Vai ātruma fotoradari un sodi uzlabo satiksmes drošību 2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Satiksmes drošības padomes sēdē 28.02.2019 Valsts policija, CSDD un citas organizācijas stāstīja par drošību, protokoliem, sodiem, miljoniem, kampaņām un plāniem.

Pēdējos 3 gados ir pieaudzis gan ātruma fotoradaru skaits, gan uzlikto soda naudu apjoms, bet arī pieaudzis ir gan smagi cietušo skaits, gan bojā gājušo skaits.

Kaut kā tas viss neiet kopā. Pēc iAuto video publikācijas ar Andra Lukstiņa uzstāšanos sēdes laikā, CSDD izplatīja preses relīzi un kārtējo reizi ar sevi izdevīgi pasniegtiem datiem mēģina sašaurināt tēmu un teikt, ka skaits ir mazinājies radaru vietās.

Bet pa lielam mērķis, taču bija samazināt bojā gājušo skaitu valstī?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
19 0 Atbildēt

Par Waze. Tā ārpus pilsētas pārāk optimistiski prognozē ierašanās laiku. Ja brauc stingri ar 90 km/h, tad ierašanās laiks pakāpeniski atliekās, palielinās, piemēram, 12.22, 12.23, 12.24 utt. Ja brauc ar 100-105 km/h, tad ierašanās laiks stāv nemainīgs. Ja ar 110-115 km/h, tad var lēnām, lēnām pa minūtei ,,dabūt klāt,, , piemēram, pie Kandavas pagrieziena 12.22, pie Spāres 12.21, pie Ugāles 12.20 un, ierodoties Ventspilī, ierašanās laiks 12.19. Šo esmu novērojis vairākos braucienos no Rīgas uz Ventspili, Daugavpili, Rēzekni.

msh Reģ.: 16.04.2007
15 0 Atbildēt

Diez vai tas ir saucams par optimistisku aprēķinu - drīzāk vāza prognozē laiku pēc vidējā lietotāju braukšanas ātrumu, bet vāzes lietotāji pamatā ir lidotāji - no tā arī izriet nepieciešamība braukt ar ātrumu, kurā var jau atrauties bildi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Lidotāji vai ne lidotāji, bet vidusmēra max ātrums būs virs tiem 90 km/h.

lvceli.lv/traffic/

Var paskatīties. Atsevišķi punkti, bet idejiski skaidrība rodas, cik, kas un kā (sevišķi skatoties gada pārskatu).

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Kurš te pļurkstēja, ka LV nav bāņu? Viens ir - A6 163. visi uz 135km/h skrien.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nopietni? Tu kaut ko nejauc?

Šad tad esmu skatījies, bet neko diži lielu manījis neesmu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Pazuda.

Nav vairs 135.

Laikam trafikā bija kļūda.

Es jau padomāju, ka kaut kāda kļūda, tāpēc iekomentēju.

Būtu zinājis, ka tik ātri izlabos, varēju ekrānšāviņu uztaisīt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Davai nevajag ....st ! Uz A6 vietām (kur vēl 2 joslas vienā virzienā) ir 100-105 un 110-115 vasarā, tas arī viss, nekādu skrējēju uz 135 tur nav, kad aiz Ogres ceļš sašaurinās vispār labi ja uz 95 plūsma iet.

P.S.Tajos retajos 2 joslu posmos varēja 100 turēt cauru gadu !

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Ā, nu tad skaidrs. Tā tiešām varētu būt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Man Waze prognozē precīzi. Tātad piederu vairākumam. Mudakiem un lidotājiem personīga prognoze acīmredzot netiek rēķināta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis vairākumam, bet vāzes lietotāju vairākumam. Tur ir bik starpība.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pamatosi savu starpību? Vai tavam apgalvojumam "vāzes lietotāji pamatā ir lidotāji" pamatā ir kāds objektīvs pētījums vai tomēr tikai subjektīvs apgalvojums?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

"subjektīvs apgalvojums" aka elementārākā loģika - kādi cilvēki lieto vāzi? Divas grupas - viena zemu lido pa šosejām, otra stumdās pa dižo pilsētu laikā, kad to nevajadzētu - nu un vēl ir kombinācija ar šiem ļautiņiem. Nu labi - pirmā grupa pamatā apgalvo ka viņiem esot bail no fočētājiem, tik jautājums ko šie tādi bailīgi - es pa dižo pilsētu braucu vēlos vakaros vai nedēļas nogalēs, un uz šosejas cenšos braukt ar +3 - +5 - man kaut kā no fočētājiem bail nav, ne stacionārajiem, ne trijkājiem, un man nav pat iešāvusies galvā doma ka vajadzētu tikt pie vāzes...

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Man beidzmajā laikā ir padaudz piekasīgas pretenzinjas pret Wāzi.Gan LV, gan ārpusē.Ja tu liksi braucienu cauri Rīgai no 40km attāluma- nekad neviens iepriekš nezin sastrēguma situāciju Rīgā uz kāda tilta, kad tu tur būsi ieradies pec pusstundas.Apbraucot sastrēgumu, viņa var to izmaiņu vest pa atklātā textā riskantu un situācijā mainīgu ielu,turklāt, pašu apbraukuma vajadzību uzmest tīri aiz matemātiski mistiskas vienas minūtes jēgas.Ja tur gadās pāris dalbaēbi tev pa kājām maisoties, pazaudēsi vairāk, nekā būtu ja turpat uz vietas būt stāvējis to lieko minūti.Tāpat,pašam nobraucot no iezīmētā un pielietojot sev zināmos citādus maršrutus ar mazāku riska pakāpi, viņa var parādīt uzreiz 2min mazāk- kaut gan ne viņa man to ieteica, es pats aizbraucu citur.Nezcik desmitreiz esmu speciāli to noverojis, citreiz vnk zb.Turklāt, patvaļigas maršruta maiņas gadijumā viņa līdz beidzamajai un sen vairs laika ziņā neloģiskajai iespējai tev apnicīgi zvanīs, lai tu griezies apkārt un brauc uz iepriekšieteikto maršrutu.Vispār debils piemērs- Jūrmalas apkārtnē esot,nav vairs vispār ieteikuma braukšanai caur pilsētu- ir/nav tev caurlaide atzīmēta menu, nav- vienalga vedīs apkārt.Apkārt tu nekad nezini- vai pa tā minūtēm kamēr tiksi lidz apvedceļam, tev būs brīvs logs un varēsi braukt ar atļauto, jeb nokļūsi kolonnas astē un brauksi visu to apvedceļu uz 69.Sāksi braukt pa pilsētu- piecas minūtes tev apnicīgi kladzinās, lai griezies apkārt, kaut viņai sen būtu jāsaprot, ka tu brauc pa taisno.

