Tur cilvēki jauc virsbūves apkāruma M-paku ar M5 mašīnu kā tādu, resp, pmpi ar bumbieriem.
Normālai tālāka izbraukuma mašinai aizmugurē būtu jābūt 2 komfortablām sēžamvietām (ne 3), cerams ka tam Gt tā arī ir.
Tur cilvēki jauc virsbūves apkāruma M-paku ar M5 mašīnu kā tādu, resp, pmpi ar bumbieriem.
Normālai tālāka izbraukuma mašinai aizmugurē būtu jābūt 2 komfortablām sēžamvietām (ne 3), cerams ka tam Gt tā arī ir.
Jautājums ir tieši uz otru pusi- kāds ir "pamatojums" ņemt "brīnumaino koreju" tam īpašniekam,kuram šobrīd jau ir tie tur pieminētie 6sekundēs nolokāmie spoguļi.
Ka bezkontakata atslēgas kāds masveidā kodē vaļā, tas vēl ir konkrēti jāpierāda.Bet tas, ka visvisādi piradrasi vienā laidā liek visvisādas suuda signalizācijas un citi ieinteresētie paralēli biedē tautu ar Bubuli- vo tas gan ir 600% skaidrs.Normālas markas un komplektācijas auto nospiedoši lielākajā daļā gadījumu būs tieši ar bezkontakta atslēgu.Pilnīgam papuasam būt jābūt, lai šodien apstrīdētu un apšaubītu tā štrunta ērtību un lietderību.
Kompaktklases korejieši savā būtībā NAV ar bagātīgu aprīkojumu. Tas ir fufelis, ko te sludina. No konteksta izrauts atsevišķs modelis. Kurš tiek tirgots par spec cenu. Tas NAV tas, par ko maksātu visādi lietotu auto turētāji, tas NAV tas, ar ko tos "iekārdināt ". Tas 1, 4l motors ir, atvaino, suuds pēc būtības, tas NAV 250zs 5er tīkotāja "iekārdināšanas" opcija. Paskaties to fufeļ tirgotāju cenulapas, reāli paanalizē, nevis kontekstu rauj. Ja piietiek ar drirsas pārvietotāju, ok, priecājamies. Ja nee- objektīvi izskaidrojam iemeslu, pamatojam Par un pret. Man savukārt ir "gara" pieredze 3g vecu auto lietošanā, bet tas nevienu te nesip un es to neiešu stāstīt. Lai nav jātaisnojas par vaļsirdīgu patiesību, katram Loham personāli kko pierādot un pamatojot. Klusēšana vismaz labāk par fufeļa uztiepšanu. Es labi zinu cilvēku, kurš ar japona hibrīdu ārzemēs no jauna pirktu brauc lidz pat šodienai 8gadus-visi gribētu dzirdēt, bet es neteikšu, man to nafig nevajag;))
Mašīna (veikalā jauna) ir bagātīgi Aprīkota tikai TAD, kad pircējs par to ir samaksaajis. Par katru to suuda sastāvdaļu. Vai arī nopircis par "akcijas" cenu kādu labāk aprīkootu modeli. BET, arī tad NEkad labi aprīkots akcijas modelis nebūs par tā paša modeļa "sākumcenu". Pneimopiekari, jā, nav vērts apskatīt, jo tas nav ceed pircēju mērķauditorijas priekšmets. Bet tas Varētu Būt 5er tīkotāju redzeslokā. Te ir topiks par 5er, un Jautājums kapc cilvēks nopirka to-kaut gan varētu atļauties gan ceedu gan foobiju. Vai par "sākumcenu" pacelt kaut abus kopā. Un Kapc tas viens iepriekšējais te apskatītais iAuto vecbiedrs nopirka "sievai" sq5, nevis izvēlējās veikalā jaunu sportāgi pat par drusku mazāku summu. Ja stādīt piemērus un meklēt sakarības, vajadzētu runāt daudzmaz godīgi un par tēmu.
Viņš vnk ielika kopīpeistu. Pēc kā sanāk ka extra ir jebkas, piekto riteni ieskaitot. Lai objektīvi spriestu, jauna auto apskati vajg izveikt Sieviešu kompānijā. Es (pagaidām) neesmu sastapis tādu, kam patiktu iekāpt prastā vai smirdīgā salonā. Sportāge, foābija un izreklamētais chr-s dabā nepatīk nekam, baet piem 3008tais pegiots ir reāli skaists auto ar ērtu salonu kaut vai lupatas versijā. Tāpat pret vecu 5er viņām pretenziju nav un nebūs, jo tas ir acīmredzami priekš cilvēkiem domāts. Savukārt pret mk2 varētu nebūt pretenziju dēļ tā, ka pagaidām"var iztikt"un ka ietaupīto naudu varētu izmantot kādam "citam" neatliekamākam mērķum. Katram savs.
Pērkot pa 2 tu visdrīzāk ka dabūsi pljūtamo, bet pa 14 nebūs garšīga un tu besīsies par ko maksāji un kā tā utt. Tapc vajag izvilkt to Galveno priekš sevis un ņemt apm pa 8-9,-. Seatam es neticu, jaunais Tarraco nepārliecina. Tāda pat konzbundža kā Kodiaks. Gaismas un 9zollu displejs ir tas, dēļ kā jauns auto liksies tiešām jauns un dēļ kā izmanīgi darboņi tev aizkadrā pārdos bezmotoru un bezsalonu. Beigās nopērkot kaut ko par sākumcenu, tur nebūs ne miņas no tām gaismām, ar ko to modeli reklamēja un ko tu (izrādās) ka realitātē vari dabūt tikai par lielu piemaksu. Gan bmw gan audi gaismas vienmēr ir bijušas sākotnēji labas un modernas, bet nākamo roku lietotājs jau no 3-4 g nobraukuma tur Vienmēr ir sipies ar to, ka gaismas "vairs" nav. Attiecīgi, vienai otrai suudamarkai viņu nav jau pašā sākumā, ta kur nu vēl ja lietotam.
Pag,nu ja jau pieiet kritiski, tad par saviem ādas sēdekļiem tomēr maksāji Tu.Tieši tpt, kā par automātu- ja viņš tev ir.Es savukārt pljuutiju par to, ka "par sākmcenucenu sākot/no" tev to visu neredzēt kā savu aizmuguri.Līniju lasītājs kopā ar adaptīvo kruīzkontroli jau ir pieejams kopš tālā 09-10tā gada. Gan bmw gan audi.Bet viņam ir viena Galvenā problēma- tas ir samērā bezjēdzīgs kā tāds un ne visur ir līnijas ko viņš gribētu lasīt...Displeju un bezvadu uzlādi šodien izmanīgi darboņi ieliek jebkur un jebkam,jo tas viņiem palīdz radīt demoreklāmas vīziju par modernu auto un izmaksā tikpat kā neko.Toties to 300zs motoru ar 5arpus sek un automātisko pneimatisko balstiekārtu ar maināmiem augstuma un cietības režīmiem tur diezin vai pat par trīskāršu naudu varēs sarunāt.Tāpat nezkāpēc nav minēta 4zonu klimatkontrole, apsildāmi aizmugures sēdekļi (kuru okupanti mēdz būt nosalušāki par priekšējiem),displeja projekcija vējstiklā,panorāmas lūka,pastāvīgā pilnpiedziņa,inteliģentās gaismas ar gps kontroli un vēl šādi tādi ikdienā reāli noderīgi sīkumi kā el bagažnieks, palīgierīce braukšanai uz/no kalna,inteliģenti elektroniskā stāvbremze ar automātisko noturētāju un utt.Kurus ne visi lietoto auto īpašnieki vēlēsies mainīt akurāt pret skoda/fōbiju vai tamlīdzīgu veidojumu kā disaina un komforta e-talonu.Aizdedzes atslēga kā tāda arī ir jau sen aizvakarējā diena- kuru šodien reklamē tikai savtīgi un aizkadrā ieinteresēti demagogi,apzināti iebiedējot cilvēkus.Un 225/45 riteņi tur drošvien būtu pirmais,ko es upgrādotu.Jo savs dibens un zobi šodien ir uzturēšanā dārgi,tapc tie būtu jāpārvadā komfortabli;)
Ā, skaidrs,vecīt, atvaino,Es vienkārši dezinformāciju te ievietoju.Tīšām,tāteikt,aiz cieņas pret Lohiem sarunbiedriem;).
Un ja izrādīsies, ka manis minētas tas Birzes ielas posms no Skolas ielas līdz skolas stadionam tomēr ir pārrakts un slēgts,oficiāli atsauksi savu apgalvojumu vai kaa?? Sanāk, ka lohi ir paši ikšķilnieki, ja neviens no viņiem savā degungalā nespēj wāzē atzīmēt remontu- ciemiņš iebrauc, bet viņam tumsā nezkur jāgramstās pa pasauli.Šitas plet suuds tur no zila gaisa uzradisies, nav nekas ne jāpārbūvē ne jāslēdz,vai ne? www.ikskile.lv/lv/jaunumi/pilsetas-centra-laukuma-buvniecibas-darbi-turpinas
Jā, es arī atbalstu un universālus un pats vienreiz vienu 5to gribēju jau reāli ņemt.Bet beigu beigās atklājās, ka km ir nokruķīti.Pārdevējs tam bij privāts,viskko smuki pljuutija, scuka pdrss.Tiem toč uz ir pirkstiem jāskatās un analīzes jāprasa.Tas Gt gan parasti izskatās tāds normālāka klīrensa, nekā viens otrs parastais 5, kam puza pa zemi velkās..
Man ne viens ne otrs īsti nepatīk, es labāk ņemtu universāli 5er.Bet tieši Gt parasti tiek tirgots relatīvi nedārgi un ir dabūjams labākā stāvoklī ar mazāku nobraukumu.
Aizparīt atkal Uzvaru atzīmēsim ,,,
Uz ko ir tas 7 gadu garants? Uz virzbūves nepārlūšanu vairāk kā divos punktos vienlaikus un uz motora neizkrišanu kreisajā pagriezienā pie atļautā ātruma nepārsniegšanas vairāk par 20% ?
Vēl daži novērojumi:
it kā izsludināts 100, zīmes visur karājas lai, abet Wāze rāda 90.Vakarvakarā virz uz Ogri,tur aiz Salaspisls.
Ikšķilē pie skolas lieli būvdarbi,Birzes iela dažus simtus metru slēgta, pa visu ielu globāli izrakta dziļa bedre.Abet Wāze lepni saka un rāda ka griez pa labi.Būvbedrē iekšā, tāteikt.Nebij laika sipties, vajdzēj nofočēt skrīnšotu un vienlaikus skatu pa logu.Ogrē Rūpnieku iela pārrakta teju visā garumā, ceļa nav- bet wāzei pokkuj, rāda lai brauc.Acīmredzot tur ir kāds knifs pa lokālo remonta vietu ievadi.Jo pārāk jau daudz piemēru,kad tas vietējais remonts nav piefiksēts, turklāt ka tāds nopietns,ne nupat vakar uzsākts un ar izrakumiem un pat ar fiziski neiespējamu izbraukšanu vai izlavierēšanu zem zīmes..
Kas konkrēti "ir" ? Ādas sēdekļi ar 16 dimensiju regulāciju par sākumcenu "sākot/no"?? Suuds tur reāli ir- un labs tikai tad, kad tu par to samaksā.Vai nu tu pērc vai apskati kādu specifisku modeli, kuram tiešām daudz kas ir, bet tad viņa konkrētā vai sākumcena cena būs jau pavisam cita.Demagogu inspirēta ideja, ka atkarībā no izgatavotāja izcelsmes valsts tur šodien kaut kas ir/nav. Ja tev ir pierādījumi- ieliec Piemēru, konkrētu cenuslisti.Piem, reku,"prasto/uzticamo" dzelsgabalu producents Fords.Vo, ieej viņu konfigurātorā un uzkonfigurē piem jauno Mondeo labā komplektācijā.Bikses pieliksi no tās fināla cenas...
Var ar viņu 3g nobraukt,lej labo degvielu un būs ok.Te vienīgi tāds sensitīvāks jautājums ir, kad un kam un kā viņu ātri varēs atdot- ja tev apniks, vai ja cita ideja uzradīsies.Jo tas obannajo demagogu uzvaras gājiens ir vainagojies- daudzi šādas nišas interesenti ir vienkārši nobijušies.Cenā pa/ap to 20k līdzīgu lietotu mašīnu aprite ir samērā problemātiska.Ja braukt līdz 9-10k, tas būs jau ilgi un beigās noskrējiens būs krietni lielāks un pašam pa to laiku tomēr nāksies vilkt kādus izdevumus.Bet, no trešā gala skatot- piem, tu vari uzlikt jaunus bremžudiskus un nomainīt ķēdes un kādu laiku pats lepni braukt kā imperātors.Bet var arī braukt kā Lohs un to visu likt jaunu tikai tad, kad tas/kaut/kas reāli jau nojūk (un ar visādām blakussekām).Vai tad, kad pircējs atsakās ņemt un pieprasa to sakārtot.Tad tie "izdevumi" ir sāpīgāki, vismaz no morālās puses.Tu izmet naudu trubā, bet ērtības bauda svešinieks.
Peļņa noteikti buus- kad pārbublicēt 3d vecas ziņas no delfiem.Tur 100 komentāru, mums 2-3, un tie paši ka tipa ejiet visi na...
Man ir angļu val. iestatīta. Lietuvā tāpat pārslēdzas. Bet ne uzreiz un katrreiz citā vietā pilnīgā randomā.
Man ir ielikts neveikt bīstamus manevrus. Tur sacīts, ka Redaktors nosaka kas ir/nav bīstams. Ar visu to sūta uz Lubānas ielu pīķa stundā uz 4joslu ielas apgriezienu veikt.
Šodien, nupat- uz krastenes no mola puses pirms salinieka uzbrauktuves puskilometru rinda, praktiski stāv. Liek stāties galā. Aizbraucu agroprojektam pa otru pusi, Bez apstājas. Minūte nost, uzbrauktuve bij tukša.Kā var būt minūte tikai? A vienkārši-būtu astē iestājies,viņa pieplusotu vairākas minūtes klāt. Salutiltā Lohi končennijie. Masveidā. Viena josla atsāta, tilta vidū jau tagad knapi kust, pēc tam izrādās nekāda iemesla tam stumdenim tur nav- skatos, jā, aizbrauc 3-4 auto, aiz tiem 100m brīvs, tad atkal čupiņa utt. Neviens ij netaisās ne tur ko ieskrieties ne pasteigties. Tā sacīt, pilnīgi Po-uj.
Šis nu gan nav normāli, ka šitik dedzīgi nolikt kādu par viņa izvēli attiecībā uz lietotu auto. Jo praktiski nav jau tādas godīgas pieredzes izklāsta un tā prasa zināmu drosmi. Ja 3- 4g izdodas pabraukt, vel nezini to gala kalkulāciju,salīdzinot ar citas markas jaunu štruntu pat pa 30k nopirktu.Un jauns tāds gt ir nereāls priekš 99% viņa tīkotāju. Bmw 3l apmainīt ķēdi ir krietni lētāk, nekā audi. Turklāt, ar labāku prognozējamo iznākumu. Tikpat kā vnk siksnasmaiņa, ko nav vēlams iekavēt. 5er d535tais manuprāt ināca ar visādām piekarēm, tsk normāli lietojamām. Tas pats pēc zs 1:1 ar audi biTdi motoru, kurš savā laikā savā tilpumā bija pasaulē ātrākais sērijveida ddmotors. Turklāt ar smiekla patēriņu pat dažkārt zem 6l pie tīšas sēņošanas. Tā sajūta, ka tur kaut kas ļoti jaudīgs un nekontrolējams, vnk pēc dažām dienām pāriet. Un tas sēņošanas sports ar viņu arī var būt savā ziņā interesants.
Bilde skaidrojas. Katrs ja iemestu pa kādam konkrētam kasjakam, visi kļūsim drusku gudrāki.Manuprāt arī, ka īstas alternatīvas jau nav. Nezinu ko gogelmaps, vai tad tas uzrāda arī reālos satiksmes apdraudējumus?
Patīkami ir, ka beidzamajā laikā cilvēki apzīmē bedrainas vietas. Piem, konstanti turas atzīmēta pusotru joslu plašā suūdubedre salinieka galā virzienā no centra uz ulmaņgatves, uzreiz aiz tramvajtiltiņa pirms teltsielas.
Man reiz brauca ciemiņš kurš kavējās. Skatos, hops, man ziņa uzlec,lai veru vaļā kkādu karti. Tas bija ifons, bet vairs neatceros kāda lietotne. Es veselu pusstundu redzēju tipa uz gogelmapa fona viņa atrašanās vietu, kustošu kursoru ar viņa ātrumu, satiksmes situāciju viņa apkārtnē un viņa paredzamo ierašanās laiku. Turklāt, viss sakrita uz minūti ar sākotnēji prognozēto. Kas tas īsti bija, figzin. Tikko viņš tapa man vizuāli redzams, tā komunikācija vnk nodzisa. Iespējams ka vāzei ir kas līdzīgs, bet pats to izmantojis neesmu.
Kā tad, plet, iekrājis- tapc jau viņi "grib", ka uz parāda un var daudzmaz sarēķināt.Tur ne par patīk/nepatīk ir runa, tur vnk rēķina.Tapc viņi noliek un izsmej tos, kas vnk seko savām vēlmēm un ir gatavi samaksāt "kad" un "ja" nāktos.Pa "to" naudu tikpatlabi sanāk priekš dārza nezcik vezumi mēslu,300m kAnalizācijas truba un paliek vēl 6km drātis gar lauku ko uzvilkt- lai cilvēkiem visādi Kuiļi nelec spieķos.
Jā, lūk, šis tas konteksts, kādā būtu jāparunājas.Savā galā visi daudzmaz gudri, bet ne svešā/tumsā/mežā utt. Man ir (kā daudziem) uzlikts izvairīties no zemes ceļiem.Ja es gribu sipt piem no Pāvilostas uz Cīravu- man rāda 40km līkumu pa asfaltu.Ja to es zinu un pats no savas gribas nogriežos mežā- uzreiz ir Ok.Bet ne tad, kad pētu maršrutus.Tur būtu kaut kādam veselajam saprātam jābūt.Ja tas ir normāls ceļš, būtu jābūt opcijai ar brīdinājumu.Kurš lohs mēros 30km līkumu, ja mērķis šaubīgs vai ja uz turieni ved 3 zemesceļi pa taisno un viens asfalts ar nenormālu līkumu un laika pārtēriņu.
Ā, reku, Vencpils- no Kuldīgas iebraucot, vaig pagriezt pa Inženieru ielu. Pa kreisi.Nakts, 10:pm, luksofors, 1 auto.Wāze ko rāda- griez vienu ieliņu iepriekš pa kreisi, tad burtiski Uzreiz pa labi, kur tāds Celiņš pusotras a/m platumā gar privātmāju vārtiņiem, kur vietējiem mašinas stāv, knapi gar tām var viens auto pašpraukties.Kādus pārsimts m braukt burtiski 15m paralēli lielajam ceļam un 20m pirms luksofora uzbraukt uz Inženieru,tipa visiem gar degunu.Tas ir, ja tur nav citu mašinu,naktī...Es to 5 privātmāju vārdā vāzei Petīciju uzrakstītu.Kur te kāda loģika vai pieklājība vai apdomīgas uzvedības cildināšana?
Runa ne par kartēm.Kā var "zināt" kur ignorēt? Nesen gadijums- vajadzēja nokļūt sastrēgumstundā rajonā pie maximas uz vienībasgatves.Graudu iela stāv visā garumā, rāda pa tālāko/nākamo ielu, tad pa vienībeni pa labi, pie statoila no vienībenes griez pa kreisi.Bet tur nekur NAV kreisais, un no z-kalna puses uz vienībenes pirms graudu 2 rindas pilnas stāv puskilometru...b, nu kas tā vispār pa ujņu?
Tak labāk jau sipies dsirst no šejienes, eksplautācijā lētais līdzpisloni;)))
Iebaaz atpakalj d vienreiz to trocsuudu.Kopā ar to konu un velturko.Pliku suudu sākumcenā,bez salona un motora,demagogu inspirētajā visur izbazūnētajā "sākumcenas" krāpnieciskajā jēdzienā.Suuds un fufelis. Tas par ko te tika mūžsenais jautājums uzstādīts- jau vairāki te biedri ir beidzmajā laikā paņēmuši lietotus normālus auto dārgāk par vienu otru jauna suuda cenu. Fans taka taada meeslumuša, tikko runa, tā šis klāt. Laikam vēlas būt par ts influenceri, bet laikam visas vakances auzņemtas -ta viņš reklamē vienu auto, ta otru, ta carguru, ta vel ujviņzin ko, bet pats brauc ar vecu laikmetam neatbilstošu konzbundžu, turklāt ar modificētu degvielas veidu,smirdot un bojājot apkārtējo vidi.
Man gan nav bmw, bet ja vēlies to aizdzīt, uz tavu cedu varam saderēt,ka iznākums būs uz burtu xy..Ja kas, man ir arī 3 atslēgas un kasko;))