iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
gunbox 20.09.2021 11:52

Tas tāds antivakseru mazprātiņa sindroms, raudāt aiz katra stūra? Katram brīva izvēle. Negribi potēties? Saslimsi - maksā. Meklē citu darbu, kur nepieprasa potēties. Atver savu biznesu un strādā no mājām. Prezervatīvs arī ir izsargāšanās no saslimšanas, vai ne? Tā pat kā roku mazgāšana pēc tualetes vai pirms maltītes. Visiem ir dota brīva izvēle.

gunbox 20.09.2021 9:58

Volx rakstīja: Ja grib pie luksoforiem izcelties tad jāpērk pilsētai domātie autiņi. Diez vai tāds ir dīzelis.

Mana KIA Ceed 1.6 benzīns bezbožna ceļ krustojumos, bet ātri jau tas viss beidzās. Ja brauc uz 60 jau neko tur pacelt nevar, jo nav vajadzīgs, nav domāts tam.

Jā, ja vien tu būtu sapratis no mana teiktā, kas ir 1.5k dīzelim. Tavuprāt tik smieklīgi apgriezieni varētu būt saistīti kaut kādā veidā ar izcelšanos pie luksaforiem?

Un lai izceltos, nav svarīgs degvielas tips. Iesākumam pietiks iemācīties saprast, kas ir ņūtons.

gunbox 17.09.2021 14:14

Griezes momenta vērtība daudziem nav norijama un tēma ir veca kā zeme. Neiestāstīsi benzīnfanam, ka dīzelis ir komfortablāks pie luksforiem. Manam benzīnniekam šobrīd ir vispār pazeminātie laika 250 dēļ DSG7. Nu kā tur var kaut ko salīdzināt, ja dīzelim būs 320 un vairāk. Protams kompresora un turbīnas esamība novērš tupīšanu. Bet atšķirība jā, vai atveras vilkme pie 1.5k vai 3.5k. Tas nozīmē, ka līdz 3.5k vēl vajag pacelt. Dīzelim nekas nav jāceļ, vienkārši brauc.

gunbox 17.09.2021 13:51

Nez, man tas pseido mēsls bija MB. Vispār nejutu ka būtu kaut kāds sildīšanas moments. Pieļauju, ka bez tā ilgāk par 15min siltu.

gunbox 17.09.2021 13:28

Tu nesaprati. Svaigais gaiss ne vienmēr ir uzsildīts, kā tas jau tiek saprasts ar rekuperāciju. Man gulta ir diezgan tuvu logam un pa nakti nevaru atļauties atstāt atvērtu logu pat ziemās vēdināšanā. Ja ārā nokrītas gaisa temperatūra zem kādiem 14 grādiem, ar to pietiek, lai vēsais gaiss ietekmētu kaklu. Pāris naktis pie šādas vēdināšanas un kaklam kirdik. Un tas sākās pēc vairākas ziemas pēc kārtas viena un tā paša elpošanas ceļu vīrusa dēļ. Tas protams neliedz citā istabā atstāt uz vēdināšanu, bet piemērs kā fakts. Nu jau vairāki gadi pagājuši un palicis ne tik jūtīgs, bet tomēŗ. Jā, es izvairos no vēdināšanas, ja tā notiek tur pat, kur es guļu. Te ir tas pats moments, kāpēc daži streso par caurvēju un no tā sapūšanu. 100% veselam jeb jaunam cilvēkam pie vienas vietas, gados vecākam jau uztrauc, jo iepriekšējās "traumas", kuras daži neņem vērā, jo neuztver par nozīmīgām, bet tās ir, ietekmē.

Starp citu, esmu novērojis, ka lielākā masa domā, ka atdzesēts gaiss arī ir svaigs gaiss.

gunbox 16.09.2021 17:52

Ar atvērtu logu, ja ārā vēss, manuprāt ir cita fiška. Un problēma slēpjas kondicionieros, kuri visos birojos sabāzti un darbojas taukmūļu režīmā, kuriem arī pie +10 ir karsti. No kurienes rodas tie teksti sapūta? Neko tur nesapūta, tās ir tikai sekas no gadu pirms apsaldētā. Kondiškām faktiski nav gaisa sajaukšanas funkcija. Ja pat apslāpē līdz minimumam, dzestrums atdzesētā gaisa kritumam saglabājas. Cilvēks var nosēdēt vairākas dienas, kamēr sajust, ka kaut kas nav kārtībā un ar īsām rokam sēdēt vairs nevar, bet tad jau ir par vēlu. Un tālāk jau šī apsaldēšanās jūtama ļoti ilgi. Es īsti nezinu kas tieši atsalst, vai nervi vai šūnas, neesmu ārsts, bet atjaunošanās ir ļoti ilgs process. Pat ja liekas, ka viss ir kārtībā, diskomfortu pēc tam pie pat neatdzesētas gaisa plūsmas ļoti asi izjūt.

Līdzīgs stāsts ir ar kakla sāpēm, bronhītu. SNosauc vēl par hronisku, bet patiesībā, nepieciešama vienkārši atjaunošanās. Un tā arī rodas bailes no atvērta loga.

gunbox 16.09.2021 13:59

Vispār jau rekuperācijai ir 3 neizdalāmi atsevišķi iemesli, kurus ar to labo. Un visi šie iemesli ir vienlīdz nozīmīgi un stulbi ir runāt par tikai vienu funkciju. Tātad CO2, ienākošā gaisa uzsildīšana un izvadīt lieko mitrumu no "pārsiltinātas" mājas. Tātad - jebkuras jaunbūves, uzceltas pēc būvnormatīviem, kura nav guļbaļķis. Nav jēgas te kaut ko runāt par gaisa kvalitāti, ja nesaprot, kāpēc liek mājām rekuperāciju. Kā arī ir absurds likt rekuperāciju, ja vēlas tikai uzlabot gaisa kvalitāti.

Bet jā, CO2 mērītājs, kuru nav plāns sasiet ar kādu citu iekārtu, ir izsviesta zemē nauda. Un jo vēl vairāk, ka tai citai iekārtai visdrīzāk būtu jābūt jau savam mērītājam.

gunbox 16.09.2021 13:50

Tā ir tikai rekuperātora imitācija. Bet ja nav iespējas ielikt lielo, tad arī šī darbojas... kaut kā ...ar visiem 9 no 10 mīnusiem.

gunbox 16.09.2021 12:48

Kāda runa! Man arī benzīnniekam ir autonomā. Iekāpju jau uzsilušā salonā. Un fakts ir tāds, ka vairāk nekad mūžā neiegādāšos auto bez tādas opcijas.

gunbox 16.09.2021 10:19

Sviestā! Man kā reiz ir bijis TDI. Vispār nekā tuva ar tavu aprakstīto. Pūtiens sākumā ir pietiekami labs, lai bez mīšanas grīdā uzsāktu raiti pie luksofora. Un es runāju par tomātiem, nevis manuālo, kurai robu var pastiept garāku un tas viss pārvēršas vēl lielākā jaudas momentā tieši uzsākot.

Ar robiem arī sviestā! Es pat autoskolā dabūju saprast, ka dažādiem auto ražotājiem ar dažādas jaudas motoriem ir dažādi robu pārslēgšanas momenti. Tavuprāt visiem ir viens? Ja godīgi, es neesmu ne reizi braucis ar tādiem mēsliem, kā tev ir nācies. Izsaku līdzjūtību.

Man personīgi benzīnieks patīk labāk tikai viena iemesla dēļ - viņš ātrāk uzsilst un tāpēc ziemā nav jāsalst 15 min pie stūres. Vai -30 grādos vecajiem lielmotoriem jāsalst visu ceļu, jo nespēj uzsildīt. Jaudas ziņā dīzeļa jauda ir ze best priekš luksoforiem un raitas uzsākšanas.

Bija man darbā viens dīzelis 140zs(?) Passat B8 bomzis vislētākā versijā. Vispār nejutu atšķirību uzsākšanas momentā no 180zs benzīna. Abiem DSG7. Bet tas, kas bomzim ir virs 70km/h ir tikai skaļa rūkšana.

gunbox 15.09.2021 15:07

Laikam man ir kaut kāda greiza pieredze. Es protams neesmu braucis ar 1l nematoriem. Man nevienam dīzelim nav bijis sliktāks cēliens kā benzīniekam, jo dīzeliem kā reiz sākuma cēliens ir jaudīgāks un notiek ātrāk. Nezinu, kas tie par lūžņiem jums gadījušies. Protams šeit nav runa par to, kas notiek virs 70km/h, ja zirgi ir mazāk, kā velosipēdam.

gunbox 13.09.2021 11:18

Diez vai tas ir jauns fenoments. Līdz ar Alviksa lētajiem mikrouzņēmējiem esam aizauguši līdz piepelnīšanās platformai. Jebkurš šoferis šobrīd var būt taksists. Cik tad liels procents ir adekvātu šoferu? Lūk arī atbilde, kādi ir taksisti.

gunbox 13.09.2021 11:14

Mans novērojums, ka daļa nomas auto ņēmēju ir ļoti agresīvi braucēji, kuri par CSN vispār nav dzirdējuši. Nesen bija gadījums uz Jelgavas ielas, kur labais-kreisais līkums. Pa vidu no teritorijas laida smago izgriezties, no abām pusēm jau apstājušās pa 3 mašīnām un smagais pa pusei jau izlīdis. Viens nomnieks ieskrējies un dzen stāvošos un knapi izlido cauri. Nedomāju, ka tādam tirliņam drīkstēja dot tiesības.

gunbox 13.09.2021 11:07

iciks rakstīja: Grūti ir Tev, gunbox, jo esi gauži nervozs patiešām. To jau uzrakstīju augstāk un palasot zemāk, pārliecinos atkal.

Tu tikai kārtis liec, vai zīle arī pēc plaukstas? Atslābsti. Gan jau viss būs labi.

gunbox 10.09.2021 13:47

Pareizi saproti. Bet kā redzi, ne jau visi ir grāmatas lasījuši un kaut kas vairāk par 3 vārdu teikumiem ir grūti sagremojams.

Viss ir topika tēmatikas ietvaros. Izsaku līdzjūtību imzz. Tev laikam grūti dzīvē.

gunbox 10.09.2021 9:40

1. Tev tā ir standarta situācija? Diskutēt par to ir aizliegtais paņēmiens?

2. Uz Krastenes nav nevienas vietas, kur nevarētu normāli pārkārtoties un iebraukt DUSā pēc apgriešanās. Ja tev tur kaut kas liekas sarežģīts, tad varbūt problēma ir vadītājā, nevis ceļa plānojumā?

3. Man ir galīgi nekādas braukšanas spējas. Es tikai ievēroju pašus vienkāršākos CSN punktus. Un tas arī viss. Un ja es esmu tikai amatiera līmenī, tad jautājums, ko dara tie dauņi un lohi un kādā veidā viņi ir ieguvuši tiesības un ar kādām motivācijām instruktori ir parakstījuši papīru pielaist eksāmenam.

gunbox 09.09.2021 15:30

Atkarīgs kāda grantene. Ja bijis kvalitatīvs greideris, tad ir līdzenāks nekā liela daļa asfalta. Nerunājot nemaz par tiem posmiem, kur pļeka uz pļekas.

gunbox 09.09.2021 15:21

Kas vainas krastenei? Tikai CSN nezinātājs var to vienkāršo satiksmi uzskatīt par kaut ko sarežģītu. Un jo vēl vairāk, ka 3 josla 70% gadījumos kustās uz 50-60km/h.

gunbox 09.09.2021 12:46

Nu ja sūdzētājs nezina CSN, tad mudaks ir tieši viņš. Termins "ieskriešanās josla" pats par sevi jau runā. Eksāmenā ieskriešanās joslā nedrīkst apstāties.

gunbox 09.09.2021 12:43

Vakar episks gadījums. Jelgavas ceļš virzienā no viadukta pirms Medemciema. Zīme, kur sākas 100, uzņemu kaut kādus 105 un apseidzu tanti, loģiski, ka 100 zīme viņai iedarbojās ar 200m kavējumu.

Tālāk brauc autobuss uz kādi 95 aiz kura kabluks. Kopš ieguvu tiesības, kabluki un miniveni ir atsevišķa suga, kurai vienmēr pievēršu īpašu uzmanību satiksmē un turos pa gabalu ... kabluks nepaskatījās spogulī un izdomāja, ka dzīs autobusu. Izlīda gandrīz man priekšā purnam un tā arī turpināja kādus 200m brauc tieši autobusam pa vidu uz 95. Es šim uzmirkšķinu un nekā... vecim diendusa, modinātājs nav zvanījis. Tikmēr līdz manīm jau atlido Jelgavas lidonis, kuram pat uz auto markas rakstīts X5 ātrāk. Un tantei sveces nostrādajušas un ieskrējusies līdz autobusam jau uz 105, pie paša autobusa bremzē un taurē. Autobuss saprot, ja tam "stikla zārkā" modinātājs nostrādās, būs sūdi un sāk braukt pa pusei jau aiz nepārtrauktās. Un loģiski, vecis pamodās un mēģina kārtoties atpakaļ aiz autobusa.

Šis arī ir skaidrojums, kāpēc Medemciena krustā notika avārijas. Pārāk liels procents nedrīkst atrasties pie stūres. Un ja šādi divi satiekas, tad avārija ir garantēta.

gunbox 09.09.2021 12:22

Paturpinot ieskriešanās joslas tēmu. Aizvakar Krasta ielas pirmā apgriešanās aiz Mola prom no centra. 4 dunduki sabraukuši ieskriešanās joslas galā un stāv. Un tur jau vairs neviens nevar ieskrieties līdz 70, lai iekārotos starp plūsmu.

Tikko cits gadījums TikTokā ielikts, kur eksaminātors nometis mēmos arī uz Krastenes un divi duriki pakaļā ieskrējuši.

Kā jau minēju, ja apgriešanās vietā redzam, ka trešā josla ir blīvi aizņemta, tad stājam nost, neuzbraucot uz ieskriešanās joslas 90 grādos pret trešo joslu un izbraucam uz ieskriešanās tikai tad, kad esam atraduši vietu, kurā iekārtosimies. Ja kādam smadzenes līdz tam nav nobriedušas jeb stratēģiskās domāšana gēns ir apaugļošanas brīdī kaut kur izpalicis, tad marš atpakaļ pie kvalificētiem instruktoriem un garantēti ne pie tā dauņa, kurš ir nopircis instruktora kvalifikāciju. Var arī pārkāpt savam lepnumam un aiziet pie skolotāja, nevis čakarēt satiksmi.

gunbox 06.09.2021 20:15

Izrādās masveidā dunduki esot sapirkuši sertifikātus. Lielākā skāde, ka statistikai vairs šobrīd nav nozīmes. Līdz brīdim vēl varēja kaut kādu vidējo izvilkt.

gunbox 26.08.2021 17:04

Psc reklāma!

Noveco, tas ir absurds jēdziens virzienā uz bintēm. Aptieciņām pēc EU standartiem jābūt 5 gadi no ražošanas. Pērkot veikalā, šis ir jāpārbauda, lai nenopirktu jau 2 gadus nostāvējušu. Bet pēc fakta saturs arī pēc 10 un vairāk gadiem nenoveco.

gunbox 25.08.2021 14:05

Tavā gadījuma nav tālu jāmeklē, katru dienu tādu redzi ... paskaties vēlreiz spogulī.

Ha, 2 ļimaki viņam daudz. Katru dienu pa 2 ļimakiem nozog no valsts. Vakcīnās izmest? Tāds sīkums vien ir.

gunbox 25.08.2021 14:01

Kāpēc jāņem itāļi par piemēru? Itāļi neņem mūs par piemēru, ka pie lielākas figņas var arī kāds smadzenes ievietot atpakaļ.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti