Cik ilgi tu lieto šo auto? Līdz šim kaut/kādā veidā biji (priekš sevis) piefiksējis, vai un kad un kā tam darbojas dpf reģenerācija?
Protams, kāda izpūsta izplūdes blīve vai caurumiņš vai izpuvis trubas savienojums būtu tas mazākais ļaunums, turklāt tad uzreiz skaidrība.
Bet ar aizdambētu dpfu var būt šaize.Ja izpūtējā ir korķis- kādā brīdī gāzes sāks nākt ārā pa visurieni.Sliktākajā gad, ka jau vizuāli dūmi pa kapota šķirbām.Protams, tad būtu jādeg dpfa kontrollampai.Beet,ja kāds tur savulaik ko ķenerējis, vai ja kāds spiediena devējs gļuko- to nu gan vajadzētu "priekš sevis" noteikti pārbaudīt.Ne visi auto ir vienādi "gudri" attiecībā uz savlaicīgu painformēšanu.
Reģenerācijas procesā tiek iesmidzināta lieka degviela- ja tas notiek bieži, egr-s netiek galā un var kāpt eļļas līmenis motorā.Tā pamazām var sākt meklēt kādu "vieglāku" izeju.Nerunājot, ka lieki eļļas tvaiki pa trubu nokļūst dpf-ā.Dīzelim ar esošu dpf-u nevajadzētu liet svaigu motoreļļu uz max- tad neko nevarēs novērot..Abbburtais loks...

















Jautājums, ko uzskatīt ka tas ir "pilns".Reģenerācijas pieprasījums vēl gluži neizsaka, ka dpf-s ir metams.Vnk izplūdes traktā esošie spiediena/temperatūras sensori piefiksējuši, ka radies iemesls uzkrāto aizpildījumu izdedzināt. Iespējams, beidzamajā laikā neesi veicis garāku izbraucienu pa šoseju,vai arī, ja motors ticis noslāpēts pašattīrīšanās laikā.Tas nozīmē, ka process ir uzkāries un pie pirmās izdevības atsāksies.Ja vairākkārt to apraut- pieprasīs piespiedu dedzināšanu.
Pats vari lēmumus pieņemt, ja esi pienācīgi iedziļinājies tajā visā penterē- bet te būtu labāk steidzami griezties pie saprotoša diagnosta.Ja deg enginečeks- tas ir jau nākamais līmenis.Vai nu kāds sensors jau noklājies, vai nu dpf-a aizpildījums kļuvis kritisks.Ja kāds temp vai spiediena starpības devējs nestrādā- sistēma vispār nogļukos un var nesākt reģenerāciju pat pie kritiska aizpildījuma.Tādai 12tā gada mašīnai laikazobs un nobraukums tos sensorus taču labākus nepadara- ja tie mēdz gļukot pat relatīvi neseniem auto..
Kamēr nav skaidra diagnoze- čeko motoreļļas līmeni un lieto vislabāko nestes degvielu.Ja eļļa pacēlusies pār mēru- nekavējoties noliet līdz līmenim un pārējo nomainīt pie tuvākās iespējas.Tikko redzi, ka dpf-a process atkal sācies- noziedo laiku un pabrauc tīšām to pusstundu ar žiperīgiem vismaz 2,5k rpm,kamēr jutīsi, ka tas beidzies.
Kritiskā degvielas klātbūtne motoreļļā ir 15%, ar nosacījumu, ka tiek lietota dpf-am atbilstoša eļļas specifikācija (kura dažkārt tiek ignorēta lohu un nezināšanas dēļ)..