iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 27.03.2019 18:57

Īsāk sakot, domu apmaiņas vietā sanāk nemitīga kasīšanās.Delfos reku viens trešās rindas mpis nofilmeejis bmw kā tam no muguras piebrauc- tur var redzēt, kā viņni visi dudina pa J-šoseju, pa kreiso malējo,visi ,kam tik ienāk prātā to dara,jūklī, haotiski,pa to trešo rindu.Pofig.

Te teica, ka ik pirms Katras g-paarejas esot jāsamazina un bezmaz jāapastājas- vienigi nav izdalīts vai tiešām arī demonstratīvi pie tukšas pārejas tas ir jādara.

Pie pārejas konflikta gadijumā vienmēr ir "kāds",kurš varēja laicīgi kulturāli gan iepamanīt, gan samazināt, gan apstāties kā 1mais, un,galvenais, ka izdarīt to (tobrīd)droši.Ja tas, kuram tas pienākums to bija (šoreiz) izdarīt, parāva garām- skaidrs, ka tur nākamais laidējs jau būs riska stāvoklī.

Šodien jūrmalā gaišā dienas laikā viens pi Turaidas ielas slavenajā krustā brauca ar volvo pa 1mo rindu, viņam degungalā viena vecene ar velosipēdu (ta neba jau tieši metru no apmales..) saminstinājās un apstājās un līdzsvaru balansēdama izlika kāju uz asfalta- jūs domājiet, ka tas volvo parādīja kaut kādas tur bremzes vai pagriezienu vai kādi citādi "sagatavoja" vai "informēja" aizmugurēbraucējus (tādi bija vairāki!)? Pareizi, vinjš neizdarija itin neko- 30cm gar tās baabas kāju vnk paspraucās viņai garām, jo viņam bij po-uj uz visu un visiem.Ja sludināt tikai distanci un apelēt katram pie savas pareizās personas, gan jau kādureiz tā "pamešana zem tanka" var gadīties jebkuram kā tobrīd aizmugurē esošajam.Ja cilvēcību visur aizstāj ar demagoģiju,tie rezultāti ir tādi kādi nu ir.

650 26.03.2019 23:24

Jā, šitas meršiem arī tipiski- pagriez to gaismas slēdzi pa labi uz pastāvīgo tuvogaismu pozīciju ///D , kamēr būs uz automātu o ,tamēr tālie nefiksēsies.Reku piem, viņš tur tagd stāv uz o, bet tev tumsā braucot tas būtu jāpagriež uz augšu: contentinfo.autozone.com/znetcs/product-info/en/US/wl2/SW4308/image/2/

650 26.03.2019 12:41

Tas ir shitā- piem, iAuto deklarētu ka cīnās par kultūru.Lietotāji piesakās ar ibankas pieejām.Katrs necenzēts vārds- 3,69eur+pvn.Automātiski, bez brīdinājuma.Es "Redaktora vietā" nekādi nevicinātos ar "principialitāti", banots un brīdināts netiktu neviens.Es vel uzkurinātu,meklētu asas tēmas, provocētu.Vietne vnk zeltu/plauktu.Visiem ģim locekļiem atrastos ko darīt, ilgi, garantēti.Vieni moderētu, citi uzskaitītu, trešie apkalpotu uzskaites serverus.Vēel jo labāk, ja izdotos no kuļtura ministrijas fonda dabūt finansējumu šim cēlajam mērķim.Būs Ok.

650 26.03.2019 10:33

Tas tikai LV iezemietis ir tik tups un tik lētām metodēm apjaajams un tik ticošs demagoģijai un pats sevi apkāst gatavs. Kā viņš krievulaikos tiem klanījās aizmuguri laizīdams, tā i tagad- viņu sip, bet vinjš tik turpina ierasto. Tas ir asinīs, nav svarīgi kam, galvenais ir ieradums un gatavība uz to.Senos laikos no Jelgavas no akadēmijas norīkojuma buss pa sestdienām kursēja, cilvēki brauca uz Jonišķi un Šauļiem pēc desas...

650 25.03.2019 18:51

No apdzīšanas ir jāaturas tad, kad tam ir objektīvi apstākļi.Ja brauc gara rinda, atsevišķos apdzīt jēgas tiešām nav.Bat vispārējam apdzīšanas aizliegumam ir domāta zīme.Kuras tur nav.

Pirms tupa demagoģiski vienmēr un visur oponēt, vajadzētu arī kādu gudrāku domu prast izteikt.Te ir klaja mācība- cilvēks dzina, objektīvi redzēdams, ka smagais (it kā) brauc lēni un ka priekšā IR brīvība.Viņš galu galā ir iAuto biedrs,nevis kaut kāds tur lohs no malas, kas sūdzās pats nez par ko.Tādus gadījumu ir un būs simtiem, kad apdzīšana notiks neredzot, kas īsti notiek priekšā pirmajam apdzenamajam.Jo NAV par to atgādināts.Arī uz līdzenas vietas var aptaisīties un visur un vienmēr visu aizliegt nav iespējams.Bet IR iespējams izskaidrot pareizas rīcības pamatus.Kāpēc tik daudz neatbildētu jautājumu un sarežģītu situāciju- tapc, ka ieteikuma un atgādinājuma vietā visur sludinam tik demagoģiju.

Ja viņam ikdienā negadās un ja viņš nav kaut kāds tur apdzinējs/hroniskais,cilvēks ar laiku var aizmirst dažādus svarīgus elementus.Ne tur viņš neapdomīgs, ne tur ļaunprātīgs- vnk situācija sanāca no nekā.Patiess atstāsts ir Zelta vērtībā, tas mums atgādina un sniedz pamācību.

650 25.03.2019 18:15

Domāšana ir jāpārkārto uz to, ka "jācenšas zināt" (vai uzzināt,vai laicīgi ievērot) to, kas notiek Pirms tava priekšābraucēja.Vajag runāt pēc būtības.Saskaršanās ar lēnu priekšābraucēju var gadīties dajebkur un dajebkam.Aizliegums nelīdzēs.Pirms aizliegt apdzīt, vajadzētu noskaidrot kā to pareizi būtu jādara.Neapdzīt 10-15km tu vari izņēmuma gadījumos, bet kā Pareizi apdzīt- to tev (būtu)jāzina Katru to potenciālo apdzīšanas reizi.

650 25.03.2019 17:17

Apraksts vietā.Shis kāreiz ir tas, pa ko visur kladzinaaju iepriekš.Mēs varam nosodīt, bet nav praktiski tāda braucēja, kas ar šo nebūtu savureiz saskāries.Redzēt īsti nevar- bet mācība ir tā, ka (citureiz) tieši tas ir TAS, ko ir jācenšas redzēt.Kas brauc Pirms smagsvara un kāpēc smagsvars velkas.

Ja tas ir slaidā loka dzinējs ar lielu ātruma starpību, iznākums var būt ļooti slikts.Ja nav tie 200zs vai drosmes 3 rindas izveidot, lai apdzītu abus, nekas cits neatliek, kā uz fuures atjautību cerēt.Kamēr mēģināsi atteikties no manevra un līst savā joslā atpakaļ Aiz fūres, paies dārgais laiks un distance līdz priekšābraucējam.Fūre, kā redzam, filtrē situāciju un tomēr cenšas uzveidot to atstarpi, tapc jau ir par vēlu atteikties no ieplānotā.Ieslēgt labo un vnk mēģināt līst šķirbā.Ja arī nesanāktu ielīst- gan jau pretimbraucējs un pati apdzenamā fūre vismaz pieņemtu pa labi.Vismaz pa strīpu turēt un pēc iesp tuvāk fūrei, ar ieslēgtu labo= lai pretimbraucējs saprot un vēl kādi pigori nerastos.

Un slikti ir tas, ka vienmēr piedēvējam, ka apzinējs ir lohs. Kaut gan gadīties tas var jebkuram,tapc jautājumam ir jāpieiet cilvēcīgi.

650 24.03.2019 13:27

Es reiz, cēlu motīvu vadīts, ielādēju mollerā jaunāko 17g gps karšu versiju.Un ne ta ka vnk piebraucu un paprasīju, bat demonstratīvi mēnesi pusotru gaidīju, kamēr aprilī tā atnāca, spec pasutijums,viss mmi pa jaunu jāprogrammē bija dēļ tam.Un liels bija mans "gandarījums", kad es maijā konstatēju, ka jauno Viļņas apvedceļu tas suuds nerāda- kamēr wāze to parādīja korekti...

650 24.03.2019 13:17

LM rīgā ir senas tradīcijas, labs ir viņu produkts dajebkurš, bet viņiem ir tendence dažus savus izstrādājumus nepamatoti dārgi novērtēt.Sotaks par 5l ir kannu neadekvāts bez vārda runas.Tikpat labi, izvēlies "citu" marku no ši te "labā" gala (0w/30 un 0w/40 vienmēr un visiem būs tas labākais un dārgākais no iespējamā).

Tāpat skaties, ko Honda iesaka oem- ja tur ir 0/30 vai pat 0/20 paredzēts, es gan nekādi neieteiktu citu biezāku zampu tur liet un skatītos arī uz kannas lai ir specifiskā Hondas pielaide minēta.Šitas būtu jāievēro tāpat kā ja Dpf- tikai ja dpfam svarīgs pats sēra sastāvs, tad šim iespējams ka gan viskozitāte/šķidrība, gan vēl kaut kādas papildvielas saskaņā ar to hondas speceni.Japāņu motariem tak mēdz būt specifiski sīkas šķirbas, hvz vai biezāka tur tiks pienācīgi klāt.Tāpat visi tie eļļas sūkņi, sietiņi,un tml.Cits variants, ja paņemt vnk jebko ar attiecīgu viskozitāti un piejaat tur klāt kādu pārbaudītu uzlabotāju, tas tad būs labāk par jebko.

650 24.03.2019 12:30

Man beidzmajā laikā ir padaudz piekasīgas pretenzinjas pret Wāzi.Gan LV, gan ārpusē.Ja tu liksi braucienu cauri Rīgai no 40km attāluma- nekad neviens iepriekš nezin sastrēguma situāciju Rīgā uz kāda tilta, kad tu tur būsi ieradies pec pusstundas.Apbraucot sastrēgumu, viņa var to izmaiņu vest pa atklātā textā riskantu un situācijā mainīgu ielu,turklāt, pašu apbraukuma vajadzību uzmest tīri aiz matemātiski mistiskas vienas minūtes jēgas.Ja tur gadās pāris dalbaēbi tev pa kājām maisoties, pazaudēsi vairāk, nekā būtu ja turpat uz vietas būt stāvējis to lieko minūti.Tāpat,pašam nobraucot no iezīmētā un pielietojot sev zināmos citādus maršrutus ar mazāku riska pakāpi, viņa var parādīt uzreiz 2min mazāk- kaut gan ne viņa man to ieteica, es pats aizbraucu citur.Nezcik desmitreiz esmu speciāli to noverojis, citreiz vnk zb.Turklāt, patvaļigas maršruta maiņas gadijumā viņa līdz beidzamajai un sen vairs laika ziņā neloģiskajai iespējai tev apnicīgi zvanīs, lai tu griezies apkārt un brauc uz iepriekšieteikto maršrutu.Vispār debils piemērs- Jūrmalas apkārtnē esot,nav vairs vispār ieteikuma braukšanai caur pilsētu- ir/nav tev caurlaide atzīmēta menu, nav- vienalga vedīs apkārt.Apkārt tu nekad nezini- vai pa tā minūtēm kamēr tiksi lidz apvedceļam, tev būs brīvs logs un varēsi braukt ar atļauto, jeb nokļūsi kolonnas astē un brauksi visu to apvedceļu uz 69.Sāksi braukt pa pilsētu- piecas minūtes tev apnicīgi kladzinās, lai griezies apkārt, kaut viņai sen būtu jāsaprot, ka tu brauc pa taisno.

Ārzemēs nupat polijā- kārtējais variants, kad nedz wāze, nedz garmins ar nupat 3dienas svaigo 19tā gada karšu versiju pareizo ceļu nerāda.Jo,braucot no Ostravas pa A1, tur kkur Katovice/Czestochowa/Lodz apkārtnē mūžīgo būvdarbu jezgas rajonā Garmins (kā jau parasti) uzrāda kā lietojamu jaunās šosejas fragmentu,kuram pagaidām barjera priekšā un lietojams tas būs labi ja vasaras beigās.Wāze arī tur kkādu suudu rāda- ja nezināt pašam kuru virzienu ieturēt,lieks čakars garantēts.

650 24.03.2019 12:04

Jāpiedomā ir paplašinātās kategorijās.Iespēja braut ar +30 braucēju padara brīvāku un drošāku izpausmēs un rezultātā tas iegūtais laiks var būt krietni lielāks, nekā matemātiski vai demagoģiski uz kalkulātora rēķinot.Arī ar atļautajiem 90 reti kurš var noturēt viņus visu to brauciena laiku.

Kruīzu vismaz LV noteikti vajadzetu aizliegt ar likumu.Jo tas atdala vadītāju no reālās pasaules,notrulina uzmanību,palielina reakcijas laiku un mudina uz blakus nodarbēm.Es viņu nelietoju principā, ja nu kādu gabaliņu,piem, ja savureiz kājā kāda krika iemetas un gribas to izstaipīt/atpūtināt.Bet principā ja kāja pusmetru no pedāļiem un domas kkur figzin kur, tā vairs nav droša braukšana.

650 24.03.2019 11:34

Da labi, to viņš tā vnk emocijās pārspīlē.Izsaka, tāteikt,maksimālu nosodījumu. Dabā neba jau lauzīs neko, ne arī tur īsti par viņa nerviem varam spriest. Es jau viņam ieoponeeju, kapc nav ieteicams līdz fiziskai saskarei nonākt.Gan jau tāpat kā mēs visi pēc kādiem gadiem to izteiksmi pamainīs un pamīkstinās. Galvenais lai izvarītos no reālu suudu savārīšanas pašā tajā maksimālisma uzplūdā.

650 24.03.2019 0:22

Šeit ir izvilkums no Austrijas preses- runa iet tieši par to, ka tās mistiskās iegūtās sekundes TUR tiek uzskatītas par panākumu.Tālāk pārrēķinātas tiek gada garumā un izteiktas stundās.Atšķrībā no LV, kur "gaišākie prāti" te sludina par ieteicamu šis liekās sekundes ieguldīt smārda ostīšanā no priekšābraucēja nesertificētās gāzesiekārtas.

Savukārt te ir "panākumus" atspoguļojošs attēls par to, lai atcerētos, kādā kolhozā dzīvojam- uz pārējās europas fona tas izskatās gana eksotiski:

650 24.03.2019 0:06

Nepiesauc jau atkal uzreiz kaut kādas kārtējās misitiskās īpašibas.Tavi nervi ir tavi, taupi tu tos kā pats gribi, neviens tev to netaisās aizliegt.Apdzen lēnāko, neradi speciālus kavēkļus ātrākajam un centies iztikt bez citu braucēju piesaistes jebkādu savu manevru veiksmīgam iznākumam.

Bet starp objektīvu un neobjektīvu satiksmes kavētāju IR atšķrība.

Jaunāks biji- biežāk riskēji.Jā.Es,arī kad jaunāks biju,savā prātā analizēju savu uzvedību.Centos sev noteikt kaut kādas tās īpašās lietas, ko cenšos "nedarīt".Piemēram, apdzenot braukt kādam purnā, vai izbraukt no sānceļa kādam degungalā- kas ir masveida ieradums gan viens gan otrs.Vai par piesardzības ievērošanu tumsā,sliktos laikaapstākļos un svešās vietās.Par to varētu veselu grāmatu sarakstīt.Jo savu to "pieredzi" katrs pa lielam varam pats sev vienā vietā iebāzt, ja nemāk pastāstīt un ja nav kas klausās.Sodīt un regulēt gribētu katrs, bet to ka ko noderīgi pamācošu izteikt,nee, to mums dod tikai par naudu un tikai izredzētajiem.Kaut gan katrs no ceļa atvests patiess stāsts ir vērtīgs un būtu uzklausāms.

Un IR atšķirība starp ātru pārvietošanos un tupu riskēšanu.To es pat te esmu nezcikreiz teicis, ka veiksme pat pēc varbūtības teorijas nevar būt bezgalīga un ka Lohs ir tieši tas, kurš pie ikkatras mazākās iespējas viņu kā gumiju staipa.

650 23.03.2019 17:15

Tev te neviens neliek kko spiest. Ne uz iekšu ne uz āru. To jau tieši pats Tu šeit operē ar skaitļiem un velc visādu ujņu tipa kuram jaunāks auto un kuram jābrauc konkrēti pēc Tavas iedomas un jāpieskaņojas Tavām izjūtām. Nevari, negribi- da kam tas interesē, tinies malā un tad tur velcies kaut uz-50. Nevienam tu tad neinteresēsi. Tas 83 enanētājs ir tieši tas, kurš kavēs pats savas ne to ka 6sek/km, bet kura dēļ rodas viss globālais suuds. 6sek pie katra staba, 2-3 auto mazāk pie katra svetafora un visa tālākā summa, rindas aiz smagsvara, vēlme riskanti apdzīt un masa citas nervozitātes. Kopā ar visu to tradicion-nālo teikumu, ka pie luksofira tu/viņu vai biņš/tevi satika- tāpēc, ka vnk jūsu ir pārāk daudz un visur, kā augoņi esat saauguši. Tu būtu pa to savu demagoga gvelzšanas laiku te vismaz kādu gadījumu pastāstījis vai ko derīgu ieteicis šitās suudastumšanas vietā.

650 23.03.2019 2:45

Jā, tas Monblāna tunelis vispār ir ārpukārtas stāsts.Kur tas traģiskais gadījums ar kravas aizdegšanos no nekā.Tunelī nav cita radio, kā tik lokālais briesmu ziņotājs.Pa malām atzīmes,ka jāievēro ātrums un 70m distance.Milicija pēta monitoros un pie izbrauktuves var sodu noraut.Iebraucot visi smagie visi caur temperatūras skaneri brauc.Skarbi.

Man akurāt pirms nedeļas gadījās, ka vakarā pie Vīnes tunelī pēkšņi degungalā ieslēdzās sarkanais.Pareizāk, divi- ar kādu 300m atstarpi, laikam jau speciāli tā domāts.Visi teicami sabremzējās un kādu 15min stāvēja rindā,jo pēc pāris km vienam mazam auto iebrauktuvē ieskrējiena brīdī otrs bija aizmugurē krietni ielicies.Itin neviens uz to sarkano garām neaizvilka,apstājās kā iemieti.Pie kam, bez vārda runas izveidoja šķirbu starp 2/3 joslu, kad glābēji un ātrie nesās garām.Pašā tajā notikuma vietā pa to mazo laiku jau viss bija norobežots un sakārtots,sazin kā viņi to spēj.

Senāk reiz man uzsprāga pajauna michelin ps2 riepa,aizmugurē labā.Uz kreisās joslas, pie kkādi tipa daudz kmh.Tā, ka ar lielu troksni pa visu diametru abās pusēs no diska pilnībā atdalījās.Toreiz nebija spiediena sensoru, un es laikus nepiefiksēju,ka bija sākusi mīksta palikt un sakarst.Aiz loga bija 32c un pilns auto ar mantām un plus trīs cilvēki.Apkārtējie izrādīja sapratni, un trāpīju pēc 400m vienīgajā kabatā- jo nākamā bij pēc 5km.Kopā ar ciematu un apmeklētājiem draudzīgu lielu autoservisu- kur man autoritatīvi paskaidroja, ka pie viņiem nemēdz būt lietotu riepu un ka jāpērk ir pāris.Cena gan izrādījās veselus 5ls lētāka kā Rīgā.Kaut kur aptuveni šeit,tādā ne īpaši piemērotā vietā, tieši kā šitā klipa vidū: www.youtube.com/watch?v=3OfTSjgNh_w -tapc tālā ceļā jebkurā apstāšanās vietā būtu derīgi apiet ap auto un novērtēt.Kā arī,īpaši ja paredzēts tālāk izbraukt, vēlams ik pa laikam nomainīt ventīļus un lietot tikai sevis pirktas riepas, kuras pats pārzini no paša lietošanas sākuma.Labu paradumu ievērošana var mīkstināt varbūtējās sekas.

650 22.03.2019 20:57

Tas acīmredzot ir piekoptās politikas auglis.Šveice uzliek 5km/h toleranci, Austrijas valdība turpretim avīzē publicē mudinājumu raiti pārvietoties un izrēķina- cik stundas gadā vidējais braucējs sev ietaupīs, ja 130 vietā brauks uz 140 (starp rindām izlasījis,ka viņš tur nevienam īsti neinteresē vēl līdz +20).

Katrā valstī ir vietējākas nozīmes ceļi, kur čakarēsies un priekšā izbrauks daudzi un vienmēr.Tāpat ir tie, kas apdzīs rindu un brauks purnā.Dažu pastulbu un policejiski noskaņotu valstu politika uz to arī velk, ka netieši atbalsta dažādu visatļautību.Totāla tolerance organismā izraisa smagu infekciju,tas sen zināms.Ja vietējais polis var hečbekā pārvadāt nepiesprādzētu Teļu vai pārbrauktuvi pārbraukt metru pirms vilciena,tas liecina, ka arī "tur" sagaidīt var viskautko.Jautājums, vai tas ir izņēmums vai masveida ieradums.Itālijā uz kalnaina ceļa pirmais kas čakarēsies, noteikti arī būs kāds ar Holandes vai Francijas numuru,pat pašus ātrgaitas vāciešus ieskaitot.Vietējie būs pus-uz-pusi, vieni uzspēlāti vilksies, otri rādīs neapmierinātību un riskēs pie mazākās iespējas.Viesbraucējam ir uzdevums to visu turēt prātā un atbraukt no turienes ar veselu ādu.

Te pamatā bija runa par uzvedību uz relatīvi ātras gaitas ceļa.Vai un ar ko Polijas vai Austrijas vairākjoslu lietotāji uzvedībā atšķiras no jūrmalas šosejas iemītniekiem.Vai viņi tur savas izpausmes tāpat un tikpat "prognozējamā" veidā izrāda atkarībā no savas auto markas,garastāvokļa un soc stāvokļa.

650 22.03.2019 18:25

Ā, vatureko, nu ka ar 368kkm, tur tak uzreiz personības izpausmes.Bat ja ar 36k,to principā varētu neievērot.Tas p-mpisms mums lien ārā pa visiem galiem,*uj viņu noslēpsi.

650 22.03.2019 16:09

Tur jau ir tā sāls, ka piestādīt nav kam.Ja neviens nevar novākt pat izlauztas sētas fragmentus metru no brauktuves vējā plandošus- ko gan tur tālāk runāt.Var līdzēt tikai "audzināšanas komplekss"- bet tas ir ilgs un savā sākumposmā (garantēti) bezrezultatīvs.Tas Suuda licējs vispirms jāiemāca to nolikt pēc iespējas maliņā- jo šis personības pārveides process ir pakāpenisks un prasta aizliegšana nelīdz nekur un nekam.

Vernons te arīdzam daudziem varētu būt "opja" statusā- tad kāpēc pie katras iespējas te viņu tīšām zākājam? Ja viņš saka, ka "nobraukt spaini"- vajadzētu tomēr padomāt, ko īsti viņš ar to domā.Spainis ir Tups objekts- viņam suudi draud vienmēr un visur, kur lai tas nebūtu nolikts.Es, pie pilna prāta būdams, esmu stipri pārliecināts, ka ne viņš spainim ne suudam virsu nebrauks.Viņa vadītajā jebkādā mašīnā esot,personīgi es justos itin droši.Man tas ir skaidri saprotams, tās personības īpašibas ir pa gabalu identificējamas.. Atšķirībā no viena otra jaunāka un plātīgāka,kur ir otrādi.Tāpēc būtu vērts tomēr ieklausīties un padomāt, ko īsti viņš te vēlas pateikt.

650 22.03.2019 13:28

Jāatceras sen zināmais Gadījums. Tu ej pa ielu,bet akurāt tavā likumīgajā trajektorijā,nekādus noteikumus vai likumus nepārkāpdams,lepni guļ Suuds. Trekns, biezs, smird,aš pa trīs metri sajūtams. Ko darīt??

650 21.03.2019 21:33

Jaajaa, nu es tak teicu, kad 36 Vasīliji 2 rindās stāv uz iebraukšanu un stumdās kurš kuram vairāk redzamību aizsegs, nu ta tu, pa savu pirmo rindu pusmetru gar viņu izstieptajiem pi-kapotiem "droši" maukdams, sev točna visu nodrošini un kontrolē viens pats un bez jebkādas viņu līdzdalības.Jā.

Itin īpaši nekad neesi atkarīgs no tiem papuasiem, kas kreisajā iebraukšanas rindā nokļuvuši aiz savas pārgalvības vai kādu citu nepārvaramu varu pārsteidzīgi sasūkājušies..

650 21.03.2019 21:13

Ir tak te redzēts, ka uz apļa labajā rindā tieši pirms tuvākās iebrauktuves ir novietots kaut kāds šķērslis vai noplīsis auto apstājies- uhh, cik raita uzreiz kļūst iebraukšana aplī..

Austrijā ir novērojams daudzās (!!) vietās, ka izbrauktuvju/piekļaušanās rajonos kreisajai rindai ir nepārtrauktā līnija- laikam taču drošibas dēļ, lai izvairītos no starpgadījuma, kad viens izbraucot kārtojas pa kreisi un garāmbraucējs vienlaicīgi ņem pa labi.Ja viņš skatās spogulī un čeko kas viņam tuvojas, var kko nepamanīt pa labi no sevis.Itin ja izbraucējs gadās straujāk noskaņots, vai ja strauji pietuvojošais apsteidzēj-kgs agresīvi noskaņots uz biedēšanu..Jo savureiz viens otru nepamana pat daudzi vietējie- kur to līniju nav, regulāri ir novērojams.LV tas ir augstākā matemmātika- te tipa vienīgais pamatlikums ir ka ne-uj skriet.

Mums piem pie Lidostas izbrauktuves tu vari akut apdristies, bet no Juurmalas virziena braucošie LieLLohi ne pa kapeiku nekustēs no savas laicīgi jau aizaizvakar ieņemtās labēji malējās rindas prom,lai tevi tur raiti ielaistu.Pofig vai tu tur viņam durīs vai uz galvas mēģināsi uzbraukt.

650 21.03.2019 19:41

......................STOP signalam japaradas pec virzienraditaja , nevis otradak.........................

Tas ir viena no tām t.s. pamatpazīmēm, pēc kā var atšķirt normālu vadītāju no loha- pa gabalu, nepārpotami.

Vajag Plakakātu uzzīmēt- tam būtu jēga.Lai Redaktors pazvana Lujkstinjam, procentus par šīs idejas vērtīgumu ieskaitīt specfondā šīs te vietnes attīstībai.

650 21.03.2019 19:00

Runa ir kārtrējoreiz iegājusi pa to, ka teju katrs patiesa vārda izteicējs tiek personificēts kā necienītājs, uzspļāvējs un globāli-nālās situācijas nesapratējs.It kā.Kaut gan skaidrs, ka izsakoties viņš ir domājis ir labi un citādi.Par katru savu vārdu ir joprojām jātaisnojas.

Es konkrēti šeit neaicinu uz "nesapratni" pret vājāk/varošajiem.Vienmēr un visur un visiem esmu uzsvēris un atgādinājis- brauciet ar domu,ka esat gatavs labot nepieredzējuša vai nemākuļa radītos meeslus.Sargā it kā "viņu", bet patiesībā pats sevi un savus pasažierus un savu auto.Es uz to esmu gatavs, vienmēr, visur- kā tas slavenais Pionieris boļiks. BET- esmu kategoriski pret , ka tam tur lēnākajam, nevarīgākajam un nemākulīgajam sava varoņbiogrāfija būtu jāsāk no tā lepnā punkta, ka viņam "ir tiesības" un ka citiem viņu būs "saprast" un par neordināru vai pat bīstamu darbību viņu "Ļoti cienīt".

Ja viņš savu lēno vai kļūdaino braukšanu izpilda kulturāli pavēstīdams, ka "es (vēl/pagaidām) nemāku"- kārtis viņam rokā, labs vadītājs to visu saredz pa gabalu un nekāda konflikta te nav un būt nevar.Neviens normāls pie pilla prāta esošs neliegs ne savureiz lojalitāti pret viņa kļūdu, nedz speciāli izrādīs tam kkādu tur necieņu.

Cita lieta ir, kad popularizējam un attaisnojam idiotismu, kad nemākulis nevēlas nedz mācīties, nedz saprast, turklāt gatavs savas t.s."tiesības" vicināt uz visām pusēm un būtībā uzspļaut jebkam- lūk tas ir katastrofiski.

Ja cilvēks dudina pa pirmo joslu aplī, pie kura, mēles izkāruši, pusstundu jau stāv 369 iebraukt kārotāji- viņš ne tikai kavē pagastu.Es NEgribu būt viņa pasažieris, kad viņš, zobos mēli iekodis,brauc ar manām durvīm metru gar tām divām izbrauktgribētāju rindām.Tā ir loterija- nafig man to vajag.Ja nesaprot- ok, es pagaidīšu, bet vel hvz, kā viņam veiksies pie šāda algoritma pieradušam savā turpmākajā un nākamajā dzīvē.

Cieņu var izpelnīties ar pareizām savām darbībām- pareizu pozīciju uz ceļa un ar māku saprast un paredzēt situāciju (atkarībā no savām iemaņām ,garastāvokļa, ātruma). Pieredzējis vadītājs pāris sekunžu laikā saredz un saprot, ar ko viņam te darīšana.Nebūs tā, ka pa gabalu kaut kādu ākstu redzot,visi tie varošie varoņi domās tik kā viņam paklanīties.

650 21.03.2019 18:15

Nav ko te par datumiem,man vnk slinkums vecus epastus atkopt.Un runa ir par neizbēgamo nonākšanu līdz personisko viedokļu dramatiskajai nesakritībai un īpašibu piedēvēšanai.Visi ļoti grib runāt, bet nav kas klausās..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti