Lieto rokas bremzi!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lieto rokas bremzi!
Ja esi visu dienu nosēdējis birojā pie datora, nav bijis tā, ka acis nogurušas? Acis ir jāsaudzē!!! Ja Tev netraucē, padomā par citiem, kuriem, varbūt, traucē!
Ilgāk stāvot, izmēģini rokas bremzi - retāk būs jāuztraucas pirms tehniskās apskates un retāk jāmaina troses!
Vai tik Tu nedomā tos pašus diskus, ko visu laiku trin un karsē sēžot uz bremzēm?! Spiediena maiņa, ja neesi jau sačakarējis diskus un pārkarsējis eļļu, nav nekas briesmīgs - katrā gadījumā tas nebojā kārbu vairāk, kā tā disku trīšana!
Arī manā skatījumā miglas lukturu lietošana, ja nav miglas, nav atbalstāma nekādā gadījumā! Abavnieks jau pieminēja, ka slapjā laikā atstarotais stars tumšajā diennakts daļā ievērojami samazina redzamību pretim braucošajiem, tā ir papildus slodze acīm, un prasa palielinātu koncentrāciju, lai saskatītu ceļu. Ja tādu "gudrinieku" ir vesela pretimbraucošo kolona, tad savu pusi vispār nevar redzēt. Sastopoties divām tādām kolonām, braukšana abiem ir kā pa aklo!
Problēma ir miglinieku starā un novietojumā - plakans zemu virs seguma. Ja vēl nav ļoti precīzi noregulēt - pavisam slikti, pie kam abejādi - ja par augstu, tas spiež acīs un ceļu lietotājam nekādi neizgaismo, ja par zemu - ceļu izgaismo pie paša auto purna, kas arī neko no drošības viedokļa nepalīdz, taču atstarotais stars pretim spiež ne pa jokam! Ne par velti to nosaukums ir "miglas lukturi", nevis "papildlukturi".
Nevar piekrist tiem, kuri attaisnojas ar labāku redzamību - lai būtu normāla redzamība tumsā, ir labi jānoregulē pamatlukturi, vai tie jāmaina, ja bojāti stikli vai reflektori. Ar to toleranci, ko pieļauj tehniskajā apskatē ir krietni par maz!!!! Es lukturus regulēju tumsā uz ceļa. Otra versija - pie laba mehāniķa ar stenda palīdzību, ja šis mehāniķis māk ar šo stendu apieties!
Tāpat varu tikai piekrist tiem, kuri lamā "uz bremžu pedāļa sēdētājus". Īpaši vakarā, kad acis jau tāpat nogurušas. Varu vēl piebilst, ka šī "sēdēšana" bojā arī automātisko kārbu, jo papildus dilst frikcijas diski, palielina degvielas patēriņu, jo tie diski ir jādeldē un lieki karsē eļļu, kas ātrāk izstrādājas un tas liekais siltums kārbā nevienai detaļai netīk!!!
Par aizmugurējiem migliniekiem pat nav vērts runāt - tas ir marasma kalngals! Tā laikam ir vienīgā reize, kad atļaujos uz ceļa kādu mācīt, proti - apdzenu un uzmirkšķinu ar aizmugures miglinieku - dažam pielec, dažs vienalga neko nesaprot!
Starp citu - Polijā par miglas lukturu lietošanu tumšajā diennakts laikā, ja nav miglas, ir pamatīgs sods! Vienu reizi knapi atkratījos no Polijas CP, jo aizmirsu tos lukturus izslēgt beidzoties miglas zonai!
Izpildītājs cits, ideja tā pati! Agrāk katrs mazais priekšnieciņš par mūsu naudu pirka, ko vien sirds kāroja. Tagad tas drusku sakārtotāks, taču teju uz katru valsts, pašvaldību, lielo AS konkursu atrodas "lietu kārtotāji", kuri "silda ķepiņu" un gan jau vairumā gadījumu arī dalās ar "tīrajiem" iepirkuma komisijas vai vadības locekļiem, jo "gariņi" reizēm nebūt nav tik lieli, lai paši spētu sakārtot lietas!
Patiesībā runa par pavisam ko citu - tad, kad tiek tērēta nodokļu maksātāju nauda, nav svarīgi, kas patīk ierēdnim, vai deputātam, bet svarīgi ir kā tiek tērēta šī nauda.
Un vēl - ja konkursus vinnē ar "otkatu", palīdzību, tad tas vien jau norāda par to, ka kaut kas ar šo nodokļu maksātāju naudas tērēšanu nav kārtībā!
Ja tas būtu bijis vienīgais gadījums... Un vēl par vienu auto...
Atmini kaut vai Faetonu premjeram, Tiguan policijai utt... Visu nenosauksi...
Ja nemaldos, tad bioetanolam, kā to sauc civilizēti, E burtiņš bija otrā pusē, kā benzīnam, lai "nesajauktu", kas ir vairāk benzīns - 95+5%, vai spirts - 15/85%.
Nav dzirdēts, ka benzīnam lietu rapša eļļu - tā ir dīzeļa piedeva.
Benzīnam gāž klāt etilspirtu, kas ir benzīna biopiedeva, lai izpildītu ES normatīvus.
Runā, ka tas burtiņš E to arī norādot...
Nu vienkārši super!!!
Vienmēr esmu teicis, ka elektromobīļi kopumā ir reizes divas neekoloģiskāki par parastiem auto!
Vienīgais ieguvums ir izmešu neesamība tajā vietā, kur tas štrunts grozās - piem., Rīgas centrā!
Tu gan esi optimists! Kurā valstī Tu īsti dzīvo? Neraksti no Britu salām?
Kur Tu būtu redzējis, ka Latvijā vara būtu pieņēmusi kaut vienu likumu, kas arī viņu maciņos nosūktu kādu centu? Paraugi ar ko viņi brauc, un sapratīsi, ka pazeminājums skar tikai viņus un turīgo eliti, kam arī citus nodokļus ir grūti maksāt, tāpēc visur atlaides - NĪN, IIN, soc. Nu arī auto būs lētāks, jo tak citādi grūti sakrāt kārtējo "citronu"!
Piedod - "resnajam" galam nepievērsu tik daudz uzmanības, bet tas tikai apstiprina likumsakarības - mūsu politiķi zina kur paņemt un uz kā rēķina lāpīt valsts "slimo" budžetu! Un katrā ziņā ne jau uz savējā - viņiem tāpat dzīve grūta...
Beidzot ielas būs tukšas...
Sāc ar filtru! Sūkni nomainīt vēl paspēsi!
Palaidniex ļoti precīzi atbildēja uz Tavu jautājumu!!!
Samērīga summa pie degvielas! Cik sadedzināji, par tik arī samaksāji!!!
Nav gan!
Sareizinās esošo nodokli ar 2, lai būtu godīgi...
Paldies i-auto par informāciju un skaidrojumu!
Ja nepukšķini tikai pa Rīgu, bet izbrauc arī normālus gabalus ārpus pilsētas, tad risks, ka pie 200 kkm būs jāmaina kvēpu filtrs, ir niecīgs. Tam vienkārši jā'jauj izdedzināties ik pa brīdim. Ar to arī problēma atrisināta - lej dīzeli, kur gribi!
Formāli ir tā, kā Tu saki - viss ir pa smuko.
Tev nav pat nojausmas, kas par mēslu čupu burbuļo apakšā ze, tā visa!!! Tici man! Es arī pie Īles esmu strādājis - zinu kā viņš uzvar konkursus!
Tas, cik liela ir CO2 ekonomija globālā mērogā, mūsu maciņus ar jauno nodokli pilnākus nepadarīs.
Var arī ģimenes ārstam, bet labāk uzreiz tomēr pie okulista! Kad sāksim padomāt arī par citiem, ne tikai par savām ērtībām?!