Tu ar to "jestro" pabraukšanu vnk tur to procesu izprovocē.Jo tu vairāk dod mizā, jo viņam lielāks izplūdes gāzu daudzums laika vienībā caur sevi jāiazlaiž.Ja tas rada pārlieku pretspiedienu- automātika saprot, ka nupat tagad ir steidzami jāpatīra tas suuds.Līdzīgi kā kāds vecs hlams bez Dpfa- kad tu stāvi uz vietas tukšgaitā vai drusku pedāli nospiedis, viņš (varbūt)nekūpēs, bet, tikko uzgriezīsi uz 3k vai uz max rpm, tā uzreiz acīmredzams suudumākonis no turienes iznāks.Tev tak teicu,ielej normālu degvielu pro-d vai miles+ ,redzēsi ka viņš tev ātri vien ieslēgsies.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















DSG kārbai (protams, ka) ir dzirdētas un novērotas tendences uz pārkaršanu.Bet tas būtu sajūtams attiecībā uz pārslēgšanos.Jānoskaidro tipa no kura rajona tā smaka nāk un pēc kā īsti smird.Dpfs atrodas vai nu mašinas apakšā izpūtēja vidū, vai arī netālu pie motora trubas vertikālajā daļā.Bet kad viņš smird, lielākā daļa tās degumam līdzīgās smakas nāk pa galu ārā no izpūtēja.Zem mašīnas truba var smirdēt vnk pēc karstuma (ja nav caura vai ar kkādu suudu nokrāsota pirmspārdošanas sagatavošanas procesā).Ja tev liekas, ka smird tā kā no pašas motortelpas, tas nu gan nav smuki..