iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 21.09.2022 18:34

Tur viss skaidrs.Nekāds kaŗš neko netaisās ne "beigties" un tur pagaidām nav itin ne mazāko nožēlas vai izlīguma meklēšanas pazīmju.Progandoni šodien ar jaunu sparu metās ar galvu/āāliņģī un viss aiziet na/uj pa jaunu spirāli.Nav reāla spēka, kas šobrīd to varētu apturēt.

Krievam esot "pieejami" 25 miljoni rezervistu ("iesaukts" tikšot knapi 1%...) un pagaidām neviens tas šoigas šaoliņa debiloīds iesaucējs nekur nav ne nosists, ne iekritis, ne arī ne izkritis.

Kā arī, nevienam nav pat skaidrs, kā vispār ar krievu varēs "sadzīvot" nākotnē pēc visa šī te suuda.Kā (mums/to) "aizmirst" un cik naivi "cerēt/uz".Tādējādi sanāk, ka reāli te (visiem) var palīdzēt vienīgi ja uzlaišana/gaisā.

650 21.09.2022 1:47

Puttainais šovakakar neko nekam neziņos.Pisloņiem tika pateikts, ka neuztraucieties/par un ejiet lūdzu na/uj gulēt.Reku 1gab tanks Ābrams patērējot apm 300 galonus degvielas 8 stundās, atkarībā "kā brauc".Iespējams, tā pat esot aviācijas degviela, tapc dd kaina turpinās kristies un visu ziemu varēsim Kurināt.Jā.

650 20.09.2022 19:48

17 минут на/зад.. В России занялись каннибализацией ледоколов.. Rosmorport sāk norakstīt daļu flotes kā savu kuģu rezerves daļu donoru, sekojot gaisa pārvadātājiem, kuri sankciju dēļ jau izmanto dažas (esošās) lidmašīnas citu (esošo)remontam. Tādējādi ar dīzeļdegvielu darbināmais ledlauzis Ermak kļūs par donoru tam līdzīgajam ledlauzim Krasin,pastāstīja Rosmorport ģenerāldirektora vietnieks Vasīlijs.

Augustā lielākās Krievijas aviokompānijas sāka demontēt daļu no savām lidmašinām, lai iegūtu rezerves daļas citu esošo lidmašīnu labošanai...

17 минут на/зад... Mazumtirgotāji sola mēneša laikā izveidot paralēlo iPhone importu.Iepriekšējos pasūtījumus pieņemošo uzņēmumu darbinieki pastāstīja, ka visi jaunie Apple produkti Krievijā tiks importēti paralēlā importa ceļā un tiem tiks nodrošināta viena gada mazumtirgotāja garantija. Viņi gatavojas pārdot iPhone 14 versiju Eiropas un Āzijas tirgiem, nevis amerikāņu versiju, kas izmanto eSIM tehnoloģiju un kurā nav SIM kartes "slots". Pirmās ierīces, kas ienāca valstī, bija amerikāņu modifikācijas, tāpēc MTS un Beeline lietotāji nevarēja tās pielietot. Vienlaikus mobilo sakaru operatori apliecināja, ka problēmu jau ir novērsuši un viedtālrunis darbojas...Mazumtirgotāji sīkāk nerunā par jauno iPhone 14 maršrutu. Pēc viņu teiktā, tagad Apple produkti uz Krieviju dodas caur Honkongu, Apvienotajiem Arābu Emirātiem un Kazahstānu. Tomēr arī šeit ir grūtības. Piemēram, dažas iPhone pakas no Kazahstānas pienāk atvērtas selektīvās pārbaudes dēļ muitā.Pircēji ir sašutuši un dažkārt pat atsakās tās pirkt..

650 20.09.2022 19:13

Kvēlsveces "strādā" aptuveni no +8 grādiem.Kompresija tur ir? Akumulatora klemmes ir notīrītas/iesmērētas? Resnie plusa vai masas vadi (vai to pievienojuma vietas) nav nopuvuši? Starteris/ģenerators ir pārlasīts? To reālais "resurss" ir apm 300kkm,lai ko/kurš nestāstītu...Ja (varbūt) kāds temperatūras devējs konstanti rāda rāda +40, vai degmaisījuma/gaisa attiecība aukstās pielaišanas brīdī būs korekta? Borta dators sapratīs, ka (kāds) to vēlas app/ist?

650 20.09.2022 18:56

Aptauja liecina/par, ka pašlaik tikai 1/10 iedzīvotāju spējuši iekrāt tikai liekus 200e.Tādējādi 3.5k iekrāšana/gadā izklausās gana aizdomīgi.Ja gadā var iekrāt 3,5k, tātad kas traucē (tajā pat gadā) atdot 3k/par ? Nebūs nekādu porblēmu, ne tur kāda kvēlsvece jāpērk,neko nee.Jā.

650 20.09.2022 18:44

Vai akumulators un starteris ira Jauns? Vai (un/vai,varbūt) tur ir kāda tāda ierīce, kura "adbild" par degmaisījuma uzmaisīšanu starta brīdī,atkarībā no motora temperatūras? Vai visi temperatūras devēji ir Jauni?

650 20.09.2022 18:37

Nu kā tad nevar.Var! Iespējams, pat ne pa 3,5, bet (tikai) par 3k.Gadā.Ņem mīizingā par 200e/mēn.Plus kassko un vēl apkop pa kādi 200.Trijos gados ietaupīsi 9k.Plus vēl tas hlams nebūs tavs, atdod viņu na/uj atpakaļ tam pārdevējam, lai aizrijās.

650 20.09.2022 13:59

Viens no lielākajiem tīteņiem tas ir tāpēc, ka vienkārši spējīgs neizjukt pēc 200kkm.Visi to pārzin, daļas ir pieejamas,tipiskās vainas sen noskaidrotas un iespējams, arī salona apdares kvalitāte pieļauj šādas te tinēju vaļibas.

Pilnīgais demagoģijas fufelis, kad nabagu (13g/vid lietotāju) LielValstī izsludināt to, ka tas suuda dīzeļmotors ar savu 6l patēriņu (vai mazs dd ar četrarpus) tagad nu ir pats lielākais "nācijass grāvējs".Pilnīgākais fufelis, ka tagad visi skries grābt suuda škodass par 30k, nerunājot jau par 47 un/vai visiem 50k.Tāpat pa lielam ir fufelis šo te demagogu izpirstais "mazas kilometrāžas" jēdziens.Loham jābūt, lai lietu kaut kādā benzīna hlamā pie šodienas cenām liekus 3 litrus, kaut vai 24km/dienā braucot.

Tāpat fufelis par TO, ka mazie benzīni samērojami ar dīzeli ekonomijas ziņā.Samērojami tie ir tikai TAD, ja ar tiem daļa nobraukuma tiek veikta ārpus pilsētas.Kur pa lielam dīzelis vienalga tos pārspēj.Turklāt, ja kādam ir šāds te ārpuspilsētas noskrējiens, tad jau attiecīgi pārvēršas fufelī pats tas "maza noskrējiena" jēdziens.

Vides taupībass ministers reku mums "brauc" ar 11tā gada ā6, kas reāli ir spļāviens sejā visai "attīstītajai" valstij.Demagogu nekaunība sen pārsniegusi visas iespējamās robežas. Ieskaitot neseno priekavēsti par cssd uzlādes staciju tarifa palielināšanu no 15 līdz 53 cent/gab.Lohi var gavilēt un turpipināt Cerēt/uz (par)..

650 19.09.2022 0:27

Vienkārši kārtējais afeerists, kurš acīmredzot lietišķi saodis lohu klātbūtni.Es cik sekoju līdzi, tad šobrīd vispār nav skaidrs, kādu auto (un kādā cenā) būtu jāpaņem, lai pēc saprātīga laika no tā tiktu vaļā.Un ko nozīmē "varu pārdot".Tas nozīmē visdrīzāk TO, ka iespējams jau pārdosi, taču pēc tam atkal no nulles visu šito gemoru- ko un kur un par cik dabūt vietā.Lūk, reku,cilvēks jau ilgāku laiku "pārdod".Nez cik ieguldījis.Kuŗš (LV) to tādu šodien pirks? Un par cik un kam tālāk to pārdot, ja nu kas nepatiks? www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bpmci.html Modificēta auto "vairumcena" ir varbūt kādi 7k vai max ap 10,jo ap to grozās tamlīdzīgu interesentu "kontingents".Tāpat kā ar izgrieztu dpfu diez vai atradīsies lohi, kuri kko tagad "pirks"ar 200+kkm un par 20+, ta pofig cik tur tie zzs un nnm..

650 18.09.2022 16:25

Labāk parunāsim/par.Šodn nejauši atvēru ss un tur ira rakstīts,ka.Šitas te tūūds maksājot 47k eur...Turklāt tam "esot""gandrīz max komplektakakācija.Kas notiek.Nu kā tā.Nucikta var.Nuzaje/bal jau.Jā. www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bkhxic.html

650 18.09.2022 0:10

Stipri Dārgāk? Pārdot? Tagad? Hmm.Nu tad jau vajag Pārdot! Naudu zeķē un miers/mājās,pāris g varēs nekur nebraukt un neparko nestrādāt))).Uz Lielāku mainīt- priekš kam, labāk uz mazāku un starpību/kešā (ķešā) ;p

650 17.09.2022 23:08

Nenēe, es neko, ir ok.Kopkora lietotāji vēsā mierā p/s pa pislētu 50 vietā uz +50, izmanto kopējus profilus, kopēji jāj pa 4gab uz/viena un utt,koPistiski piemētā ar hlamiem trotuārus un zālājus.Un nav cerību viņus pieveikt.Novākoja taču uz jumta- tātad visam šim ir Jumts, vane?

650 17.09.2022 21:26

Parasti gan ir tā,ka pie izvēles pamatojuma tie jēdzieni "gribu" un "varu atļauties" pēc sava "svarīguma" tiek ierindoti (labi ja) kādā 5jā vietā no "augšas".Vai pat vēl zemāk.Un tieši tāpēc tai sarunai nav ticamības.Es piem nekādīgi nevaru "atļauties" par 30k nopirkt jaunu auto,tapc nopirkšu lietotu.Bet (iespējams) par to pašu summu.

Kā arī, "cita" taisnība,- ka bez "sava" servisa (vai bez savas sajēgas) ar to lietoto nav tik vienkārši.

650 17.09.2022 20:42

Ja obligāti "ir jāņemt" 30k ietvaros mašīnu "priekš sevis", tas izklausās tā samērā diskutējami.Interesanti ,kas tas par "darbu" un kāds ir tas "ikdienass attālums", ja ar saviem ienākumiem to var tiešām Ekonomiski pamatot.Plus vēl katru dienu patērēt tikdaudz šī paša (sava/Dārgā) laika, lai vajadzīgajā vietā nokļūtu.

Un kas tas vispār ir par lietotāju, ja pie noskrējiena mazpacmit kkm gadā viņam ir jāuztraucas par normāli uzturēta lietota auto varbūtējo "atteikumu".Kur tad viņš šitā te brauc un kam tādam ir jānotiek, lai no turienes (vai līdz/turienei) nevarētu atbraukt.

650 17.09.2022 18:11

Nuja, paņemot no nulles, nekas nava jāpiemaksā. Vienkakārši atdodies 2k vērto v70 šortā un paņem vietā 22k vērto oktāviju..Jū.Ja oktāvijas vietā būtu ņēmis nulles Volvo pa 42k, tam tas motors noteikti būtu pa tiem 300kkm jau 3x izjucis.

Golfā tāpat arī var "salikt" (vismaz) tikpatdaudz, kā tajā v70jā.Jā.Es pat teiktu, ka tajā var iebraukt iekšā ar visu to v70,ieskaitot iespējamo bagaāžu un/vai neiespējamos passažierus.

Ne, nu jā, 1x gadā (vai 2x 5gados) nopirkt maf-u pa sotaku ir "dārgī", taču maksāt tajā pat 5g laikā katru mēn par jaunu golfu ir lētāk.Vispār pārdodot golfs (parasti) maksā Dārgāk, nekā pērkot.Tā ir.Jā.

Pa 22k sanāk 220gab maf-i un vēl boonusā 1gab egr-s un vēl viens gab (tukšs) dpf-a bundulis.Un brauc lepni, aka Barons Bunduls. Čorts,sajuka rēķini, nevar vairs neko saprasst ;p

650 17.09.2022 16:56

-kas tur ir, tās sēnes beidzot ir kkur parādijušās? Vakar biju pāris zināmās vietās iebraucis- knapi tur kko "priekš kaķiem", gandrīz tukššš...

650 17.09.2022 16:51

Ideāli jau būtu, ja tas pats,kurš pateica, tad to pateikto arī nomaina un pasniedz tev "rezultātu".Bet vienalga, ar kaut ko ir jāsāk un tas 1mais kandidāts te būtu samērā skaidrs.

650 17.09.2022 16:36

Bet viņš taču teica, ka esot bijis pie "diagnostiķa".Nu varrbūt (joprojām) ir vēl kāds tāds lohs, kurš sauc sevi/par, bet procesa laikā neizdara pašsaprotamas prastas darbības.

650 17.09.2022 16:08

Nedomāju, ka atradīsies tāds ierindas lietotājs, kurš katru 15gv suudu nesīs uz pārbaudi.Ja arī tas izrādīsies "stradājošs", garantijas tur nav.Tādus 15gv suudus ir jāmaina tikko mazākās aizdomas.Vismaz tad kādu vienu komponentu varēs izslēgt no "saraksta".Savādāk sanāks tikai nebeidzams čakars un bezjēgas laika tērēšana.

Tāpat jebkura "strādājoša" lambdazonde var izrādīties suudīga.Tie ir vienkārši maiņas materiāli un nemaksā nekādu kosmosu.Atkārtota diagnostika komplektā ar nerisināšanas dēļ iegūtām citām problēmām būs par kārtu dārgāk. Protams, ampuputēs dpfu/egru un "mēs" iegūsim par vienu smirdošu draņķi vairāk.

650 17.09.2022 15:28

Sākumā vienkārši nomainīt to, uz ko norāda motora diagnostika/kļūda.Gaisa massas mērītājs nav mūžīgs un var būt itin cimperlīgs pat tad, ja kļūdu nerāda..Pie viena, pārbaudi arī kvēlsveces.Lai lieki neļurinātu atlikušos cilindrus un nemocītu to Dpfu, kad no rītiem grādi būs zem +8.

Ja mašīna stāvējusi, jāgriež 5-7sek... -ja tas simptoms ir novērojams pie Silta motora, tad ir sliktāk, nekā ja pie Auksta.

Ps, sludinājumos nav līdzīgu benzīnu- nu tapc, ka tie suudi jau sen visi ir pa 5-7x izjukuši

650 17.09.2022 14:59

Nu ja, tas acīmredzot ir tāds loh-iestatījums, ka tam šodienas "modernajam" lietotājam vairs nepieklājas pārlieku daudz zināt.Dažiem (kā tipa ķīniešu markām uz burta Vo) ir vispār "iestatījums" ka lietotājs ir Lohs pēc būtības.Viņam ir vnk Jāmaksā, vēlams pēc iesp vairāk un pēc iesp mazāk uzdodot jautājumus, tipa "par/ko".Ja man būtu jāpērk auto, es noteikti šim pievērstu uzmanību.

650 17.09.2022 14:48

Nu ja, tikai ir vēl vairākas apakš/nianses, ko katram experi mentētājam būtu jānem vērā.Riepu meistars to nepateiks, ta kur nu vēl tirgotājs vai pārgudrie lohsižetu autori.

Lielāks ritenis (iespējams..) lēnāk griežas, bet no savas tās griezējierīces pieprasa pielikt lielāku "spēku", lai to iegrieztu.Griezes momentu, tāteikt.Katrs velosipēdists to (iespējams) "zin".Pie saprāta robežu pārsniegšanas mašīna attiecīgajā pārnesumā (īpaši ja 5-6jā) vairs īsti "nevelk".Ja tas ir mazs motors, tā starpība var būt reāli kaitinoša.Ja liels- kaitinošs var izrādīties degvielas pārtēriņš un reakcijas uz gāzi.Automātam mazāk uzkrītoši, bet manuālo kārbu augstākos pārnesumos tas reāli var iespaidot.

Kas ir 1 (vienu!) izmēru lielāka riepa- tas ir nākamais platums reiz tas pats augstuma procents.Tas ir tiešām pieļaujami.Piem, 205/55/r16 aizstāt ar 215/55/r16 vai 205/50/17 ar 215/50/17,vai 225/55/17 vs 235/55/17.Spidometra rādījums drusku gan nobīdīsies, bet pati tā diametra starpība ap 12mm būtu ok.

Kas piem ir jau uz "saprāta robežas"- ja 205/55/16 vietā uzliek 205/60/16.Tad tā diam starpība ir 2x lielāka un lien jau virs 20mm.Patēriņš lielāks, mašīna kuslāka.Kas te drusku "glābj" situāciju - tas, ka 205/60 ir būtiski citāds profils, kad reāli (dabā) riepa ir par krietnu centimetru šaurāka(!), nekā "zemprofila" 205/55.

Ja eksperimentam izvēlētā riepa pēc tā "riepu kakulurātōra" diametrā pārsniedz oriģināli paredzēto vairāk kā par 25mm, nu tas jau ir fufelis,lai ko kuŗš lohs nestāstītu.Jo katrs stāsta to, ka tieši Viņa izvēlētais variants ir tas Labākais no visiem iespējamajiem.Stāsts tipa "es nolohojos" (mums) ir sastopams 6x retāk, tāpēc tas ir vismaz 3x vērtīgāks. ;p

Diska platums (J) un iznesums (ET) ir kritisks tādā ziņā, ka jāizrēķina katras diska malas nobīde attiecībā pret oriģinālo/esošo.Kur ir kritiskākā vieta, pret ko riepa varētu strīķēt.Parasti iekšmalā priekšējās atsperes apakšējais atbalsts un aizmugurē spārna ārējā arka.Pirmais parametrs ir konstants, bet otrs ir mainīgs un ne uzreiz ievērojams, īpaši ja auto piekrauts/nosēdies..

Pie vienāda diska platuma (J), izmainot (ET), jaunais disks būs uz āru (ja ET mazāks) vai uz iekšu (ja ET lielāks) par tik mm, par cik jaunais ET atšķiras no esošā.Vienāda (vai platāka) platuma disks ar mazāku ET (iespējams) izskatīsies "smukāk" un mašīna dusmīgāk. Vienīgi ka pie izbrauciena pa peļķēm visi sāni kļūs ātrāk notašķīti ar suudiem, nekā tas bija ar arkās iegrimušo origin disku.Pie kaut kādas ET robežas tas var kļūt jau samērā kaitinoši, kaut arī izskatās ok un pati riepa nekur vēl nestrīķē.

Palielinot diska platumu (J) par 0,5 (pus/collu=1,27cm),pats riepas novietojums arī var mainīties, tas būs atkarīgs no konkrētā diska.Stīvēt 225 platuma riepu uz 8,5j diska dabā ir fufelis, taču pēc "grāmatas" un dažādu pārgudrinieku teiktā ir akceptējams.Tas nekas, ka lohs to disku sasskrāpēs ja pēc pirmā izbrauciena pa pilsētu.

Ja nu kāds Zinātnieks "apstrīd" kaut dažu mm diametra starpības ietekmi uz patēriņu- lai piefiksē dokumentāli.Kā bija martā ar nodilušo(piedilušo) 5mm ziemeni un kā ir aprīlī ar jauno 8mm vasareni, kura turklāt nav piedilusi pēc konkrētā auto savirzes īpatnībām (tā ir katram individuāla, pat pie "pareiza" regulējuma uz uz "izcili gudra" savirzes stenda).Tas pats par riepas platuma un attiecīgā gumijas maisījuma rites pretestības ietekmi uz degvielas patēriņu.Ja riepai ir E degvielas indekss- bezmaz cieta garantija, ka puslitrs patēriņa būs klāt,salīdzinot ar C/B.Ja skaļuma cipars ir virs 72dB, tas jau ir reāli rūcošs draņķis..Tad nafig tādu suudu pirkt.Itin jo īpaši tas ir jūtams pilnpiedziņas mašīnām un/vai ar relatīvi platākiem riepu izmēriem (ja vien tas īpašnieks nav gadījies kārtējais pašpārliecināti/pārgudrais Lohs).

650 17.09.2022 12:16

Tas "nozīmē" vienīgi TO, ka (ja) tu uzliksi mazāka diametra riteņus, tev spidometra rādījums no reālā/fiziskā/faktiskā ātruma atšķirsies VAIRĀK,nekā bija pirms tam, ar ražotāja paredzēto oriģinālo riteņdiametru.

Ja tu brauc ar Ražotāja paredzēto (oem) izmēru 225/55/r17, pie tava spidometra rādījuma 100km/sek tavs reālais zinātniskais ātrums ir apm 97. Ja tu uzliksi par 1cm (vai 12mm) 'mazāka izmēra riteņus 235/50/r17, tad pie tava spido rādījuma 100 tu reāli dabā kustēsies ar 95 (ne vairs 97).

Var tur meklēt mnehanokvazitronikass x-zinātni un kko tur ķenerēt skaidrojumus sakarā ar automātkārbas ne/vienmēr atbilstošo rpm norteiktajam robam/ātrumam artkarībā no temperatūras un/vai gaisaspoiediena, bet aptuveni vianalga būs tas pats, kas pēc riepu kaklurātora tabulas.

Ja tu uzliksi 205/55/r16 vietā neatbilstošu (par 20-25mm lielāku) riteni 205/60/r16, tad tev tava spidometra rādījums gandrīz vai sakritīs ar tavu reālo ātrumu, 100 būs gandrīz vienāds ar100.Ja turpināsi piekopt "turēt" +5 vai +7 pēc sava lohspidometra, tātad drīzvien kāds ments tevi noķers un pierstādīs rēķinu.Varbūt.Jo tavs ātrums pēkšņi būs vienāds ar tavu spido.Turklāt, ja uzliktais ritenis ir vēl lielāks par +20mm par paredzēto, mašīna kļūs kusla un tērēs lieku degvielas puslitru...

Katrs spidometrs defaultā rāda VAIRĀk, nekā tobrīd ir reālais ātrums (zinātniski izmērāmais,ar ārēju/neatkarīgu augstass preciZitatatāātes appaparatūru izmērītais).Katram Lohsam, kurš lieto neparedzēta izmēra riepas, būtu jāapzinās, cik un kā mainās viņa reālais ātrums. ;p

Jo augstvērtīgāks konkrētais auto, jo Mazāka ir attiecīgā spidorādījuma novirze no reālā kosmiski zinātniskā ātruma.2km/h ir "labs" rādītājs, 7km/h ir suuds.Apm taa.

650 16.09.2022 22:46

Daudzus ne-jaunus normālas ietilpības universālu modeļus vispār reāli nevar nopirkt pat ar benzīna motoru.Un ar manuālo kārbu tādi netika ražoti vispār.Taču tas nevienam nekādi netraucē nodarboties ar meliem un demagoģiju.

650 16.09.2022 22:35

Nene,riepas izmēram (diametram un/vai apkakārtmēram) nava ne mazākā sakara/ar.Nee.Jo Lohi šodiem (mums) ir gandrīz visos posteņos.Pat tā saucamo "riepu lohkalkulātōru" ir izgudojuši Viņi (lohi).Jā. www.laneks.lv/en/tyre-calculator/

Dimensions Tyre diameter, mm Speed, km/h

current 225 55 R17 679 100

new 325 25 R20 671 98.82

difference -8 -1.18

new 335 25 R22 726 106.92

difference +47 6.92

Lasītākie raksti

Jaunie raksti