Divu riteņkomplektu gadījumā jāpārbalansē katru sezonu ir drošvien tad, ja (to) pirms tam ir balansējuši (tie paši) Lohi.Un protams, ka darījuši to ar lohiem domātajiem širpotreba lohudzelzs lohsvariņiem,kuri jau pēc 3 mēn sarūsē un kurus nevar normāli (bez pēdām) noņemt no lohudiskiem.Tā rezultātā ar laiku jebkurš disks sāk izskatīties pēc attejas, bet lohātrumu taču tas nemazina.Lohs loha galā, apburtais lohuloks..Skaidrs, ka visai šai lohuķeršanas demagoģijai pie mums ir senas tradīcijas.Taču tiem tur "lohmeistariem" joprojām neviens nav rokas izgriezis, un lohi joprojām stāv pie viņiem lohrindā/garajā. Jā.
Bet pašai tai 2-disku idejai gan ir milzums nianšu. Cik vispār (tagad,mums) maksā 1x montāža? Un ja 2x gadā? 5gadē? Mūžā? Kā vispār jūtas "vassaras" diski ziemas suudos? Krāsojums,spieķu skaits, konfigurācija, mazgāšanas ērtums, disbalansu izraisoša dubļu uzkrāšanās dažādās grūti izbakstāmās šķirbās, cena/par un utttt? Kā ar tiem, kuri pamatotu apsvērumu dēļ katrai sezonai ir izvēlējušies dažādus riepu/disku platumus un diametrus?





















Nu ja, es tak par/topašu.Viss tik Dārgs, ka pilnīg jau zb.Proršam uz kāda tāda puscaurspīdīga 9,5j lohdiska vecās nenotīrītās atsvaru līmējumu vietas īpaši labi izskatās.Vēl jolabāk, ja 2000euro vērtais disks melns un aprūsējušie metāl lohsvariņi pa 2sant/gab tur salīmēti 2 rindās ;p