Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dacia Jogger auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Dacia Jogger tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
6 0 Atbildēt

Uff, tas ir kā svaiga gaisa malks pārpičkātajā un supertehnoloģizētajā auto pasaulē. Jogger - vienkārši auto. Auto, par kuru vari samaksāt ar savu uzkrājumu, vai vidusmēra pilsonim paceļamu kredītu. Tas liekas vienkāršs, tomēr tajā neatradīsiet podziņas no 90tajiem, kā to mēdz vēljoprojām praktizēt dažs labs japāņu ražotājs. Arī ārējais dizains ir 100% atbilsošs šodienai. Auto nav arī lielas mugursomas izmērā, bet ietilpībā piekāpjas tikai busiņiem. Gāzes izvēles iespēja, kas sniedz bezuzpildes nobraukumu līdz 1000km, padara to interesantāku tapītājiem un tālākbraucējiem. Nav pat jāizvēlas aprīkotākās versijas, ar ekrāniem, bet jau bāzes komplektācijā vari pieslēgt un nostiprināt viduskonsolē savu viedtelefonu ar visām tā priekšrocībām. Un tas nekas, ka durvis aizveras kā moskvičam, vai piekare ir ar mazāku enego ietiplību,vai ātrumkloķis tevi informē par kārbas leņķi attiecībā pret šasiju. Tu jūti, ka šī mašīna ir patiesa, tā necenšas noslēpt savas nepilnības. Tā ir kā partneris, kas jau pirmajā randiņā pasaka: "jā, es naktīs krācu un gadās arī kāds balodītis, tomēr vari uz manīm paļauties, nemēģināšu tevi izputināt".

anoagask Reģ.: 18.06.2019
6 0 Atbildēt

dizains ne iekšā, ne ārā vairs nav briesmīgs, bet pieticīgi gaumīgs

LED tuvās gaismas vajadzētu būt būtiskam drošības uzlabojumam iepretim H4 kvēlspuldzēm no Renault muzeja fondiem.

Jogger pēc būtības ir logan universāla versija, nevis atsevišķs minivens/kabluks - otrajā rindā ir 2.5 vietas kā visās mazās-vidējās klases automašīnās.

Trešajā rindā ir pieklājīgi sēdekļi ar normālu vietu kājām un galvai - noteikti ērtāk nekā trīs pieaugušie 2. rindā.

Ar 7 vietām bagāžas nodalījums praktiski nav - LPG versijā droši vien var ielikt kompakto rezerves ratu, cauro ratu būs jātur klēpī, jo tas bagāžniekā vairs nelīdīs

Gāzes versijas 1000km bezuzpildes nobraukums ir marketologu triks - neviens gāzētais uz benzīna nebraukā. nomināli 50l balons ar lietojamiem 40l gāzes dos kādus 500-550km, benzīns bākā ļaus neuztraukties un neuzpildīties pārāk bieži, bet tiešām izmantot visu balona tilpumu.

Ne ar ko nav salīdzināms, jo 6.5 vietīgu konkurentu dotajā cenu segmentā nav

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Par drošību nezinu, bet mani interesē cik izmaksās lukturu remonts vai maiņa kad tās diodes nosprāgs H4 spuldzēm nebūtu nekādas vainas, un lukturiem arī ne - pie tā ka Dacia kapeiku piš tik nežēlīgi ka nevar pat atļauties lukturiem uzlikt 1,5 kvadrātu vadus [pat japāņi ar saviem tievajiem vadiņiem lukturiem tos 1,5 kvadrātus tomēr uzliek, padarot tos par vieniem no resnākajiem vadiem mašīnā] , pats fakts ka braucēji tomēr kaut ko redz, liecina ka halogēnspuldžu lukturi ir vienkā­rši lieliski, ar labu spēju savākt zem nožēlojami zema sprieguma esošo spuldžu gaismu. Tā pa lielam jebkurai dacītei vajadzētu uzreiz uzlikt resnus vadus un relejus - tajā skaitā arī šitām, jo tālie joprojām ir halogēns.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 0 Atbildēt

Pilnībā pievienojos iepriekš teiktajam. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Logan/Sandero tiešām ir plats solis uz priekšu.

Cenas un mašīnas attiecības ziņā Jogger ir tālu priekšā pat nosacīti tuvākajiem konkurentiem.

Sanāk, ka tāds mūsdienās izskatās vienkāršs darba zirdziņš.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
2 0 Atbildēt

Galvenā iezīme - milzīgs auto par ļoti pieņemamu cenu. Nekāda glamūra, es pat teiktu askētisks. Testā piedāvātais viena litra dzinējs diezgan ekonomisks, borta dators liecināja par 6,4l uz 100km, bet ar jaudu un dinamiku tā paknapi. Ja sasēdīsies 7 barucēji, pie apdzīšanas manevriem būs jāpiedomā. Bat pats auto arī neprovocē uz varoņdarbiem. Opcija, kad info displeja vietā vari piesēgt savu viedtālruni, ir pat ļoti ok. Mēs taču tā mīlam savus tālruņus, kāpēc lai tas nepapildinātu arī izvēlēto auto. Atsevišķā svira uz stūres kolonnas radio vadībai gan liekas arhaiska un neērta. Bet kopumā - lielisks auto savā cenu kategorijā, es pat teiktu ārpus konkurences. Pie tam nevajag aizmirst ka pie šī auto tapšanas ir izmantotas Renault inženieru zināšanas. Dacia Duster ir sevi pierādījis, domāju, ka arī Jogger ir potenciāls, sevišķi pie augošajām EURIBOR likmēm.

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Kad būs Hybrid versija un būs vērts pārmaksāt?

Pilnīgi nopietni plānoju 'downgreidoties', ja būs 'automāts'.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nākamgad solīja

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
2 0 Atbildēt

Ja nav vajadzības dižoties un zīmols nav no noteicošajiem kritērijiem automobiļa izvēlē, tad nudien ir vērts apsvērt Jogger. Auto pieejams gan piecu, gan septiņu sēdvietu versijā, turklāt turklāt atšķirībā no virknes automobiļu, kuru ražotāji norāda, ka aizmugurē paredzēts sēdēt pasažieriem ar augumu līdz 1,50 - 1,60 metriem, Jogger ir pilnas septiņas sēdvietas. Vienīgi, ja tās visas izmantot, tad jārēķinās, ka no bagāžnieka nekas nepaliks pāri. Tāpat jārēķinās, ka 1 litra motoram darba būs daudz un apdzīšanas nāksies plānot. Bet visādi citādi Jogger ir racionāls braucamais, bez liekiem izkaistinājumiem un ar vienkāršu pirmās nepieciešamības tehnoloģisko garnējmu (bluetooth katrā ziņā ir un navigācija arī) turklāt pieejams jau par 15 990

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

pārāk šaurs, 3 cilvēki otrajā rindā blakus būs saspiesti, atšķirībā no vecā lodgy vai jebkura kabluka. isofix arī tikai ārējās vietās

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Petka rakstīja: Kad būs Hybrid versija un būs vērts pārmaksāt?

Pilnīgi nopietni plānoju 'downgreidoties', ja būs 'automāts'.

Man teica - februāris.

Automāts noteikti būs, bet tikai jautājums cik tālu būs ieviestas Renault tehnoloģijas. Nav skaidrs vai tas būs uzlādējams vai parasts hibrīds. A var būt abi variant i.

Ar jauno logo šis varētu būt karstākais modelis.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Lētākais šī gada konkursa dalībnieks un vienīgais ar manuālo ātrumkārbu - Dacia Jogger, bet vai tādēļ sliktākais? Domāju, ka nē - praktiski un funkcionāli ērti lietojams auto, kam ir vairāk plusi kā mīnusi!

Sāksim ar dzinējiem – tiek piedāvāts viena litra dzinējs divos izpildījumos - tikai ar benzīnu vai ar benzīnu un LPG darbināms! Ar gāzi darbināmais būs nedaudz kūtrāks - par kādiem 15% mazāka jaudas un griezes rādītāji, bet kopējā distance ar pilnu uzpildi varētu sasniegt gandrīz 1500km - līdz Berlīnei mierīgi varam aizbraukt! Bet dzinēja “kūtrumu” nedaudz kompensē cenas starpība - LPG izpildījums ir nedaudz zem 500 EUR lētāks par tīrā benzīna dzinēju! Un ja jau par cenām - no 15970 līdz 20150 EUR ar PVN - tur kur beidzas Jogger, sākas VW Taigo! Mana, latvieša praktiskā, izvēle šķiet būtu par labu pirmajam!

Ražotāja norādītais degvielas patēriņš kombinētā ciklā 5.6 l/100 km - nav melots - 30 km garā testa braucienā mans rezultāts bija 4.7 l/100 km. Jā - man jāsāk pārvērtēt sava “aklā” pieķeršanās dīzeļiem!

Instrumentu panelis, vadības sviras, stūre, klimata iekārta un vidus displejs - tas viss ir jau labi zināms un apgūts no Latvijā iecienītā Dacia Duster. Pārsteigums ir elektriskā stāvbremze, bet domāju, ka ar šo risinājumu ir jāsamierinās un jāpieņem - galu galā ekspluatācijas laikā nav bijušas problēmas ar šīm elektriskajām rokasbremzēm.

Lielākais plus šai a/m ir aprīkojums ar 7 sēdvietām - ģimenēm ar vairākiem bērniem tā ir nepieciešamība! Un neteikšu, ka šī 3 sēdekļu rinda būtu domāta tikai bērniem - pats ar savu augumu 190cm iekārtojos tajā un pat ceļi nespiedās priekšējā atzveltnē! Pie tam - paliek vēl arī vieta bagāžai!

Iepriecināja arī USB ligzdas novietojums blakus info displejam - būs ērti pieslēgt piemēram videoreģistratoru!

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
3 0 Atbildēt

Jā! - back to the past! Beidzot auto Dacia Jogger ar mehānisko pārnesumu kārbu un vienīgais šāds Gada Auto pretendentu sarakstā. Bez pretenzijām uz izcilu eksterjeru/interjeru. Bet info dsiplejam var pievienot savu tālruni un aiziet! Testā bija 7-vietīgā versija, nolēmu riskēt un novietoties 3 rindā(neesmu no īsākajiem)un tavu brīnumu, varēju apsēsties un atlocīt 2rindas atzveltni-cool! Protams, aizpildot visas 7 sēdvietas(čemītim vietas nebūs) ar saprātīgu dinamiku nevar rēķināties. Šķiet, nokļūdījušies ar pārnesu attiecībām, jo 5 pārnesumā pie 100km/h tahometrs rāda 2900 apgr. Bet vai šodien ir tiesības prasīt ko vairāk no starta cenas 16teur?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pārnesumu skaitļu sakarā kļūdīties var tikai lietotājs savos secinājumos nevis ražotāja inženieri, sevišķi mūsdienās, ekofašisma laikmetā, kad šāda kļūda ražotājam var dārgi maksāt burtiskā nozīmē. Neskatoties specenē un tīri minot [visi te ir apzelējuši izskatu un tādas lietas bet neviens nav pat pacenties novērot pie kādiem apgriezieniem motors ieiet pūtienā ], izteikšu savu minējumu - mašīna relatīvi smaga, zem haubes 1.0 turbiķis ar trīs cilindriem kāds atmosfēras režīmā ir pilnīgs mironis bet pūtienā ieiet ne ātrāk par 2k - attiecīgi pārnesuma skaitļi tādi lai varētu normāli braukt, un nevis lai pēc katra sēņotāja kas velkas uz 80 nāktos katru reizi pārmesties uz ceturto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

+1

katrs latvietis tagad ir militārais analītiķis un autoinženieris vienā personā.

Jogger kaste ir relatīvi viegla (1200kg laikam), bet ar lielu kravnesību, vismaz 7 vietīgajā versijā (ap 600kg) un palielinātu šķērsgriezumu t.i. gaisa pretestību, salīdzinot ar sandero vai logan.

Ja 100(tikai!!!) ZS dzinējs pie 100kmh griezīsies ar 2k apgriezieniem, tas ar pedāli grīdā ražos tikai 50zs - nekādas elastības, jebkurš paātrinājums=pārslēgšanās uz 5. vai 4. ātrumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Mašīnu paātrina ņūtonmetri, zirgspēki ir tie kas patērē degvielu. Attiecīgi arī tiem 2k nebūtu ne vainas , pie noteikuma ja motors spētu turbīnu iegriezt pie 1,5k, tā lai būtu rezerve.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

- gaidām (loģisku) notikumu attīstību, ar 16zs/600nm un rezervētu 0,66kcal patēriņu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

16zs pie 200apgr/min iznāk apmēram 600nm

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

pie fiksētiem apgriezieniem jauda=Const * grieze, vai ir rezerve abos parametros, vai nav nevienā.

ADAC ir samērījis, ka 6. ātrumā 60-100kmh aizņem 22sek, ja būtu garāka kārba, visi pamatoti kritizētu, ka 6. ātrums der tikai braukšanai pavējā no kalna.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Reiz taču bija tāds (dzīvībai bīstams) hlams vaz2108/09, kuram bij defaultā kādi 65zs un 5jā robā ar to tiešām tikai no/kalna varēja pabraukt.Taču problēma kko apdzīt radās vien retajam,laikam tā saucamais vadītājLohu porcents bij mazāks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Volx rakstīja:

Petka rakstīja: Kad būs Hybrid versija un būs vērts pārmaksāt?

Pilnīgi nopietni plānoju 'downgreidoties', ja būs 'automāts'.

Man teica - februāris.

Automāts noteikti būs, bet tikai jautājums cik tālu būs ieviestas Renault tehnoloģijas. Nav skaidrs vai tas būs uzlādējams vai parasts hibrīds. A var būt abi variant i.

Ar jauno logo šis varētu būt karstākais modelis.

par plug in hibrīdu nekur nav dzirdēts, tikai par parasto. Plug-in ir ievērojami dārgāks, jo vajag lielāku bateriju - budžeta markai nesaprātīgs risinājums.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kāpēc nesaprātīgs, ja Renault jau uz tās pašas platformas savus autiņus aprīko ar abiem hibrīdiem. Joger ir lielākais autiņš Dacia līnijā un jebkurā gadījumā naudas ekonomētāji pirks Sandero vai Dusteri. Pilnīgi noteikti būs arī plug in hibrīds, tik jautājums kad. Februārī gan jau būs tik parastais hibrīds un info kad plugins parādīsies. Tad jau elektroDacias arī neražotu, bet viņas jau ir

Jogerim ir tā paša CMF-B platforma

Separately, Dacia boss Denis Le Vot said the all-new Duster will take full advantage of the CMF-B platform developed by the Renault-Nissan alliance. Reading between the lines, it can only mean the affordable SUV built in Mioveni, Pitesti will adopt a plug-in hybrid powertrain. Presumably, the PHEV setup will be sourced from the Renault Captur.

www.google.com/amp/s/evglobe.com/2021/09/20/2024-dacia-duster-hybrid/amp/

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

plug-in vs parastais variants ir dažādas ietilpības akumulatori.

Parastajam hibrīda akumulators pietiek, lai elektriski nobrauktu varbūt 100m un būs relatīvi lēts, kamēr plug-in būs 30-40-50 km nobraukuma aķis.

Vismaz renault modeļiem parastais hibrīds vs plug-in bija krietni liela atšķirība cenā.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
7 0 Atbildēt

Laikā, kad rindā pēc jauna auto var nākties gaidīt pat vairākus mēnešus, ir ļoti svarīgi rūpīgi izvērtēt savas iespējas un vajadzības. Ja nevēlaties mētāties ar naudu, bet atrast ietilpīgu ģimenes auto ar septiņu sēdvietu iespēju, Dacia zīmols sagatavojis saprātīgu kandidatūru. Jā, tas ir vienkāršs auto ar visām no tā izrietošajām “sekām”, bet tam netrūkst plusu.

Ir vairāki auto ražotāji, kas savā arsenālā piedāvā septiņvietīgus ģimenes auto, tomēr Dacia Jogger to vidū izceļas spilgti. Uzreiz jāsāk ar pašu galveno - tā cenu. Jogger pieejams jau no 15 990 eiro. Tas nozīmē, ka par 17 līdz 20 tūkstošiem eiro jau varam sakomplektēt labi aprīkotu Jogger. Protams, arī šī summa ģimenes budžetam nav maza, tomēr uz citu jauno auto fona nākas secināt, ka neviens konkurents par šo cenu nespēj pietuvoties Jogger daudzpusības līmenim. Lietoto auto klāstā var censties meklēt laimi, bet neviens no tiem nenodrošinās 5 gadu vai 100 000 km garantiju. Tas ir sirdsmiers un drošības spilvens, kas ģimenei ļaus aizmirst par negaidītiem remontiem un tēriņiem.

Dacia jau iepriekš mūs ir lutinājusi ar relatīvi pieejamiem auto modeļiem, tomēr Jogger piedāvātā septiņu sēdvietu versija ir ilgi gaidīts piedāvājums. Ļoti interesants ir sēdvietu izvietojums. Gluži kā leģendārajā Land Rover Discovery, aizmugures sēdekļi novietoti augstāk nekā priekšējie. Tātad sēdēšana ir gluži kā stadionā, jo priekšējie netraucē aizmugurējiem. Tiesa, pat kuplām ģimenēm ne vienmēr nepieciešamas visas septiņas sēdvietas, tāpēc Jogger var uztvert arī kā lielu piecvietīgu universāli.

Praktiskums nav attiecināms tikai uz Jogger salonu. Uz jumta atrodas reliņi, uz kuriem var uzlikt papildus bagāžas kasti, kā arī tos iespējams pārveidot par šķērsstieņiem, piemēram, lai pārvadātu velosipēdus.

Dzinēju izvēle sastāv no viena litra benzīna un benzīns/gāze agregātiem, kas apvienojumā ar mehānisko transmisiju maciņā lielus caurumus neradīs. Vidējais degvielas patēriņš svārstīsies ap 6-7 l/100km, kas tik ietilpīgam auto ir apsveicams rādītājs. Arī tā vadāmība ir viegla, kas īpaši parocīgi ir pilsētas ielās.

Dacia Jogger lieliskā cenas un ieguvuma attiecība satriec jebkuru konkurentu, jo daudzām ģimenēm daudzpusība un ikdienas praktiskums ir svarīgāks par šiku un statusu.

TheWatcher Reģ.: 07.11.2022
0 2 Atbildēt

Šim ģimenes auto drošības testos ir viena zvaigzne.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Mūsdienās, kad zvaigznes dod par elektronisko sū..., atvainojiet, asistentu daudzumu, - tām zvaigznēm vairs nav nekādas nozīmes.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

1 zvaigzne dēļ asistentu neesamības.

jāiet euroncap.com un jāsalīdzina punkti pa triecienu veidiem. Vai arī pārslodžu vērtējumi pa gadiem mainās - tad nevarēs salīdzināt.

realitātē nedrošāk par 10gadīgu vidēji statistisko lv auto jau nebūs.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti