kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?
sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...
Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.
Salasoties visādus saiteļus ar galīgām muļķībām zināšanas nevar papildīnāt!
Visām dīzeļdegvielām, kuras izmanto autotransportā gan vasaras, gan ziemas, gan arktiskajām ir pilnīgi vienāds cetānskaitlis!
Ieskaties standartos www.nge.ru/...
Vari pameklēt EU standartus... un tur arī būs tas pats.
Sretsked rakstīja:
Slinkais rakstīja:
sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...
Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.
kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?
Ar karoti arī var rakt dīķi un ar ķerru vest uz Itāliju kokvilnu.
diezgan teelaini sanaaca. neesi rakstnieks?
Slinkais
Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.
kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?
=======================
Nea, vinjam ir taisniiba Ir taadi divi DD parametri - CP (Cloud Point) un CFPP (Cold Filter Plugging Point), ar piedevu var padziit uz leju CFPP, bet ne bezgaliigi. Svariigi ir DD attieciigaa parametra izejas lielumi, teiksim ziemas DD jau saakotneejais CFPP ir krietni zemaaks, pa daljai tieshi zemaaka parafiina satura deelj. Savulaik muusu kantora bojeviks ziemaa bija shaada piedeva PARAFLOW 255, tolaik ar shiem jautaajumiem naacaas krietni pastraadaat
i_edgars
Salasoties visādus saiteļus ar galīgām muļķībām zināšanas nevar papildīnāt!
========================
Nu, bet tu jau tieshi to arii dari, kaa lasi "saiteljus"
Visām dīzeļdegvielām, kuras izmanto autotransportā gan vasaras, gan ziemas, gan arktiskajām ir pilnīgi vienāds cetānskaitlis!
Ieskaties standartos www.nge.ru/...
Vari pameklēt EU standartus... un tur arī būs tas pats.
========================
Visos standartos cetaanskaitlis ir noraadiits "no / liidz", krievu standartaa kaa reizi ir noraadiita cetaanskaitlja APAKSHEEJAA robezha visu veidu degvielaam, mazaak vispaar nedriikst buut Taapeec jau Rietumu testos ir jeedziens "typical", un tas nebuut nav 45, iznjemot ziemas degvielas Palasi kaut ko nopietnu, piemeeram ASTM standartus degvielaam - tie ir pamataa arii ISO standartiem, kurus tu sauc par EU standartiem
Crankshaft, tad apskaidro kādi ir faktiskie dažādo dīzeļdegvielu parametri! Vasaras, ziemas, arktiskajām un pertolejai...
Mani personīgi interesē faktiskie: Cetanskaitlis, viskozitāte pie vienas temperatūras, eļļošanas spējas (eļļojošo komponenšu daudzums), sadegšanas siltums, utt uz 1 litru.
Mans auto ļoti negribīgi ņem pretī arktisko dīzeli (karsts motors ilgi jāgriež līdz iedarbojas)... auksts pielec momentā, ar arktisko krītas tukšgaitas apgriezieni un ir nedaudz jāpaceļ ar regulēšanu. Bet dēlam ir identiska mašīna un tur tādu problēmu nav kā tādu, pat ja pielej petroleju 1 : 100 ar 2-T eļļu eļļošanai (mans peroleju vispār neņem pretī). pagaidām neviens man nevar sniegt kaut kādu domu graudu kur meklēt.
P.s. dīzeļa augspiediena sūkņa remonts un regulēšana man grūtības nesastāda - veicu pats.
i_edgars rakstīja: Crankshaft, tad apskaidro kādi ir faktiskie dažādo dīzeļdegvielu parametri! Vasaras, ziemas, arktiskajām un pertolejai...
Mani personīgi interesē faktiskie: Cetanskaitlis, viskozitāte pie vienas temperatūras, eļļošanas spējas (eļļojošo komponenšu daudzums), sadegšanas siltums, utt uz 1 litru.
Mans auto ļoti negribīgi ņem pretī arktisko dīzeli (karsts motors ilgi jāgriež līdz iedarbojas)... auksts pielec momentā, ar arktisko krītas tukšgaitas apgriezieni un ir nedaudz jāpaceļ ar regulēšanu. Bet dēlam ir identiska mašīna un tur tādu problēmu nav kā tādu, pat ja pielej petroleju 1 : 100 ar 2-T eļļu eļļošanai (mans peroleju vispār neņem pretī). pagaidām neviens man nevar sniegt kaut kādu domu graudu kur meklēt.
P.s. dīzeļa augspiediena sūkņa remonts un regulēšana man grūtības nesastāda - veicu pats.
Tīra degviela?
pa ausu galam dzirdeeju, ka kopš kaut kaada laika tirgotaajiem esot prasiiba, ka benziins esot jaatjauc ar etanolu, bet dīzelis ar biodiizeli.
tas ir tiesa?