Jā, šitas meršiem arī tipiski- pagriez to gaismas slēdzi pa labi uz pastāvīgo tuvogaismu pozīciju ///D , kamēr būs uz automātu o ,tamēr tālie nefiksēsies.Reku piem, viņš tur tagd stāv uz o, bet tev tumsā braucot tas būtu jāpagriež uz augšu: contentinfo.autozone.com/znetcs/product-info/en/US/wl2/SW4308/image/2/
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















Īsāk sakot, domu apmaiņas vietā sanāk nemitīga kasīšanās.Delfos reku viens trešās rindas mpis nofilmeejis bmw kā tam no muguras piebrauc- tur var redzēt, kā viņni visi dudina pa J-šoseju, pa kreiso malējo,visi ,kam tik ienāk prātā to dara,jūklī, haotiski,pa to trešo rindu.Pofig.
Te teica, ka ik pirms Katras g-paarejas esot jāsamazina un bezmaz jāapastājas- vienigi nav izdalīts vai tiešām arī demonstratīvi pie tukšas pārejas tas ir jādara.
Pie pārejas konflikta gadijumā vienmēr ir "kāds",kurš varēja laicīgi kulturāli gan iepamanīt, gan samazināt, gan apstāties kā 1mais, un,galvenais, ka izdarīt to (tobrīd)droši.Ja tas, kuram tas pienākums to bija (šoreiz) izdarīt, parāva garām- skaidrs, ka tur nākamais laidējs jau būs riska stāvoklī.
Šodien jūrmalā gaišā dienas laikā viens pi Turaidas ielas slavenajā krustā brauca ar volvo pa 1mo rindu, viņam degungalā viena vecene ar velosipēdu (ta neba jau tieši metru no apmales..) saminstinājās un apstājās un līdzsvaru balansēdama izlika kāju uz asfalta- jūs domājiet, ka tas volvo parādīja kaut kādas tur bremzes vai pagriezienu vai kādi citādi "sagatavoja" vai "informēja" aizmugurēbraucējus (tādi bija vairāki!)? Pareizi, vinjš neizdarija itin neko- 30cm gar tās baabas kāju vnk paspraucās viņai garām, jo viņam bij po-uj uz visu un visiem.Ja sludināt tikai distanci un apelēt katram pie savas pareizās personas, gan jau kādureiz tā "pamešana zem tanka" var gadīties jebkuram kā tobrīd aizmugurē esošajam.Ja cilvēcību visur aizstāj ar demagoģiju,tie rezultāti ir tādi kādi nu ir.