VW tie 115 zs un 150 zs 2.0 TDI ir ļoti līdzīgi. Es kaut kad meklēju info. Tagad uzreiz neizdodas atrast, bet pāris detaļas atšķiras. Vienīgi, ka atšķīrās laikam arī kārbas ratio.
Katrā ziņā diezgan labi var to 115 zs versiju nočipot, ja ir vēlme.
Piemēram, zdx.lv piedāvā uz 175 zs un rolis.lv uz 185 zs čipot to dzinēju.
VWfans rakstīja: Ar Carguru RAV-4 vienu reizi pa pilsētu braucu. Patīkams, plašs, ērts, kluss. Ir atsauksmes, ka gāzelīgs pagriezienos. Manuprāt, nevar gaidīt no liela SUV tik labu noturību pagriezienos kā no parasta vieglā auto.
Es arī izmantoju iespēju ar Carguru šo masīnu izmēģināt.
Patika, ka pa mūsu ceļiem tomēr diezgan komfortabli braukt, jo labi mīkstina ceļa negludumus. Salons gana plašs, ērts (aizmugurējo rindu gan neizmēģināju, bet to vēl paspēšu). Ar hibrīdu diezgan ok uzrāviens.
To pārlieku lielo nestabilitāti pagriezienos gan sajutu, kad uz Mūkusalas ielas metu riņķī brīdī, kad bija gana intensīva satiksme un vajadzēja aktīvāk gāzi uzspiest - uzreiz juta, ka mašīna nav pietikami stabila. Tiguans noteikti tādā situācijā uzvedas pilnīgi citādāk. RAV4 gan arī ir nedaudz lielāks par Tiguan II (ne Allspace modeli), kas arī atstāj zināmu iespaidu.
Toyota, manuprāt, aug salona dizaina jomā, jo iepriekš šī ražotāja saloni mani vienmēr ir atturējuši no Toyotas izvēles, bet nu tiešām ir krietni labāk. Pēdējie modeļi gan CH-R, gan Corollai, gan RAV4 salona dizaina jomā ir jūtami progresējuši. Tomēr arī tad bija detaļas, kas šķita dīvainas, pārsēžoties no VW - piemēram, atpakaļskata spoguļa korpuss šķita ļoti biezs un liels attiecībā pret reālo spoguļa izmēru (Tiguanam korpuss praktiski nav manāms).
Lai nu kā, kopumā noteikti izskatītu šo auto kā variantu, ja meklētu jaunu krosoveru. Īpaši man patīk tieši hibrīda versija, jo Toyotas izmantotais hibrīda princips ir labs kompromiss starp ekoloģisku braukšanu un čakarēšanos ar uzlādēm.