No Jūsu teiktā var secināt, ka tomēr, iespējams, vēl aizvien pastāv korupcija Latvijas ceļu policijā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No Jūsu teiktā var secināt, ka tomēr, iespējams, vēl aizvien pastāv korupcija Latvijas ceļu policijā.
Paldies! Jūsu teiktais izklausās visticamākais.
Jā, tas ir ļoti nepatīkam gadījums. Ceru, ka manam auto ar dzinēju viss būs labi, ka būs mazākā bēda. Tagad gaidu ziņu no meistariem. Nepatīk braukt ar citu auto. Gribās savu. Savs ir savs.
Lieliski! Apsveicu! Vienīgais, no jaunās nika krāsas man acis žilbst!
Bija ļoti intensīva satiksme, visi steidzās savās ierastajās rīta gaitās. Nevēlējos nevienam traucēt ar savām problēmām. Tādēļ meklēju piemērotu vietu, kur apstāties, tā lai nevienam netraucētu. Dzinēja temperatūra kāpa pilnīgi pa sekundēm. Tas bija pavisam īss brīdis no 90 līdz 120. Kā iedegās brīdinājuma lampiņa, tā arī dažu sekunžu laikā atradu vietu, kur droši varēju apturēt auto.
Jā, siksna bija vietā un dzesēšanas šķidrums arī nebija zudis. Arī pirms tam dzinējs strādāja tīri, bez jebkādām liekām skaņām.
Mana sieva to pašu teica!
Nē, tas tiešām ir autoserviss, kurš ir licendēts un maksā visus nodokļus. Savu auto uzticu viņam, jo visi ieraksti par apkopi un remontdarbiem tiek veikti servisa grāmatiņā.Viņam pašlaik daudz darba un pie mana auto diagnodtiku varēs veikt tikai piekdien. Gribēju uzjautāt, varbūt kādam ir bijusi šāda problēma. Paldies, par jūsu viedokli.
Jā, ventilātors griezās.
Passat GTE mani ļoti patīkami pārsteidza. Ļoti kvaletatīvi nostrādāts auto salons. GTE salons ir patīkami kluss par braucot pa bruģi. Piekare darbojas nevainojami un mazā GTE podziņa sagādā milzum daudz pozitīvu emociju.Vienīgais jaatzīmē, ka auto ir diezgan zems un līdz ar to, vismaz man sagādāja nelielu satraukumu. Braucot pa bedrainajām Rīgas ielām. Manuprāt ši auto ir vairāk domāts braukšanai vasarā. Kurā viņš var pilnībā pierādīt savu potenciālu.
Es piedalos.
Sveiki, iAuto foruma biedri! Jaunais gads iesākās ar lielisku auto - Jauno Audi Q5. Šis auto sagādāja man daudz patīkamu emociju. Jaunais Q5 ir ieguvis pārsteidzoši skaistu un sportisku dizainu.Lai arī Audi Q5 no ārpuses varētu šķist neliels, tomēr tā salons pārsteidz ar milzum daudz vietas. Ne tikai vadītājs var justies ērti garākā braucienā, bet arī pasažieri. Sportiskā dizaina salons ir ļoti ērts. Viss tajā ir ļoti labi izkārtots un saprotams. Braucot ar Q5 rodas sajūta, ka braucat ar pilnvērtīgu apvidus auto. Ceļš ir labi pārredzams un plašais salons rada sajūtu, ka braucat ar lielu auto.
Šis auto bija aprīkots ar 2.0TDi dzinēju, kurš bija ļoti dinamisks. Transmisija darbojas nevainojami. Audi Q5 vadās lieliski. Nezkatoties uz to, ka auto ir aprīkots ar 20 collu diskiem, tā piekare nevainojami tiek galā ar ceļu nelīdzenumiem. Lai arī Audi Q5 ir pilnpiedziņas, tas tomēr ir pilsētas auto. Neieteiktu ar šo auto doties pārbaudīt viņa spējas purvainā apvidū!
Kā var kļūt par Audī fanu? Jums vienkārši jādodas izmēģinājuma braucienā ar Jauno Audi Q5!
Jauku dienu visiem!
Nē, Ņivu viņš krāsoja autoservisā.
Savulaik man bija BMW 7.sērijas 1996.gada, ar virsbūves indeksu E38. Pirms iegādes auto tika rūpīgi pārbaudīts un tika secināts, ka tas ir orģinālajā rūpnīcas krāsā. Manā īpašumā viņš bija 7 gadus un ne reizi netika viņš krāsots un viņam pilnīgi nekur nebija rūsa. Braucu gan ziemā, gan vasarā. Taču kaimiņam bija 2001.gada Ņiva un viņš viņu metināja un krāsoja katru gadu, bet viņa tik un tā bija no vienas vietas uzpūtusies no rūsas.
Gaz21 amerikāņu tirgus daļu cerēja iegūt ar masveida auto pārdošanu, līdzīgi, kā kara laikā masveidā saražoja T34 tabkus. Gaz 21 pārdošanas cena Amērikā bija plānota tikai 1500 dolāri.
Tik tiešām PSRS specdienestu Volgām ar indeksu 23 bija automātiskās ātrumkārbas, jo mehāniskā ātrumkārba bija pārāk vāja prieķ V8 dzinēja.
Paldies, ļoti interesants raidījums.
Kad 1958.gadā Briseles starptautiskajā automobīļu izstādē Gaz 21, otrās sērijas modelis izcīnija uzvaru un ieguva Eiropas atzinību, Amērika sāka nopietni uztraukties. It sevišķi pēc tā atgadījuma, kad Hrušķovs piedraudēja, ka pārpildīs Amēriku ar PSRS ražotajiem automobīļiem. Pēc šādiem draudiem amerikāņi pieņēma slepenu lēmumu nepieļaut Gaz 21 ienākšanu Amērikas auto tirgū, jo tas nozīmētu lietu tirgus daļas zaudēšanu līdz ar to arī lieku finanšu līdzekļu zaudēšanu. It kā esot pat nodibināta speciāla grupa, kura tad arī nodarbojās, lai nepieļautu šo automobīļu nonākšanu Amērikas tirgū. Iespējams, tas šīs grupas darbs, ka Gaz 21 ar automātisko ātrumkārbu tik strauji piedzīvoja neveiksmi.
Daudzi to varbūt nezin, taču Gaz 21 tika aprīkots ar automātisko ātrumkārbu. Kopumā tika saražotas 700 vienības Gaz 21 ar automātisko kārbu. Taču to pircēji bija ļoti neapmierināti ar tālāku šo ātrumkārbu apkopi, jo tai bija nepieciešama augstas kvalitātes īpaša eļļa, kuru nebija viegli dabūt. Tādēļ daudzi steidza šīs ātrumkārbas nomainīt pret mehāniskajām ātrumkārbām.
Sākumā Gaz 21 maksāja 18 000 rubļu, taču pēc 1965.gada reformas tā cena bija 5000 rubļu. Pēc šāda auto gadiem varēja pavadīt rindā. Parasts ārsts nevarēja atļauties šādu Volgu. Parasti tādas Volgas stāvēja garažā kosmanautiem, zinātniekiem, aktieriem un žuļikiem.
Degvielas patēriņš pilsētā ir 11l uz 100km. Dzinējs ir diezgan paskaļš. Šiem dzinējiem ap 300 000 km sākas problēmas ar sadales vārpstām. Viņas sadilst un auto var nākties ilgi darbināt. Vienīgais, ar ko ir bijušas problēmas, 4 gadu intensīvas ekspluatācijas laikā ir degvielas sūkni un kvēlsveces. Nezinu, vai patiesais nobraukums, bet pašlaik ir 280 000 km. Auto 2004.gada.
Apsveicu ar jauna auto iegādi! Lai gludi ceļi un lai labi ripo.
Varbūt ar zviedru superauto koenigsegg!
Sauļu autotrases treniņu diena!
Šo sestdien, 21.01.2017, no plkst. 10:00 līdz 23:00, Sauļu autotrasē notiks atvērtā tipa treniņš. Tajā var piedalīties ikviens interesents ar savu automašīnu, kas ir aprīkota ar ielas riepām. . Ziedojums trases attīstībai -10 EUR no automašīnas. Trase atrodas šosejas Valmiera-Rūjiena 14.km GPS kordinātas 57.664114, 25.401319. Braukšanas apstākļi ir atkarīgi no laikapstākļiem. Sīkāka informācija pa talr. 20205367
Vakar 15.01.2017 tika nozagts vēl viens 5.sērijas BMW ar virsbūves indeksu E60, melnā krāsā. Ir izskanējusi informācija, policijai ir zināms, ka šis pasūtijums nāk no Kazakstānas.
Žēl, ka vairs nav žižļi, kā padomju laikos! Tur varēja daudz, ko salikt iekšā.