Interesanti cik ilgu laiku vajadzētu, lai pirktu masveidā elektro-dranduļetus, ja netiktu šādā veidā mākslīgi radīti apstākļi to eksistencei?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Interesanti cik ilgu laiku vajadzētu, lai pirktu masveidā elektro-dranduļetus, ja netiktu šādā veidā mākslīgi radīti apstākļi to eksistencei?
Tev beigās bija augstāka cena kā atlikusī vērtība vai dabūji piemaksāt starpību? Jo man vienmēr saka, ka ap 3 gadiem tā vērtība izlīdzinās, lai varētu pa nullēm izbraukt.
Satiksmes organizācija Krasta ielas remonta laikā. Katru dienu mainās norobežojumu izvietojums. Zīmju nekādu. Ja brauc tā, ka neviens nav priekšā, tad ok.
Pašam gadījās... Braucu aiz busa, kurš pēkšņi pārkārtojās, jo izrādās josla, kas iepriekšējā dienā bija vaļā tagad ir ciet. Man blakus bija divas mašīnas dabūju strauji bremzēt, jo vairs nebija, kur palikt. Šodien uz darbu braucot līdzīgu gadījumu uz priekšu novēroju. Pus joslā salikti stabiņi. Taksim vairs nebija, kur pārkārtoties un dabūja mest pa mēmajiem.
Labi, nākamo reiz mēģināšu ar šādu piegājienu. Cerams jau tuvā nākotnē.
Kā viens dabū atlaidi pērkot jaunu bez akcijas piedāvājuma? Labi jāmāk runāt vai visa summa uzreiz jānoliek? Vienmēr šis jautājums nav licis mieru.
Skyactiv-G ir parastā atmosfēra. Kad būs pieejams, pareizāk būtu ar ar Skyactiv-X salīdzināt. Dzirksteles kontrolēta kompresijas aizdedze nu kaut kā tā laikam sauktos latviski. Pagaidām jau izskatās daudzsološi plus nākošajā Mazda 6 būs 2.0L un 2.5L SkyActiv-X. Visi turbo.
Kaut kā jau laikam tajās apsurdajās normās jāiekļaujas. Starp citu interesanti, ka Mazda ar 2.0 atmosfēru var iekļauties normās, bet citi ražotāji bliež 0.9 motorus, lai iekļautos.
Tikko pačekoju. Vispār tīri neko par tiem 15300 (akcijas cena gan), bet 15 collu tērauda diski? Tādus gan nevajag . Personīgi šis tas pietrūkst, ko es gribētu, bet par cenu ir baigi ok.
Pirms dažiem gadiem šķiet tāds bija testa dienās pie Mola. Skrēja labi. Variators gan riebās. Sit mani nost nevaru ar tādu pabraukt . Lai nu kā, bet toreiz radās patīkams iespaids par auto. Gāju ar skepsi nu Corrolla, kas tur var būt? Par 16k diezi vai tur ko diži sakarīgu komplektācijā iegūsi.
kasinsh79 rakstīja: Tas ir kaut kāds pipec Nemūžam nespētu iegādāties auto ar <1l dzinēju, goda vārds - atzīstos. Ne par jaudu stāsts, bet par dzinēja tilpumu. Mocis ar lielāku dzinēju nekā auto, WTF
1.0 EcoBoost skrien labi. Nav raķete, protams, bet nav jau dzimis lai būtu. Nav tik traki kā liekas. Man ir likās kā nu tagad būs ar to 1.0 motoru. Bet nu jau 2.5 gadus visi ir feini. Ja līdzekļi ļautu, tad, protams, Octavia RS vai Superb ar 2.0 TSI. PErsonīgi patīk tas 3 cilindru rūciens pie zemākiem apgriezieniem. Liekas, ka ir jaudīgāks nekā patiesībā.
Hmm... Varu ieteikt vairākas takas pastaigām. Viss foršā takas apciemot agri, agri no rīta kopā ar zelta saules stariem un, kad neviena cita tur nav.
- Viesatas dabas taka. Kopā ap 10km ko staigāt. Taka ved aukšu un lejup ar skatiem no augstiem krastiem. Ir galdi un krēsli, un pat laikam ugunskura vietas, pa ceļam.
- Zvārtes iezis un taka gar Amatu. Agrā rīta stundā patīkams klusums. Garums atkarīgs no tā cik pašam staigāt gribas.
- Lāčupītes taka. Nav ļoti gara, bet ir vairāk neskarta. GPS melo par iebraukšanas vietu. Taka jāmeklē no jaunuzbūvēta ceļa.
- Ērgļu klinits. Vasarā nav būts, bet ziemā bija kā pasakā. Taka iet gar Gauju un ieved atpkaļ mežā. Skati paveras ļoti feini.
- Sietiņiezis. Īsa, bet ar iespaidīgiem atsegumiem. Var iekļaut kādā maršutā.
- Līču-Laņģu grava. Pieejama ejot gar Lodes māla karjeru. Esiet gatavi būt mālaini. Pati taka nav pārlieku viegla un jābūt uzmanīgam, kur kāju liek. Gadījās, paslīdēt uz tām trepītēm un kārtīgi atsities ar muguru. Labi, ka nenoripoju "stāvu" zemāk.
Tas tā, kas nāk prātā uz ātru roku.
Jā es katru dienu sapņoju 20km no rīta un vakarā iet ar kājām
Man nav absolūti nekāds vēlmes, bet diemžēl lielāka daļa dzīvo, kur var nevis kur gribas. Iespējams ir kādi krutie IT uzņēmumi, kur var ierasties darba, kad gribas, vai nenākt vispār uz darbu un sist pa taustiņiem guļot Jūrmalas smiltīs, bet tas nav vienīgais darbs pasaulē.
Varbūt Tu arī spēj mainīt dzīvesvietu pēc iegribas, bet tas nenozīmē, ka visi tādi ir.
Brauc pats ar to dārgo mūžīgi kavējošo, smirdošo, bomžu apsēsto sabiedrisko transportu. Es labāk 20min ar mašīnu aizbraucu līdz darbam nekā 1.5h kratos ar diviem sabiedriskajiem.
Ievirzīšos elektro tematā atpkaļ nedaudz.
Vakar Spicē novēroju, iespējams, pirmo E-Tron LV. Dzīve jau, protams, skaists. Nepiefiksēju vai spoguļu vietās bija tās kameras (ja tas ir legāli uz doto brīdi) vai nē.
Nezināju, ka tāda ocpija arī ir. Bet tā kā man ir apvienota ar degvielas karti pat nevajag no maka vilkt ārā RIMI karti.
Neste, citur laikam gadiem nav liets nekas
Degvielas karte apvienojumā ar RIMI karti dikti ērti. Par degvielu nekā slikta nav ko teikt. Lec un skrien bez problēmām.
1.0 EcoBoost tik tiešām ir vairāk pilsētas apstākļiem. Man atkal vairāk liekas, ka līdz 2k RPM ir tāda patīkami burbuļojoša skaņa. .
Tev laikam bijam SYNC 3 ar navigāciju? Pats lietoju ar Android Auto un adreses ar to vadās ērti. Vienīgais mīnus, ka tikai apstājoties var to darīt vai izmantojot balsi (pamēģini LV valodā iestāstīt, kur gribi braukt ). Saprotams no drošības viedokļa, bet tomēr ir jau arī blakussēdētājs.
1. paragrāfs - aboslūti pie dirsas ko tu tur skrūvēji tai miskastei. Tas neceļ ne vertību ne padara to kaut kādā veidā labāku par 10-15 gadus jaunāku auto.
2. pargrāfs - bļ* ku' asprātīgs tu esi. 45km bez dzeses pa šoseju salīdzināji p*mpi ar pirkstu. Ļurināt iekšā/ārā dzinēju ik pa dažām sekundēm sēžot garā korķī nebūtu neko glābis.
3. paragrāfs - pareiz sūds sūdā vienmēr labi izskatās. Wow regulējas spilgtums kopā ar paneli. Nu vot tā ir mega ekstra. Pilnīgi absolūti pajāt par to 3 fīču... ir tiem aftermarketiem vai nav. Bija man tāda stock maģī un arī tagad ir. Jēgu neredzu. Kad vairs nav ko argumentēt ķeries pie pēdējā salmiņa?
Vienīgais, kas te stum sūdu es Tu. Es personīgi ne vienā vietā neteicu, ka man interesē tikai gads. Es arī neteicu, ka jaunās ir ērtas un vecās ir neērtas. Es piedāvāju savu pieredzi salīdzinot Golf 2 ar Mazda 6. Ir gan ērti veci auto un neērti jauni, gan pretēji. Beidz izdomāt hu*ņu, kas neeksistē.
Nopikrt var, bet kāda sūda pēc kāds to gribētu darīt? Mazohims? Nostaļģija? Msh veidīgie?
Tu aizvien nesaproti vai ne? Bet ko var gribēt no Tevis. Man neinteresē ko un kur var noskrūvēt un kaut ko baudīt un jāties. Man vajag lai atuo BRAUC. Vai Tu man tagad iesaki izstumt pie daudz dzīvokļu mājas, pagalmā, un ielas vidū sākt kaut ko jaukt?
A kā pamanīt temperatūrus bultiņu, ja viņa sāka celties no vidus stāvokļa tikai korķi sēžot, kad vairs nav kur likties un līdz tam viss bija ok? Atkal gribēji gudrs izlikties nezinot situāciju.
Pareiz msh īsti veči un nepensoināri brauc ar Golf 2. Vēl labāk ar pajūgu ar to vispār viss rūdītākie vīri mauc. . Nez kas tad ir tas kas pēc Tava viedā viedokļa būtu bijis jāņem?
P.S.
Tikai msh kasešnieks liekas, kas nenormāli kruts. PC arī vēl ar Pentium 2 iet jebšu Tu labāk skaitīkli atzīsti?
Nu forši, ka ir tajā vecumā tā jau vairs nav man problēma nu jau bišk vairāk kā 2,5 gadus.
Nu tad pastāsti pēc kā vērtēt nodilumu starterim vai ģenerātoram, ja līdz tam liktenīgajam brīdim viss notiek kā parasti? Kā novērtēt, ka kaut kas tūlīt nosprāgs?
"Tev ir taisnība - es nevaru atļauties jaunu lamatu UZTURĒT".
Msh ir cilvēks, kas pat pērkot jaunu spēj nopirkt jau nojātu.
Ja jau pirmā doma ir, ka kaut ir jālabo.
Patiesi vārdi!
28k... Nu varēja jau VW tad arī 1.5 TSI piedāvāt par tādu cenu. Bet šis jau izskatās tipiski VW garā par ekstrām, kas sen nav nekāds WOW, prasīt milzu piķi un aizbāst aiz papildaprīkojuma sienas.