Tas taču tika jau izpētīts- ka lielākā daļā šķēršļa apbraucēju mēģinās to apbraukt tieši pa kreiso pusi.Vēl bij kkādi smalkāki pētījumi, ka staba apmīzšanas procesā pat arī Suns parasti vienu un to pašu kāju cilā.
Bet reku varoņLohstāsts turpinās,hidrauliskos instrumentus drīz katram būs obligāti jāvadā savā garbažniekā: sadursme.lv/smaga-avarija-pie-ventspils-glabeji-nem-talka-hidrauliskos-instrumentus/




















Es nezinu vai un ko te tagad jāsoda,bet gadiem tiek kultivēts uzvedības modelis- kreisā nogrieziena veicējam "pietiek" vien ar pagrieziena parādīšanu.Rīcības secība un loģika nav nekur ne iztirzāta ne pat pieminēta. Normāls vadītājs neies bezjēgā kladzināt par aizmugurēbraucēja atbildību,viņš vnk centīsies glābt savu d-aizmuguri.Aizmugurēbraucēji nelasa iauto,bet viens/otrs potenciālais kreisā pagrieziena cienītājs lasa gan.Un "izlasa"- sasmeļās drosmi un izkopj savas spējas "pieprasīt" cieņu un bijāšanu pret savu augsto P-ersonu.