iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 28.10.2019 15:14

Šis komentārs konkrēti veltīts man.Es konkrēti vēlos konkrētu tā izvērtējumu.

Ja vēlies "pievienoties" šim te viedoklim vai ja konkrēti Tevi iepriecina šī te komunikācijas forma- nu tad tik turpināsim tālāk.Pats uupis acīmredzami/uzskatāmi "vēlas" paturpināt,šodien jau vairākkārt man ir par to atgādinājis..

650 28.10.2019 14:59

Vernona komentāros 99,9% nav ko dzēst.Runa ir par zemāk skojošo "sarunu".Precīzi pēc iepriekšējās shēmas- kad Vernona izeikumam seko no konteksta izrauts sagrozīts interpretējums. It kā citāts/izvilkums no Vernona "daiļrades",bet kuru pats Vernons nedz ir konkrēti teicis, nedz konkrēti domājis.Apmelošana, demagģija, kasīšanās un pilnīga beztēma.Katru reizi, sistemātiski un vienmēr:

uupis

28.oktobris 2019 11:25

(c)

Tā kā tu aicini sabraukt gājējus uz pārejas un trotuāra tas nav noziegums?.... …

----> kas konkrēti tas ir ? Tas ir citāts no paša Vernona? Kur un kad viņš te ir aicinājis kādu nobraukt? Šodien tikko viens/pirmais koments no Vernona- tā uzreiz turpinājums iepriekšējais/ierastais, momentā seko kaut kāda sagrozīta interpretācija un demagoģija.

Tas gan vairāk kā tāds ilustratīvs šibrīža foruma situācijas apraksts, bet Pretenzijas konkrēti no "manas" puses ir krietni konkrētākas par šo:

,ar lielu interesi gaidu "izvērtējumu"...

650 28.10.2019 13:46
650 28.10.2019 12:58

Labdien.Sakiet, vai te kaut kur būtu ieraugāmi iAuto iekšējās kārtības Noteikumi ? Man interesē konkrēti par to, ko iAuto lietotājs drīkst/nedrīkst rakstīt attiecībā uz sarunbiedru vai oponentu.

Kas tieši tiek kvalificēts par rupjību un pakļauts vienkārši dzēšanai, bet PAR KO lietotājam jau tiktu nozīmēts tā saucamais "Bans"? Ir te kāds definējums, ar ko atšķiras vienkārša sarunvalodas rupjība no tā saucamās cieņas/goda nopietnas aizskaršanas?

Vai vispārēji rupjš izteiciens,kurš virtuāli adresēts "vārdā nenosauktām" trešajām personām,idejiski atšķiras no Konkrētai personai veltīta aizskaroša ieraksta? Vai (te)pastāv kaut kāds "cenzējums" attiecībā uz to, kas būtu kvalificējams kā īpaši nekrietna darbība? Vai pasūtīšana drirst jeb nosaukšana par kretīnu kaut kādā veidā "atšķiras" no norādīšanas uz konkrētās personas tautību,ģimeni vai reliģisko pārliecību?

Piem šis jaukais ieraksts:

Te tumsas un brīvdienu aizsegā ir norisinājusies tāda itin spraiga un samērā īpatnēja "diskusija":

iauto.lv/pie-stures/avarijas/33023-septini-cilveki-krievija-cies-divu-auto-sadursme-uz-gajeju-parejas-video?cview=all#comments

-->konkrēti,lūdzu skat.tālāk uz leju to sarunas daļu, kura sākas ar manējo komentāru "24.oktobris 2019 23:11" ...

Varbūt iA Administrācija šo te "sarunu" varētu izvērtēt, un, atkarībā no izteikumu "svarīguma", piemērot noteikumos paredzētās sankcijas pret šīs sarunas dalībniekiem.Vienalga, vai pret visiem, vai izlases kārtībā,bet šoreiz gan Vajadzētu.

Beidzamais gadījums par bana piešķiršanu,cik atceros, bija saistībā ar lietotāju e**sXX, kurš to izpelnījās par tādu samērā "sadzīvisku" sarunu.Tagadējais gadījums izskatās krietni sliktāk.

Forums grimst podā.Gandrīz KATRA titullapas raksta komentāri satur konkrētu vārdā nosauktu personu pieminēšanu/nozākāšanu.Gan piedēvējot neizteikto, gan greizi interpretējot un izraujot no konteksta izteikto.Persona pati bieži vien vēl konkrētajā diskusijā nav "ienākusi" ,bet tur jau notiek viņas apspriešana.Bet nav novērojams nedz kāds dzēsts komentārs, nedz pat kādi brīdinājumi/ieteikumi "piebremzēt".Visa tā penetere netraucēti turpinās ierastajā veidā...

Otrs jautājums- vai kaut kur ir reglamentēts, cik segvārdus (literāros Pseidonīmus) konkrēts lietotājs (viena fiziska Persona) drīkst izmantot? Vai pastāv kādi ierobežojumi vai kontroles iespējas,gadījumā ja nobanota persona izveidotu jaunu profilu un tādējādi turpinātu savu klātbūtni šeit?

Trešais jaut- vai foruma noteikumi un lietotāju savstarpējās "ētikas kodekss" (ja tāds ir) paredz konkrēta lietotāja reālo personas datu atspoguļošanu komentāros? Konkrēti, piem,ja viens lietotājs zin cita lietotāja Uzvārdu,(vai?) viņam ir atļauts (ieteicams?) šo informāciju publiski izpaust? Lūk,piem.:

650 27.10.2019 0:48

Kur ta tu draudziņ aizbrauksi,ka tev no jau 20121g 1janv būs bargi Jāsamaksā par šo brīnišķīgo iespēju.Savu balonu vedīsi katru gadu uz briseli sertificēt,plus vel akcīzi un morāli samaksāsi par patvaļīgi modificēto degvielas veidu.Jā.

650 25.10.2019 13:23

Nav jau skaidrs, vai viņam tas aktuātors elekrisks vai mehānisks.Ja meh, tad vecākiem motoriem bija tendence, ka dažkārt visādi lohi cenšas viņu izregulēt/noregulēt ,rezultātā bez stenda tur sanāk fufelis.Pats tas suuds ja vel gadās neorig ķīniešu, nu tad citreiz vispār neko,ddm.Tagad/šodien skaiti ka visi šie motori ir daudzlietoti un daudzi pabijuši jau nezcik visādu tur garāmgājēju "specālistu" redzeslokā- fig zin, kas nu tur kam kurureiz ticis sadarīts...

650 25.10.2019 13:07

Tu pats to diez vai sataisīsi,drīzāk netērē lieku laiku un resursus.Visupirms jebkurā gad pieslēgt kompi.

Ko tu pats vari- vienigi ja pārbaudīt vai visas (interkūlera utt) trubas ir klāt (vai nav cauras utt) un izvilkt/izkratīt gaisa filtru.Gaisa filtra kastē vari pastīties to vietu, kur gaiss nonāk kastē.Hvz, vai tev tāds ir, bet, piem,drusku vecākiem 2,5v6tdi mēdza gadīties, ka kastei aizsērējis ir aizsargsietiņš ienākošās gaisa trubas pievienojuma vietā.Tāds kaprona zeķei līdzīgs suuds..Simptoms tad ir tieši kā tev, pats iemesls prasts/banāls, bet idejiski reti suudīgs- jo nekādi ne ar ko neatklājams,kompis to neko nerāda...

650 24.10.2019 15:41

Ple, tu pats(!) sākumā tiec skaidrībā ar formulējumu- vai tev Raustās principā vai tikai slodzē,vai vnk Neceļ/virs 3k...

Jaunākiem motoriem uz vietas stāvot tukšgaitā ir aizsardzība pret duraku un rpm tiek ierobežoti.Vai un pie cik tas bija 07g modeļiem- figzin.Drīzāk jau ka nebija, un tādā gad. tie 4k izskatās drusku par maz.

Ja neceļ virs 3k,visdrīzāk jau ka vaina gaisa padevē,kā jau te augstāk teica.BET- tā laika audi neba jau visas vainas tev tā konkrēti/tieši uzrādīs diagnostikas kompis.

Visticamākais scenārijs- pa kaktiem un ķeneriem taujājot,iztērēsi lieku savu naudu/laiku un skaties ka vel kko sasipīsi tālāk, ar tādu braukādams.

650 23.10.2019 12:44

Tātad ,ja pirmoreiz vai svešā vietā kkur iebraukt- bezmaz vai vispirms ir slepus jānovēro, "kā" tie lohi tur strādā.

Br.diskam tur protams neko neizdarīsi,bet balansieri ar rites imitāciju gan ir.Tikai tie maksā aptuveni tā kā 3gab lietoti kia vai viens jauns t-roks "labā komplektācijā".. www.hunter.com/wheel-balancers/road-force-elite

650 23.10.2019 12:34

Tas "normālais" materiāls drīzāk izskatās pēc matētas plastmasas,nevis pēc tiem spīdīgajiem metāliskajiem suudiem,kurus masveidā līmē pie mums.

Turklāt,vēl svarīgāka atšķirība ir tieši līmvielā- "mūsu" gadījumā pie diska paliek visa vecā līme kopā ar visu vecā svariņa pamatni.To draņķi ar plikām rokām un pa 1min fig nokasīsi.Visrīzāk tiek tupā bezjēgā paskrāpēts ar asu pr-metu un sabojāts diska krāsojums..

Ja uz tāda vecā atlikuma uzlīmē visū kaut daļu no "jaunā" svariņa- ta tak skaidrs, ka tas drīzvien nokrītīs na/uj prom.

Tie labie svariņi ar īsto līmi un plastikāta pārklājumu maksā savas 3-4x dārgāk par ierastajiem- bet kam to nafig vajag.Atliek vien sagādāt pašam un ierasties ar savējiem.

Kurš tur tajā pļaujas laika steigā un alkatībā kko tur ies tev tīrīt vai tur kādu lieku pieklājību ievērot.Kā te zemāk saka- labi vēl,ja aizpērnos dubļus pa visu perimetru notīrīs ar kādu sarūsējušu birsti.

650 23.10.2019 1:09

Man it kā būt pohuij kas kuram vibrē,bet,ka nospiedoši lielākā daļa izmanto pašus lētākos un sūdīgākos materiālus,tas ir Fakts.Tai skaitā,pat it kā labi servisi tā dara.Jo Lohi nemaz nezin,kā izskatās labs darbs ar labiem materiāliem.Pec tam riebjas skatīties,kā izskatās disku iekšpuse ar nenotīrītu veco līmi un kā izskatās tur tie pielīmētie skārda suudi,kuri jau pēc pirmās sāls vai pēc trešās mazgāšanas būs aprūsējuši.Paskat no ārzemēm atnākušus normālus diskus,- kas un kā tur ir pielīmēts vai piesists un no kāda materiāla tas ir un kādā krāsā.

650 22.10.2019 23:11

Protams, pie alu-diskiem visi p līmē pašus vis-augst-vērtīgākos svariņus.Tie viegli nāk nost, neatstāj aiz sevis pēdas un nekad nerūsē.Tie 15-minūšu/mainītāji vienmēr kādas 12min visu tīra un pucē un pa 3min mountē.Jā.Daži vēl 1min pavelta priekš uzspļau/nolaiza.

650 22.10.2019 14:18

Jā, ok, pats jau 2 ziemas tādaru.Bet nav smuki pa oktobra lietu un pirmo sniegu maukt ar 2mm.Ar pajaunām vasarenēm nav tik kritiski,bet ar pāris mm nekam neder un tās ir jāmaina jo ātrāk jo labāk..

3kārtīgi jāuzmanās ir tam, kurš lieto Platas riepas.

650 21.10.2019 12:52

es Gavilēju.Ka neesmu (pat ne mēģinājis) pārdot savu lietoto auto.No teikti, ka pa garantiju nomainītā dsg kārba ir citāda/stiprāka un, cerams, (tālāk) ies tikpat "ilgus gadus", kā augstākminētā fābija.

650 20.10.2019 21:02

Aptin ar zilo izoleni.Un nepiedrirs mums Jauno mašīnu topciku.

650 18.10.2019 16:05

Viņam (tam modelim) 0,03 nevarētu būt pat principā.Tur ir kāda kļūda.No otras puses, ir skaidrs,ka šis ir Bojāts motors.Ja ar tādu var kaut ko "iziet" (stipri iespējams, ka var, un ka tur kūp kāda "neizmērāma" un "nekonstatējama" viela),nu tad...

650 12.10.2019 16:13

Kad uzsilst,iet normāli...Bet nav nekādu sīkāku iespaidu.Nekad nekāda ne kontrollampa nav degusi,ne tur uz ausi dzirdamas kādas nianses,nee,neko nav.

Kādu funkciju pilda augstpiediena sūknis?Kas un kā regulē viņa darbību?Kā tiek regulēts iesmidzināšanas moments?Kādu funkciju pilda sadales mehānisma vārsti?Kas notiek,kad/ja motoram strādājot,viņi visi draudzīgi tur "cilājas",bet kāds viens no viņiem ir izdomājis "atpūsties" un stāv nekustīgi,piem,kaut kādā puspavērtā stāvoklī?

650 12.10.2019 1:43

Turbīnas drirsas pašā sirdī.Tikai nevelc viņu ārā,jo tiks skaists kā attēlā viņš tev noteikti nebūs.

650 11.10.2019 13:47

Ieraksti piem Jandeksa meklētājā un paskat kāds tas suuds izskatās :"" VNT nozzle ring Audi 2,5 Tdi "" -ja tas tur ir iekoksējies, viņam var vienīgi ar Āmuru iepsist,kompis tur vairs nelīdzēs.

Tāpat kompis neuzrādīs izbirušo sīkdetaļu skaitu- noskrūvē vārstu vākus un pameklē tur.Ja nu augšā nekā nav- palien apakšā noskrūvē eļļas kateri, tur noteikti kādu atradīsi.

Attiecīgi, tam Slimajam vārstam, no kura vadības ir tas kaut/kas izkritis, iepsis pa galvu ar Lielo Cirvi- tā lai viņš saprot, kādā stāvoklī iesprūdis (atvērts/aizvērts/pa pusei/varbuut)

650 10.10.2019 18:26

HāVēZē

650 10.10.2019 14:12

Ziemas riepas audi.

Opel

MB

Bmp

Chrusler

Reno

Gvno

205/55

205/60

195/80

5w/90

izveidot jaunu tēmu

kad likt ziemas riepas

varbūt šogad nelikt ziemas riepas

varbūt dirsā mazas ragaviņas

650 10.10.2019 1:50

Nopircis Bmw.

650 09.10.2019 12:27

Šādi "tupi testi" nevis ko notrulina, bet dažādiem tiem LOHIEM un akvaplanētājiem atgādina viņu īsteno statusu.Pie 27 metru starpības bremzēšanā to tur "līkumu" tas viņu lietotājs var droši iebāzt sev kaut kādā stipri dziļākā vai līkākā vietā.

Lohiem taču var teikt vienalga ko, viņi vienmēr tupa dolbīs savu "tēmu" un aradīs dajebkādu pamatojumu un attaisnojumu.Kaut gan vajadzētu pakārt aiz olām šādu te suudu tirgotājus un reklamētājus.

650 09.10.2019 0:54

Vēl te pats drusciņ palasīju, "kas jauns",runa gan par vasaras UHP ripām, bet nu šis ir vienkārši PetzDec...Ir tāda riepu "marka" Accelera.Un ir Michelin PS4.Bremzēšanas ceļš uz slapja asfalta tām atšķiras par.......27 (dvidešimt septyņiem)! METRIEM...un Tas ir apmēram tas, ko Rīgas LOHI liek uz saviem 600zs, un saka ka viss esot pilnīgi zaē-biss... www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

650 09.10.2019 0:11

Nu tas tā, vnk ilustratīvs piemērs angloeiropas ziemai domāts.Kaut gan, ja viņa būtu mīkstā sastāva,diez vai tas uzlabotu izredzes priekš vasaras lietotāja.

Mīkstā sastāva vasaras cienītājiem visticamākais variants, ka jūlijā pie +28 tur būs atlicis labi ja puse protektora.Oktobra lietus periodu sagaidīs jau ar nožēlojamiem pāris mm.Tas jo īpaši ieteicams pie platuma 225 vai vairāk.

Katrs lai apbruņojas ar informāciju un tad dara kā grib.Tupākais gadījums mēdz būt, ja uzskata, ka itin visa jebkura pat vaļsirdīgi un sirsnīgi ieteikta info ir domāta vienīgi priekš lohiem vai ierastajā savtīgās demagoģijas nolūkā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti