Perfekts auto! Braucot ar 5. sērijas "bembi", kuram vēl pilnpiedziņa un kuram aprīkojumā no "pilnas laimes" pietrūkst laikam vien stikla griestu ( šī opcija - lūkas - vairs neesot populāra pat "biezo" klientu vidū, jo par tiem apmēram 1500 eiro pragmatisks cilvēks izvēlas kaut ko papildus jau tā pamatīgajam "ekstru" klāstam auto salonā), es saprotu Kristapu Porziņģi, kurš ar savu "mersi" regulāri braucis šim auto adekvātā ātrumā, līdz "uzrāvies" uz likumpaklausīga vīra salātzaļajajā darba vestē... Nu, nav šis auto domāts 90 kilometriem stundā, nav!!! Tāds normāls darba režīms 5. sērijas BMW, manuprāt, ir no 120 līdz 130 kilometriem stundā. Protams, ārpus apdzīvotām vietām un uz kvalitatīvas ātrgaitas šosejas. Latvijā, cik zinu, nekā tamlīdzīga nav, tāpēc apbrīnoju tos cilvēkus, kuri - tādu esot ap pussimtu - šo nenoliedzami ekskluzīvo mūsu dzīvei auto iegādājas. Atkārtošu vēlreiz, ļoti labs auto par dārgu naudu. Kam to vajag un kuram ir tādi līdzekļi - uz priekšu! Varbūt kādai Latvijas Gada auto 2018 speciālajai nominācijai 5. sērijas BMW pilnpiedziņnieks "piemērīsies", tomēr par galveno favorītu šo teju 100 tūkstošus eiro konkrētā gadījumā vērto auto laikam uzskatīt nevar. Jo ar "krāniņiem" taču mērīšanās te nenotiek!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
BMW 5. sērija (G30) 2017 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais BMW 5. sērija (G30) 2017 /2018, kāda pieredze?