iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 21.02.2020 21:04

Es nezinu vai un ko te tagad jāsoda,bet gadiem tiek kultivēts uzvedības modelis- kreisā nogrieziena veicējam "pietiek" vien ar pagrieziena parādīšanu.Rīcības secība un loģika nav nekur ne iztirzāta ne pat pieminēta. Normāls vadītājs neies bezjēgā kladzināt par aizmugurēbraucēja atbildību,viņš vnk centīsies glābt savu d-aizmuguri.Aizmugurēbraucēji nelasa iauto,bet viens/otrs potenciālais kreisā pagrieziena cienītājs lasa gan.Un "izlasa"- sasmeļās drosmi un izkopj savas spējas "pieprasīt" cieņu un bijāšanu pret savu augsto P-ersonu.

650 21.02.2020 14:55

Tas taču tika jau izpētīts- ka lielākā daļā šķēršļa apbraucēju mēģinās to apbraukt tieši pa kreiso pusi.Vēl bij kkādi smalkāki pētījumi, ka staba apmīzšanas procesā pat arī Suns parasti vienu un to pašu kāju cilā.

Bet reku varoņLohstāsts turpinās,hidrauliskos instrumentus drīz katram būs obligāti jāvadā savā garbažniekā: sadursme.lv/smaga-avarija-pie-ventspils-glabeji-nem-talka-hidrauliskos-instrumentus/

650 20.02.2020 18:57

NU bet te taču it kā Gudri veči "spriež"- bet kāapeec nedzirdam otra teikto?

Es ,cik nu iespējams,vispār iztieku bez problēmām- es paTo virzienu braucu visādās kategorijās kopš vel tā laika, kad tā ceļa tur vispār nebija. Pasažieris, māceklis- viss iespējamais.Bet mani "mācīja", ka pirms kko grozīt,spiest vai bakstīt, ir 1kārt jādomā ar savu (pareizo) Galvu.Tur tak jebkuram būtu skaidrs- drošības uzraudzība šajā vietā ir pusgadsimtu neapzināta un visdziļākajā podā nolaista!

Tur ja IR pēcpusdienā plūsma no/rīgas- nu kāda tur vairs "trajektorija"?? Sip 3 aunalohi uz sotaku pa Kreiso.Pirmais NAV to Vernonu dzirdējis- viņš NErāda savu kreizā pagrieziena nodomu 199metrus iepriekš,>Visi Mauc.Pēkšņi 70, pēkšņi Pirmais kko parāda- KO dara tie pārējie DIVI ? Tur jau bezizeja- Nepārtrauktā līnija, blakus/labā josla aizņemta. Ko dara tas, kurš grib pārkārtoties? Pareizi- viņš tam lohnogriezējam palien gar drsu garām- UN... ierauga sev degungalā "izgiezēju" no Mciema uz/jelgavu! Praktiski stāvošu, ieskrieties nemākošu, kuram NAV ne reakcijas, ne acumēra,ne drošas ieskriešanās joslas !!!

Sen ir izpētīts- ja četri auto bremzē- katram nākamajam no viņiem ir jābremzē arvien straujāk! Ja NAV nogriešanās joslas 90km/h zonā un IR četri auto, viens pēkšņi sataisās raut pa kreisi no kreisās joslas- otrais to "redz", trešais arī kko tipa bremzē, abet tas Ceturtais jau ir zem šausmīgas Jautājumzīmes! Loterija visīstākā!

Tur pie tam vasarā tā zīme 70 seko akurāt pēc zīmes 100 -kura reāli "iemidzina" gandrīz jebkuru!

Kāda ir "pareizā" trajektorija no/Mciema izgriezējam uz Jelgavas virzienu? KĀ viņš, stresā nonācis ceļa viduszonā, spēj "paredzēt" kreisajā joslā notiekošo? Tur Pirmais griežās, divi Otrie lien garām, trešais atkal griežās un ceturtais mauc po-ujā uz sotaku un neko nav "pamanijis".Pa kurieni ir paredz';ets droši "ieskrieties" ? Varbūt pa zālāju? Vai/varbūt viņam uzreiz sipt šķērsām pāri uz Labo joslu Jelgavas virzienā ?

Te pirms pāris gadiem bija spriešana, tikām rekomendējuši jebkuram normālam braucējam- nu NELIEN bez īpašas vajadzības kreisajā rindā tajā apgabalā! Neradi jezgu, nespēlē tur to šahu!

Te piemin pirms 25g aizslēgtos kreisos/apgriezienus uz Jūrmalas šos ulmaņgatves iecirknī- bet VAI kāds spriestspējīgais vispār atcerās tur toreizējo konfigurāciju un tālaika braucēju paradumus kā tādus?

650 20.02.2020 16:01

Ta e-bal es shito augstprāatīgo loHpieeju.Kāds dsā instruktors- kad tur pie sagadīsānaās IR problēma dajebkuram??? Kas nahern pa modi nedzirdēt otra teikto un personificēt teicēju kā "P-ersonu ar īpašām vajadzībām"? Lohi, diletanti, demagogi- uz "šosejas" (!!!) 40-DESMITGADES esksitē debiils satiksmes mezgls- neskaoties uz visu šo gudr- driršanu, viņš tur eksistēs vēl hvz cik ilgus mēnešus.

Tas ir NOZIEGUMS- "izprojektēt" un "neredzēt" uz šosejas kreiso pagriezienu pa taisno no kreisās pilnvērtīgās joslas vispār BEZ nogriešanās joslas iekārtošanas! Fufelis, marasms, atklātā textā,Līķu kultivācija minētajā vietā! Vajadzīga vienīgi kaut mazākā sagadīšanās- suudi ir garantēti uzreiz pa pilno! Arīdzan ka Lohi- instruktori mums ir to Lohpaaudzi izauzdzinājuši.Dirseeji un demagogi, privātīpašuma necienītāji, skauģi un pašlabuma meklētāji, nodokļumaksātāju līdzekļu "apguvēji" un kabatābāzēji- citas kategorijas sen jau iznīkušas.

650 18.02.2020 23:48

Jā, priekš tam ir domāts ieteikums "savas" lietotāja epopejas sākumā uzrādīt mašīnu reālam diagnostikas specālistam.Tēmas autors savas uzrunas sākumā teica- ka pēc sprauslu maiņas "ir veikta apkope"...- jautājums kurš LOHS viņam to Apkopi veica un ko īsti šī darbība sevī ietvēra.

650 18.02.2020 18:17

Mārupes novads (gan jau ka ne simtpunkt ne visu uz sava rēķina) noasfaltēja kādreiz par zemesceļu bijušo Lieloielu.Tur reku kādreizējajā purvalaukā vesela aglomerācija māju ir sacelts.Bet TO, ka krustojumā ar kantoraielu "mainīsies" plūsma un braucēju paradumi un viņu Skaits- nee, to neviens atbildīgaisLohs "neieplānoja".Barjeru priekšā, lai tie lohi sip 7km apkārt caur J-mārupi, tur reku 70g vecs aplis ar brīnišķīgu organizmizāciju- visiem tak būs DROŠĀK.

650 18.02.2020 18:08

Tev 1kārt būtu pašam jāzina, vai pie sprauslu maiņas šim konkrētajam auto ir/nav/varbūt vajadzīgas šeit jau minētās manipulācijas ar elektronisku piekodēšanu.Auto nav jauns, bet no galvas to tev neviens nepateiks.Tev nav Garantija uz TO, vai tavs sprauslu mainītājs (vai motora apkalpotājs pēc tam, kad tu pats pašrocīgi tur kko mainīji) paveica visas vajadzīgās elektroniskās darbības.Cits vēl jaut.,vai un ko šim auto sabojāja ekspluatēšana ar bojātām sprauslām.Tur tak variantu ir milzums- kvēpufiltrs Dpf (nav zināms, vai tavam 07g volvo tāds ir/nav),Egr,pats sūknis, lambdazondes,temperatūras sensori, uttttt).

650 18.02.2020 13:17

Problēma (liela!) IR, kad tur satiekas vienlaikus divi kreisā pagr veicēji.Jo viņiem NAV kur palikt tieši tajā brīdī, kad viņi savstarpēji satiekas un sāk minstināties ceļa vidusdaļā.Ja saminstinās izgriezējs uz jelgavas pusi- viņa auto praktiski paliek rīgas virziena kreisajā rindā zem sitiena!No jelgavas lidojošais nespēj novērtēt- viņam liekas, ka izgriezējs tūliņ būs jau ceļa vidū, bet viņš no kaut/kā nobīstas un pēkšņi palēninās vai apstājas tieši kriesajā joslā.Neparvelti tur ir zīme 70 (kam visi uzspļauj). Jo "drošais" fragments pašā ceļa vidū ir par mazu priekš pilnvērtīgas saprašanās un izmainīšanās.Turklāt,šajā brīdī viens otram uzdzen gan stresu, gan būtiski apgrūtina redzmību un tūliņ pat vajadzīgās attālumu/ātrumu noovērtēšanas spējas.

Tas, kurš izgriežas uz Jelgavas pusi, kā dalbaēbs stāv tajā ceļa vidū (skat to gugla foto- neparvelti tur tieši tāds viens jau stāv un minstinās, neskatoties ka ceļš tobrīd ir praktiski TUKŠS, gaišs, redzamība 6km!...), jo viņš NESAPROT- kurš no kreisajā rindā esošajiem griezīsies, kurš pēkšņi līdīs garām tam pirmajam nogriezties kārotājam un vienkārši uzsipīs virsū tam nelaimīgajam jelgavas virziena izgriezējam.Jo tur NAV ieskrējiena joslas- katrs izgriezējs laipni piedāvā savu dsu pačamdīt jebkuram garāmbraucējam. Tāpat NAV nogriešanās joslas- no kuras visi tajā esošie nepārprotami nogrieztos un neradītu apdraudējumu izgriezējam.Te šobrīd izgriezējs vienkārši nespēj saprast- kurš griezīsies un kurš (dusmīgs!) no aizsega izleks un aizsips taisni pa to kreizo joslu.

650 18.02.2020 0:54

Pamēģini sev nodefinēt, kas bija tas iemesls, dēļ kā "radās" (nejaušā..) nepieciešamība mainīt sprauslas.Ir lohdiagnostika,kura nerāda kļūdas, bet ir arī citāda pieeja- kur Mērītājkungs spēj iztulkot tos esošos rādījumus.Vēl mēdz būt rādījumi tukšgaitā un rādījumi Braucot.Ja lampa rāda, ka kaut/kas (drīz) "būs", viņai vairumā gadījumu izrādās Taisnība.

650 18.02.2020 0:38

Liela daļa problēmu rodas vnk no attieksmes pret apkārtējiem.Gan no "sava" ātrbraucēja statusa, gan īpaši no pilnīgi visas globāli iespējamās atbildības uzkraušanas citiem, kad ir runa par sevi kā lēnbraucēju.Normālas attiecības netiek kultivētas.Katram ir Savs viedoklis, kuru mainīt viņš i netaisās nepakam nē.

Nesen braucu, skatos fūre minstinās- tai priekšā 3 vieglie,Pirmais kā parasti, uz kādi 75.Otrais ar neko,Trešais ietur distanci, acīmredzami, ka arī viņš (šodien) neko nedzīs.Es piebraucu, neko nepretendēju, iepauzēju- fuuristc to vieglo naski nokož.Nu,domāju, ok, Draugs, nu es tak Tev pakalpoju, bet tagd Es/Tev atļaušos pabraukt garām.Prottams, jā,kā gan citādi- viņš ielien tam Otrajam vieglajam dibenā.Es uzspēlēti Leeeni dzenu, skatos, ko viņš tagd darīs.Abet tak FIGU man !!

Reiz senāk tas pats PTimrots stāstīja- esot kkur tur tipa no tukuma vilcis šņorē otru auto.Viņš neesot iepriekš zinājis- cik daudzi ar aptuveni tādu ātrumu brauc, itin neko nevelkot!

Es pats reiz vedu uz jumta kkādu lielu/lokanu prmetu,pusstundu rūpīgi sēju,bet tas maita vienalga pie kādi 70+ sāka slikti plivināties, biju spiests uzmanīties.Bet apkārt izrādījās vesela varza tādu, kas tā arī brauc...

650 18.02.2020 0:10

Jā, varbūt, drošivien.Vag mašīnām būtiski lielai daļai tie ventilējamie ir arī aizmugurē.Rūsē viņi jebkuri, bet par lietotu auto bremzēm runājot, ir vēl vairāki citi būtiski faktori,kuri sabojā vairāk, nekā rūsa kā tāda.Tas ir, tipiskas problēmas rodas svarā smagām mašīnām ar palietotām bremžu vadīklām.Plus vel, savu daļu iedod priekšējo bremžu paš-žāvēšanas strīdīgais lohmehānisms.Iemesls dažkārt ir arī tieši Mazāka diametra disku oem paredzējums,nekā tādam auto tas būtu vajadzīgs.Cits vēl ir lietotāja stilā, ka iebraucot ar karstu disku peļķē, var rasties brīnumi uz līdzenas vietas- sevišķi, ja uzreiz ar tādu apstājas uz vietas.Kā arī, aizmugurē lielai daļai vag auto ir elektriski vadāmā rocene - mehānisms prasa ne-kapeiksipēja pieeju un pareizu uzturēšanu.

Un, nomainot oem diskus pret visādiem cimmeršahermaņiem un brembussiem, viss augstākminētais var kļūt divkārši aktuāls un rezultāts mēdz būt sliktāks, nekā pat ja turpināt maukt ar nodilušiem oem diskiem.Plus vēl, reti kurš filtrē bazāru sakarā ar konkrēto uzliku atbilstību konkrētajam ne-oem diskam.Jebkurā gad, 2/3 problēmu patiesais cēlonis ir dalbaēbismā un kapeiksipšanā un vel pat jautājums kā nu kurureiz no kuras puses (izgatavotājs vai lietotājs?).Kā precīzi ir teikts tajā slavenajā Csn lohpantā- "un (vai)"...

650 17.02.2020 18:12

Es piekristu dajebkādām risinājumam uz kaut vai Daļēju "uzlabošanu",ja vien vispār tur būtu bijis jebkāds šāds "daļējā uzlabojuma" meklējums.Bet visvieglāk jau ir ikdienas darbu nedarīt,tā vietā uzreiz nākot klajā ar Miljonu vērtiem aizbildināšanās pasākumiem.Labi zinot,ka miljonu nav.

Skaidrs,ka gan kreisā nogriešanās bez papildjoslas ir noziegums,gan arī izgriešanās iespēja bez ieskrējiena joslas ir klaja nolaidība.

Ceļa platums tiek nozagts ar pastāvošo labās joslas konfigurāciju "tikai pa labi",bet to labo joslu tur lieto labi ja 0,0xy% no pamat-bardaka izraisītājiem.Atļaut šo labējo joslu "pa labi UN taisni"- tas JAU ir acīmredzams uzlabojums.Nav skaidrs,kāpēc tur tas demonstratīvi netiek piemērots.Jo automātiski rastos vieta kreizo joslu pārveidot Tikai par nogriešanās/ieskriešanās nolūkam paredzētu.Nav reāli loģiska izskaidrojuma,kapc tas gadiem ilgi nav ticis ne ieraudzīts,nedz izdarīts.

Uz tās kaunašosejas ir vēl citas apgriešanās vietas,bet arī tās NAV pienācīgi izplānotas.To tikai Lohiem var iestāstīt,ka šī augoņa tupais risinājums caur aizliegšanu padarīs šo šoseju par pilnvērtīgu autostrādi.

650 17.02.2020 12:31

Smalkāk paskaidro.Kas konkrēti ir Lielās un kāpēc konkrēti viņas "pūst".Kā notiek "uzsildīšanas" process und kā konkrēti tas iespaido "pūšanas" ātrumu.Citādāk ZB jau vienkārši.....

650 16.02.2020 21:17

Reku, luudzzu, priekš tiem kas tankā,googla imāges KapTūre no (!) 2019.gāda Jūnija (pat ne no kkāda tur 2011tā!)....

Pasauciet x-Pertus, lai "Lohiem izskaidro"- KĀ šeit paredzēts ir braukt.Tur no-rīgas kreisajā joslā 30 platus trekngadus (neskatoties uz TOTĀLĀM plūsmas izmaiņām beidzamajos gados....) vienkārši NAV kur palikt nedz nogriezējam,nedz izgriezējam,nedz arī tam nelaimīgajam Loham- kurš tur ir nokavējis ieņemt VIENĪGO bezierunu taisnvirziena kustībai paredzēto VIDĒJO joslu.

Pārējās (ABAS) atlikušās joslas tur (ar LVC gādību,ar SpecĀlistu svētību un ar Loh-braucēju līdzdalību) tur ir pārvērstas par velns/viņ/zin/ko.

Ne tikai ka kreisajā joslā nav nodalītas pa/kreisi un taisni gribošo (pārkārtoties/nokavējušo) intereses, bet vēl arī ir NEPĀRTRAUKTĀ līnija- kas paredz TO, ka šiem te "nokavējušajiem" ir jāpaliek stāvot(!) šajā kreisajā- Tātad,vispirms jāpagaida uz nogriešanās kandidātu izveicību ,pēc tam "jāsaskaņo" savas intereses ar tikko izgriezušos Lohu ieskriešanās iespējām ,kā arī vēl jāpaspēj "pātarus" noskaitīt, lai pa to interešu un uzmanības "dubultošanās" laiku viņu visu d-sās neieperinātos vēl kāds Rīga-Jelgava maršrutā ikdienas steidzīgais kreizās joslas po-pujists.

Reti lietojamā LABĀ josla te ir nezkapēc paredzēta tikai pa/labi ,abet nemitīgus konfliktus radošā kreisā josla ar simtreiz augstāku intensitāti ir domāta kustībai uz pilnīgi visām debesu pusēm.Turklāt vēl apvienota gan ar bremzēšanas, gan ieskrējiena funkcijām.

Tāda mums ir tā "plānošana" un reālās satiksmes situācijas apzināšana,kad pat garāmejot pavirši "caur Google d-su" paskatoties, top skaidrs- ka reāli nav itin nekā, vien tukša pljūtīšana.

650 16.02.2020 19:22

Jaja,protms,nu te tak visi Lohi.Kāds drošvien 93šais tur tajā goglē minēts (ar garo ē...).Plus vēl,ja pat 2011tais būtu,tad varētu redzēt Valstiskā uzplaukuma pazīmes,salīdzinot ar 2018to.Varētu izsecināt,cik DAUC tur paveikts pa shito beidzamo kosmisko garīgās attīstīb_ass Desmitgadi.Kā nodilušas Tajāgadā krāsotās līnijas un uttt. Paņem "izbrauc" pa to suudašoseju,neticēsi savām acīm.Ieraksti vel ko sat-ministers misters Ainaars savulaik Cieti solīja Lohiem pirms 15 gadiem vīrs&vārds garā un taa. ;p

650 14.02.2020 21:58

Nu ja,ja Tu Priekšnieks,cita viedokļa būt i nevar.Tur,jā, Trīs Pagasti brauca peldēties.Katru dienu.100 nāras dzīvoja.Krokodili pa naktīm kolonnā pa 10/20 tur p/$ties brauca,ziemā vasarā .Klāj vaļā,kādas atšķirības,kurā gadā tas bija?Kad tika slēgts?

650 14.02.2020 19:41

Izvērtēt vajadzētu,bet braukt nav obligāti.Tepat,pie galda var,guglamapsā.Jebkuram daudzmaz spriest spējīgam būtu momentā skaidrs, ja pavērot "kāda ir" aina gan tajā tur M-krustā, gan pie sk\ānijas, gan Jebkur uz tā "dižceļa"- kur vien tikai ir kaut mazākā manevra vieta.Ko un cik spraigi un atbildīgi tur kāds 30 varoņgadus mums "plānoja".Kur tur ir manevram no kreizās rindas paredzētā Bremzēšanas josla (90km/h zonā !??).Kur palikt tam, kurš ceļa vidū apstājies un gaida savu to gadsimta izdevību? Savā starpā strīdamies, ka nav kur skriet- bet atklātā textā Draņķi taisāmies par autostrādi nosaukt.

Mums gandrīz katrs ir savā ziņā privātīpašnieks.Kas šī par tendenci, ka vieni privātīpāšnieki tiek izsmieti,nozākāti par nabagiem un tagad pat valstiski deklamēts, ka viņu vienīgā izeja ir upurēšanās "desmit tūkstošu" citu vārdā? Reku jau pats Galvenais pauž šo viedokli.Pārteicās, nācās izdzēst, ok,kam negadās...

Ar ko atšķiras pierīgas ciema īpašnieks no tā tur jelgavas vai jūrmalas "nabaga", kurš ik rītu izsalcis brauc uz to pašu rīgu? Tas vēlas ar 100km/h braukt, bet šis izskaita- ka viņam par TO būs tagad jāmaksā un ka valstisk0 darbību rezultātā viņa īpašums degradējas? Lohi rēķina 2x...Vienu- kad skaita "izmaksas" (savam..) jaunam/citam auto,ieskaitot 1mm riepas,laiku, garastāvokli un tml puņķus.Otru, ja "valstiski"- tur lūk uzskaitīta tiek tikai plika benzīna cena.Vairs nedarbojas tas tradiciOnālais kapeiksipēja kalkulātors, kad vienam reāli sanāk 30centi/km, bet otram visi 40...

650 14.02.2020 13:52

Jā,Na, reku, luudzu- pastieties uz vienu no "viņiem", ap 4:55 var sākt. Nu tas i vnk pzc, ārprrāats ! Klauns bez cirka, vnk ākstu Āksts !

Un konkrēti ar shito tendenciozo suudu PT savu PR ir podā nolaidis konkrēti.

skaties.lv/auto/raidijums-zebra/zebra-par-medemciema-krustojumu-katru-dienu-seit-riske-aptuveni-1000-cilveku/

650 14.02.2020 13:01

Tiešsi tā arī ir,ka vienīgais.Atceries,Vernon, kā toreiz bija, kad to nabaga garkalnes Poli teju visi bija gatavi nogalināt? Ka pa visu valsti labi ja pāris cilvēki nepabaidījās taisnību pateikt.PTimrots un vēl daži,bet lielākā daļa bij gatavi drīzāk no naida gaisā uzsprāgt un cits citam dsā ielīst...

Cik neskaitāmus krustojumus un citādus nolaidības objektus viņš ir savulaik PAMATOTI kritizējis.Pofig kurš kam ko maksāja, bet Kurš vēl "ideologs" būtu publiski atļāvies kaut daļēji no tā savu personisko muti pavirināt?

Aplī braukt- to arī viņš LVLohiem mācīja.Neba jau kkāds cssd drošības prevencijas atutošanas p-ārvaldes pr-nieks ies tev lieki muti virināt un savu seju publiski smērēt...Izņemot ja 2019gadā- kad "kāds" gudrinieks spešal priekš Lohiem beidzot stahānoviešu tilta aplī uz labējās joslas tos raibos stabus sasprauda.Labi ka sniega nav, citādi sen jau būtu salocīti un nolauzti.

Ceļa "projektētājus" un tur tos pieredzējušos lielskugus stratēģiskos muldoņas vajadzētu miltos un podā.Trīsdesmit gadus tronī sēdēja algu saņēma- kas ir izdarīts? Cykas to krustojumu ne pa kapeikai never nav uzraudzījuši, nevienu ne ieskrējiena ne nogrieziena joslu tur nav.Nulle.Zero..Kreisā pagrieziena veicēju trajektorijas krustojas,redzamība nulle,katrs brauc kā grib- būtu kaut trajektorijas līnijas savilkuši, bet nee,suudu tev. Visi lien, visi pārsniedz, maina rindas,nemitīgi konflikti,28 avārijas- kur tur kaut viens tas slavenais fotoradars?? Tagad,jaa, ok, "ātrie" reku "pa pretējo 3km no apgrieziena vietas" līdīs cauri barjerai un mauks pret spalvu. Klauni,ebio,vienkārši pi.........

650 14.02.2020 1:55

Nujaja, pameklē tepat pusgadu iepriekš, kādus meeslu spaiņus pār viņa galvu visi korī gāzāt.Visa LValsts aiz-rīdamās lasīja iA titullapu,katrs gāza ko vien varēja.Ar konkrētiem epitetiem- veltījot tos konkrētai dzīvai personai.Paņem nocitē, ko konkrēti "es" toreiz rakstīju.Pašlaik situācija draud mainīties- liekas, ka viņš ir drusku piekusis no tā visa.Žēl, jo "cita tāda" viņa vietā mums (pagaidām,diemžēl) nav.Tieši tāpat, kā nav naudas un sirdsapziņas.

650 14.02.2020 1:37

Vienā galā utopija, bet no otra apmēram tā būtu vēlams.Varētu saprast, ja kāds vienas mašīnas korpuss paliktu tajā diž/apdomas laikā, bet ne teju viena staba attālums.Reāli ja nenodarboties ar blakus lietām vai tīši ja neuztiept citiem to savu lēnīgumu,tad problēma būtu krietni mazāka.Var mierīgi braukt arī automātā, ja ar trešo aci vērot notiekošo kaut vai trešās priekšāesošās mašīnas attālumā.

Ja tur kāds pirmo stundu uz ielas vai vēl kādas personības iezīmes izpaužas- vajadzētu popularizēt Pareizu uzvedību.Iestāstīt atšķirību starp nesteigšanos un pieklājību.Bet ne bezgalīgi cackāties un pieradināt- ka tas ir normāli un tam lēnajam nav pašam itin nekādu pienākumu.

Tīri kā sports- rindā apstājies reāli cilvēcīgā attālumā no priekšābraucēja un mēģini šo attālumu ievērot, kad viņš uzsāk kustību.Tāpat jau savus dažus metrus asfalta pa starpu redzēsi- tā, lai pats kādā suudā nebrauktu.Pat tupa kruīzkontrole strādā uz šāda principa.Nevis pie izkustēšanās klaji atpalikt, tad ieskrieties un visu laiku nemitīgi raustīties. Labu braucēju apkārtējie redz un saprot no visām pusēm.Cienīga un nekaitinoša uzvedība izstarojas arī uz apkārtējiem.

650 13.02.2020 23:31

Reāli jau iedarbojas kaut vai oficāli izrakstīts Brīdinājums.Par kārtu labāk, nekā bezpersoniski atsūtīta kvīts, kad tās saņēmējs sen ir aizmirsis, kur tas bija un par ko.

650 13.02.2020 23:21

Viņš beidzamajā laikā manā reitingā ir stingri nokritis, kaut agrāk uzskatīju sevi par stabilu viņa piekritēju.Pārāk lomā iegājis, vairs nekontrolē fonu.Te arī- būtu kaut pieklājības pēc izgriezis to nepārtraukto līniju.

Nesenajā materiālā par to M-ciemu arī runāja reti pretīgā tonī.Tautas interešu sludinātājam nudien nepieklājas tā uzvesties.Reāli dzīvus cilvēkus aizvainoja.Pilnīgi pretīgi, pat pofig kas ko kam un kurš kuru tur tajā sakarā pasūtīja, nopirka vai pārpirka. Precīzi kā otrs tur tas orātōrs Lvc dietoepideologs fonbaron Lielskungs,tas arī kā tāds pāvs gudri plātījās, ļoti saskanīgs duetss,tāteikt...Pļāviens, pus-gadsimtu tur to suudu acupriekšā neviens neredzēja, nu tagad nu tik nu buus- sak,nu,lohi,saturieties.Paši vainīgi, tagd zemi ēdīsiet, p-iedošanu lūgsiet,korī visi 36km caur Vircavas pagastu mājup kā cykas rāposiet...

Nesen reku bija strīpaiNais materiāls par gaismu tumsā- viss pa lielam būt labi, paldies, ka vispār Kāds/kaut/ko no sevis priekš LoHiem izspiež.Bet tur arī viņam laba mode- navigācijas ierīci ar spīdošu ekrānu stikla augšējā stūrī pie vadītāja kreisās acs spraust- kas tā vel tāda pa hy....?

650 13.02.2020 19:20

Tad kāpēc pirki to hondu un reklamēji ar to 8treknus gadus pabraukt, ja kkāda dustera klātbūtne jau pēc 2g tevi spēja samulsināt?

650 13.02.2020 19:12

Jā,protams, kā nu ne.Piem.,ja Tavs nemainīgais labais ieteicamais ātrums ir 86km/h.Bet man ļoti patīk 74.Protams, ka aiz manis braucot tev viss "izdosies".

Par luksoforiem sen ir skaidrs.Tas atkarīgs no satiksmes kavētāju kopējā daudzuma konkrētajā ceļagabalā.Lēnās vilkšanās entuziasti pieraduši tīksmināties par tiem, kuri pabrauca normāli garām, bet tomēr kapitulēja pret lohu pārspēku tuvākajā luksoforā.Tos, kuri tomēr "paspēja" arī tur, tos viņi neredz.Tapc viņiem "pamatoti" liekas, ka tādu vienkārši nav.

Kādreiz zinoši cilvēki publiski stāstīja- lai saglabātu plūsmu,kaut kādam daudzumam pie zaļā cikla vajadzētu uzsākt kustību praktiski vienlaikus.Būtu iztālēm domīgi jāvēro pašu luksoforu, nevis priekšāgulētāja bamperi.Nu vismaz ka 3-4 izkustētos.Mums izkustās labi ja divi.Jo Trešais vienkārši Guļ (ēd,drirš,baksta,cūkā..).

Ja kādā diennakts laikā posmā no olaines vai ķekavas līdz rīgai visi stāv uz vietas,es izvēlētos no rīta celties divas stundas vēlāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti