125Zs. 2017. Gada līdz ar to nāca uzreiz ar Sync 3 infotaiment sistēmu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
125Zs. 2017. Gada līdz ar to nāca uzreiz ar Sync 3 infotaiment sistēmu.
Tad nu mēģināšu arī iestūrēt topiku pareizajā sliedēs ar update.
Tātad Ford Focus 1.0 pirms nedēļas izieta pirmā TA bez problēmām un uzlīme uz 2 gadi logā. Uztaisīju 2. apkopi ~200EUR eļļa, filtri, vizuālais un bremžu check. Noripoti 30k km un sūdzēties varu vienīgi tik par tādu kā grabošu apšifku uz vidējās statnes. Teiktu, ka mūsu fantastiskās bedres dara savu. Viss strādā gan mehāniski gan elektriski.
Kamēr gaidīju apkopi 1h pavizinājos ar jaunāko Mazda 6 Signature komplektācijā. Patīk tie atmosfēras motori. Raķete nav, bet patīkami bija braukt vienalga. Salons superīgi nostrādāts. Sēdpozīcija ļoti ērta, patīkami apņemoša sajūta sēžot. Kluss salons. Diemžēl bija baigi pretīgs laiks un jau sāka korķi rasties tāpēc nesanāca vairāk pabaudīt. Atbraucot atpakaļ bija doma "Gribu", bet par šerpu iespējām. Tā kā prasas ko niknāku ar cerībām skatos uz jauno Mazda 3.
Man liekas šitas topiks ir galīgā atejā nonācis. Msh lūdzu taisi vaļā savu topiku par vecām lamatām un vāries tur. Ne Tu pirksi ne Tev interesē jauns auto, ka tik papļūtīt cik tas Golfs ir kruta. Kādam viņš bija jauns jānopērk, lai Tu tagad varētu čurāt karstu par viņu. Atslābsti vienreiz, apsēdies iedzer zaļo tēju un atver jaunu topiku.
Atbilde pavisam vienkārša priekškam čakarēties, ja to visu var izdarīt ātrāk un ērtāk ar auto?
Braucot uz kurieni ir ērtāks un ātrāks? Spiesities pilnā pieelpotā vagonā ir ērti?
Sabiedriskais transports pēc definīcijas nav ērts un labs. Tās pāris reizes ko gadā braucu ar sabiedrisko vienmēr nonāku pie secinājuma - sabtransports ir aboslūti drausmīgs.
Nekad. Kāpēc man jābūt piesietam kustības sarakstam? Ja es aizbraucu uz citu pilsētu pastaigāties, pafotogrāfēt es iekāpju auto, kad gribu un dotos ceļā. Kas tur ērts, piemēram, kratīties uz Siguldu vairāk kā 1h ar vilcienu? Ja ar auto tās ir ~30min? Siltumā, komfortablā krēslā ar savu mūziku, kurai, ja gribi, var aurot līdzi. Nav jācer, ka tik neapsēžas kāds "zemes valis" vai smirdulis blakus. Varbūt pat visu ceļu kājās jāstāv.
Pārāk gara ķēde tev tur. Vilciens/buss (abi iet ilgi jebkur), vietējais pilsētas transports (tad jāzin vietējie maršuti). Man patīk braukt un braukt kur un kad gribu.
Manuprāt, Tu neesi pelnījis tos 4 riņķus profila bildē.
Cilvēk mīļais ko Tu vispār dari auto forumā, ja reiz vēlies iestāstīt, ka jābrauc ar AUTO mazāk? Dod man pāris labus iemeslus neizmantot auto, lai dotos uz darbu, ja ar auto tās ir ~20min, bet ar sabiedrisko ~1,5h? Pie tam salstot gaidot nākamo transportu, klausoties kā sīkie bauro vai ostīt bomžus salonā...
Nekas tur nav jāzāģē. Vot Mk2 golfu ar 1.6 gan vajadzēja zāģēt, tas uz priekšu negāja.
Izbraucot ar Arona 1.0 motoru un DSG likās nenormāli gurdena mašīna. Lai gan Nm vairāk kā manam EcoBoost, bet uz priekšu gāja negribīgi.
S&S ir parasti atslēdzama funkcija. Praktiski pats nekad nelietoju. Max jauda teju vienmēr ir pieejama augstos RPM nejaukt ar Nm, kas ir ir pieejama mazos RPM.
Neredzu problēmu 1.0 motoram. Pirms 20-30 gadiem arī tādi bija, kas bija nejēgā jāzāģē, lai ietu. Moderns Turbo motors ļoti labi ceļās arī bez zāģēšanas Red Line. Šosejas ātrumā ap 100km/h sēž ap 2k RPM. Dīzeļiem mazāk, jo tā tie ir būvēti. Ja lidosiet ap 200km/h konstanti, tad neviens motors baigi ilgi nedzīvos.
Kad varēšu ceļot uz 2038. gadu tad paķeršu Tevi līdz un apskatīsimies, kas tur notiek. Bet līdz tam brīdim neprasi parādīt neiespējamu lietu. Kāpēc Tev liekas motoru varēs izmest? Jo mazi tilpumi? A tip Golf Mk2 nebija 1.3, 1.6, kurus vajadzēja zāģēt nejēgā, lai ietu?
Kad jebkura mašīna maksā 1k EUR ir skaidrs, ka nākošais saimnieks ļoti iespējams būs Tolmets.
Lasu un smejos par msh fanātismu. Nebija ērti iekāpt A6? Vai nu Tu esi tizls vai kāda cita problēma. Kad man bija Golf 2 es aboslūti nevarētu teikt, ka viņā bija ērti iesēsties kur nu vēl komfortabli braukt. Principā naglu kaste uz riteņiem. Gāja kā tanks, bet remonts uz TA bija dārgāks kā auto vērtība un tāpēc nonāca Tolmetā. Kad nomainīju to Golfu pret 1st Gen Mazda 6 tā bija kā diena pret nakti. Tā bija bauda braukt, salons ērtāks, pieklājīgs dzinējs, normāls audio u.c. labumi. Tev šķiet, ka tagad nevar braukt un izjust braukšanu? Piedod, bet salīdzinot Golfu ar manu Focus, tad tajā Golfā nebija nekādas braukšanas izjūtas. Tu nevis izbrauc 1km ar jaunu auto, bet padzīvo kādus 3 mēnešus un savā kastē vairs negribēsi kāpt.
Te neviens nešiko, bet dalās pieredzē ar jaunu auto. Ja Tev ir dažu simtu EUR aldziņa nav ko skatīties uz A6.
Sūdu rati jau arī izdara to pašu, ko Tavs Golf 2, tad kāpēc neņem sev pajūgu? Vispār pa lēto. Vēl var iet ar kājām arī nonāksi no punkta A punktā B. Ekonomiski, ekspluatācija vienkārša.
Msh saproti vienu lietu, lai Tu varētu braukt ar 20-30gadu kasti kādām tā bija jauna jānopērk. Un pēc 20 gadiem šito dziesmu dziedāsi par 7. Golfu.
Kāpēc obligāti jāpērk? Varbūt cilvēks vēlas izjust braukt ar superauto vai da jebko citu, kas viņu uzrunā, bet tomēr nav pa kabatai? Esmu braucis ar jaunu XC60 un Alfa Romeo Giulia un Stelvio. Katrs uzrunāja ar kaut ko savu, lai es vēlētos tiem izbraukt kaut arī nevaru un nevarēšu atļauties.
Bet par tēmu runājot, noteikti vēlētos:
-Grand Cherokee Trackhawk
-Challenger Demon
-Aston Martin Valkyrie
-Honda NSX (gan jauno, gan veco)
-Ford F150 Raptor (ar 6.2 V8)
-I-Pace (kaut man līdz elektrofanam kā līdz mēnesim )
-69' Charger
Un kaut kas uz diviem riteņiem - Kawasaki H2R
Jā šis ar būtu dievīgi.
Mūžīgais dzinējs.
Nu varbūt vēl varētu tā lai visu virsbūvi silda, lai ziemā nav sniegs jātīra .
Nezinu kā ir ar to apmeklējumu obligātumu, bet ja vari teoriju apgūt arī neejot uz visām nodarbībām, tad nevajadzētu būt problēmai. Galvenais pēc tam varēt skolas teorijas eksāmenu nolikt un pēc CSDD. Protams, bieži ir arī stāsti iz dzīves par situācijām uz ceļiem.
Bet vai autoskolas ir pretīmnākošas šajā jautājumā to drošvien tik zvanot varēsi nsokaidrot. Viena lieta, ko obligāti nāksies apmeklēt, ir pirmā palīdzība.
Lai labi ripo!
P.S. Man atkal taisni likās, ka DSG Škodā slēdzās labāk kā citos, ko esmu mēģinājis. Katram laikam savs
Ouh super paldies par pieredzēm!
Man tikai neskaidrība radās par "Starpība starp līzingu un vērtējumu aiziet kā 1.iemaksa."
Sanāk, ka viņi teiksim samaksā 10k atlikumu un novērtē pēc tam augstāk un tad to starpību novirza jaunajam? Pareizi sapratu? Vai kaut kā savādāk?
Tu te kādu laiku atpakaļ rakstīji, kā pārdod savu Op-līzes auto. Tu viņu vienkārši SS iemeti ar piezīmi, ka ir Op-līze vai atdevi dīlerim pret jauno (tā it kā ar varot izdarīties)? Gribas zināt pieredzi, man ar nākamgad 2 gadi paliek domāju, ka vajadzētu ko niknāku un iespējams ar Tomātu paņemt.
Man bija pleķis no ūdens (viens ar slapjiem šortiem apsēdās ) . Nebija baisi liels, bet tomēr krita acīs. Aizvedu Rīgā Dārzaugļu ielā bija. Vieta saucās Rīgas pulēšanas centrs, bet šķiet firma bija, kas nosūtīja tur, bija "Greenline auto". Beņķis kā jauns bija.
Jāpadalās tad jau ar savu pieredzei arī. Pirmais un pašreizējais jaunais auto manā dzīvē - 2017. gada Ford Focus. 1.0 EcoBoost, 125Zs, 6-robu manuālis, Limited S.
Skrien ļoti labi un niķus nekādus dižos (pār' reiz Sync 3 nokāries) nav izrādījis. Vidējais ap 6.6l. Patlaban noripojis 25k km.
Garantijā nav bijis vajadzības (tfu, tfu, tfu) iegriesties. Protams, kratoties pa mūsu brīnišķīgajiem ceļiem šur tur ir kas iegrabas, bet nu nav jau arī labākā montāžas kvalitāte pasaulē.
Pēdējā laikā gan sāk gribēties ko niknāku. Varbūt kādam ir bijusi pieredze, kad ir vēlme pēc cita auto, bet patreizējais ir op-līzē?
37k par ko? Par šo naudu sanāk Mazda CX-5 ar bagātīgu aprīkojumu, AWD un jaudīgu dzinēju. Vai šo pirkt tiešām ir vērts tik tāpēc, ka tas ir AUDI?
Ja vēl pamatotu kāda ir atšķirība starp 2000. gada un 2003. gadā ražota auto papildus bremžu lukturi.
Pie reizes ekspluatācijas nodokli pievienot degvielas cenai arī būtu noderīgi. Bet, ja ieviestu 1x 2 gados, pilni ceļi būtu nu ar reāliem šrotiem. Jo kāpēc gan kaut ko labot, ja skate ir pēc 2 gadiem tik? Jauni auto (līdz 5 gadi teiksim) varētu ar šādu lietu nodarboties.
Vēl jautājums kādā kvalitātē ir pati TA? Pašam šogad gadījās "2" par to kas inspektoram šķiet nevis, kas ir... Bremžu supports slapjš značit tek bremžu šķidrums - "2" Patiesība - tikko mainīti diski un kluči un supports tika nosmērēts, lai labāk kustētos, nekas tur netecēja. Nedeg papildus bremžuguns - "2". Kad skatījos viena cita auto TA redzēju par šo pašu defektu ielikts - "1".
Vēl jautājums kāpēc nevarētu TA laikā,piemēram, ja konstutēts neprecīzi noregulēts lukturis viņi nevarētu pieregulēt? Tas prasītu 1min laika. Ja jau maksāju tādas summas par nodokli un TA?
Pārākums beidzas, kad sāk ievērot CSN
Pagaidām neesmu redzējis normālus velosipēdistus. Tu gan jau iefanoji par to dāņu pajoliņu, kurš bildē ar riteni pilsētas centrā pa joslas vidu braucu, lai varētu skaisti nofočēties.