Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
BMW

BMW 5. sērija (G30) 2017 tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais BMW 5. sērija (G30) 2017 /2018, kāda pieredze?

 
1 2
GuntisViksna Reģ.: 02.08.2016
6 0 Atbildēt

Perfekts auto! Braucot ar 5. sērijas "bembi", kuram vēl pilnpiedziņa un kuram aprīkojumā no "pilnas laimes" pietrūkst laikam vien stikla griestu ( šī opcija - lūkas - vairs neesot populāra pat "biezo" klientu vidū, jo par tiem apmēram 1500 eiro pragmatisks cilvēks izvēlas kaut ko papildus jau tā pamatīgajam "ekstru" klāstam auto salonā), es saprotu Kristapu Porziņģi, kurš ar savu "mersi" regulāri braucis šim auto adekvātā ātrumā, līdz "uzrāvies" uz likumpaklausīga vīra salātzaļajajā darba vestē... Nu, nav šis auto domāts 90 kilometriem stundā, nav!!! Tāds normāls darba režīms 5. sērijas BMW, manuprāt, ir no 120 līdz 130 kilometriem stundā. Protams, ārpus apdzīvotām vietām un uz kvalitatīvas ātrgaitas šosejas. Latvijā, cik zinu, nekā tamlīdzīga nav, tāpēc apbrīnoju tos cilvēkus, kuri - tādu esot ap pussimtu - šo nenoliedzami ekskluzīvo mūsu dzīvei auto iegādājas. Atkārtošu vēlreiz, ļoti labs auto par dārgu naudu. Kam to vajag un kuram ir tādi līdzekļi - uz priekšu! Varbūt kādai Latvijas Gada auto 2018 speciālajai nominācijai 5. sērijas BMW pilnpiedziņnieks "piemērīsies", tomēr par galveno favorītu šo teju 100 tūkstošus eiro konkrētā gadījumā vērto auto laikam uzskatīt nevar. Jo ar "krāniņiem" taču mērīšanās te nenotiek!

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nav jāapbrīno cilvēki, kas tādu bembiju nopērk - ir jāapbrīno tie, uz pirkstiem saskaitāmie no viņiem, kas arī cenšas ievērot CSN. Es piektdien biju šokēts - mierīgi braucu no liepājas dižās pilsētas virzienā, ar savu golfu, kruīzā uz 95-96 kmph un kaut kur aiz bročiem ES APDZINU pāris gadus vecu X6 Kaut kā pierasts ka tādi lēnāk par 120-130 nebrauc - nu labi, pilsētas satiksmē 70-80 - laikam dīleris uz rūtiņu lapas izraksta atļauju neievērot CSN

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

msh nebrīnies ir ari tāda suga "godīgie" braucēji,kas visur brauc uz 80km/h gan ārpus pilsētas, gan iebraucot tajā turpina uz 80.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ne jau ar X6... Piedevām pie stūres sēdēja indivīds, kas atbilst "jaunais speciālists" tēlam, un nevis blondīne vai pensionārs - blondīni ar pajaunu tiguānu es apdzinu kādus 30 kilometrus iepriekš, viņa man liekas ka pat brauca ātrāk, tikai nevienmērīgi...

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 0 Atbildēt

Tiem vāčiem ir viens kaitīgs paradums: viņi testeriem dod auto, kas ir domāti tikai testiem, jo šādā komplektācijā to auto pārdot nav iespējams. Tas manuprāt ir tuvu neētiskam, jo pareizi (lai arī nepārdodami) var piekraut arī Ladu un sanāks baudāms auto. Nonākot līdz pārdošanai šo bembi neviens par 100k nepirks. Ne šeit, ne DE. Jo pie 110 jau ir Masserati. Savukārt tas reālais sakomplektētais 40 k bembis būs tāda žēlīga atrauga no testera.

Līdz ar to šādus izkārtņauto vajag testēt kā izkārtņauto un uz tiem skatīties kā uz mākslu, ne auto. Vienīgi kad Renault atdzīs savus izkārtņauto, tas bembis dabūs nervozī pīpēt stūrī.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Drusku par zemu esi novērtējis, pat e60 ar trīslitru dīzeli komforta zona ir drusku zem 200.

Braucu pavasarī ar dīzeli un tas atpakaļ skrējienā līz Rīga ātrumos virs 160 neradīja nemazākās šaubas par to kam tas auto ir būvēts-ātrai braukšanai pa bāni.

Pats auto lielisks visādā ziņā, gan tehnologijas gan braukšana gan vizuālais. Konkrētais (baltais) gan bija nedaudz aizdomīgi peldošs ātros bedrainos līkumos bet tā kā tas parādījās pie ātrumiem, kuros jau draud palikšana bez tiesībam tad varbūt pat nav pieminēšanas vērts.

Vai pirktu-noteikti jā, pie atbilstošiem ienākumiem. Skaidrs ka par to naudu sanāk 3-5 puspliki golfi un G30 nav pat reizes labāks par to puspliko golfu bet te jau izpaužas premium būtība, tehnoloģiskais pārrākums un nostrādātas nianses un sīkumi līdz kuriem golfa konstruktoru pat nav aizdomājušies jo mainstrīm pircējam tas nav vajadzīgs.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Pārlasīju viedokļus un man nav skaidrs, kā tā.Ja ņem 18k vērtu pliku auto bez motora- ar to varot (un vajagot) braukt 8 gadus.Tātad,kad tas būs trīsgadīgs, vēl tipa 5g var maukt.Bet, ja paņem trīsgadīgu iepriekš 90k jaunvērtu bijušu 3g vecu šādu pilnpiedziņas 300zs (ar aptuveni līdzīgu degvielas patēriņu kā 0,9-biTurbo) un par trešdaļu (nu ok, par 2/5) no jauncenas- tur viedokļi viennozīmīgi saka, ka šāds ņēmējs ir lohs.Kuram turpmākos 5g gaidāmi vien pazemojumi, izdevumi un elles mokas.Pēc 3g lūk šis te 5-er būs šrots, bet pa 12k ieņemtā 1,0 skoda trīs gadu vecumā būs jaunāka nekā bija veikalā un brauks kā tanks. Kā tā var būt ??

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 1 Atbildēt

Da elementāri:

-tam 90k detaļas izgudrojuši un saskrūvējuši vācieši. Tas nozīmē, ka viņu tur ir aptuveni 3X par daudz un pēc 2 gadiem daļa no tām sāks jukt, kas vedina domāt par personīg kafijas krūzīti servisā;

- tam 18k jaunulim viss tas pats, tikai detaļu ir 4X mazāk, kas savukārt nozīmē, ka tur vienkārši nav kam salūzt tik bieži.

Bet tiem viņiem taisnība ir - nav nekā sliktāka par individuālas komplektācijas padzīvojuša prēmiuma.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Kura konkrēti detaļa lūzt "biežāk" ,ja salīdzinam 2gab vienāda vecuma 3-gadīgus auto? Un kuras konkrēti ir tās nevajadzīgās, kuru ir vācu saskrūvētajos auto ir 3x vairāk nekā ķīniešu?Ar ko konkrēti atšķiras (uz slikto pusi) 3g padzīvojis 3,0l Bmw5, salīdzinājumā ar precīzi tikpat 3g padzīvojušu 1,0l Skodu?

eidis Reģ.: 07.11.2001
7 0 Atbildēt

KONKRĒTI man kvalifikācija neļauj atbildēt.

BMW novērot nav izdevies (bet dzirdēti analoģiski stāsti kā piem tam pašam MB), bet bija iespēja ilglaicīgi pavērot MB CLS. Krūzīti servisā izdalīja šķiet, ka 2 dzīves gadā. Lūza viss, kas elektronisks. Izskatījās, ka Bosch inženieri tur vnk bija uz svaru visādus loriņus skrūvējuši.

Visādi mazsvarīgi devēji bija vnk tādā daudzumā un konstruktīvi nelietīgi saskrūvēti, ka tiem izbeidzoties sekoja virkne seku pamatmezglos.

Nu un turpat braukāja kaudze Opeļu, kuriem nenotika pilnīgi nekas.

jucis Reģ.: 07.03.2017
4 4 Atbildēt

teksts no sērijas "šodien redzēju kā sporta auto benzīntankā 3x lēja degvielu vienas dienas laikā, kamēr es savā opipelī leju tikai 1x nedēļā"

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Kas tieši specifiski "elektronisks" lūzt Mersedesam vai Bmw 2-jā dzīves gadā ,bet tikpat vecai Skodai vai Opelim nelūzt vai vispār nav? Ar ko atšķiras "dzirdēti" stāsti konkrēti no paša pieredzes? Varbūt vnk dažāds īpašnieku kontingents ar attiecīgu attieksmi pret auto?

Man reku ar skodu ļoti resna pieredze- reiz bijām kantorim paņēmuši drusciņ palietotu Oktāviju.Rs.No salona, ar visu ko "caurspīdīgu" un taa.Laikam ka lielākais Meesls, kuru savā autobiogrāfijā esmu redzējis. Vienkārši prasts draņķis.Gan pēc izmaksām dārgs,gan braukšanā suuds.Graboša naglukaste ar bezjēgā rēcošu motoru.Bet reku mums no visiem galiem uzbāzīgi saka, ka marka esot "ļooti" laba.Es nevaru iedomāties šāda jauna 5-er nopircēju, kurš pec tam žvankstētu pa visām malām un mēģinātu vispār kko tur rādīt cik viņš gudrs vai negudrs.Ja nejutīsies saskaņā ar sevi, vnk nospļausies un paņems citu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tas bija pasen. Cik atceros, tur parking sensori regulāri nokautēja vai nu durvju vai jostu devējus, kas visu paneli sarkanu taisīju un ieslēdza auto service modā un vēl vesela kaudze tamlīdzīgu marasmu.

Bezjēdzīgu ātrumkastes eļļas devēju gļuki un degvielas sūkņa raustīšana no temperatūras devēja padeves (secināts).

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

650 rakstīja: Kas tieši specifiski "elektronisks" lūzt Mersedesam vai Bmw 2-jā dzīves gadā ,bet tikpat vecai Skodai vai Opelim nelūzt vai vispār nav? Ar ko atšķiras "dzirdēti" stāsti konkrēti no paša pieredzes? Varbūt vnk dažāds īpašnieku kontingents ar attiecīgu attieksmi pret auto?

Man reku ar skodu ļoti resna pieredze- reiz bijām kantorim paņēmuši drusciņ palietotu Oktāviju.Rs.No salona, ar visu ko "caurspīdīgu" un taa.Laikam ka lielākais Meesls, kuru savā autobiogrāfijā esmu redzējis. Vienkārši prasts draņķis.Gan pēc izmaksām dārgs,gan braukšanā suuds.Graboša naglukaste ar bezjēgā rēcošu motoru.Bet reku mums no visiem galiem uzbāzīgi saka, ka marka esot "ļooti" laba.Es nevaru iedomāties šāda jauna 5-er nopircēju, kurš pec tam žvankstētu pa visām malām un mēģinātu vispār kko tur rādīt cik viņš gudrs vai negudrs.Ja nejutīsies saskaņā ar sevi, vnk nospļausies un paņems citu.

Te es piekrītu eidim.

Mūsdienu auto ir pilna kaudze visādu sensoru, kuri "izslēdz" auto. Kaut kāds mazs gļuks, un viss, auto neiet. Turklāt daudzi sensori ir reāli bezjēdzīgi. Vesala kaudze vadu, datoru. Un pietiek uzkārties vienam datoram, samirkt kādam vadam un viss.

Iedomāsimies, ka Pēterim ir viens dators, bet Ivaram 25 datori saslēgti tīklā, kur katrs dators atbild par kaut ko savu, tiem pieslēgti dažādi devaisi. Kuram vajadzēs biežāk meklēt it speciālista palīdzību?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Es tamlīdzīgu skaidrojumu ņemtu vērā tikai vienā versijā- kad stāsta PATS jebkāds lietotājs/īpašnieks/maksātājs.

Jau 5-6g veciem auto ļoti reti un ļoti specifiski ir ka papildaprīkojuma vai extru bojājuma gadījumā būtu neiespējami vispār pabraukt. Cita gan lieta, ka tas tiešām zvana,spiedz un mirgo un tādējādi krīt uz nerviem un prasa risinājumu.Kā arī, lietotājs pats var būt pieradisp ie labumiem un centīsies nomainīt parkošanās devēju vai uz ziemu salabot spoguļa vai sēdekļa apsildi- ja tāda ir.Jo 100kg smags tēvainis var sabojāt arī jaunu sēžamo- tāpat kā ja sīkie žuļiki mājās pa jaunu gultu tīšām lēkās ,arī tā ātri salūzīs.Ja nevar to devēju finansiāli pavilkt un nomainīt un ja tāpēc jāceļ brēka- nu to nu ir grūti vērtēt.Katrā gadījumā, 3-4g vecam labi aprīkotam auto šādām kaitēm nevajadzētu būt, tā ir tīra demagoģija ja ar to biedēt tautu.Cits jaut, ja kāds tur jau iepriekš kko ir sasitis vai pieķimerējis pa kolhoza modei.

Dārgākais un komplicētākais bojājums no šobrīd sastopamā papildaprīkojuma laikam ka ir ACC adaptīvais kruīzs, jo tas tiešām ir gan ar GPS,gan ar emergency bremzēšanas sistēmu saistīts.Paši tā devēji bamperos atkarībā no auto modeļa var kosmosu maksāt, gan arī to visu bez speciāla stenda fig noregulēsi.Bet no otras puses- ja jau cilvēks ir tendēts ar bamperi šķūrēt sniegu vai pastumdīt citus noparkotos auto- diezin vai te būs pie vainas kkāds ACC izgudrotājs vai ražotājs..

taaneko Reģ.: 30.07.2008
3 0 Atbildēt

Tā izskatās ka esi no tiem, kas ar XX gs. Rolsroisu vai Maserati nevarētu pabraukt. Tam nav ne sensoru motora spilvenos, ne 12 sensoru klimata kontrolē, ne 11 asistentu autovadīšanai pilsētā mērenas kustības apstākļos. Tās mašīnas pirka lūzeri, kas nevarēja atļauties 112 iebūvētos sensorus un 23 datorvadības blokus. Bet, kāds brīnums- tie auto, bez nopietnām problēmām brauca arī sasniedzot 6, 7 Un pat DESMIT gadu vecumu un lai tos sataisītu saimniekam nevajadzēja ne pārdot nieri ne uzņēmumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Viena lieta ir "nevar pabraukt", cita lieta - kaut kādi gļuki, kuru novēršana prasa ļoti kvalificētu speciālistu un/vai dīlerservisa darbību ar simtiem vērtu detaļu maiņu. Ja tev būs piecus gadus vecs premiums - būsi gatavs dzīt to mašīnu pie dīlera un nolocīt četrciparu skaitli kāda gļuka novēršanai?

Man, piemēram, patika zināma elektroniķa, kurš mēdz piepelnīties remontējot dažādus audī, komentārs par D3 A8 durvju rokturiem - to elektronikas saturu viņš salīdzināja ar plakano telefonu... DURVJU ROKTURU, bļin...

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Gribēju uzrakstīt garu penteri par mazlietota f10 lietošanu, jo man tāds bija 8 mēnešus un man kolēģiem tādi ir

Bet negribu te romānu rakstīt , nezinu kā jauniem , bet 3 gadīgiem ar nobraukumu virs 100 000, viņiem visu laiku lien ārā elektrības gļuki !

no sīkumiem, līdz negaidītai noslāpšanai un visas elektrības pazuššanai

parasti tiekot līdz servisam , viss atkal strādā , servisa rekomndācijas - sākot no nekādām līdz rekomndācijai nomainīt 1/2 auto

650 Reģ.: 25.01.2017
0 4 Atbildēt

Par savu pieredzi ar f10 tu protams Varēji gan uzrakstīt.Par beziemesla vispārējās elektrības gļuku es neticu.Tikpat labi var rakstīt romānus par pareiziem akumulātora maiņas principiem un viņa piekodēšanu.Kā arī pētīt Problēmu par to, ka daļa jaunnopirkto/lietoto a/m izrādās ar lietošanai nederīgiem akumulātoriem (par ko pats "pārdevējs" it labi zin/nojauš..).

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

tici vai netici

auto noslāpa braucot uz tramvaja sliedēm, palika bez nekādām dzīvības pazīmēm, ielikt n nevar ! (patiešām nevar, šī opcija man ļoti patīk moderniem auto, rekomendēju visiem tomātu lietotājiem painteresēties, kā ielikt N , ja nevar auto iedarbināt, manam pašreizējam auto arī nevar )

nostumt no sliedēm nevar, uzvilkt uz parasta evakuatora nevar, x versija, pēc 2 dienām , bm servisā pats atdzīvojās !

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja tā, es ieteiktu izmainīt Tēmas nosaukumu un Bmw dīleru tuvumā izvietot plakātus.Tas taču ir atklātā textā Krāpniecība- te visi siekalojās un priecājās,abet dabā izrādās ka reāli meesli. Kuri tā lūk pa ņem un paši no sevis stājās.Bez iemesla...Kā arī BM servisam super laba reklāma.Diez pie pārdošanas tam nākamajam Laimīgajam īpašniekam šis viss tika detalizēti izpastāstīts?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Nav mesli un ir tikai normāli, ka auto pēc 100 000 sak līst ārā visādi, teiksim - sīkumi

guanl9243 Reģ.: 19.11.2017
0 3 Atbildēt

feciic rakstīja: Drusku par zemu esi novērtējis, pat e60 ar trīslitru dīzeli komforta zona ir drusku zem 200.

Braucu pavasarī ar dīzeli un tas atpakaļ skrējienā līz Rīga ātrumos virs 160 neradīja nemazākās šaubas par to kam tas auto ir būvēts-ātrai braukšanai pa bāni.

Pats auto lielisks visādā ziņā, gan tehnologijas gan braukšana gan vizuālais. Konkrētais (baltais) gan bija nedaudz aizdomīgi peldošs ātros bedrainos līkumos bet tā kā tas parādījās pie ātrumiem, kuros jau draud palikšana bez tiesībam tad varbūt pat nav pieminēšanas vērts.

Vai pirktu-noteikti jā, pie atbilstošiem ienākumiem. Skaidrs ka par to naudu sanāk 3-5 puspliki golfi un G30 nav pat reizes labāks par to puspliko golfu bet te jau izpaužas premium būtība, tehnoloģiskais pārrākums un nostrādātas nianses un sīkumi līdz kuriem golfa konstruktoru pat nav aizdomājušies jo mainstrīm pircējam tas nav vajadzīgs.

LATBEMA Neviens tehniskais personāls, 120 eiro maza problēma remonts 1,100 eiro, apkrāptu personāls ; Нет технического персонала, 120 евро небольшая проблема отремонтирована 1,100 евро, обманщик ; LATBEMA No technical staff, 120 euros small problem repaired 1,100 euros, cheating staff

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

No pieredzes- Alfa Romeo sākas tur kur beidzas BMW.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tāpēc vajag pirkt Lexus - tie ir kvalitatīvāki!

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Kreisējot ar atļauto ātrumu vajag apm. 20-30 Zs jaudas. Tā, ka auto ar 300 Zs mūsu ceļos ir "neizmantoto iespēju auto". Vēl jau var pilsētas satiksmē pa reizei uzrūcināt jaudīgo motoru, lai apkārtējiem parādītu: redzat, kas man ir !! ;)

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 1 Atbildēt

Ja vien auto nav sporta vai pseido sporta versijā tad skaņas visticamāk nebūs nekādas, labākajā gadījumā urkšķis vai šņāciens.

Skaidrs ka 300zs ir tālu aiz iztikas minimuma bet kapēc ar tādu nebraukt ja gribas, patīk un var atļauties?

Lielākā daļa no glāstāmtelefonu lietotājiem nespēj izmantot vairāk kā 10% no ierīču potenciāla un ko tagad visiem staigāt ar piekto nokiju jo piezvanīt tak var?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 5 Atbildēt

Piedevām, ja runajam par bmw, tad 300zs lūznis izskatīsies tāds pats kā 318i ar 136 hp. Luksaforā no 0-50 ieskriesies par 1 sekundi ātrāk. Visa bauda - nekāda. Pat meičas neatskatīsies, jo auto ir tik daudz nodrāzts, kā katram gopņikam tāds un 25 kaimiņiem, 36 draugiem.

jucis Reģ.: 07.03.2017
5 1 Atbildēt

kaa tavupraat 300zs luuznim vajadzeetu atskirties no 318?? ar rozaa pumpinaam?? premium klases viena no iipasiibaam ir diskreetums, un zinaataajs taapat redzees ka atskiras riepas, bremzu diski, kaut kaadi hromeeti elementi, bet nezinaataajs arii m5 neatskirs no parastaa piecinieka...bet tas nevienu nepish jo taadas mashiinas peerk savai baudai nevis lai izraadiitos maajsaimnieceem kas seez blakus tramvajaa, vai lai argumenteetu ar dzhekiem kuriem liekas ka auto pietiek ar 30zs un paareejais ir nelietderiigi izmantoti resursi ;))

RaitisMazjanis Reģ.: 12.01.2017
1 0 Atbildēt

Tehnoloģiski pats labākais auto šogad, diemzēl par "labu" cenu.

uldish Reģ.: 10.08.2001
1 0 Atbildēt

Reiz kādam labam draugam ieņēmumu dienests nevēlējās atzīt kā saimnieciskos izdevumus viņa Audi TT ielieto degvielu – tas taču ir sporta auto, divvietīgs! Uz to inspektori saņēma atbildi – jā, diemžēl divvietīgs. Vienvietīga nav. Īsts uzņēmēja auto ir vienvietīgs – kurā viņš ved tikai sevi.

Audi Q5 un BMW 5 sērija komplektācijās, ko dīleris nodeva Gada Auto testiem, mūslaiku ieņēmumu dienesta izpratnē krietni pārsniedz uzņēmumu saimnieciski attaisnojamo izdevumu limitus. Taču, kāpēc tikai automašīnas ir nonākušas nodokļu iekasētāja redzeslokā. Jo dārgu biroja dīvānu, skaņu sistēmu, ekskluzīvu datoru, Vertu telefonu, utt taču labs grāmatvedis spētu iegrāmatot, amortizēt un norakstīt kā ražošanas izdevumus? Varbūt nopirkt auto pa sastāvdaļām – krēsli pa labi, tumbas pa kreisi?

Premium segmentā vērtēt labāko nav iespējams. Bāzes modelim dažādās komplektācijas variācijas var radikāli izmainīt auto īpašības, piemērojot to gan godājama kunga cienījamam slīdējumam pa šoseju, gan jauneklīgam azartiskam sprintiņam pa pilsētas luksoforu sacensībām. Bet auto, pēc virsbūves koda un modeļa numura viens un tas pats. Bet viens secinājums ir kopīgs. Protams, ka ir daudz veidi kā iztērēt 50, 70 un 100 tūkstošus eiro. Var nopirkt dzīvokli, uzbūvēt lielāku vai mazāku māju, vairākus gadus studēt prestižā augstkolā. Bet ja izvēle tomēr krīt par šāda līmeņa auto, tad dārgās audio sistēmas perfektās skaņas neizbaudīšana un braukšana klusumā ir jāizmeklē valsts kontrolei. Drošības sistēmas un gaisa spilvenus žūrijas braucienos nepārbauda. Bet pēc tā, kā šie auto paši iespriego drošības jotas, ir skaidrs, ka kritienam apakšā būtu palikts mīkstāks spilventiņš.

Mīnuss - nu kā var būt auto ar nelielu nobraukumu izbeidzies amortizators, kā dēļ pavasara testu braucienā līkumus ar jaunu piektās sērijas bavārieti gribējās izstūrēt lēni un pavisam lēni? Vai tiešām vācu kvalitāte ir aizgājusi tur, kur turku kebabs tūlīt aizsūtīs bavāriešu desiņas?

ro Reģ.: 14.06.2002
1 0 Atbildēt

Šo visu palasot vēl vairāk apstiprinās fakts,ka tagad auto tiek ražots,lai pelnītu uz viņu remontiem,nevis lai brauktu...pirms padsmit gadiem simts štukas nobraukums autiņam bija ok..nomaini zobeni un brauc..tagd vienam kapitalka kārbai..citam motors čau..un tad vēl jābrīnās ka tautai ir neuzticība pret mūslaiku kvalitāti...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

arba rakstīja: Nav mesli un ir tikai normāli, ka auto pēc 100 000 sak līst ārā visādi, teiksim - sīkumi

Nav normāli! Hondai arī pie 170 000 nekas nav izlīdis

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

Par Hondām nevaru nepiekrist ..ir pieredze ar 3 hondām ( 94g un 2005g un 2008g)..nekādi dārgie remonti uz sīkumiem un tml. nav bijuši..dārgākais ir bijis radiatora maiņa..ar veco 100štukas tikka nobrauktas...visi auto protams lietoti nopirkti tika..un Hondas joprojām ir savas uzticības etalonu saglabājušas... kautkā nekur nav dzirdēts, ka ir mistiskas problēmas ar elektroniku, kārbām vai engine..hmm

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti