Volvo V50

Sandis1995 Reģ.: 17.02.2020

Sveiki, veršos šeit pēc padoma, Lieta tāda.

Auto Volvo V50 - 2007 gada 2.0 Dīzelis.

Bija nepieciešamība pēc sprauslu maiņas, nomainīju, taču pēc nomaiņas auto patērē vairāk degvielas, un motors darbojas skaļāk, , panelī atgādinājums, ka motoram nepieciešama apkope, ( pēc sprauslu maiņas tikka veikta arī apkope) diagnostika neko neuzrada, Vai ir pamats satraukumam, un kā noverst šo radušos problēmu,Ļoti ceru uz jūsu atsaucību. paldies jau iepriekš.

 
650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Pamēģini sev nodefinēt, kas bija tas iemesls, dēļ kā "radās" (nejaušā..) nepieciešamība mainīt sprauslas.Ir lohdiagnostika,kura nerāda kļūdas, bet ir arī citāda pieeja- kur Mērītājkungs spēj iztulkot tos esošos rādījumus.Vēl mēdz būt rādījumi tukšgaitā un rādījumi Braucot.Ja lampa rāda, ka kaut/kas (drīz) "būs", viņai vairumā gadījumu izrādās Taisnība.

Sandis1995 Reģ.: 17.02.2020
1 0 Atbildēt

Nopirku auto ar defektu, vajadzību mainīt sprauslas, neko daudz jau no tā neizpīpēt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tev 1kārt būtu pašam jāzina, vai pie sprauslu maiņas šim konkrētajam auto ir/nav/varbūt vajadzīgas šeit jau minētās manipulācijas ar elektronisku piekodēšanu.Auto nav jauns, bet no galvas to tev neviens nepateiks.Tev nav Garantija uz TO, vai tavs sprauslu mainītājs (vai motora apkalpotājs pēc tam, kad tu pats pašrocīgi tur kko mainīji) paveica visas vajadzīgās elektroniskās darbības.Cits vēl jaut.,vai un ko šim auto sabojāja ekspluatēšana ar bojātām sprauslām.Tur tak variantu ir milzums- kvēpufiltrs Dpf (nav zināms, vai tavam 07g volvo tāds ir/nav),Egr,pats sūknis, lambdazondes,temperatūras sensori, uttttt).

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Pežulim sprauslas bija jāpieraksta vadības blokā,ja to neizdara tad viņas strādā nekorekti.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Sprauslas tika uzliktas jaunas? Viss cits ir zemē nomesta nauda, jo viņas neremontējas un nerestaurējas, vismaz elektriskā daļa, kas ir biežākā problēma.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Viss par sprauslu kodiem lasāms šeit: www.car-use.lv/firm/distehnika/distehnika_02_LV.htm

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Pierakstīšana nav nekāda panaceja, kods satur sprauslas parametrus(aiztures, atvērumus utt), viņi nekad un nevienai sprauslas nav nemainīgi sprauslas mūža gaitā. Tādēļ dzinēja vadības bloks patstāvīgi veic mērījumus, kalibrācijas un adaptācijas lai nodrošinātu maksimālu efektīvu tā darbu. Problēmas sākas ja kāds ir rakājies pa vadības kartēm(egr/swirl/dpf off, chiptuning), liela daļa šo komandu vairs nav spējīgas darboties un adaptāciju kartes vairs netiek veidotas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā, priekš tam ir domāts ieteikums "savas" lietotāja epopejas sākumā uzrādīt mašīnu reālam diagnostikas specālistam.Tēmas autors savas uzrunas sākumā teica- ka pēc sprauslu maiņas "ir veikta apkope"...- jautājums kurš LOHS viņam to Apkopi veica un ko īsti šī darbība sevī ietvēra.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Ja kāds pazīst par Distehnikas mājas lapu atbildīgo, pasakiet lai rakstā izlabo pareizrakstību. Pilns ar gramatikas kļūdām.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti