Protams, ka esmu pārsniedzis. Apdzīt 90%tos savādāk nemaz nav iespējams, lai to izdarītu droši gadījumos, kad uz 80 velkošā fūre tieši vietās, kur varētu droši apdzīt, pēkšņi taisnē sāk maukt uz 95 ar ko neesi rēķinājies un jau izej apdzīšanā. Jautājums var būt tikai par cik pārsniegt. CP arī izvērtēs, bet ja tu izvēlējies riskanti sākt dzīšanu, kā dēļ sanāk pārsniegt ievērojami ātrumu, tad nav brīnums, ka CP tevi paņem pie dziesmas. Nekad neticēšu, ka līdz 110km.h pie apdzīšanas un ieejot atpakaļ jau nepārtrauktajā, nevis kad jau redzi 30m uz priekšu nepārtrauktās sākumu, kāds CP turēs. Un ja arī tura, tad tev visas tiesības apstrīdēt šādu gadījumu. Domāju, ja varēsi pamatot un nebūs n-tie soda punkti krājumā, tad iztiksi ar brīdinājumu. Būtu ļoti vērtīgi tās CP ekipāžas video dzīvē redzēt un par to padiskutēt. Pagaidām tukša muldēšana, jo es vairāk ticu CP, nekā tiem, kuri žēlojas par CP. Un es nebūt neaizstāvu visus CP. Ir paziņai bijis gadījums, kad uzliek 5ls sodu par nepiesprādzēšanos ...uz moča.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















ezis71 rakstīja: Nu gan tu vari pļūtīt,ar 5 mm pilnīgi visam pietiek jo jaunai riepai vairāk par 8,8 mm nav.
Ir. Sailuna Elite modelim bija 10mm. Tehiķis arī nebija līdz šim ko tādu redzējis.
Man par šo tēmu arī ir kas sakāms. Esmu nobraucis ar bembi visu ziemu ar Klebber vissezonas riepām. Vispāŗ ne vienā vietā nebija problēmu. Draudzenei ir 15 gadu stāžs. Nav ne reizi ziemā bremzējusi tā, lai noteicošais būtu riepu cena. Savukārt draudzenes māsa ir gan ieslīdējusi pakaļā, gan uztaisījusi citus mēslus. Ko es gribu ar to pateikt? Varbūt jāpārskata savs braukšanas stils ziemā, tad nebūs jādomā par dārgajām ziemas riepām. Skaidrs, ir gadījumi, kad sintētika dārgajās labāk nostrādās. Bet kas būtu prātīgāk? - izvēlēties dārgas riepas un braukt tā pat kā vasarā, vai lētākas un pārslēgties uz sēnes režīmu ziemā?