Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
mh4 26.04.2023 11:53

Piesakos

mh4 18.12.2019 21:53

Vairāki te norāda, ka Honda Accord esot milzīgs bagāžnieks. Kad rakstiju, ka tas esot mazs biju domājis 2007–2015 modeli (kas vairāk atbilst topika autora cenu kategorijai www.car.info/en-se/honda/accord/accord-tourer-2010-73394/specs) jo tā bagāžnieka tilpums ir ~ 400 litri nevis > 600 litri kā iepriekšējai paaudzei, t.i. tikai nedaudz vairāk kā hečbeka golfam. Tas ir par stipri mazāk nekā esošai Škoda Octavia liftbek izpidlījumā un vsimaz es no šāda universāla jēgu neredzu.

Augstāk vairāki rekomendēja izskatīt jaunāku Octavia modeli un jāsaka, ka šī auto praktiskums man ļoti patīk. Bet esošo plānoju manīt tieši dēļ jau pieminētām VW rūsēšanas īpatnībām. Savam autiņam vairāk neredzu jēgu ar to cīnīties (2005. gada izlaiduma auto bija jauns iegādāts Latvijā), tā kā ir neliela skepse attiecībā uz šo, jo vismaz es tīri psiholoģiski vairāk esmu gatavs atlocīt kāpostu par tehnisku ķibeļu novēršanu nevis par ikgadēju piekrāsošanu.

mh4 13.12.2019 21:24

Šobrīd arī sāku apdomāt variantus universāla iegādei līdzīgā budžetā (protams jo mazāk jo labāk), aizspriedumu pret nevienu ražotāju nav, bet no šeit pieminētos Volvo v50 un Honda Accord gan uzreiz atmetu dēļ to nelieliem bagāžnieku izmēriem (neredzu jēgas no universāla, kura bagāžnieka izmērs ir mazāks esošajam auto, kurš nav universālis).

Vairāk tēmēju uz tā teikt labākais pirkums par šo cenu kritērij, (kas gan katram arī subjektīvs) un apskatoties piedāvājumu virspusēji visvairāk acīs iekrita:

- Opes Atra J Sports Tourer (2009-2015), kura bagāžnieks esot lielāks kā Insignia. Izskatās diezgan praktisks un akurāts aparāts ar salīdzinoši zemām apkopes izmaksām (piemēram www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/fkjjl.html);

- Renault Megane III (2009-2016), kuram gan ir diezgan ierobežots piedāvājums it īpaši aprātiem ar 2.0 dci dzinējiem (cik ātri papētīju daudzi uzskata, ka tas gandrīz vai ir labākais no mūsdienu dīzeļa dzinējiem, t.i tam ir mazāk klasisko dīzeļa problēmu kā konkurentiem). It kā šai paaudzei arī vairs nav īpašu slimību un auto nav neuzticamāks, kā pārējo šo gadu ražojumi. Man protams ir daži paziņas kas franču auto par vispār par auto neuzskata, bet nevienam no viņiem un arī man tāds nekad nav bijis (piemērs ar 1.5 dci dzinēju www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/megane/ffjpe.html) šim protams ir mīnuss, ka nākotnē iespējams būs grūtāk pārdod.

Piekrītu, ka pirmkārt jācenšas atrast dzīvu auto un arī tad tā būs loterija, bet varbūt kādam tomēr ir kādi ieteikumi/komentāri par šiem auto.

P.S. Renault tirgo kaut kāds mega starptautisks uzņēmums, kurš garantē patiesu nobraukumu un auto vēsturi un pat dod 3 mēn/3000 km garantiju saviem auto. Varbūt kādam ir pieredze ar šo kantori? Vismaz no Astra piedāvājuma var spriest ka tie nāk no uzņēmumu autoparkiem. Lielākais daļai Astru 21 gadsimtā ir ar manuāli atverami aizmugurējie stikli Manā gadījumā aizmugurē brauc sīcis, tā ka šāda antīka extra man neder.

mh4 04.08.2014 13:43

Chankaishi rakstīja:

Par tādu naudu, ja paveicā

Tas vispār ir galvenais iegādājoties lietotu auto. Savu pirmo autiņu nopirku no drauga un pat kapotu neatvēru, jo nebija nekādas sajēgas no tehniskās puses, nobraucu 6 gadus bez nekādām nopietnām problēmām. Citi it kā visu pārbauda , bet pēc pāris mēnešiem problēmas sākt birst.

mh4 31.07.2014 13:56

zhuks rakstīja:

Pas nobraucu 3 gadus ar tādu škodu 1.9tdi. Viss ko mainīju papildus nepieciešamajām apkopēm bija miglas lukturu spuldzīte (viena) un 2 piekares gumijas! Nobraucu 115 00km

Mašīna bija pirka jauna vai jau lietota?

mh4 30.07.2014 22:29

Atklāti sakot kaut ko tādu par Škodām dzirdu pirmo reizi. Domāts par kādu konkrētu modeli vai Škodām vispār. Es metu aci uz otrās paaudze Octaviu, kas no 2004.gadā un laikam līdz 2008. pēc tam nāca facelift modelis.

mh4 30.07.2014 17:44

Es pašlaik arī aptuveni tādā pašā virzienā domāju. Mans favorīts pagaidām ir Škoda Octavia 1,9 tdi vai 2.0 tdi. Vienīgais tā kā pirms tam dīzelis pašam nav bijis mazliet biedē šausmu stāsti par sprauslu un turbīnu biežajām maiņām, tādāl vairāk sliecos uz 1.9 tdi pusi, kurš it kā esot uzticamāks. .

mh4 27.01.2014 12:35

Pats arī šobrīd sāku pievērsieties auto meklēšanai autora minētajā cenu kategorijā un arī no hečbeku saimes.

Mans favorīts uz šo brīdi ir Honda Civic 2004-2005 (facelift) gada modelis. Izvēle, varbūt ir mazliet subjektīva ja pats jau 6 gadus braukāju ar 1994.gada izlaiduma Civicu un ja neņem vērā koroziju tam nekādu nopietnu problēmu nav bijis.

+ Uzticams auto ar samērīgām ekspluatācijas izmaksām;

+ Šai klasei ļoti plašs salons (aizmugurē vietas vairākām, kā Golfā, Corollā vai Focusā) arī bagāžnieks pret konkurentiem salīdzinoši liels + sēdekļus var atlocīt.

- Ierobežotas iegādes iespējas, konkurentu tirgū ir daudz vairāk ( daudz vairāk pārdod 2/3 durvju versiju, kas nav tik praktiska);

- Salīdzinot ar konkurentiem aprīkojums nav tik bagāts un priekšējais panelis varbūt nav tik "izsmalcināts", bet tā jau ir gaumes lieta.

Skatījos arī Toyotu Corrolu, kas pēc atsauksmēm ir vēl "nelūztošāka", bet tai aizmugurē tomēr pasažieriem vietas ir pamaz.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti