iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 03.11.2020 23:35

Jā.Es beidzamreiz sirsnīgi taurēju upesgrīvas lohkrustā pie loapgriešanās lohvietas..Kādas 30sek bez pārtraukuma, vnk apstājos un no visa spēka tupi spiedu. Par ko notikuma iniciātōre (izcila ТП) man parādīja zīmi- viņa pielika (sev) rādītāj pirkstu pie vienas vietas..Žēl,blakusbraucēji nomiiza un apžēlojās.

To taču cilvēki pa gabalu redz- kuram kas savureiz vnk gadījās,vai kurš ir atklātā textā pdars (neparvelti tas termins šodienas modernajā interpretācijā var tikt vienlīdzīgi pielietots attiecībā uz visu triju dzimumu pārstāvjiem).

650 03.11.2020 22:37

Prasās pēc vēstures ieskata...80/90tajos Čaka ielā satiksme strauji palielinājās sakarā ar oškaln/zemitāna tilta uzcelšanu 80to g vidū.Vismaz pīķa stundās izskatījās līdzīgi kā tagad.70tajos tā bija retāka dēļ tā, ka nebij šī tranzīttilta un mazākam iedzīvotāju procentam piederēja auto.Bet trolejbusi,autobusi un gruzaviki kursēja pietiekoši un arī māju pagalmos (nost no garāmgājēju acīm) slējās daudzas personīgās garāžas. ..60/70g mijā tur bija relatīvi kluss,ap to laiku pa visu ielu dziļi raka gāzesvadu.Toties paralēli tika būvēts Purvciems,sakarā ar ko plūsmas pieaugumu varēja manīt vēl krietni pirms zemitāntilta uzcelšanas.

Čakamarijas ielā visos laikos bijuši neskaitāmi veikali,kā arī skola,divarpus kinoteātri,pirts,apavu fabrika un sazin cik ēstuves un sīkpakalpojumu vietas.Neskaitot tuvējo sportapili un netālo saldumu fabriku otrā ielas pusē.Plus vēl bērnu pasaules veikalu turpat netālu.Ja kāds gāja kājām no stacijas uz bērnu pasauli, tad pa Čaka ielu, jo pa KrBarona ielu dārdēja tramvaji un tur īsti nebij ko redzēt.Ziedoņdārzs vienmēr bija pilns cilvēku,sākot ar smilšukastēm un nomas pedāļmašīnām,kājminamajiem samokatiem un beidzot ar ātri vien salauzto lohatrakciju parku.

Tāpat reti kurš "atceras" TO, ka krievulaikā un pat vēl 90/00tajos Rīgā uz ielas bija principā krietni lielāks kājāmgājēju un sabtransa pasažieru skaits, kuri visus šos iestādījumus ikdienā apmeklēja.Bet šodien grūti iedomāties,kāda vajadzība būtu vispār uz šīs ielas atrasties tiem, kuri tur nedzīvo.

650 03.11.2020 20:56

Nenē, ko tu runā.Nevis tupa, bet gan raffinēti/izsmalcinātta un iepriekš smalki izplānota maldināšana.

650 03.11.2020 20:53

Lohu likuma 1mais pants.Loham visu ceļu ir jābūt maksimāli dezorientētam.Noteikumiem ir jābūt maksimāli pretrunīgiem, pēc iespējass biežāk,negaidītāk un neloģiskāk maināmiem.

650 03.11.2020 19:32

Tak sen jau skaidrs- ka no biznessa "centrā" iegūst labi ja telpu iznomātājs (kamēr nomnieks spējīgs to maksu pavilkt).Ko vispār domā vietvalde,tas normālam garāmgājējam tiešām nav skaidrs.Tāda sajūta, ka svarīgi uzvārīties un atraut beidzamo iepuvušo kumāsu no jebkuras bezjēdzīgās darbības- kas maskēta ar ieviešanu un uzlabošanu.Šaubu nav, vislielāko nākotnes pienesumu (pievedumu) šajā pislētā mums dos pusdebilie skuuteristi un sasvīdušie lisapēdisti.

650 03.11.2020 19:11

Nav svarīgi par ko vispār bija saruna,bet svarīgi ir pierast atskaitīties un taisnoties par jebkādu savu individualitātes izpausmi.

Vispār būtu labāk, ja centrā neviens nedzīvotu un tiktu arī piespiesti izvākties tur esošie kantori un veikali.Tad vairs nebūtu vajadzības to rezervātu apmeklēt.Līdzīgi kā noticis uz Čakaielas.Laipni uzgaidām graustu un netīrītu skatlogu centralizēto ekspozīciju (iespējamajiem sx-touristiem par prieku),kā arī klaidoņu, narkomānu un bandītu pieplūdumu pamestajās terittorijās.

650 03.11.2020 18:10

Ta kādas tur lāpstiņas, kad daļai (labi/ja) vispār ir panelī kāds norādījums par D/R/P režīmu.Nav viņiem norādīts, kurā robā tas suuds pašlaik ir, un kas ar viņu kurureiz notiiek pie pedāļa nospiešanas paātrinoties.

650 03.11.2020 16:35

Vai tiešām tas "tests" ir tik kibernētiski/gudrs, ka uzrādīs arī potenciālos bezsimptomātiķus un tos, kuri aizvakar kontaktējušies/ar, bet slikti justies sāks tikai aizparīt (vai nekad)? Nebūtu vienkāršāk uz nedēļu ieslodzīt visus 100% ?

Kā (un kam??) šodien var ticēt vispābā un principā, ja meli atklājas pie jebkuras kaut minimāli "pārbaudošas" darbības? Nu piem, 3mio vērtie par lohnaudu iegādātie respimpirātori, pēc leģendas 95% efektīvi, bet reāli 26-50, kā izrādās? Varbūt tieši TAS ir viens no svarīgiem top-cēloņiem (kuru kāds izraisījis, bet par ko nevienam/nekad nebūs "jāatbild"..)?

650 03.11.2020 16:24

Šis īsti neiet kopā- krievu vaz2109 2jā robā stabili gāja līdz 90km/h (tahometra tur nebija), kamēr neviens tā laika 5-6cil audi ar mehaniku vairāk par 50-60 nevarēja izspiest.

Tāpat vēlāk, kad visādiem skaļi rūcošiem vag tdi traktoriem pie izkustēšanās no vietas bija tīšām jādod lieki apgriezieni, jo citādi tas suuds slāpa nost. Kamēr benzīnam vnk atlaid sajūgu un viņš skaisti brauc tukšgatā.

Šodienas automātiem taču vispār figu kāds pateiks, kam īsti viņi ir saprogrammēti- drīzāk ka trulai slēgāšanai uz/no un vilkmes nepilnību kompensēšanai kādā noteiktā apgriezienu diapazonā.Kamēr pie vienmērīgas kustības ir knapi 1100-1200rpm pie jebkuriem km/h.Tiklīdz spiedīsi grīdā, tas suuds pārleks 1-2robus zemāk un savu straujam manevram veltīto zvaigžņoto sekundi sen jau būsi padrirsis..

650 03.11.2020 15:51

Nenē, gluži otrādi, diskusija ir izdevusies, jo panākts ir gudri ieplānotais mērķis.Tagad ikkKatrs, kuram ir automašīna, jūtas dziļi vainīgs un ir gatavs taisnoties par savu nekaunīgo dzīvesveidu.Cerams, ka vistuvākajā nākotnē dabūs trūkties arī izlecoši izšķērdīgie sviesta un luksusšķirnes Baltmaizes iegādātāji.Jā.

650 03.11.2020 15:44

Jāpiezīmē, ka ieteicams būtu rādīt,pieejot pie sveša ēdāju galda.Zin kā, lai nav kkādā tur uttainā rindā jāstāv un ģim budžets jāiespaido.

650 02.11.2020 13:49

Nupat maskavu rādīja- metro, virszemes sabtransā,taksometros- visur obligāti maskas UN cimdi.Viņiem laikam galv eppidemogologs lielāks Lohs, nekā pie mums,kur (c)cimdiem "nav nozīmes". Kontrolieri trolejbusā izraksta sodus,menti cimdos iesperas restorānā, uzliek sodu par to, ka marķējums uz grīdas neesot savilkts.Pa daudzjoslu ielu visā platumā brauc vairākas lielas oranžas modernas cisternas un ar šampūnu plaši mazgā brauktuvi.Spiediens liekas moderns, jo visi uz ielas esošie meesli putt pa gaisu..Pa trotuāru braukā mazāki ,kvadrocikliem līdzīgi veidojumi, arī mazgā.Ar šampūnu.Drošvien pretblaugznu..pzdaaecs ir klātt...Jā.

650 02.11.2020 13:10

Dzīvot centrā laikam ir no tās pašas sērijas,kad auto jāuzskata par pakaļas pārvietotāju un principā visu dzīvei nepieciešamo vajadzētu nomāt.Šodienas (un jo vairāk nākotnes) cilvēkam jādzīvo ir tikai dēļ tā, lai varētu strādāt (ātri sasniegt darbu) un kādam par kaut/ko visu laiku justies parādā.Iespējams, sievietes un bērni arīdzan drīzvien būs (jau ir..) pieejami nomā.Jā.

650 02.11.2020 12:57

Nene, tie Vienlukturainie 9/10 ir tieši ļaunprātīgie lohi.Tieši tie ,kuriem tur itin visu VAR aizsniegt.Tie, kuri ZIN, ka viņiem nedeg.Tie, kuri NEkad neslēgs avarejkas.Turklāt daļa no viņiem brauc ar nedegošu vadītāja pusē- tas vispār ir smags pārkāpums no jebkura viedokļa.Liela daļa šo suudu ir tieši taksisti.Tie ir visp pelnījuši, lai viņus psistu un jaatu pa visiem galiem visos iesp veidos.Galēja degradācija un šī te amata "prestiža" nolaišana podā.Katrs salašņa lohs ar jebkuru hlama suudu šobrīd var takšot.Po/uj.\

Cp arīdzan ir iegājusi pilnīgā po-ujā, sabiedrības "kaitināšana" sasniegusi nepieredzētu augstumus un apmērus.Driršana,rēķināšana un gudrpljūtīšana notiek tikai tur, kur "spīd" kaut ko iekasēt ilgtermiņā un globāli no visiem.Atsevišķie smagie pārkāpumi tiek pieļauti un netiek kontrolēti.

Ja nav kam- tātad, "jādara" ir tiem, kuri sevi neuzskata par lohiem un ir spējīgi vismaz kaut/kādu sabiedriski derīgu darbību no sevis izspiest.Tālos ģīmī, neatkarīgi no apstākļiem- radīt neiecietību un kauna sajūtu.Ja neērtības dēļ tā radīsies aizmugurēbraucējiem- lai viņi zin,ka pa priekšu braucošais ir Lohs.Un iedod viņam otru porciju tālos spogulī.Ja jau reiz anarhija, nu tad lai iet vaļā 90tie pa pilnu programmu.

ps,- reku,luudzu- aizvakar divi, vakar divi- jā, zemgalē gājējs, kurzemē vienkārši Cilvēks,vidzemē vēl tml utjp- un uj viņu sazin, no kā,kur un kādos apstākļos viņi tā gāja un aizgāja.Vienkārši bija un nav.Po-uj.

650 02.11.2020 0:21

Hmm.Visdrīzāk, ka aprakstītie situācijas dalībnieki nekad neizlasīs, ko šeit par viņiem raksta...

No "sevis" gribētos pajautāt- KO mums darīt ar vienluktura braucējiem.Tā ir reāla sērga.Nav tāda gadījuma, kad tumsā braucot viņu nebūtu.Ja sanāk braukt pretēji plūsmai agrajās darbābraucēju stundās- vispār ir novērojams ārprāts.

Sestdien pievakarē izbraucu knapus padsmit km pa pilsētu- jā, divi turp, trīs atpakaļceļā.Laikam nekas cits neatliek, kā ieslēgt tālos un pagriezt pusmetru uz viduslīnijas pusi.Tas drusku iedarbojas- drošvien vakarā varēs pastāstīt, kādi idioti viņam pretim sagadījās.Jā.

650 02.11.2020 0:10

Es vispār beidzamajā laikā neiedziļinos- vienk uzreiz cenšos iztulkot ietverto zemtekstu.Jo bez tā šodien praktiski nav nekur neviena raksta.

Mums tuvākajā nākotnē būs tikai tas, ko mums "teiks".Teju visu būs (no Kāda..) jāiznomā.Ja kādam kas piederēs- sekos zemtexti par bezatbildību,izšķērdību,stulbumu un sevis nostādīšanu augstāk par nosprausto pamatlīniju.Tāpēc ir jāizsmej un jāizskauž jebkuri privātīpāšnieka centieni nostādīt "savu" auto (priekš sevis) kā augstāku par vienkāršu pārvietošanās līdzekli.Jā.

650 01.11.2020 23:54

Gadā reizi protams nē, bet principā "iet" uz to, ka paaugstināto % halogēnspuldzes izdeg ievērojami ātrāk par regulārajām.Kā lai viņas neuzlabotu, tā problēma ir un paliek.Sakarība ir netikdaudz (bieži aprunātajās) ģenerātora izdotās strāvas "novirzēs no normas",cik piemēram ikdienas braukšanā pa nelīdzenu ceļu.No "sevis" saskatu tiešu sakarību ar kratīšanos pa bedrēm.

Bet lukturi iet (jau sen aizgājuši) uz to, ka ikdienas lietotājs nevar tikt klāt spuldzei.Vai, tas ir saistīts ar zināmu risku- kko salauzt,nepareizi ievietot,nepareizi salikt atpakaļ vākus un blīvējumus.Citiem auto ir tehnoloģiskais cohums spārna iekšējajā uzlikā (prasās pēc pacēlāja), citiem jāņem nost teju viss bamperis.Zempārsega plastmasas,gaisafiltra trubas- tas ir jākustina daudziem nesenākiem auto.Zināma roku veiklība vispār ir vajadzīga teju katram.Daudziem ir jāsaprot "uz tausti", kad/ja izdevies roku tur iebāzt.

Ar lukturos iebūvētām led drl (piem audi) ir problēma, ka (lai gan ilgmūžīga) šī lieta dažkārt mēdz nodzist dēļ regulāras mitruma iekļūšanas lukturī (kopā vēl ar kaut ko- piem, xenona bloku).Nākamais seko, ka relatīvi jaunākiem tā led josla nav pašrocīgi maināma.Kā arī,pieejama var izrādīties tikai komplektā ar visu lukturi,kurš maksā miljonu eur..

ps- bet idioti turpina masveidā braukt ar vienu lukturi- pie kam, tie parasti tieši tie,kuriem nav problēmu nedz ar spuldzes cenu, ne ar klāattikšanu..

650 01.11.2020 14:23

Āderu entuziasti savus apsvērumus ēterā izplata paši,personīgi un 1personiski.Nav itin neviena (badu cietošā) mēdītāja, kuri viņiem piepalīdzētu.Prottams, ka pirmais mērķis ir jebkuru oponentu pataisīt par kretīnu- tā, lai neviens vairs nevarētu atšķirt reāli neatbildamus jautājums no atklātā textā h-ujņas.Katrs jautājuma uzdevējs ir p-ass, tāpēc jautājumiem būs nebūt principā.

Vadošie polittehnologi nekautrējas piemineet reālos datus par gripu- 17/18g 95 mirušie (no stacionētajiem!), 18/19g 87, abett 19/20g vairs tikai 26.Šobrīd esam Diženās Uzvaras priekšvakarā,20/21g sezonā mūs apmeklēs Vižiōn Zēro,jo kovids nogalināja grippu.Pirms 40g tāda dziesma bija, ka video esot nogalinājis rādio.

650 31.10.2020 0:32

Kāpēc "man" utilizēt? Kāpēc daudz jautājumu? 5k pircējs ,2k pircējs,- visi "brauks kamēr ies".Šaubu nav, "ies" ilgi.Bezgalīgi.Bet lūk 30k tdi skodas nopircējs ir Lox.Jo viņam nav Kauna.

Dēļ viņa eur6pd krīt koki un 5k/2k lietotājiem dzimst neveselīgi turpinājumi.Jā.Un zaļais labais GibrīdOnkuls pa mugurējām durvīm tirgo 600gab gadā tos lietotos hlamus, kurus viņš lohiem ir iemainījis kā 1mo iešņaucienu jaunam gibrīdam.Jā.

650 30.10.2020 19:09

Bet kā tas nākas- ka 4-5k "vērtais" pircējs būtu pelnījis sapratni, bet 30k dilemmas jauns/lietots izskatītājs automātiski ir lohs?

Vai nebūtu pareizāk dot iespēju (un nenomētāt ar kakkām) jebkuru, kurš vēlas sava esošā auto vietā paņemt ko labāku? Nu kur gan tas 5k ņēmējs liks to savu esošo 2,5k vērto? Utilizēs? Un kur liks savu 15k vērto tas, kurš šodien izskata 30k variantus? Ja viņš atdos to hlamu dīlerim pa 9k, ko darīs dīlers?? Nu tak skaidrs, ka idejas vārdā sagriezīs gabalos.Jā.Rīt pat,uzreiz,neka-vējoties.

650 30.10.2020 13:45

Labi ka Rīgā nav pilnīgi neviena šis kareivīgās valsts pārstāvja.Jo tie parasti visu paši atrod un "uzprasa atbildēt par tirgu".

650 30.10.2020 13:40

Pagpag,vai tad ražotājs (pārdevējs) ķīnā veica "bezmaksas" pārdošanu/atsūtīsanu (ziedojumu) LV pircējam? Varbūt to visu izdales matteriālu kāds LV Privātuzņēmējs par savu naudu nopirka/atsū..tīja labdarībai?

-ā, un tur tas 11/20 ir kkāda "programmētā deformācija", vai ko? Kapc tieši 20., nevis piem 11-ais un/vai 18-tais???

650 30.10.2020 13:36

-bet var arī vispār neko Nelasīt ;p

650 30.10.2020 1:15

To ne Tu , ne es, ne Mēs toreiz nezinājām,jo bijām labticīgi.Tieši tāpat, kā Šodien.Ja man kāds 99jā gadā būt teicis, ka es pēc gada braukšu ar dd, es "to lohu" būtu pasūtījis d un na.

Ja ir skaidrs, ka neviens neko ne aizliegs, nedz atņems,tātad ir beidzot jābeidz šī demagoģija.Kad notiek jebkura jaunākā dd euro6 motora publiska apkakkāšana un maksātspējīgās lietotāju daļas šaustīšana, kamēr aizkadrā 52% brauc ar 13g un vecākiem hlamiem bez jebkādiem filtriem un spļauj visrsū jebkādiem normatīviem principā.

650 30.10.2020 1:02

Es neko neuztiepju.Vien atbalstu Konkrētā indivīda tiesības "izvēlēties."Tas tur "90k" maksājušais šodien ir tieši ar visu to pašu, kas šodien skaitās "pats modernākais" attiecībā uz vadītāja palīgsistēmām un komfortu.Izņemot aizvakar ieviesto appleandroīdu un bezvadu uzlādi un šodien neko nemaksājošos lcd lielekrānus un Atsevišķus led gaismu jauninājumus (kā Izrādās- īpašā komplektācijā un par Milzīgu papildmaksu...).Cits viss tur ir 10g sens un vienkārši lietotājam/parastajam līdz šim nebijis sasniedzams.Ja tas nav bijis kapeikjaajēja lietošanā un nav ticis sabojātā stāvoklī tīšām izmests nopirkšanai priekš lohiem, tad tur tas viss strādā ne sliktāk, kā jaunam.Vienīgi ka nav garantijas.Kuras nākamgad nebūs arī pirms 2g jaunnopirktajam.

Ieinteresēts indivīds koleģiāli pajautās svarīgāko, bet plašais demagogu pulks atbildēs (viņa vietā!) uzreiz un par visu pasauli kopumā.Ja nebūs šo 2-tro/3šo roku pircēju- autoindustrija un liekulīgie dīleri vienkārši apkakkāsies.Tā, kā viņi to jau visu laiku klusībā dara- cenšoties notirgot savus atpakaļsaņemtos 3g vecos bezkomplektācijas suudus ssā par gastronomisku cenu.Vai kladzinot par gibrīdu un kosmossu, aber aizkadrā turot placi ar "600gab gadā ejošiem" tiem pašiem lietotajiem "citu marku" dd hlamiem.Dažkārt vēl ar ne tuvu ne pārbaudītiem "pēc 648 p-tu sistēmas".

Par 5k un par 9k nopērkamais NAV vispār ne tuvu šajā sarunas kategorijā.Ja ir- tātad tas ir senākas paaudzes "90k" maksājušais,vienkārši vecs auto,un no šejienes visas loģiskās un varbūtējās sekas.Kuras NAV tik kritiskas, ja tas auto ir ticis kopts.Jo daļu Dārgo mezglu var atrast lietotus.

Nerunājot par c7, reku pa ielu brauc daudzi c6, pat pirmās paaudzes 05-06 gada, skaisti uzkopti,ar labiem riteņiem, spīdīgi un bez jebkādiem dūmiem.Patīkami skatīties,tāda lietotāja Personība ir no attāluma saredzama.

Ja reāli "grib" cīnīties- tad vajag vienkārši godīgi pateikt un piespiedu kārtā visu līdz 5k esošo šogad utilizēt.Nākamogad līdz 10k un uttt.Noķēra uz ielas bez dpf- mašīnu lūžņos, braucēju uz 5g pie Brunavas pag. biešu producentiem uz lauka par vergu.Uzreiz 52% autoparka samazinājums būtu garantēts, taps tīrs gaiss un no mutācijām brīva Jaunā paaudze.Jā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti