Auzītim laiks pensijā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auzītim laiks pensijā.
Turbīnas problēma varbūt?
Man bija līdzīgi, aukstam jaudas praktiski nemaz, siltam puslīdz, komplektā ar automātu braukšana kā ar vecu žiguli....Vaina bija turbīnā, pareizāk sakot tās vakuuma apsaistē, jo nestrādāja izmaināmā ģeometrija (kas ir šīm turbīnām) - ar ko principā arī vajag sākt, protams ir labi, pieslēgt to visu pie kompja, kas pasaka diagnozi un tad skatīties tālāk. Bet ar turbīnu sākt no vienkāršākā (visādus naskos mezglu mainītājus un $$ kāsējus ir jāsūta naski tirst).
Ieraksti piem Jandeksa meklētājā un paskat kāds tas suuds izskatās :"" VNT nozzle ring Audi 2,5 Tdi "" -ja tas tur ir iekoksējies, viņam var vienīgi ar Āmuru iepsist,kompis tur vairs nelīdzēs.
Tāpat kompis neuzrādīs izbirušo sīkdetaļu skaitu- noskrūvē vārstu vākus un pameklē tur.Ja nu augšā nekā nav- palien apakšā noskrūvē eļļas kateri, tur noteikti kādu atradīsi.
Attiecīgi, tam Slimajam vārstam, no kura vadības ir tas kaut/kas izkritis, iepsis pa galvu ar Lielo Cirvi- tā lai viņš saprot, kādā stāvoklī iesprūdis (atvērts/aizvērts/pa pusei/varbuut)
A kur tas "sūds" atrodas?
Tev pašam poņas nav, bet taisies līst motorā un turbīnā?
Kad uzsilst,iet normāli...Bet nav nekādu sīkāku iespaidu.Nekad nekāda ne kontrollampa nav degusi,ne tur uz ausi dzirdamas kādas nianses,nee,neko nav.
Kādu funkciju pilda augstpiediena sūknis?Kas un kā regulē viņa darbību?Kā tiek regulēts iesmidzināšanas moments?Kādu funkciju pilda sadales mehānisma vārsti?Kas notiek,kad/ja motoram strādājot,viņi visi draudzīgi tur "cilājas",bet kāds viens no viņiem ir izdomājis "atpūsties" un stāv nekustīgi,piem,kaut kādā puspavērtā stāvoklī?
Audi A6
Sveiki! Kādas idejas par audi A6, 2,5 tdi, 2002.gada, par šādu defektu - no rīta, pēc iedarbināšanas nav jauda. Ja riktīgi negāzē, tad knapi kustas, kamēr uzsilst. Kad uzsilst, iet normāli.