Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
RaitisMazjanis 30.05.2018 13:24

Patika eksterjers un interjers. Aizmugurē maz vietas. Labi pārslēdzas pānesumi (7). Piekare sliktāka nekā Seat Arona. inreresantas drošības jostas - dzeltenā krāsā, tas ir labi, jo var redzēt netīrumus uz jostas , atšķirībā no melnajām, kas pieļauj iespēju mazāk sasmērēt apģērbu.

RaitisMazjanis 30.05.2018 13:20

Piekare laba - mīksta. Savā vienkāršumā pavisam pārspēj Seat Arona ( kaut kāda sjūta no Ladas ) bagažnieks liels, bet aizmugurē sēdēt pagrūti. Nedrošs līkumos. nav USB izejas ( tā nu gan nav grūti ieliekama par nelielu naudiņu)

RaitisMazjanis 30.05.2018 13:16

Par maz jaudas šaj bundžai.. Visa brauciena laikā 2 cilvēki nespēja sprast kāpēc mirgo dzeltens trīstūris ar izsaukuma zīmi. Labi, ka dzeltens - laižam tālāk ! 9 pakāpju pārnesumu kārba, bet dinamika vāja. Nesaprotams vāciņš glāžu nišā ar tendenci uz pazušanu. Iekāpt traucē priekšējā statne.

RaitisMazjanis 30.05.2018 13:12

VW vienkāršība. Pārsteidz 1 litra motora spēks un kopējā auto dinamika. Tiem , kuriem patīk vienkāršība - ļoti labi, nekā lieka.

RaitisMazjanis 30.05.2018 13:10

no skata , kaut kā nekā jauna, vai kādu vecu auto atveduši ?

BMW tur savu kanti, augstākas klases tehnoloģijas, bet atpaliek no MB.

sarunu valoda ar auto - žesti. (MB- jau angliski). Visumā labs, ja neskatās uz cenu.

RaitisMazjanis 30.05.2018 13:06

Trūkumi:

mazs bagažnieks,

motors dotajai a/m bija pa knapu priekš masas.

Labumi- pietiekama vieta aizmugurē

RaitisMazjanis 30.05.2018 12:12

Augstākais līmenis, bet :

- liela auguma ļaudīm liekas , ka griesti spiežas galvā.

gribētu izmēģināt uz autostrādes ar 200 - km/h

RaitisMazjanis 30.05.2018 12:09

Patika priekšējie sēdekļi - kā atdzveltnes krēsli, mīksti , ērti. Un aizmugurē sēdošajam arī ir diezgan ērti. Aizmugures logi ar klipsi - drošāk, bet vai ērtāk ?

iespējamas 31 krāsojuma kmbinācijas, kam vēl tā ir? bagažniekā daudz vietas. laba balstiekārta .

RaitisMazjanis 22.11.2017 21:42

Itāļu dizaineri vēl joprojām strādā savās rūpnīcās. Skaistule.

Ja Compass ir vecis, tad Stelvio ir Stelvija - t.i.sieviete.

Smiltīs smagi strādāja ar pārslēgšanos, bet beigās izrādījās, ka vajadzēja ielikt nevis Drive režīmā, bet sākotnējā pārnesumā un tad caur smiltīm gāja tikpat eleganti kā Audi Q5

RaitisMazjanis 22.11.2017 21:37

Tehnoloģiski pats labākais auto šogad, diemzēl par "labu" cenu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti