iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 31.03.2019 19:50

DSG kārbai (protams, ka) ir dzirdētas un novērotas tendences uz pārkaršanu.Bet tas būtu sajūtams attiecībā uz pārslēgšanos.Jānoskaidro tipa no kura rajona tā smaka nāk un pēc kā īsti smird.Dpfs atrodas vai nu mašinas apakšā izpūtēja vidū, vai arī netālu pie motora trubas vertikālajā daļā.Bet kad viņš smird, lielākā daļa tās degumam līdzīgās smakas nāk pa galu ārā no izpūtēja.Zem mašīnas truba var smirdēt vnk pēc karstuma (ja nav caura vai ar kkādu suudu nokrāsota pirmspārdošanas sagatavošanas procesā).Ja tev liekas, ka smird tā kā no pašas motortelpas, tas nu gan nav smuki..

650 31.03.2019 19:21

Tu ar to "jestro" pabraukšanu vnk tur to procesu izprovocē.Jo tu vairāk dod mizā, jo viņam lielāks izplūdes gāzu daudzums laika vienībā caur sevi jāiazlaiž.Ja tas rada pārlieku pretspiedienu- automātika saprot, ka nupat tagad ir steidzami jāpatīra tas suuds.Līdzīgi kā kāds vecs hlams bez Dpfa- kad tu stāvi uz vietas tukšgaitā vai drusku pedāli nospiedis, viņš (varbūt)nekūpēs, bet, tikko uzgriezīsi uz 3k vai uz max rpm, tā uzreiz acīmredzams suudumākonis no turienes iznāks.Tev tak teicu,ielej normālu degvielu pro-d vai miles+ ,redzēsi ka viņš tev ātri vien ieslēgsies.

650 31.03.2019 18:38

Tavs trūkums ir tas, ka tev liekas ka visi (itin visi) ar ko tu runā, tie ir lohi. Tā saruna tev ir jāturpina visdrīzāk kādā lohu forumā. Es savukārt visiem mācīju un uzsvēru, cik svarīgi ir lohu vai agresīvu personu atpazīt pa gabalu un censties nestāties ar tādu itin nekādā ne virtuālā ne fiziskā kontaktā. Ja ceļā atrodas suuds, 1kārt svarīgi ir tajā neiekāpt.

650 31.03.2019 18:30

Lūdzu iedod objektīvu salīdzinājumu- ja nopērk piem lielisko b8alltrack pa 40k. Par cik un vai un kam tu to pārdosi pēc 3g? Nu tā, nevis populismu, bet pasekojot līdzi un paskatot reālus datus no ss, mobile un a-plius.. Izņemot protams dažus aizkadrā noklusētus aspektus- kad/ja ir mazs ikgada nobraukums un kad atdot dīlerim par tik, par cik tas to ņem.

650 31.03.2019 16:20

Personīgi no seniem laikiem pazīstu dažus senākos un galvenākos Lv dpfu un tml vadības procesu specus.Tie visi kā viens saka, ka ja lampa, tas jau ir kritiski.Vismaz beidzamāko gadu modeļiem.Lampa signalizē jau par defektu- kamēr tas pašattīrīšanās process kā tāds notiek aizkadrā un tas tā arī ir paredzēts, kā nemanāms un nesāpīgs.Viņa laikā nekāda lampa nedeg un lietotājs neko nezin (vien nojauš- ja nav galīgs lohs).Dpfa stāvokli mēra pēc trubas aizpildījuma stāvokļa, mērot spiedienus.Piespiedu tīrīšana uz vietas stāvot nav motoram saudzīga,kā arī, pie kritiska piepildījuma tā īpašu jēgu nedos.Tumšu krāsu te nav, vienīgi patiesības izklāsts.Pirkt dd mašīnu un pirmajā laikā obligātā kārtā neapmeklēt diagnostiku- tas ir loha un kapeiksipēja pazīme.

650 31.03.2019 16:10

Doma būtu pareiza, ja vien tu nepārspīlētu un kārtējoreiz neizskaistinātu- piedēvējot iepriekšējam runātājam/orātōram to, ko viņš nav domājis un kas pat neatbilst viņa uzskatam par vērtībām un procesiem.

Jā, 35 riepa pieder loham, mana riepa ir gana biezāka.Mana mašīna izskatās ne tik kā pēc sporta, bet drīzāk ka pēc po-uja.Bet, redzot tās te bedres uz 1mās joslas, man būtu jāpadomā par To problēmas cēloni- kāpēc viņas tur ir, un kapc nosntopā netiek likvidētas.Nevis ka citus mudināt pieciest un ēst suudu un pētīt kādi kuram ceļa lietotājam riteņi un paradumi..

650 31.03.2019 15:51

Figviņuzin, esam krietni sapinušies jēdzienos un vērtībās,fakts, diemžēl.Tehnisko līdzekļu progresa izmantošana iekasēšanā ir pasaules tendence.Bet otrs civilizētības kritērijs ir iekasēšanas/alkatības samērība/attiecība pret vienkāršajai tautai atvēlētajiem ikdienas labumiem.Ja ir tautai bānis ar raitas braukšanas iespējām un ieksēšanas tieksmes attiecas uz uzspļāvējiem, tas ir viens.Otrs ir, kad 30 varoņgados nav nedz pusbāņa, nedz elementārās drošības, nedz savstarpējās kultūras, bet iekasēšanas alkatība karājas uz katra otrā staba.Reklāmraksti lohus pārliecina- ka ar katru jaunu to pakārto suudu pieaugs viņu labklājība.Un nebūt ne valstij un neba jau ceļiem aiziet tā krietnākā daļa no tā iekasētā.Par to gan reklāmas netiek rakstītas.

650 31.03.2019 15:21

Nē, nu katram savs,Es tev klāstīju no tā viedokļa par ko es pats maksātu tos 40k, būdams labi aprīkota lietota auto īpašnieks.Skodu es nepirktu un nemaksātu, un tāds tur b8 arī ir vistīrākais fufelis šajā ziņā.Kā arī, stelvio nemaksā 40k,tas ir krietni dārgāks un kur nu vēl ja aprīkojumā.Tāpat, nez vai Tavā b8 ir ādas salons un nezin vai Tu kā jauna auto par 40k tīkotājs maksātu klāt tos pāris k un vispār jebkādus liekus eur par lūkām, melniem griestiem un sēdekļu ventilāciju un par augstākās klases audio. Tam pasātam pat "īstās" gaismas ir papildu komplektācija par papildu naudu- kaut gan kladzināts tiek, ka to visu it kā pašsaprotami dod komplektā un par baltu velti.

650 31.03.2019 15:09

Kad/ja deg dzeltenā dpf lampa, tas ir jau kritiski.Atkarībā no gada un markas,dažiem tad var palīdzēt tikai piespiedu dedzināšana,bet tur arī ir nianses(visdrīzāk ka jēgas nebūs).Te viņam varētu būt, ka auto vnk kkur ilgāku laiku ir pastāvējis un tagd iegājis darba režimā un vnk cenšas atgūt "nokavēto".Citādi visi tie nosauktie 4p-ti ir pareizi.Attīrīšanās procesam ir kaut kāds laiks (nobrauciena gabals ar normāliem rpm, ne pus/tukšgaitā ļurinot) vajadzīgs, lai tas pilnvērtīgi notiktu.

Ko es darītu- noteikti un steidzīgi pie speca kāda aizbrauktu, lai pretspiedienus izmēra.Kā arī, vēlams eļļu nomainīt (vw507 !!) un sākumā skurpulozi pasekot, vai neceļas eļļas līmenis motorā.Ja tas ceļas- tātad pretspiediens trubā pārsniedz pieļaujamo un dpf-am ir pzc un tālāka ekspluatācija var ātri sajaat motoru.Motors tad strādā uz atšķaidītas šķidras eļļas/dīzeļdegvielas maisījuma zampas ar nekādām eļļošanas vai aizsardzības īpašibām.Vēl arī var gadīties (atkarībā no a/m markas), ka sāk parādīties smaka un kūpēšana no motortelpas (jo izpūtējs ciet un atgāzēm nav kur palikt)- tādā gadijumā tā ekspluatācija kļūst kritiska jau pa minūtēm.

650 31.03.2019 14:53

Es īsti nesaredzu 40k segmentā tādu itin "plika" aprīkojuma variantu.Un tā arī nav (un drošvien nebūs) atbildēts jautājums par to, kādu Jaunu auto par tiem 40 būtu "ar mieru" ņemt tas, kurš paralēli izskata variantu teju par to pašu summu paņemt kādu lietotu.

Tas Jaunais būs tikai un vienīgi "samierināšanās" variants, nekad nesanāks nekāds ne viņa sapņuauto. Vai tie 40,- par samierināšanās variantu ir adekvāti- tur cik cilvēku, tik viedokļu.

650 31.03.2019 14:40

Ukrainai vel gana tāls ceļš uz civilizētu valsti ejams.Pārmaiņu un juku laikos zog visi, kurš nu ko un kā un cik var.Šis ir lielo iespēju periods, tāteikt, jācenšas uzkaldināt "pamatkapitālu".Vai atsevišķu privāto indivīdu centieni var situāciju mainīt- globāli jau diez vai, vienīgi gadījumos kad viņu filmējumu noskatīsies kāds "tur/augšā" un dos norādījumus tipa "ķeriet zagli".

Par LV runājot, man kādreiz ap 90/00 g bija kantoris vienā episkā vietā.Tieši virs vienas no tajos laikos galvenajām cp slaucamvietām.Tur tiešām darījās zili brīnumi.Jā.Tagad to nevar noliegt, ka šajā ziņā situācija ir uzlabojusies.Pat radikāli mainījusies.Jā.Bet- ir otra galējība.Novārtā atstāta cp un vp klātbūtnes tēma.kamēr augšas risina "jautājumus", tamēr ikdienas situāciju izrullēšana ir pašu dalībnieku rokās.Kāpt ārā ,sist,mest- esam atpakaļ 90tajos.

Milicijas komentu vienkārši NAV.Tendence ārkārtīgi bīstama un nepatīkama, bet nav mums neviena autoritatīvi gaiša prāta, kurš to redzētu un to tēmu spētu pacelt valstiskā līmenī.Tas ir tieši tas- ka jebkura mauka ar "cietāku aizmuguri" (vai iedomātu vai reālu- tas jau cits jaut) var izdarīt dajebko ar dajebkuru savu oponentu un tam visam nebūs itin nekādu seku.Nožēlojami,šāda "valsts" laikam nav citu neko pelnījusi, kā tikai lai katrs savu iespēju robežās mēģina spļaut viņas virzienā.

650 31.03.2019 14:09

Tu, vecīt, izkāp drusku laukā no tā sava varoņveidola un nerunā ar mani kā ar lohu- tad būs ok.Es runāju sirsnīgi un vācijas video te liku tapc, lai Lohi izlasa to, ka joslu ievērošanas princips visur ir primārāks par pārkāpēja individuālo ātrumu.Nevajg mēģināt man iedrirst dvēselē par to.Nevajag piedēvēt to, kā nav.Latvijā IR problēma.Jo katrs redz tikai sevi un nerespektē (nezin!!!) pamatprincipus.

Fūres es te nekomentēju- bet, noskatoties redzēju itin Parastu situāciju.Kad viena f grib tikt garām, bet otra nelaiž.Un abiem ir pilnīgi uzdrirst, kas tiem pakaljā tobrīd darās.Tikvien.Trešais fūrists izrullēja draudīgo situāciju- pats uzņēmās bīstamību,pats apsteidza un to nelaidēju piebremzēja.Video suuds, nav ne priekšvēstures ne tālākā.Ko var mācīties- fūru razborku gadījums turēties pa gabalu- nevis ko censties ietekmēt vai spraukties blakus, kā tur viens otrs vieglais lohs darīja.

Tas tur LV video ir suuds,akcija lv-iski runājot tā toreiz bij vistīrākā pakazuha.Un to, ka sākotnēji komunikāciju ar sabiedrību "uzturēt gribošais" brašais NormundsK drīzvien tiks nobīdīts malā un viņam tiks "norādīts" tā pavairāk/labāk muti turēt ciet un ekrānos mazāk zīmēties- to arī es prognozēju un tieši tā arī ir.Precīzi tā.

Vēlreiz, ja kurš nezin kas ir adac un piemēram kas ir austrijā asfināgs un/vai viņu "padoms" pareizai uzvedībai būtu podā metams- lai izlasa šo grāmatu: www.asfinag.at/media/1510/de_buch-30-jahre-asfinag.pdf

Dažādu rangu LVlohiem būtu vēl arī šo jānoskatās:

650 31.03.2019 13:37

Visdrīzāk tas ir kvēpufiltra (Dpf) pašattīrīšanās process. Dzeses ventilators ja pastiprināti pūš pie noslāpēta motora, tas norāda ka reģen process ir aprāvies pusceļā. Tas nav labi. Ja reģ process sāk notikt uzmācīgi bieži, tātad dpf-am tuvojas kirdiks. Ielej prodieseli un kārtīgi izmauc pusstundu pa šoseju, vēlams ar paaugstinātiem vai vismaz žiperīgiem rpm. Un ja negribi iekulties, jaunnopirktu auto vienmēr fiksi ved uz diagnostiku.

650 30.03.2019 23:05

Ej tak tu vienreiz pats zini kur- kasies tu pats te, es nekur neesmu minējis nedz uz cik es pats braucu un nedz es tev teicu uz cik TEV jābrauc.Manis pēc kāp ārā un ej kājām, vienīgi dari to ne uz trešās joslas.Man ir pilnīgi pie vienas vietas visi shitie lohu aprēķini, cik kurš kur min ieekonomēs un kurš o- vai e- nānists kuru tur to garāmaizbraukušo papuasu pie kura tā tur nākamā krustojuma satika.

Tev māca un skaidro ievērot VIENU GALVENO- neviens tev pirmkārt neprasa uz cik tu brauc, bet gan tev norāda, ka ir vajadzīgs braukt PAREIZI un PIEKLĀJĪGI un ievērojot primāros pamatrincipus.To tur pat oficiālas austrijas amatpersonas ir skaidrojušas, ka primārais ir lieki neaizņemt kreiso rindu, NEATKARĪGI AR KĀDU ĀTRUMU šī te aizņemšana notiek.kaut vai ja ar atļauto tu brauc- jaajies malā, jeb pēc 20sek samaksāsi 80eur sodu- paskaties normālu video tur augstāk,paklausies ko pats turienes cp pr-nieks tev stāsta. Nevis tos obannaju krievu suudus,ko pats te esi bezjēgā sabāzis ikkatrā tēmā.

Iekomentēt par tēmu tev nav ne patikas, nedz arī tas atbilst taviem globālajiem mērķiem- ko šeit katru dienu sludini, tīšām un uzspēlēti un speciāli kasīdamies jebkur, ar jebko un par jebkādu tēmu.Pat bērniem domātu multfilmu nevari normāli iekomentēt un atzīt, ka viņa rāda vistīrāko patiesību.Gribi turpināt šo kasīšanās pzdiskusiju- tālāk runāšu citādiem/skaidrākiem vārdiem, oficiāli brīdinu.Te vēl spec priekš tevis, tāteikt, informācija no "1majām" rokām:

650 30.03.2019 21:25

Paturi savu pa visām atverēm ārālienošo intelektu kādreiz pie sevis, vai arī centies parunāt tuvāk par tēmu.Latvijas automobīļu klubu tu vari sev vienā vietā iebāzt, bet adac, asfināgs ,kaizerlauternas cp hauptšturmfīrers un tamlīdzigas personas ir gana "svarīgas", lai viņu viedokli uzklausītu.Itin jo sevišķi lai to latvijas vid/stat Lohs uzklausītu, kā (viens/no), kurš par to nekad nav dzirdējis un tieši kuram līdzīgo virzienā tas viss tiek adresēts.

Kamēr latvijas lohus baro ar varoņdarbu izklāstiem kurš tur kādu naudas kasējamo suudu savā personiskajā stabā ir varonīgi pakarinājis un cik laba no tieši tā momenta lohiem būs viņu līdz tam nožēlojamā dzīve, tamēr citās valstīs atbildīgās personas sevi nestāda par klauniem un cenšas lohus "audzināt".Tu labāk būtu to bērniem domāto klipu noskatījies un komentējis, bet labāk taču ir turpināt to pašu obanno kasīšanos.Nolaid podā to savu gudrību- nākamoreiz te vel kaut vienu krievu suuda klipu ieliksi, es izteikšos konkrētāk.

650 30.03.2019 17:43

Savstarpējās intelekta apmaiņas procesā tā arī palika neiievērots tas, ka (atšķirībā no LV) tādi tur AT un DE satiksmes uzraudzītāji un plānotāji pieliek krietnas pūles un sniedz lasītājiem visdažādāko info un ieteikumus ātrai un pareizai kustībai pa 2 un 3 un vairāk joslu ceļiem.

Tur ir tāds bezierunu Punkts, ka vadītājam jāieņem labā rinda neatkarīgi (!) no ātruma. Un ka nav jāsēņo nedz trešajā ne pat ptrajā rindā- pie brīvas labās vadītājam ir 20sek laika, lai tur pārkārtotos.Turklāt vel sods paredzēts, ja kāds guļ vai uzskata ka tas viņu nesip.Velreiz, reku ADAC atgādinājums vidējās rindas dalbaēbiem: twitter.com/adac/status/795607954770853888

650 30.03.2019 17:34

Šim nepiekrītu, joslu mainīšana nav agresija un kilometru iepriekš nav "jāzin",kāds būs joslu izkārtojums tuvējā krustojumā.Kreisā/tikai uz V-gatvi tur nebūt NAV pašā sākumā pēc g-parejas.Un vdējā tur ir vislēnākā daļēji arī tapc, ka pa viņu kust procentuāli vislielākais drochiitāju skaits.Ja ,piem, ar saprātīgu ātruma pārsvaru braukt gar 20gab auto rindu, ielīst iespējas būs ļoti daudz, turklāt pat bez objektīvas traucēšanas.

Ja kādu tieši tur uztrauc tas vid joslas statuss- tak nebrauc pa viņu.Brauc pats pa kreiso vai dari tā, kā to dara masa citādu dalbaēbu- jau no tilta vidus strikti pa labo, pirms Telts ielas traucējot izbrauktuvi no Mūkusalas apļa un arī pašus pēc debiilās Vāzes ieteikuma uz Telts ielu nogriezties gribētājus- kuri tur tieši tāpat no vidējās "lien virsū", veicinot kilometra sastrēgumu tajā izbrauktuvē,bremzējot vidējo un radot bardaku visā tajā rajonā..Šis vispār ir bezizejas populisms- cik "laicīgi" mainit to joslu- jo "dažiem" traucēs arī tad, ja kāds uz kautkurieni pārkārtosies vel pirms visadukta, vai darīs to pat sastrēgumā tilta vidū (kad tur bija/būs visas 3 joslas).

Cilvēcisksis mehānisms ir tāds, ka tajā posmā starp Telts ielu un V-gatvi katrs no trešās otrajā rindā veiksmīgi ielīdušais labprāt palaidīs tur ielīst to, kas bija viņam aizmugurē un arī pretendē tur ielīst.Apsteidz tikko ielīdušo un droši ieslēdz pagriezienu- lielākā daļa tevi ielaidīs.Ja pats neesi dablaēbs,apkārtējā pasaule liksies par kārtu jaukāka.

Nav jau katrreiz jāsteidzas vai katrreiz tur jālien, bet fakts ir tāds, ka to Telts ielas krustu šķērsojot pa 3šo joslu, pat pamatīga sastrēguma laikā var sagadīties uzspēt pārbraukt V-gatvi uz zaļo,tādējādi visu to šausmīgo apgabalu var izbraukt pilnīgi bez nevienas apstāšanās- un tas par kaut ko "liecina".Ka pamatvaina visur un parasti ir tieši drochiitājos.

Un vispār- jautājuma būtība adresējama rigas satiksmes plānošanas dalbaēbiem, kuru darbības (vai bezdarbības) rezultātā Salutilta šķērsotājiem Jelgavas vrzienam NAV kreisā pagrieziena iespēju.Tas, kas tur ir Ulmaņa/V-gatves krustā, tā ir pilnīga purnagrāfija.Kur no 5gab paspējušajiem 4gab to izdara uz atklātā textā sarkano.Vai pat visi 5- kad centra virzienā braucošie dalbaēbi cenšas masveidā pārbraukt uz savas puses dzelteno.

650 29.03.2019 23:24

Nē, tehniska tur ķibele nebij, es šito zinu.Viņš centās sazvanīt veikalu A7 un pasūtīt drusciņ produktus.Standartā parasti sūta kompletu, 2 olas un 1 zardeli.

650 29.03.2019 23:12

Nene, ko jūs, kāds nepilnīgi, mums viss ir ka pilnīgāks būt nevar.Mums tak ir dārgākās ceļazīmes visā reģionā un resnākie ceļubūves xvideoxperti.

ps- prēmiju tam, kurš ar savu jauno auto (pa moderni horizontāli marķēto valsts Garāko 3-joslu ceļu, ne pa lauku) nobrauks no skaja līdz jūrmalai, izmantojot tāluredzošā infrapjezokristāliskā joslā noturēšanas asistenta pakalpojumus.

650 29.03.2019 22:41

Jājā.Kas diez ir šis? Ā, pareizi- tas tak juurmalas suudaceļš !

twitter.com/adac/status/795607954770853888

Šitais te Lohs tak arī kkur redzēts,ne? (0:50)- bet varbūt lohi kāreiz ir tie, kurus viņš cenšas uzrunāt? (x:xx...)

Reku pats Kaizerslautern-policaj Ķeizars, vo tas gan i viens malacis, pPapuasiem dod only 20sek (2:45)

Bet te lūk viens DEvērnons *asiem asi atgādina/rāda,tipa kā pareizi sPpaini nobraukt (3:55)

650 29.03.2019 20:46

Vienā ziņā jau loģiski dara,ka pa labo vnk mauc garām.Jo mūsu šodienas vietējās propagandas apstākļos gaidīt palaišanu ir diezgan apgrūtinoši.Lieku stresu radoši un citreiz pat bīstami.Bet ne ārpusē izbraucot,tur gan labāk ir jāpārmet tā āda.Un ne vienmēr tas, kurš brauc tipa ātrāk, grib vispār ar kādu stāties kādos psihotelepātiski intīmos sakaros.Pat ne aizvainot vai ko lepnu demonstrēt.

Ja gadījumā man gadās braukt ātrāk un mani palaiž- es vairumā gadījumu (ja situācija atļauj) kā morālu kompensāciju cenšos kaut vai īslaicīgi iekārtoties vidējā rindā.Tas ir manā skatījumā ļoti labs un pareizs "tonis",kurš ap sevi rada labu auru.Ir braucēji, kas to arī šeit ievēro.Tas rada cieņu,komplektā apziņu ka neesi lohs un ka lohs nav tas,ko tu redzēji,saprati un palaidi.Arī "citur" tas darbojas.Vairākkārt līdzbraucēji kādā tālākā gabalā man ir ieinteresēti jautājuši- ko īsti tas nozīmē,esmu pacietīgi skaidrojis.Pat ja par citu ko,esmu klusībā tā vērojis, ka dažam labam tipa līdzbraucējam/-ai pozitīva piemēra ietekmē laiku drusku ceļās arī tā sava kā braucēja attieksme pret dažādām iepriekš neievērotām lietām.

Ja cilvēks atļaujas nakts vidū kilometriem ilgi braukt pa kreisāku rindu, kādam tuvojoties ar 2km/h, viņš vnk demonstrē savu pārākuma attieksmi.Tas pats būs iebraucot pilsētā, viņš tev neliks mieru, kamēr vai nu tu pakļausies vai nu luksoforā aizbrauksi no viņa puskilometru prom.Tiklīdz sagadīšanās pēc viņš tevi pēc 5min izmisīgi noķers,tā atkal viss sāksies no jauna.Tu brauksi pa labo rindu, viņš tev nezcik ilgi spogulī rēgosies pa kreiso.Es vakaros braucu pēc principa "lieciet man mieru" un nepārkāpju praktiski neko, bet šie novērojumi ir simtām reižu vieni un tie paši.

650 29.03.2019 19:11

Tas ir diezgan aprobežots skaidrojums, ka visur tiek "mērīts" ātrums.Jo arī bez ātruma ir kādi pamata principi, kuri būtu jāievēro vispār bez vārda runas.Civilizētās teritorijās (kur mums daudzas lietas patīk) šie saprāta un pieklājības likumi tiek vispārēji respektēti,ar skaitliski daudz mazākiem izņēmumiem un savā vairumā darbojas pat bez policejiskas uzraudzības.Cilvēki uzvedas tā, kā viņiem ir mācīts.Labo piemēru ņem cits no cita.

Tāds "lēts" paņēmiens, kad vienmēr visur bāzt to ideju, ka kaut kāds tur tas ātrāk/gribētājs stums nost no ceļa jebkuru citādi domājošo.Un tās uz autobāņa novērotās rupjās kļūdas paliek atmiņā arī tāpēc, ka tur uzreiz atklājas pamatprincipu neievērošanas reālā bīstamība.

Tur/citur tā trešās rindas lietotāja "apmācība" sākas no nerakstīto likumu skaidrošanas.Kādos apstākļos un ar kādām iemaņām apveltītam ir (būtu) jābūt,lai pretendētu tur atrasties.Bet šeit katrs savu individuālo desu spiež uz iekšpusi- tiesības ir man,citiem pienākumi ir 1kārt pret mani, man,man,man ,tararam,ņamņam..

650 29.03.2019 15:14

Eu, a kā tur ir, pa to juurmalas suudaceļu diez zirgā jāt drīkst?? Piem, pa to tur 3šo galējo joslu.Uz 40km/h,piem.Tur tak nav nekāda maģistrāle,vane? Un kas ir jādara, kad zirgam no bailēm pljuutamais uznāk un viņš noliek savas joslas vidū kārtīgu Porciju? Piem,mēs te šitie 7gab nedrochītāji varētu tā pa skaisto,smuki rindā visi,distanci ievērojodami, maijā uz plūdmali.Vernons baltā zirgā priekšgalā,es varētu kaut kkādu kleperi/poniju no muguras,noteikti paņemtu sarkano miglaslukturi uz cr2069 bateriju un vel to izlauzto žoga fragmentu pie astes piesiet,tāteikt, lai savai paša aizmugurei drošāk un taa.Un te ja tāds kāds Fans peeksnji ka p*s kruīzā ar to 500kg piekakabi uz to 69km/h= viņš diez savāktos,plus vel ja tajā zirga bambālu čupā ar kādu kreiso riteni pa diago-nāli iejaatu... ritīgs Ārprāt$,kāds tur nafig vel LAPK..

650 28.03.2019 11:37

Mani dīda nemiers, ka tik nepiemetās caureja- kas pa desām, kapc divās vāciski runājošajās valstīs googlem neļauj filmēt ielas?

650 27.03.2019 23:47

(c)...Daudzas no jaunajām sistēmām jau pastāv, jo īpaši dārgākos transportlīdzekļos...(c)

Jau gadus 10 tas pastāv.Pie attiecīgas vēlēšanās sen jau var sevi ierobežot un salāgot 1:1 savu ātrumu un distanci ar priekšābraucošo. Sistēma darbojas bezmaz perfekti jau kopš savas dzimšanas. Bet,piem., (laikam/iespējams/atvainojiet..) tādai braši lieliskajai fābijai tādu brīnumainu īpašību (nezkāpēc) nav...

Tur tajā EK apkārtrakstā nav sacīts, ka vieglajiem tiks obligāti veikta sasaiste ar gps un ceļazīmēm.Acīmredzot,tā informēšanas iniciatīva tiešām pieder kaut kādiem anglijas lohiem domātajiem klikšķu krāšanas portāliem.Mums LV tas nedraud, jo šeit nav pat līdzekļu līniju uzkrāsošanai.Galvenais ka ir iniciatīva elektrības atbalstam valsts mērogā ,pārējie tie 99,998% ceļu lietotāji (lohi) lai par to maksā un paši lai pa tumsu brauc ar (..)lupu zobos.

Videoreģistrators šodien maksā kapeikas- nav skaidrs, kāpēc moderno datortomogrāfijas ierīču apsēstajos mūsdienu auto tāds nieka štrunts nav uzstādīts sērijveidā.Ja viņus noteiks obligāti, kā diez tas "saskanēs" piem ar Austrijas likumdošanu, kur par viņa lietošanu pienākas 10k sods? Kā arī, līdz pat šai dienai gan Austrijā, gan Vācijā nezkāpēc nav izplatīti google streetview ielas attēli.Vismaz viņu tur nav tādā formā un daudzumā, kā tas ir dabiski pierasts citās valstīs- tie redzami vien atsevišķos ceļu fragmentos.Kāpeec diez??

Lasītākie raksti

Jaunie raksti