Tīra degviela?

Ozz Reģ.: 25.11.2002

pa ausu galam dzirdeeju, ka kopš kaut kaada laika tirgotaajiem esot prasiiba, ka benziins esot jaatjauc ar etanolu, bet dīzelis ar biodiizeli.

tas ir tiesa?

 
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: pa ausu galam dzirdeeju, ka kopš kaut kaada laika tirgotaajiem esot prasiiba, ka benziins esot jaatjauc ar etanolu, bet dīzelis ar biodiizeli.

tas ir tiesa?

No 1. oktobra tas būs tiesa.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Te www.iauto.lv/... kaut kas tika aprunāts par tēmu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG

tojesķ, benža jājauc ar LPG

aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG

vot es saaku domaat ka vajadzees gan...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Kaksis rakstīja:

TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG

tojesķ, benža jājauc ar LPG

aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt

Ne tak, tagad var iegādāties īpašus benzīna uzgāzējamos aparātus - līdzīgi kā limonādē sadzen iekšā CO2! Tikai šis process notiek ar LPG un benzīns tiek "uzgāzēts" īsi pirms iešprices degkamerā. Tā lūk!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Kaksis rakstīja:

TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG

tojesķ, benža jājauc ar LPG

aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt

Ne tak, tagad var iegādāties īpašus benzīna uzgāzējamos aparātus - līdzīgi kā limonādē sadzen iekšā CO2! Tikai šis process notiek ar LPG un benzīns tiek "uzgāzēts" īsi pirms iešprices degkamerā. Tā lūk!

jauns kvazistacionaarais pipelizators

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Kaksi, kuri tirgotāji to jau dara ?

Neste un šmatoils ar 95 tā izrīkojas jau tagad…

Pārējie arī…

98 paliek neskarts un tīrs…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Kaksis rakstīja:

TDIOTS rakstīja: lai nesatirstu dzineju ar je biodegvielu , jalieto ira LPG

tojesķ, benža jājauc ar LPG

aga , šeikerī jauzjauc un tad tik var valēt un valēt

Ne tak, tagad var iegādāties īpašus benzīna uzgāzējamos aparātus - līdzīgi kā limonādē sadzen iekšā CO2! Tikai šis process notiek ar LPG un benzīns tiek "uzgāzēts" īsi pirms iešprices degkamerā. Tā lūk!

ķipa kā NOS

tev manāmi nav nekādas poņas par NOS

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........

tev manāmi nav nekādas poņas par NOS

nu tad pastāsti gan par NOSu gan par kvazistacionaaro pipelizatoru , ta lai vienreiz būtu skaidrība , naxxx

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaksi, kuri tirgotāji to jau dara ?

Neste un šmatoils ar 95 tā izrīkojas jau tagad…

Pārējie arī…

98 paliek neskarts un tīrs…

neskarts un tīrs

vai zini kur ražo 98-to? Un kā?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tv ziņās minēja ,ka arktiskai degvielai nav ES prasība liet tos 5%, redzēs cik LV tāda maksās ,

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

nesen redzeeju kaa no vienas cisternas pieleeja i 95 i 98 markas tvertnes easy money!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: nesen redzeeju kaa no vienas cisternas pieleeja i 95 i 98 markas tvertnes easy money!

Vienā cisternā var pārvadāt vairākas degvielas. Pakaties kaut vai cik izvadu ir cistrenai.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

katram suuknim ir 3 pistoles...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

Salasoties visādus saiteļus ar galīgām muļķībām zināšanas nevar papildīnāt!

Visām dīzeļdegvielām, kuras izmanto autotransportā gan vasaras, gan ziemas, gan arktiskajām ir pilnīgi vienāds cetānskaitlis!

Ieskaties standartos www.nge.ru/...

Vari pameklēt EU standartus... un tur arī būs tas pats.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja:

sarashkins rakstīja: Starp citu: auto.parks.lv/...

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?

Ar karoti arī var rakt dīķi un ar ķerru vest uz Itāliju kokvilnu.

diezgan teelaini sanaaca. neesi rakstnieks?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais

Jāpiebilst, ka ziemas dīzeļdegviela no vasaras atšķiras tieši ar parafīna daudzumu tajā, kas patiesībā arī ir degvielas enerģijas avots. Mazāk parafīna, mazāks cetānskaitlis, mazāk enerģijas un rezultātā lielāks degvielas patēriņš, toties iespēja braukt arī aukstā laikā.

kaut kaadas mulkjiibas. ziemaa var braukt arii az vasaras solkji, kam piejauc piedevas. ko tad taas piedevas savaac parafiinus maisos un noliek baakas sturiitii, liidz vasarai?

=======================

Nea, vinjam ir taisniiba Ir taadi divi DD parametri - CP (Cloud Point) un CFPP (Cold Filter Plugging Point), ar piedevu var padziit uz leju CFPP, bet ne bezgaliigi. Svariigi ir DD attieciigaa parametra izejas lielumi, teiksim ziemas DD jau saakotneejais CFPP ir krietni zemaaks, pa daljai tieshi zemaaka parafiina satura deelj. Savulaik muusu kantora bojeviks ziemaa bija shaada piedeva PARAFLOW 255, tolaik ar shiem jautaajumiem naacaas krietni pastraadaat

i_edgars

Salasoties visādus saiteļus ar galīgām muļķībām zināšanas nevar papildīnāt!

========================

Nu, bet tu jau tieshi to arii dari, kaa lasi "saiteljus"

Visām dīzeļdegvielām, kuras izmanto autotransportā gan vasaras, gan ziemas, gan arktiskajām ir pilnīgi vienāds cetānskaitlis!

Ieskaties standartos www.nge.ru/...

Vari pameklēt EU standartus... un tur arī būs tas pats.

========================

Visos standartos cetaanskaitlis ir noraadiits "no / liidz", krievu standartaa kaa reizi ir noraadiita cetaanskaitlja APAKSHEEJAA robezha visu veidu degvielaam, mazaak vispaar nedriikst buut Taapeec jau Rietumu testos ir jeedziens "typical", un tas nebuut nav 45, iznjemot ziemas degvielas Palasi kaut ko nopietnu, piemeeram ASTM standartus degvielaam - tie ir pamataa arii ISO standartiem, kurus tu sauc par EU standartiem

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft, tad apskaidro kādi ir faktiskie dažādo dīzeļdegvielu parametri! Vasaras, ziemas, arktiskajām un pertolejai...

Mani personīgi interesē faktiskie: Cetanskaitlis, viskozitāte pie vienas temperatūras, eļļošanas spējas (eļļojošo komponenšu daudzums), sadegšanas siltums, utt uz 1 litru.

Mans auto ļoti negribīgi ņem pretī arktisko dīzeli (karsts motors ilgi jāgriež līdz iedarbojas)... auksts pielec momentā, ar arktisko krītas tukšgaitas apgriezieni un ir nedaudz jāpaceļ ar regulēšanu. Bet dēlam ir identiska mašīna un tur tādu problēmu nav kā tādu, pat ja pielej petroleju 1 : 100 ar 2-T eļļu eļļošanai (mans peroleju vispār neņem pretī). pagaidām neviens man nevar sniegt kaut kādu domu graudu kur meklēt.

P.s. dīzeļa augspiediena sūkņa remonts un regulēšana man grūtības nesastāda - veicu pats.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Crankshaft, tad apskaidro kādi ir faktiskie dažādo dīzeļdegvielu parametri! Vasaras, ziemas, arktiskajām un pertolejai...

Mani personīgi interesē faktiskie: Cetanskaitlis, viskozitāte pie vienas temperatūras, eļļošanas spējas (eļļojošo komponenšu daudzums), sadegšanas siltums, utt uz 1 litru.

Mans auto ļoti negribīgi ņem pretī arktisko dīzeli (karsts motors ilgi jāgriež līdz iedarbojas)... auksts pielec momentā, ar arktisko krītas tukšgaitas apgriezieni un ir nedaudz jāpaceļ ar regulēšanu. Bet dēlam ir identiska mašīna un tur tādu problēmu nav kā tādu, pat ja pielej petroleju 1 : 100 ar 2-T eļļu eļļošanai (mans peroleju vispār neņem pretī). pagaidām neviens man nevar sniegt kaut kādu domu graudu kur meklēt.

P.s. dīzeļa augspiediena sūkņa remonts un regulēšana man grūtības nesastāda - veicu pats.

www.autoreview.ru/...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti