Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
GuntarsPulss 13.11.2024 16:19

Lai gan daudzi rauc degunu par to, ka šis jau neesot nekāds Volkswagen, manuprāt jaunais Amarok ir padevies gana labs. It īpaši ņemot vērā tā aprīkojuma līmeni, kurš laikam jau ir izvēlēts tāds, lai nebūtu tiešas konkurences ar Ford pikapu. Cena, protams, arī atbilstoša. Taču, cik esmu dzirdējis, daudzi vecā Amarok klienti izvēlas jauno modeli, jo tas saglabājis priekšgājēja solīdo izskatu un gaitas īpašības. Turklāt pikapu piedāvājums gājis mazumā - vairāki savulaik spēcigi šā segmenta spēlētaji to pametuši.

GuntarsPulss 06.11.2024 16:06

Jaunais Duster saglabājis savus galvenos trumpjus: piejama cena, vienkārša konstrukcija un labas apvidus braukšanas īpašības. Dacia modeļiem vispār ir viens no labākajiem (ja ne labākais) cenas/snieguma piedāvājumiem tirgū. 

Jaunais dizains man patīk, auto izskatās mūsdienīgi un dārgāks, nekā ir patiesībā.

Daudziem potenciālajiem pircējiem pietrūks dīzeļdzinēja, kurš bezceļos nodrošināja labāku griezes momentu pie maziem apgiezieniem. Taču par to jāpateicas zaļajam kursam.

Kopumā Duster joprojām ir labākais un pieejamākais variants, ja vajadzīgs reāls apvidnieks.

GuntarsPulss 06.11.2024 13:34

Lexus kompaktais krosovers LBX ir mazākais šā ražotāja modelis, turklāt tas paredzēts īpaši Eiropas tirgum, kurā šogad esot plānots pārdot 25 000 mašīnu. Ražotājs cer, ka potenciālos pircējus piesaistīs LBX ārējais dizains, augstvērtīgais salons un vienu klasi augstāka auto kvalitātes izjūta.

Salonā tiešām valda kvalitatīva Lexus automobiļiem raksturīga sajūta ar solīdi atturīgu noformējumu. Sēdpozīcija ir visnotaļ ērta un var pat teikt, ka uz dinamisku vadīšanu orientēta. Redzams, ka Lexus inženieri pievērsuši uzmanību pat sīkākajām detaļām, kā jau šāda premium zīmola ražojumam pieklājas. Durvis aizveras blīvi un pamatīgi kā glaunā limuzīnā. Turklāt durvju rokturi ir aprīkoti ar magnētiskām slēdzenēm – kā jaunākajam Lexus RX.

Jaunais LBX būvēts uz Toyota koncerna globālās platformas GA-B, tāpat kā jau labi zināmais Yaris Cross, kuram arī līdzīgs pašuzlādes hibrīda spēka agregāts ar trīscilindru 1,5 litru VVT-iE benzīna dzinēju. Taču mazajam Lexus ir spēcīgāka akumulatora baterija, kas attiecīgi nodrošina lielāku jaudu kopējai sistēmai, proti, 136 ZS/100 kW ar maksimālo griezes momentu 185 Nm, kas nodrošina paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 9,2 sekundēs priekšpiedziņas modelim, bet 9,6 sekundēs versijai ar visu riteņu piedziņu. Oficiālais WLTP kombinētā cikla benzīna patēriņa rādītājs ir 4,5 l/100 km un CO2 izmešu līmenis no 103 g/km.

LBX ir pieejama arī visu riteņu piedziņas sistēma E-Four. Tādā gadījumā krosoveram ir papildu elektromotors uz aizmugurējās ass un automātiski tiek nodrošināts atbilstīgs piedziņas spēks aizmugurējiem riteņiem. Sistēma var mainīt priekšējo un aizmugurējo riteņu piedziņas griezes momenta attiecību no 100:0 līdz 20:80.

Auto ir 4190 mm garš, 1825 mm plats un 1545 mm augsts, un tam ir 2580 mm garenbāze. Šaurais, 5,2 m pagrieziena rādiuss ir piemērots braukšanai pilsētā.  

Lexus LBX sākumcena ir 35 600 eiro.

GuntarsPulss 28.05.2024 14:55

Škoda lielākais krosovers Kodiaq jaunajā paaudzē saglabājis visu par ko tas iemantojis pircēju simpātijas – plašs un ietilpīgs salons apvienojumā ar taupīgiem un gana dinamiskiem dzinējiem, kā arī visnotaļ labām gaitas īpašībām. Ideāls auto tuvākiem un tālākiem ceļojumiem ar visu ģimeni.

GuntarsPulss 13.05.2024 12:29

Volvo elektroauto EX30 šajā testā bija piedāvāts visjaudīgākajā visu riteņu piedziņas versijā. Pateicoties kompaktajiem izmēriem tam nav jūtams elektromobiļiem raksturīgais smagnējums, toties gaita ir gana komfortabla un stabila. Dinamika ir ļoti iespaidīga un pat sporta auto cienīga. Jāpiebilst, ka šis ir mazākais Volvo modelis, turklāt šis kompaktais krosovers ar sākuma cenu 38 850 eiro ir arī pieejamākais zviedru ražotāja modelis.

Volvo EX30 tiek piedāvāts trīs elektromotora un akumulatora versijās. Single Motor komplektācijai ir aizmugures riteņu piedziņa, 200 kW elektromotors un 51 kWh akumulators, Extended Range versijai ir 69 kWh akumulators, bet Twin Motor Performance versijai ir visu riteņu piedziņa, 315 kW jauda un 69 kWh akumulators.

GuntarsPulss 28.11.2023 17:32

Jauns modeļa nosaukums laikam ieviests, lai nepazustu šā populārā segmenta raibajā piedāvājumā. Dizains tiešām izdevies un uz plašu auditoriju orientēts. Augstvērtīgs interjera noformējums - kvalitātes sajūta pat sīkākajās detaļās. Nereti pat premium klases modeļi nesasniedz tādu līmeni. Patīkami vadāms un gana ekonomisks automobilis, kas manuprāt lieliski atbilst ģimenes auto funkcijām.

GuntarsPulss 28.11.2023 17:13

Ja salīdzina ar lielāko radinieku 508. modeli, tad šis manuprāt ir tieši tas kas nepieciešams - mazliet kompaktāks un ar lielāku klīrensu. Četrsimtastotajā apkopotas visas Peugeot jaunā viļņa tendences dizainā, tehnikā un vadītāja vietas iekārtojumā. Ja pret tām nav būtisku pretenziju, tad 408. nevar nepatikt. Vēl noteikti jāatzīmē gaitas īpašības, kuras izrādījās ļoti atbilstošas Latvijas apstākļiem. Rezultātā, uz finālistu fona, šis man ir viens no favorītiem.

GuntarsPulss 24.11.2023 15:38

Braukt tiešām var, taču mūsdienīgam pikapam ar to ir par maz. Ja salīdzina ar Hilux, kurš pelnīti ir šā segmenta tirgus līderis, taču nebūt ne etalons ikdienas ekspluatācijas režīmos, JAC pēc braukšanas sajūtām ir kā vismaz divas paaudzes senāks.

GuntarsPulss 24.11.2023 15:17

Dacia modeļi, tostarp Jogger, labākajās komplektācijās par ļoti saprātigu cenu sniedz drošības un komforta aprīkojuma minimumu, kas manuprāt ir absolūti pietiekams. Mums ģimenē jau vairāk kā gadu ir Sandero Stepway, kurš šo pārliecību ir nostiprinājis.

GuntarsPulss 24.11.2023 15:05

Manuprāt šobrīd ķīniešu auto mūsu apstākļos varētu iegādāties tikai cilvēks, kurš vēlas izcelties - lai ir iespēja izbīnītajiem interesentiem ar pārākuma apziņu paskaidrot, kas tas ir, kas lācītim vēderā un kā tā nosaukums pareizi izrunājams.

GuntarsPulss 14.08.2023 12:20

Sanāk diezgan bieži braukt ar Hilux (2,4 l), tādēļ varu izteikt savus salīdzinošos novērojumus. Musso dzinējs atstāj krietni labāku iespaidu - klusāks, dinamiskāks un taupīgāks. Pārnesumkārba darbojas raitāk. Arī gaita, pateicoties aizmugures spirālatsperēm, ir patīkamāka (braucot bez kravas). Kabīne šķiet nedaudz plašāka.

Daudziem lietotājiem varētu būt interesants risinājums lielās kabīnes apvienojums ar garo kravas kasti.

GuntarsPulss 24.11.2022 20:28

Man arī tas dizaina ziņā neizskatās pēc jauna modeļa, it īpaši ja to noliek vienā rindā ar citiem konkursa pretendentiem. Taču kopumā auto ir gana labs un jādomā, ka mūsu tirgū tas būs visnotaļ veiksmīgs. Krosoveru uzvaras gājiens turpinās un droši vien arī tādēļ Toyota piedāvā vēl vienu šāda tipa modeli.

GuntarsPulss 24.11.2022 20:10

Volkswagen nolēmis izspēlēt līdzīgu mārketinga triku, kā savulaik ar vaboli. Retro dizains jaunās skaņās, turklāt vēl elektriskā izpildījumā. Vai tas nostrādās, rādīs laiks. Tiesa, to kuriem ir nostalģiskas atmiņas par hipiju busiņu vairāk nekļūst, par mūsu platuma grādiem nemaz nerunājot.

GuntarsPulss 10.11.2022 12:39

Škoda Fabia braukšanas sajūtās ir ļoti pareizs auto, bez liekām izvirtībām dizainā un tehniskos risinājumos. Kvalitatīvi un pārdomāti nostrādāts līdz pat sīkākajām detaļām. Turklāt ikdienas lietošanai pilnīgi pietiekamā izmērā, kurš, starp citu, varētu atbilst vismaz trešā golfa ietilpībai.

Es pat teikšu, ka man tas iezīmējies, kā viens no reāliem pretendentiem un galveno titulu.

GuntarsPulss 10.11.2022 12:25

Pilnībā pievienojos iepriekš teiktajam. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Logan/Sandero tiešām ir plats solis uz priekšu.

Cenas un mašīnas attiecības ziņā Jogger ir tālu priekšā pat nosacīti tuvākajiem konkurentiem.

Sanāk, ka tāds mūsdienās izskatās vienkāršs darba zirdziņš.

GuntarsPulss 15.08.2022 11:43

Latvijas Gada auto 2023 vasaras izbrauciens uz Kurzemi manuprāt kopumā bija ļoti izdevies. Jauks laiks un interesanti auto. No izmēģinātajiem pretendentiem man interesantākie šķita tie, kurus dabā redzēju pirmo reizi, jo ar lielu daļu no šiem 15 modeļiem jau bija izdevies pabraukt. Tātad manas lielākās intereses top trīs šajā pasākumā bija: Alfa Romeo Tonale, Maserati Grecale un elektroauto KIA EV6. Katram no tiem ir savs šarms un ir daudz detaļu, kas piesaista uzmanību. Vēl atsevišķi var pieminēt Audi RS3 Limousine, kurš konkrētajā spilgti zaļajā krāsā sev pievērš skatus pat vienkārši stāvot ielas malā.

Taču, ja nolaižamies uz zemes, viens no reāliem pretendentiem uz galveno titulu man jau ir iezīmējies, un tā ir Škoda Fabia. Braukšanas sajūtās ļoti pareizs auto, bez liekām izvirtībām dizainā un tehniskos risinājumos. Turklāt ikdienas lietošanai pilnīgi pietiekamā izmērā, kurš, starp citu, varētu atbilst trešā golfa ietilpībai.

GuntarsPulss 14.12.2021 15:33

Manuprāt arī viens no nopietnākajiem pretendentiem uz titulu. Visnotaļ sakarīga izvēle latvietim, kurš beidzot sadūšojies iegādāties jaunu auto - bez liekas greznības, pārmērībām izmēros un veiktspējā.

GuntarsPulss 14.12.2021 15:22

Mersedess arī elektrisks ir un paliek Mersedess. Var redzēt, ka šajā gadījumā ražotājs centies, lai elektriskā versija izskatītos un funkcionāli būtu maksimāli līdzīga parastajam dīzeļa variantam. Laikam tādēļ saglabāta tradicionālā aizdedzes atslēga. Taču cena ap 100 tūkstošiem eiro runā pati par sevi.

GuntarsPulss 08.12.2021 17:21

Populārais krosovers trešajā paaudzē kļuvis lielāks, solīdāks un mūsdienīgāks. Jaunajam Qashqai ir pieejams tikai viens spēka agregāts – 1,3 litru DiG-T benzīna turbomotors, kas ieguvis daļēja, tā dēvētā mīkstā hibrīda sistēmu. Elektromotors var palīdzēt benzīna dzinējam līdz pat 110 km/h ātrumam, 20 sekundes dodot papildu sešus ņūtonmetrus. Šis spēka agregāts ir pieejams ar divām jaudas iespējām – 140 ZS komplektā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un priekšpiedziņu, kā arī 158 ZS komplektā ar jaunu Xtronic automātisko pārnesumkārbu un priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Automobiļa sākuma cena ir 23 350 eiro, versija ar automātisko pārnesumkārbu maksā no 29 250 eiro, bet visu riteņu piedziņa iegūstama sākot ar 32 350 eiro.

GuntarsPulss 08.12.2021 17:17

Auto tiešām savdabīgs. Arī salonā pirmajā brīdī sajūtas pavisam savādākas kā ierastajiem auto. Ja salīdzina ar citiem lielās kabīnes pikapiem, kravas kaste izmēros ir tāda pati. Šķiet, ka šobrīd tas ir vienīgais pie mums pieejamais jaunais pikaps ar trīslitru dīzeli. Taču cena (virs 60 tūkstošiem eiro) tam neļauj konkurēt pikapu tirgū.

GuntarsPulss 20.11.2020 17:04

Ļoti sakarīgs auto mūsdienu urbānajam lietotājam. Tiešs pēctecis pērn prezentētajam 208, kuru slavēju par vispārēju kvalitātes sajūtas lēcienu. Interesanti bija salīdzināt ar e-2008 un manuprāt elektrifikācija šajā attīstības stadijā ir stipri pārvērtētā. Taču, kā smejies, pirmie Nokia mobilie telefoni arī bija baigie ķieģeļi.

GuntarsPulss 16.11.2020 18:14

Interesantu norādi atradu Peugeot mājaslapā – tur e-2008 aprakstā minēts, ka pie konstanta ātruma 130 km/h nobraukums ir jādala ar divi attiecībā uz WLTP apstiprināto. Tāpat minēts, ka pavasarī, rudenī un ziemā vienas uzlādes nobraukums var atšķirties līdz pat 35%. Droši vien lielā mērā šo informāciju var attiecināt uz visiem mūsdienu elektromobiļiem.

GuntarsPulss 16.11.2020 18:04

Manuprāt arī laba kvalitātes, snieguma un cenas attiecība. Protams, ja tiek meklēts tieši uzlādējamais hibrīds.

GuntarsPulss 23.08.2020 18:55

Pāris dienas bija iespēja testēt Octavia ar 2,0 TDI EVO dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu un uzreiz jāteic, ka šāda versija ir uzskatāma par praktiskā latvieša izvēli – neraugoties uz stingrajām emisiju normām, dīzelītis demonstrē gana labu dinamiku apvienojumā ar visnotaļ patīkamu degvielas patēriņu. Ražotājs šim dzinējam komplektā ar septiņpakāpju DSG automātu norāda 3,7 l/100km degvielas patēriņu, kas ņemot vērā automobiļa masu un virsbūves apmērus, ir ļoti cienījams rādītājs. Jāteic, ka pēc vairāk nekā 500 kilometru pieveikšanas pa dažādiem ceļiem un ne mazākajā mērā neaizraujoties ar ekobraukšanas paņēmieniem, borta datoriņš rādīja 4,5 litru vidējo degvielas patēriņu. Tas nozīmē, ka ar 45 litru bāku var nobraukt vairāk nekā 1000 km. Turklāt diezgan droši var apgalvot, ka ražotāja deklarēto vidējo patēriņu varētu sasniegt bez īpašas piepūles, tikai mazliet piekoriģējot braukšanas stilu. Ja runājam par dinamiku, tad 150 ZS dīzeļdzinējs ar 340 Nm griezes momentu 100 km/h sasniedz 8,7 sekundēs, kas šādam praktiskam ikdienas auto ir visai labs rādītājs. Lai nodrošinātu atbilstību jaunākajām emisiju normām, 2,0 TDI EVO dzinējs aprīkots dubulto (twin dosing) izplūdes gāzu apstrādi, kur divos katalizatoros, kas izvietoti viens aiz otra, tiek iesmidzināts AdBlue.

Pagaidām 2,0 TDI EVO pieejams ar 115 vai 150 ZS jaudu, bet vienīgā alternatīva ir 1,5 litru TSI benzīna dzinējs, kas arī attīsta 150 ZS, taču pieejams tikai ar sešpakāpju mehānisko transmisiju.

Drīzumā Octavia dzinēju paletei gaidāms papildinājums. Tiks uzsākta ražošana sekojošām versijām: 1,0 l TSI benzīnniekam (110 ZS); 1,5 l TSI dabas gāzes (CNG) versija (130 ZS); 2,0 l TDI dīzeļdzinējs (200 ZS) ar pilnpiedziņu; 1,0 l e-TEC hibrīddzinējam (110 ZS); 1,4 l plug-in hibrīds (204 ZS).

Jaunā Octavia kļuvusi par 19 mm garāka (Combi universālis par 22 mm), bet auto platums palielinājies par 15 mm. Tas nodrošina iespaidīgu plašumu salonā, it īpaši aizmugurē sēdošajiem. Nepilnus 4,7 metrus garajai Combi versijai bagāžas nodalījums paplašinājies par 30 litriem. Ar paceltām sēdekļu atzveltnēm tie būs 640 litri, bet maksimālā ietilpība sasniedz 1700 l.

Octavia standarta aprīkojumā iekļauta optika ar LED tehnoloģiju, ātruma ierobežotājs, līniju asistents, satiksmes uzraudzības sistēma, apsildāmas vējstikla sprauslas, ISOFIX stiprinājumi, priekšējo sēdekļu apsilde un 8 collu skārienjūtīgs krāsainais displejs. Dārgākās versijās ir kruīza kontrole, distances sensori priekšā un aizmugurē, atpakaļskata kamera, elektriski atverams un aizverams bagāžnieks, 10,25 collu digitālais instrumentu panelis un 10 collu centrālais ekrāns.

Octavia sākuma cena ir 19 200 eiro, bet rudenī būs pieejams arī Active aprīkojuma līmenis ar 81 kW 1,0 l TSI benzīna dzinēju un manuālo pārnesumkārbu, kura cena būs sākot no 17 700 eiro.

GuntarsPulss 22.11.2019 20:46

Varu labi salīdzināt ar iepriekšējās paaudzes modeli, jo sievai tāds ir. Pirmais un galvenais iespaids - jūtami uzlabojusies kvalitātes sajūta salonā, ērtāki sēdekļi. Krietni augstvērtīgāki apdares materiāli. Sīks piemērs - durvis aizveras patīkami blīvi, nevis kā bleķa kastes vāks. Kopumā jāteic - plats solis uz priekšu modeļa attīstībā un visnotaļ labs jaunpienācējs savā klasē.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti