Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi Q6 e-tron 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Audi Q6 e-tron elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Šis auto man patika daudz labāk kā Q7, tiešām interesants un kvalitatīvi nostrādāts interjers, moderns Headup displejs, audio sistēma varēja būt kvalitatīvāka 119K vērtam auto. Par gaitu, teikšu godīgi, man tie visi elektro auto likās līdzīgi, neesmu ar viņiem daudz braucis, lai kko baigi spriestu. (bija jau laiks pāri pusdienlaikam un šis bija ar gandrīz tukšu bateriju, kas manī nostiprināja pārliecību, man elektro vēl nevajag)

Šis auto man patika vislabāk no visa plašā VAG grupas piedāvājuma, tiesa, viņš bija arī visdārgākais.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 1 Atbildēt

Mašīna, kas man pirmajā brīdī ļoti patika, līdz uzzināju demo auto cenu (tā bija 116 tūkstoši EUR), kā arī sapratu, ka aizmugurējā sēdekļu rindā ir mazāk vietas nekā varētu domāt. Toties šī bija viena no tām mašīnām, kas parādīja, ko nozīmē Premium klase.

No pozitīvā:

+ Absolūti nākamais līmenis, ja salīdzinām ar Q4 eTron

+ Šobrīd labākais SUV Audi elektriskajā lineupā (Q8 eTron ir milzīgs patēriņš, tāpēc tas zaudē Q6 eTronam)

+ Lielas ietilpības akumulators, pietiekami liels range

+ 800 voltu arhitektūra (noderēs, lai ātri uzlādētu akumulatoru)

+ Ļoti gaumīgs salona iekārtojums, skaisti izkārtoti ekrāni

+ Atsevišķs vadības ekrāns priekšējam pasažierim, no kura var, piemēram, uzstādīt navigāciju

+ Gana dinamiska braukšana

+ Pneimatiskā piekare

+ Ir arī priekšējais bagāžnieks (ne milzīgs, bet vismaz sīkumiem noderēs)

No negatīvā:

- Cena, manuprāt, ir par augstu

- Head-up displeja distances brīdinājums likās ļoti kaitinošs un pārspīlēts

- Gandrīz visa vadība notiek caur skārienjutīgiem ekrāniem (bet man personīgi tas netraucēja)

- Skārienjutīgas pogas uz stūres (ražotāji, beidziet, lūdzu, to darīt!)

- Lielākā daļa pārējo pogu ir novietota vadītāja durvju rokturī, kur ir ļoti daudz pogu (es teiktu, ka pārāk daudz)

- Neizdevās atrast vai kaut kur var ieslēgt Auto Hold, tāpēc krustojumā pats turēju bremžu pedāli nospiestu

- Mašīna, protams, ir ļoti smaga

Kopumā gan jāatgriežas pie cenas – nepamet sajūta, ka par to naudu es labāk pirktu kādu citu auto modeli. Vismaz par tiem 116 tūkstošiem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti