Kārtot: Augošā secībā
gagarins 28.05.2014 22:01

msh rakstīja: Redzi, kondišam nav kā žargonā pierasts - motortelpas radiators un salona radiators - bet gan ir iztvaicētājs, kurā freons iztvaiko, paņemot siltumu, un kondensators, kurā saspiestais freons atdod savu siltumu un atkal paliek šķidrs - mašīnā attiecīgi iztvaicētājs atrodas salonā un kondensators ir pieskrūvēts dzeses radiatora priekšā.

Vai ir iespēja pārbaudīt to temperatūra pēc iztvaicētāja?

Domaaju ka tie divi servisi nevareeja kluudiities ar to spiedienu.

gagarins 26.05.2014 23:22

msh rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja jau saldee - lai tik sleegaajaas! Tas kaut kaa traucee? Starppiba starp iesleegshanaas -izsleegshanaas spiedienu ljoti maza, taapeec ar sleegaajaas bez gala. Gan jau to var kaut kaa piereguleet.

Pieregulēt? Nekādīgi. Kondišu var izslēgt pārāk zems spiediens, pārāk augsts spiediens vai pārāk zema temperatūra pēc iztvaicētāja. Jebkurā no šiem trīs gadījumiem tā ir aizsardzība, un to klimats/kondiša vadības bloks izveic pēc atbilstošiem devējiem, kurus regulēt nevar nekādīgi.

Kas par iztvaiceetaaju?

gagarins 24.05.2014 23:03

msh rakstīja: Uz kādiem apgriezieniem griežas radiatora ventilators? Ož pēc pārāk augsta spiediena sistēmā

abi servisi pildija sistemu. teica ka var buut par mazu spiediens.cik iepldija, nezinu, neuzradija. iespeeejams ka pelnia naudu

gagarins 22.05.2014 22:58

cik saprotu atbildes par jautajumu nebuus. galiigi no teemas prom

Lasītākie raksti

Jaunie raksti