Patika eksterjers un interjers. Aizmugurē maz vietas. Labi pārslēdzas pānesumi (7). Piekare sliktāka nekā Seat Arona. inreresantas drošības jostas - dzeltenā krāsā, tas ir labi, jo var redzēt netīrumus uz jostas , atšķirībā no melnajām, kas pieļauj iespēju mazāk sasmērēt apģērbu.
Piekare laba - mīksta. Savā vienkāršumā pavisam pārspēj Seat Arona ( kaut kāda sjūta no Ladas ) bagažnieks liels, bet aizmugurē sēdēt pagrūti. Nedrošs līkumos. nav USB izejas ( tā nu gan nav grūti ieliekama par nelielu naudiņu)
Par maz jaudas šaj bundžai.. Visa brauciena laikā 2 cilvēki nespēja sprast kāpēc mirgo dzeltens trīstūris ar izsaukuma zīmi. Labi, ka dzeltens - laižam tālāk ! 9 pakāpju pārnesumu kārba, bet dinamika vāja. Nesaprotams vāciņš glāžu nišā ar tendenci uz pazušanu. Iekāpt traucē priekšējā statne.
Patika priekšējie sēdekļi - kā atdzveltnes krēsli, mīksti , ērti. Un aizmugurē sēdošajam arī ir diezgan ērti. Aizmugures logi ar klipsi - drošāk, bet vai ērtāk ?
iespējamas 31 krāsojuma kmbinācijas, kam vēl tā ir? bagažniekā daudz vietas. laba balstiekārta .
Itāļu dizaineri vēl joprojām strādā savās rūpnīcās. Skaistule.
Ja Compass ir vecis, tad Stelvio ir Stelvija - t.i.sieviete.
Smiltīs smagi strādāja ar pārslēgšanos, bet beigās izrādījās, ka vajadzēja ielikt nevis Drive režīmā, bet sākotnējā pārnesumā un tad caur smiltīm gāja tikpat eleganti kā Audi Q5
Patika eksterjers un interjers. Aizmugurē maz vietas. Labi pārslēdzas pānesumi (7). Piekare sliktāka nekā Seat Arona. inreresantas drošības jostas - dzeltenā krāsā, tas ir labi, jo var redzēt netīrumus uz jostas , atšķirībā no melnajām, kas pieļauj iespēju mazāk sasmērēt apģērbu.