Ārzemēs nupat polijā- kārtējais variants, kad nedz wāze, nedz garmins ar nupat 3dienas svaigo 19tā gada karšu versiju pareizo ceļu nerāda.Jo,braucot no Ostravas pa A1, tur kkur Katovice/Czestochowa/Lodz apkārtnē mūžīgo būvdarbu jezgas rajonā Garmins (kā jau parasti) uzrāda kā lietojamu jaunās šosejas fragmentu,kuram pagaidām barjera priekšā un lietojams tas būs labi ja vasaras beigās.Wāze arī tur kkādu suudu rāda- ja nezināt pašam kuru virzienu ieturēt,lieks čakars garantēts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Pats gan nelietoju, bet pēdējā laikā arī esmu dzirdējis vienu otru negatīvu atsauksmi no lietotājiem. Arī min, ka šiem ieteikti kaut kādi klaji glupi varianti, ko loģiskais saprāts izvēlējās nelietot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Kad 2017.gada februārī ar Honda-Jazz braucu uz Budapeštu, tad remontu dēļ nedaudz dabūju novirzīties no kursa un aizkavēties Prešovā, Slovakijā...

650 Reģ.: 25.01.2017
11 0 Atbildēt

Es reiz, cēlu motīvu vadīts, ielādēju mollerā jaunāko 17g gps karšu versiju.Un ne ta ka vnk piebraucu un paprasīju, bat demonstratīvi mēnesi pusotru gaidīju, kamēr aprilī tā atnāca, spec pasutijums,viss mmi pa jaunu jāprogrammē bija dēļ tam.Un liels bija mans "gandarījums", kad es maijā konstatēju, ka jauno Viļņas apvedceļu tas suuds nerāda- kamēr wāze to parādīja korekti...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
3 19 Atbildēt

Kā veidojas statistika.

Vakar, skaistā un saulainā dienā, mierīgi varēju papildināt bēdīgo statistiku ar frontālajām sadursmēm pārgalvīga manevra rezultātā vai kā tie smerdeļi no CSDD un CP dēvē šādus gadijumus.

Situācija sekojoša. Rīgas apvadceļš virzienā uz Salaspili. Pie krustojuma ar Saurieši- Tīnūži ceļu, pie sarkanā noķeru poļu fūri, esmu pirmais aiz viņas. Iedegas zaļais- fūre raiti uzņem ātrumu, es arī. Distance līdz fūrei 4-5 m, visticamāk viņa mani neredz. Aiz manis kādi 2-3 arī neatpaliek. Pats braucu ar espace, jo devāmies ar ģimeni ekspedīcijā meklēt smukus laukakmeņus akmensdārzam. Pēkšņi uz 75 fūre iesprūst un pārstāj paātrināties. Paskatos pretējā josla kādus 300-400m brīva, fūre pēc marķējuma garā (īsā, bet ar pilnā garuma piekabi), ātrums ap 80, viss labi, sāku dzīt. Kad esmu ticis līdz fūres bākai, ātrums virs simta, līdz pretīmbraucošajiem mazāk kā 200m nāk nepatīkams pārsteigums. Fūrei pa priekšu sēņo jauks sudrabains pasāta universālis, kuram priekšā cik tālu var redzēt nav nekā. Fūre gatavojoties to apdzīt piespiedusies tam līdz distancei 5-6m. Līdz ar to vietiņa, 10m pirms fūres ir aizņemta. Ne distance līdz pretīmbraucošajam, ne ātrums man nedod iespēju pagarināt apdzīšanas manevru par vēl 30 metriem. Redzu, ka pretī braucošais arī nervozē, jo piespiežas pie labās apmales, sievai paspēju pateikt, ka tas nu gan nav labi. Labi, ka fūre mani arī ievērojusi un paņem pa labi un bremzē. Normāli, ne tā ka riepas kūp. Atgriezos savā joslā kādus 40-50m no pretīmbraucošā un kādu m aiz pasāta bampera. Starp mani un fūri bija kādi 3-4m Samainijies ar pretīmbraucēju apdzinu arī pasātu. Pie stūres tam bija pēc izskata adekvāts vīrietis ap 40 ar sievieti pasažiera beņķī. Un tad mana sieva pateica: Kāāds pim-pis"! Tādus tekstus un vēl bērna klātbūtnē sen nebiju no viņas dzirdējis.

Tā kā tizlie lohi- ne tikai mums ir viedoklis par jums, bet arī mūsu ģimenes locekļiem. Un droši vien arī bērniem būs.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Varbūt ne tik dramatiski, bet šādas situācijas ir piedzīvotas. Un tu to vieglo reāli neredzi...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 6 Atbildēt

Nebija jau nekā baigi dramatiskā. Neviens nepīpināja, neviens nemirkšķināja. Vienkārši vakar atgadijās situācija, kas ir aktuāla un ilustrējoša šā topika tēmai. Un esmu absolūti pārliecināts, ka avārijas gadijumā iemesls būtu formāls un tik ļoti vispārināts, ka lai kā arī cīnītos ar šo formālo iemeslu jēga būs niecīga.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Apraksts vietā.Shis kāreiz ir tas, pa ko visur kladzinaaju iepriekš.Mēs varam nosodīt, bet nav praktiski tāda braucēja, kas ar šo nebūtu savureiz saskāries.Redzēt īsti nevar- bet mācība ir tā, ka (citureiz) tieši tas ir TAS, ko ir jācenšas redzēt.Kas brauc Pirms smagsvara un kāpēc smagsvars velkas.

Ja tas ir slaidā loka dzinējs ar lielu ātruma starpību, iznākums var būt ļooti slikts.Ja nav tie 200zs vai drosmes 3 rindas izveidot, lai apdzītu abus, nekas cits neatliek, kā uz fuures atjautību cerēt.Kamēr mēģināsi atteikties no manevra un līst savā joslā atpakaļ Aiz fūres, paies dārgais laiks un distance līdz priekšābraucējam.Fūre, kā redzam, filtrē situāciju un tomēr cenšas uzveidot to atstarpi, tapc jau ir par vēlu atteikties no ieplānotā.Ieslēgt labo un vnk mēģināt līst šķirbā.Ja arī nesanāktu ielīst- gan jau pretimbraucējs un pati apdzenamā fūre vismaz pieņemtu pa labi.Vismaz pa strīpu turēt un pēc iesp tuvāk fūrei, ar ieslēgtu labo= lai pretimbraucējs saprot un vēl kādi pigori nerastos.

Un slikti ir tas, ka vienmēr piedēvējam, ka apzinējs ir lohs. Kaut gan gadīties tas var jebkuram,tapc jautājumam ir jāpieiet cilvēcīgi.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 11 Atbildēt

Pasāts visticamāk veica labo pagriesienu no Sauriešiem uz Salaspili UN TURPINĀJA BRAUKT UZ 70-75 vietā ar intensīvu satiksmi un vienu joslu katrā braukšanas virzienā. Fūre jau redz, ka pasātam priekšā ceļš ir pilnīgi brīvs un ueskrienas, jo domā, ka arī pasāts brauks ar atļauto ātrumu nevis - 20 km/h. Es braucu aiz fūres nelielā distancē, jo mēs abi tikko startējām no krustojuma un es neesmu tāds egoistisks idiots, kurš gaidīs, kad fūre aizbrauks 50m un tikai tad sākšu štepselēt ātrumus, kaut gan tā laikam būtu pareizi pēc NOTEIKUMIEM.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
18 2 Atbildēt

Es Tevi neatbalstīšu. To, ka fūrei priekšā bija Pasāts, varēji arī paredzēt. Ir jāpārkārto sava domāšana tādā virzienā, ka intensīvas satiksmes posmos nav par katru cenu tūlīt un tagad jāapdzen. Var arī kādu 10-15 km posmu pabraukt nedaudz lēnāk!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Kā? Ar acīm neredzi. Kā savādāk?

Parasti jau kravinieki ir lēnākā satiksmes daļa un reizumis kāds no tiem arī brauc lēnāk kādu iemeslu pēc. Ej nu izzīlē, kurš ir tas 1 no 100 gadījums, kad tur priekšā ir pasāts ar 75 km/h.

Lai arī gluži nepiekritīšu visiem tiem, kas te saka "lēnbraucējus vajag pist", bet ka fūres apdzen, tas tomēr man īsti normāli neliekas. OK, ja ir nojucis auto vai tamlīdzīgi - ieslēdz attiecīgas lampas, tauta sapratīs. Citādi? Nu nez...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 4 Atbildēt

Domāšana ir jāpārkārto uz to, ka "jācenšas zināt" (vai uzzināt,vai laicīgi ievērot) to, kas notiek Pirms tava priekšābraucēja.Vajag runāt pēc būtības.Saskaršanās ar lēnu priekšābraucēju var gadīties dajebkur un dajebkam.Aizliegums nelīdzēs.Pirms aizliegt apdzīt, vajadzētu noskaidrot kā to pareizi būtu jādara.Neapdzīt 10-15km tu vari izņēmuma gadījumos, bet kā Pareizi apdzīt- to tev (būtu)jāzina Katru to potenciālo apdzīšanas reizi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 1 Atbildēt

Uz Rīgas apvedceļa saimnieciskās izaugsmes rezultātā satiksme lielākajā diennakts daļā ir kļuvusi tik intensīva, ka apdzīšana lielākoties ir riskanta un tamdēļ no tās jāatturas.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

No apdzīšanas ir jāaturas tad, kad tam ir objektīvi apstākļi.Ja brauc gara rinda, atsevišķos apdzīt jēgas tiešām nav.Bat vispārējam apdzīšanas aizliegumam ir domāta zīme.Kuras tur nav.

Pirms tupa demagoģiski vienmēr un visur oponēt, vajadzētu arī kādu gudrāku domu prast izteikt.Te ir klaja mācība- cilvēks dzina, objektīvi redzēdams, ka smagais (it kā) brauc lēni un ka priekšā IR brīvība.Viņš galu galā ir iAuto biedrs,nevis kaut kāds tur lohs no malas, kas sūdzās pats nez par ko.Tādus gadījumu ir un būs simtiem, kad apdzīšana notiks neredzot, kas īsti notiek priekšā pirmajam apdzenamajam.Jo NAV par to atgādināts.Arī uz līdzenas vietas var aptaisīties un visur un vienmēr visu aizliegt nav iespējams.Bet IR iespējams izskaidrot pareizas rīcības pamatus.Kāpēc tik daudz neatbildētu jautājumu un sarežģītu situāciju- tapc, ka ieteikuma un atgādinājuma vietā visur sludinam tik demagoģiju.

Ja viņam ikdienā negadās un ja viņš nav kaut kāds tur apdzinējs/hroniskais,cilvēks ar laiku var aizmirst dažādus svarīgus elementus.Ne tur viņš neapdomīgs, ne tur ļaunprātīgs- vnk situācija sanāca no nekā.Patiess atstāsts ir Zelta vērtībā, tas mums atgādina un sniedz pamācību.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
18 3 Atbildēt

Šitie ,,ņeķerpilas,, ir vienkārši nelabojami. Civilizētajā Eiropā cilvēki ir sapratuši - ja uz divjoslu ceļa satiksme ir intensīva, tad vienkārši neapdzen, brauc mierīgi kolonnā, bez stresa un neapdraudot savu un savas ģimenes locekļu dzīvības. Bet Latvijā tas kaut kā braucējiem nepielec: tikai 6 km garajā posmā starp Sauriešu pagriezienu un A6 šoseju riskē ar dzīvību, lai ietaupītu 30-40 sekundes.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Kas kuram ir stress. Ja man ir normāla iespēja, kamdēļ neapdzīt? Vismaz kādu laiciņu pabraukšu nevis astē, kur jādomā par distanci (jo priekšējais negarantēs).

Zin, Fan, ir jau dažādi viedokļi un dažādi braucēji, bet kaut kā pēdējā laikā tas Tavs "baudāmais" skatījums uz dzīvi nudien kļūst kā tādam vegānam. Nekur neizturēs, neizbāžot "es braucu baudāmi".

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 1 Atbildēt

taaneko rakstīja: 41 sekunde nav maz. Dzc pārbrauktuve, luksafors... Vai esi kādreiz redzējis, kā pāris minūšu laikā veidojas korķi?

Un vēl tu neesi vienīgais. Pēc tam kad esmu atguvis savu apdzenot tevi un 5min braucot ar 122 km/h noķeru smaidīgo vai uupi. Un viss no gala. Vai arī piebraucu pie rindas, kura gaida, kad viencexperc beigs riņķot pa apli sava KASKO upura gaidās.

41 sekunde ir niecīgi maz, un tāda laika sprīža dēļ nav vērts iespringt.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 12 Atbildēt

Kur var būt tik.... Pasāts brauca ar max 75 km/h. Darīja to jau kādu km pēc uzbraukšanas uz apvadceļa. Un tur bija jau vismaz - 15 km/h. Un tas vairs nav 41sek. Un 41 sek ir tikai sākums. Tālāk savācas vairāk. Un cik tad ir vērā ņemami laika zaudējumi? Un ja braucot caur rīgu, pie katra luksafora zaudēt 41sek.-cik aizņems visas Rīgas šķērsošana?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 14 Atbildēt

Varētu tavā vannā iemest ieštepselētu matu fēnu uz 41sek.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 20 Atbildēt

Uz 41 sekundi aizņemties tavu bankas karti un PIN kodu

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 11 Atbildēt

Palietot tavu sievu 41 sekundi.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 11 Atbildēt

Paturpināt?

Tev nepielec ka tā ir mana 41sekunde.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

taaneko gadījumā šāds risinājums būtu īsti vietā

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nereāls fufelis. Daudz praktiskāks risinājums [vienīgi nestrādājošs taaneko situācijā ārzemju fūres dēļ] būtu rācija...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Protams, nedaudz no slapjo sapņu sērijas ir, bet reālāks kā lodveida riepas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Teorētiski. Pirmā problēma - lieli, dārgi ekrāni - kā tu panāksi lai pārvadātāji tādiem tērētos? Otrā - šie lielie, dārgie ekrāni atrodas uz lielām, vertikālām virsmām mašīnas aizmugurē - kas nozīmē ka tur ir tā pati dabas parādība, kurai ir pakļauta mana golfa pakaļa, un citu mašīnu ar vertikālām aizmugurēm, aizmugures - gaisā paceltais ūdens un dubļi virpo aizmugurē un nosēžas uz vertikālās virsmas. Beigās šī dārgā fīča būtu darboties spējīga tikai sausā laikā... Trešā - ar visādu elektrofūru ieviešanu vēl iestasies situācija, kur šie ekrāni kļūs par nevēlamiem elektrības patērētājiem.

Rācija joprojām ir reālāks variants..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Šajā gadījumā nebūtu slikts, bet kopumā domāju, ka novestu pie tā paša, ko izdara aklās zonas sensori - cilvēki sāk uz tiem paļauties un paši neskatās vispār. Tomēr video var daudz ko nepamanīt, jo pat vislabākā kamera "redz" mazāk nekā cilvēks pats. Principā jāizvēlas, kas labāks - cilvēka iespējamā nevērība, vai kameras garantētā mazākā redzamība.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 1 Atbildēt

Rīgas apvedceļš ir porno, kur jau 10 gadus atpakaļ bija 2 joslām katrā virzienā jābūt, tieši tāpēc cenšos no turienes izvairīties, tāds pats porno ar nebeidzamiem vagoniem ir A1 līdz Ādažiem....

Situācija, kad smagajam, turklāt tādam, kas nespēj uz likumīgajiem 80 pabraukt aiz tāda divplākšņa, ir nenormāla, turklāt vēl gaišā, saulainā un sausā dienas laikā. CP būtu jāpievērš kāda uzmanība tiem -15, -20 braucējiem šādos apstākļos - jo tas rada saraustītu satiksmi, vagona beigās jau ir -25 -30 km/h, līdz ar to arī riskus, jo cilvēki rēķina savu laiku un nevienam nav tiesības pisināt 15,20 un vairāk cilvēku ritmu, arī CSN punktu par rindas palaišanu garām neviens nav atcēlis, bet to nepielieto arī traktori, kas pārvietojas ar 25 km/h. Un par tām minūtēm...tik nevainīgi un nenozīmīgi kā divplākšņi to iztēlojas gluži nav - sevišķi iebraucot pilsētā, piemēram savulaik braucot cauri Ikšķilei bija ļoti būtiski cikos esi pie Dainām, jo ir ciet pārbauktuve brauciens automatiski ir +2,3 min (to laiku arī mājās pavadīt var), iespējams jau Dārziņos ir +30 sek štoperis un tā pa ķēdi, beigās tur var salasīties oi oi oi.

Man nav problēmu palaist garām, acīmredzot tiem, kas ar akmens kakliem lūr spidometrā un priekšējā stiklā braucot uz 75 km/h ir un tas jau ir vispārējas kultūras un sapratnes jautājums, kā arī kādi nerakstīti likumi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
6 0 Atbildēt

Klasiska kļūda apdzenot ar nemotora auto. Īpaši fūres. Pārāk maza distance pirms apdzīšanas. Arī priekšā redzamā zona ar šauru skata leņķi. Kad izdomā apdzīt, iebrauc pretējā joslā, zaudē pavēju un spaida pedāli, un auto īpaši busveidīgie, uz priekšu neiet..

Ja būtu atstāta distance vismaz 15m un turētu pie ass līnijas, arī fūres vadītājs var labāk redzēt kas notiek aizmugurē. Citādi reizi pa reizei izlecot paskatīties, kas tur fūrei priekšā darās viņš tevi var neieraudzīt. Tad ieslēdz pagriezienu un sāc ieskrieties lai vari ātri veikt pašu apdzīšanu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

CSN 106.! Un vel tas atkarigs no fures vaditaja goda prata, ieslegt labo virzienraditaju, apdzen!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Vislielākā vadītāju kļūda, apdzenot ar nemotoru, ir nepārslēgšanās uz zemākiem robiem, tādējādi neizmantojot dzinēja un transmisijas potenciālu. Ja to dara, tad lielākajā daļā gadījumu nav problēmu apdzīt pat ar pilnu automašīnu. Protams, atstāt sev vietu ieskrējienam arī ir noderīgi - kā jau teici - lielāka redzamība, arī vieta ieskrējienam un arī ir kur palikt gadījumā, ja manevra veikšana ir jāatliek.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Jaunais Satiksmes ministrs varētu palielināt finansējumu Latvijas ceļiem, nedomāt par citām ministrijām, bet par savu-Satiksmes ministriju!

Jānis Lange: Lietuvā un Igaunijā vienmēr ir bijis lielāks finansējums [ceļu uzturēšanai un remontdarbiem]. Piemēram, Lietuvā ir līdzīgs ceļu tīkls, bet mums šis finansējums šim gadam ir paredzēts 261 miljona apmērā, kamēr Lietuvā tie ir 557 miljoni [eiro].

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Kāpēc mūs salīdzini ar Lietuvu?

Mūs jāsalīdzina ar tādām valstīm, kā, piemēram, - Armēnija.

Lietuvā visi cilvēki dzīvo priekš vienas valsts ( Lietuvas), cīnās par tās labklājību un izaugsmi. Lietuvā ir 86% LIETUVIEŠI. Lai gan viņiem pašlaik pie varas ir LSDP ( Sociāldemokrātiskā partija) tai nav nekā kopīga ar mūsu "saskaņu" un "Vienoto Krieviju". Kaut vai tas, ka viņu mājaslapā NAV iespējas izvēlēties KRIEVU valodu. Tikai Lietviski.

Bet kas pie mums? Mūsu valstī nav opozīcijas. Visas partijas, kuras iekļūst Saemā, tiek valdībā, saskaņas dēļ. Un puse cilvēku balso par stabilu "opozīciju" ( Saskaņu), tādā veidā, automātiski visas pārējās partijas iekļūst valdībā. Tāpat, tie 50 procenti iedzīvotāju dzīvo priekš Krievijas, nevis Latvijas.

Tas pats ar Igauniju. Igaunijā cilvēki dzīvo priekš vienas valsts.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas tikai LV iezemietis ir tik tups un tik lētām metodēm apjaajams un tik ticošs demagoģijai un pats sevi apkāst gatavs. Kā viņš krievulaikos tiem klanījās aizmuguri laizīdams, tā i tagad- viņu sip, bet vinjš tik turpina ierasto. Tas ir asinīs, nav svarīgi kam, galvenais ir ieradums un gatavība uz to.Senos laikos no Jelgavas no akadēmijas norīkojuma buss pa sestdienām kursēja, cilvēki brauca uz Jonišķi un Šauļiem pēc desas...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

A ko nē ? LT ir zemāka akcīze un nav tāda "auto ekspluatācijas nodeva", bet naudu ceļos liek un ir pat vērā ņemams bāņu garums, kur turklāt nepiečakarējās ar kādām vidējām kamerām, 90km/h u.c. "jaukumiem" - kāpēc nevar vienkārši cilvēcīgi pieiet satiksmes jautājumiem ?

Šāda pelnu bārstīšana un attianošajās komplektā ar vergu sindromu - vispirms no manīm pēc pilnas programmas un tikai tad es kaut ko varu atļauties varbūt paprasīt arī noved pie stulbumiem, kad visu ievieš no apakšas, bet dala no augšas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Visu uzlabotu elementāra kārtība - VISUS nodokļus piesaistīt konkrētam valsts/pašvaldības sniegtam pakalpojumam un likt maksāt tā saņēmējiem, piedevām ne vairāk kā vienu nodokli (administrācijas izmaksas ir katram) vienā jomā. Problēma ir šķērssubsīdijās un tajā, ka maksājam sodu par nopelnīto, nevis maksu par pakalpojumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir shitā- piem, iAuto deklarētu ka cīnās par kultūru.Lietotāji piesakās ar ibankas pieejām.Katrs necenzēts vārds- 3,69eur+pvn.Automātiski, bez brīdinājuma.Es "Redaktora vietā" nekādi nevicinātos ar "principialitāti", banots un brīdināts netiktu neviens.Es vel uzkurinātu,meklētu asas tēmas, provocētu.Vietne vnk zeltu/plauktu.Visiem ģim locekļiem atrastos ko darīt, ilgi, garantēti.Vieni moderētu, citi uzskaitītu, trešie apkalpotu uzskaites serverus.Vēel jo labāk, ja izdotos no kuļtura ministrijas fonda dabūt finansējumu šim cēlajam mērķim.Būs Ok.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ne zeltu, ne plauktu. Nomirtu, jo neviens šādu pakalpojumu neizmantotu. Bet pēc pašreizējās nodokļu sistēmas ir tā - tev no kartes maksu par lasīšanu noņem katru mēnesi. Ja nelasi - pats vainīgs, ja lamājies - pieeju liedz, bet maksu tāpat iekasē. Ja pasaki, ka neapmierina pakalpojuma kvalitāte - maksu iekasē dubultā, bet kvalitāti vēl samazina.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Lūk interesanti 3 atgadījumi, kad aizdzen policijas auto.

2 gadījumi - bēgles - sievietes. Daudziem, policistu nīdējiem patiks. Te tādu daudz.

Atvainojiet, ka vates valodā. Bet visas pārrunas pa rāciju, utt ir angļu valodā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 1 Atbildēt

k442 rakstīja: Paskaidrošu arī es savu versiju Tev - CSN 145. punkts nav vienīgā norma, kas reglamentē ceļu satiksmi uz neregulējamām gājēju pārejām, ir vēl vesela virkne citu tiesību normu!

Pirmkārt - Ceļu satiksmes likuma 19. pants, 3. un 4. daļa -

" (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības."

Vadītājam (ne tikai pāreju tuvumā) ir saistošas CSN 25.3., 99., 100., tāpat arī 104.3. punkta, nu un, protams, arī 145. un 146. punkta prasības, tomēr viņam ir tiesības uzskatīt, ka arī gājējs no savas puses izpildīs viņam CSN 15. un 18.4. noteiktās prasības!

Un visbeidzot - par pašu CSN 145. punktu "Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti." Es uzskatu, ka šī norma prasa no vadītāja dot ceļu uz pārejas PAREDZAMAM un REDZAMAM gājējam, bet tā neuzliek vadītājam pienākumu bremzēt pirms tukšas, labi pārredzamas gājēju pārejas, kuru neviens nešķērso, jo tāda bremzēšana faktiski ir pretrunā 104.3. punkta prasībām, respektīvi, tā ir satiksmes traucēšana. Savukārt, ja tiek konstatēts, ka gājējs uz pārejas "izlec" priekšā transportam tādā attālumā, kas ir mazāks par transportlīdzekļa apstāšanās ceļu (ja braukšanas ātrums atbilst CSN 99. punkta prasībām), tad vadītāju vainot nav nekāda objektīva un tiesiska pamata.

HAU!

WOW!

Kas tie par jaunumiem?

Skaidri un gaiši uzrakstīts, ka jāsamazina ātrums PIRMS KATRAS pārejas!

Bet tu tagad saki ka uzskati ka uzrakstīts ir šķībi un NAV jāsamazina?

Tātad sagrozi CSN 145. punktu pēc sava prāta!

Ja tur ir rakstīts ka jāsamazina, tad tas nozīmē tikai to kas rakstīts!

Tur nav citas atrunas – tāpēc tev būs izpildīt to kas burtiski rakstīts nevis fantazēt savus sētas noteikumus kad vārdiņu SAMAZINĀT tu tulko ka NAV jāsamzina! Ir jāsamazina! Tā ir rakstīts un tā ir jādara!

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 1 Atbildēt

Un k442 ķerās klāt pie Ceļu satiksmes likuma un stāsta ka gājējam ir jārīkojas tā lai neradītu bīstamu un satiksmi traucējošu situāciju, bet šoferim tā nav jārīkojas!

Nekā nebija – šoferim arī jārīkojas tā, lai neradītu bīstamību un raucētu satiksmi! Gājējs ir satiksmes dalībnieks! Un nedodot ceļu gājējam uz pārejas šoferis rada bīstamu situāciju un traucē satiksmi citiem satiksmes dalībniekiem pārkāpjot 145. punktu!

Tava interpretācija, ka gājējs uz pārejas ir bīstams un traucējošs satiksmei ir šķība savā saknē!

Bīstams un satiksmi traucējošs ir PĀRKĀPĒJS, tātad tas kurš neizpilda prasību DOT CEĻU!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vai tu pats nebiji tas, kurš apgalvoja, ka ātrums ir jāsamazina tikai tad, kad redzams gājējs? Diskusijā par to, ka prasība vienmēr samazināt ir faktiski neizpildāma.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kurā gadā tas bija?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Iemācies likumus lasīt! Un teikumus līdz galam. Tad arī sapratīsi, ka punktā NAV ietverts nosacījums samazināt ātrumu pirms KATRAS pārejas, bet tikai tik lai dotu ceļu ja gājēji/riteņbraucēji šķērso, vai gatavojas šķērsot pāreju.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 1 Atbildēt

Tā ir speciāli selekcionētu latviešu pasugas "vergs parastais pelēkais" galvenā vērtība-jebkuru rakstītu un apstiprinātu nosacijumu izprast par maksimāli ierobežojošu. Sevišķi izpaužas sabiedriskās kārtības un ideju realizācijas sfērā. Jebkura atkāpe, kuras dēļ ir jāiedziļinās situācijā un var tikt traktēta 2 vai vairāk veidos viņu izpratnē tulkojas kā "nedrīkst".

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Speciāli tiem, kuri vadītāja apliecību pirkuši latgalītē:

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas....

Ir ietverts ka pirms KATRAS!!! Ir rakstīts – redzi zīmi, samazini ātrumu vai apstājies!!!!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tātad tu esi pārkāpējs - ļaunprātīgs un regulārs. Vienmēr ievērot šādu CSN interpretāciju nav iespējams.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tā nav interpetācija! Tādi ir noteikumi!

Tā ir rakstīts!

Interpretācija ir tad, kad tu sāc aibildināties, ka tas nav iespējams, jo tev ir grūti samazināt ātrumu un tu sāc vainot gājēju par to, ka viņš pretējā ielas malā nepārliecinājās, ka šoferis otrā ielas pusē viņu nelaidīs!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Teikums ir konstruēts tā, ka taisnība var būt abu viedokļu aizstāvjiem. No valodnieciskā viedokļa sliecos piekrist tavam uzskatam, ka CSN prasa samazināt ātrumu jebkurā gadījumā. No loģiskā, toties, ir tieši pretēji. Tikai pilnīgs mudaks var izdomāt, ka ir iespējams tuvoties gājēju pārejai, samazinot ātrumu, ja ātrums jau ir 0. Varbūt tālā nākotnē ar kvantu mehānikas palīdzibu kāds kaut ko tādu izdomās, bet pēc fizikas likumiem, saskaņā ar kuriem dzīvojam, tas nav iespējams. Ja nu gadījumā izdodas aptvert šo galējo punktu - tad var izvērst diskusiju par mērvienībām gadījumos, ja ātrums ir lielāks par 0 - kādā attālumā jāsāk mērīt tuvošanos (CSN šobrīd ir ietverta bezgalība - t.i. jebkurš autovadītājs jebkurā brīdī tuvojas neskaitāmām gājēju pārejām) un cik lielam jābūt samazinājumam.

Salīdzinājumam ir ieteicams izlasīt Vīnes konvencijas fromulējumu šai prasībai. Bet to nav vērts darīt, ja nepietiek prāta saprast mūsu CSN iekļautā formulējuma absurdu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tā jau ir cita lieta – izmērīt un noteikt samazinājumu!

145. punktā ir 2 prasības – būt uzmanīgam un ja nepieciešamas izpildīt prasību DOT ceļu, kura aprakstīta grāmatiņas sākumā.

Neviens jau sākumu nelasa – tur tak ir ūdens.

Un tālāk – absurda vai neabsurda prasība – tā nav šofera kompetence – šoferim ir jāizpilda tas kas rakstīts.

Ja ir neapmierinātība ar kādu CSN punktu, tad laipni lūgti rakstīt iesniegumu Sat. Min. un CSDD ar paskaidrojumiem, kāpēc tas ir absurdi! Šīs iestādes jums atbildēs, kāpēc jūs maldāties, vai arī pieņems jūsu priekšlikumu!

Ja, liekas ka pašas pārējas ir izvietotas absurdi, tad tā nav CSN problēma bet ceļu uzturētāja – un tad, ja tas ir Rīgā, tad ar pīra gabalu pie Jakrina, lai novāc pāreju, jo izvietota absurdi!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kādēl tik izvairīgi? Nespēja saprast to, kas IR absurds? Es neko neminēju par gājēju pāreju izvietojumu vai prasību dot ceļu. Absurds ir formulējums, kas prasa samazināt ātrumu jebkurā gadījumā un piedāvājums "šoferim ir jāizpilda tas kas rakstīts". Nav iespējams izpildīt to, kas ir pretrunā ar fizikas likumiem, lai vai cik lieliem burtiem tas būtu rakstīts.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kas tev traucē samazināt ātrumu?

Tev ir nepieciešams vadošs norādījums no cik uz cik jāsamazina?

Neliekas ka šāda norma būtu absurda – samazināt ātrumu uz 30 pirms katras pārejas? Lai gan objektīvi šāda prasība samazinātu bojā gājušo un traumēto skaitu uz pārejām.

Un principā nav nekas neiespējams – pie skolām taču ir 30 un pat tur kur nav pārejas! Un pie skolām tev ir pienākums bremzēt, ja pēkšņi bērns izskrien uz ceļa. Tas ir tikai loģiski.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Klau, vēlreiz - kā piedāvā samazināt ātrumu, ja es stāvu?!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pietiek jau ar to, ka samazināsi ātrumu no 50 km/h līdz 48 km/h. Attiecīgais punkts būs izpildīts tad.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un ko tad, ja es jau braucu ar 48? Arī jasmazina?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pat ja brauc ar 30 ir jāsamazina.

Tev prasa – vai tev vajag vadošus norādījumus un tabulu no cik uz cik jāsamazina? Droši vari rakstīt uz CSDD vēstuli, lai tev izskaidro, kas ir samazinājums.

Piemērs – CSDD ir izskaidrojis cik metru ir drošs intervāls – twitter.com/CSDD_LV/status/869149184468938752 un ne tikai tviterī, arī rakstiski.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Klau - lasīt māki? Atbildi konkrēti, kā jāveic ātruma samazinājums, ja esošais ātrums ir 0. No 30 māk samazināt katrs muļķis. Pat ja tam nav nekādas jēgas - jo reku kāds cits saka, ka no 5 esot jāsamazina uz 48. Bet tev tomēr jautājums nevis par cik jāsamazina, bet detalizēti aprakstīt procedūru, kā veikt ātruma samazinājumu no 0!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Samazini, teiksim, līdz 45 vai 46, vai 47, bet pēc tam atjauno bijušos 48 km/h !!!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un ja es braucu ar 45? Arī jāsamazina? Bet tas, kurš līdz tam brauca ar 50, var braukt ātrāk par mani ar 48, un tas ir droši?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 1 Atbildēt

Līdz cik jāsamazina? Un ja mans ātrums ir 0,2 km/h. Vienalga jāsamazina? Uz cik ilgu laiku jāaptur? Vai šonedēļ varēs braukt tālāk?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nekad nevarēs - jo tālāk braucot kļūsi par noziedznieku - tuvosies gājēju pārejai PALIELINOT braukšanas ātrumu

k442 Reģ.: 22.02.2014
1 0 Atbildēt

Eh, ūpi, grūti gan Tev, ja Tu spēj izlasīt saliktu teikumu tikai līdz pusei (tai vietai, kur ieliki) daudzpunktu, taču izlasīt līdz galam un saprast visu nespēj...

Prasība vadītājam pirms pārejas samazināt ātrumu vai apturēt braucamo jāievēro ŠĀDĀ GADĪJUMĀ - lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti. Ja neviens gājējs vai pedāļminējs neiziet uz pārejas vai uz tās neatrodas, tad NAV JĀBREMZĒ.

Jā un vēl - gājējs, kurš neievēro CSN 15. punkta prasības, arī IR PĀRKĀPĒJS!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tu arī neesi nokopējis visu teikumu. Tur tā lai...ja...kas... konstrukcija ir tā samudrīta, ka šo teikumu IR iespējams lasīt arī kā obligātu ("lai"), nevis nosacījuma ("ja") prasību. Protams, izlasot šādi, rodas minētā pretruna ar fizikas likumiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 0 Atbildēt

Un prasība DOT CEĻU, kas ietverta 145. punktā nozīmē

2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Strikti ņemot pēc šīs definīcijas neviens sēņotājs uz ceļa nedrīkt rādīties. Arī visas fūres u.c. ātruma ierobežotie braucēji. Jo viņu sākotnējais manevrs, kas saucas "braukšanas uzsākšana", neizbēgami novedīs pie kāda cita satiksmes dalībnieka nepieciešamības samazināt braukšanas ātrumu vai mainīt virzienu (apdzīt).

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 3 Atbildēt

Met mieru, viņi nevar tev atbildēt, jo nav pieraduši nedz domāt, nedz iedziļināties. Lai domā tie kam par to maksā. Pelēka šļura, kas pieradusi pildīt norādijumus no augšas. Agrāk to sauca par tumsonību, tagad par lojalitāti.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Viņiem jau nav svarīgi KAS ir rakstīts. Svarīgi ir tas, KA IR rakstīts, tātad uzdevums ir iedots un norādijumi ir saņemti.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Jums ir putra Satiksmes noteikumu vietā.

Ceļš ir domāts visiem, traktoriem, zirgu pajūgiem, utt.

Viena B kategorija ir iedomājusies ka ceļš domats tikai viņiem, nē tā nav! Ceļš pieder visiem!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pats vien esi kaut ko iedomājies. Es uzskatu, ka ceļam būtu jābūt tādam, kā raksti, bet CSN saka pretējo. Un ja tu piesauc CSN, kā absolūtu bezierunu patiesību, tad sanākt tā kā es saku - bet tās ir tavas, ne manas, iedomas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Pats vien esi kaut ko iedomājies. Es uzskatu, ka ceļam būtu jābūt tādam, kā raksti, bet CSN saka pretējo. Un ja tu piesauc CSN, kā absolūtu bezierunu patiesību, tad sanākt tā kā es saku - bet tās ir tavas, ne manas, iedomas.

Ko tieši CSN saka PRETĒJI?

CSN ir visiem satiksmes dalībniekiem saistošs priekšraksts, kas jādara katrā situācijā!

Ja ir teikts, ka jādod ceļš, tad tas arī jādara, ja ir teikts, ka priekšroka ir tam kas no labās puses, tad tas arī brauc pirmais!

Ja CSN saka ka nedrīkst braukt ātrāk par 70, tad tas NEnozīmē ka NEDRĪKST braukt ar mazāku atrumu — drīkst brakt arī ar 50.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

Un kā tad ir ar tevis paša dažus postus augstāk pieminētu ceļa došanu un aizliegumu traucēt? Ja tu izbrauc priekšā no mazākas nozīmes ceļa un man tevis dēļ jāmaina ātrums vai trajektorija.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

149.2.9.es braucu ar 69.5 km/h tur kur atļautais ir 70, tad tu pārkāp. Piedevām tu pārkāp arī punktu kurš aizliedz vadīt automobīli, ja nespēj to darīt droši. Bet tu nespēj to droši vadīt ar 70. Un vēl pārkāp punktu, kas aizliedz apzināti traucēt satiksmi, jo tu apzināti brauc lēnāk par plūsmu.

Kurš ta no mums ir lielāks CSN pārkāpējs?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Īsāk sakot, domu apmaiņas vietā sanāk nemitīga kasīšanās.Delfos reku viens trešās rindas mpis nofilmeejis bmw kā tam no muguras piebrauc- tur var redzēt, kā viņni visi dudina pa J-šoseju, pa kreiso malējo,visi ,kam tik ienāk prātā to dara,jūklī, haotiski,pa to trešo rindu.Pofig.

Te teica, ka ik pirms Katras g-paarejas esot jāsamazina un bezmaz jāapastājas- vienigi nav izdalīts vai tiešām arī demonstratīvi pie tukšas pārejas tas ir jādara.

Pie pārejas konflikta gadijumā vienmēr ir "kāds",kurš varēja laicīgi kulturāli gan iepamanīt, gan samazināt, gan apstāties kā 1mais, un,galvenais, ka izdarīt to (tobrīd)droši.Ja tas, kuram tas pienākums to bija (šoreiz) izdarīt, parāva garām- skaidrs, ka tur nākamais laidējs jau būs riska stāvoklī.

Šodien jūrmalā gaišā dienas laikā viens pi Turaidas ielas slavenajā krustā brauca ar volvo pa 1mo rindu, viņam degungalā viena vecene ar velosipēdu (ta neba jau tieši metru no apmales..) saminstinājās un apstājās un līdzsvaru balansēdama izlika kāju uz asfalta- jūs domājiet, ka tas volvo parādīja kaut kādas tur bremzes vai pagriezienu vai kādi citādi "sagatavoja" vai "informēja" aizmugurēbraucējus (tādi bija vairāki!)? Pareizi, vinjš neizdarija itin neko- 30cm gar tās baabas kāju vnk paspraucās viņai garām, jo viņam bij po-uj uz visu un visiem.Ja sludināt tikai distanci un apelēt katram pie savas pareizās personas, gan jau kādureiz tā "pamešana zem tanka" var gadīties jebkuram kā tobrīd aizmugurē esošajam.Ja cilvēcību visur aizstāj ar demagoģiju,tie rezultāti ir tādi kādi nu ir.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Ja ir jādod ceļš tiem, kas brauc pa galveno ceļu, tu, saskaņā ar CSN, NEKAD nedrīksti uz tā izbraukt un braukt lēnāk par kaut vienu, kas brauc pa galveno ceļu. CSN neparedz nekādu laika vai attāluma ierobežojumu prasībai dot ceļu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Gajejs uz gajeju parejas nobraucams ka "spainis"!

CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti noteic kartibu un secibu KATRAM!

Gajejam aizliegts izkapt uz brauktuves, kad tuvojas Vernons! Varu samazinot atrumu ari neapstaties tiri objektivu apstaklu del. Un tapec ir skanas signals, gaisa taures, kuras tiek lietotas kritiska situacija. Aptauretais gajejs lec atpakal uz trotuaru un pec brunas svitras uz asfalta var konstatet no kuras vietas! Neredzet progresu satiksme ar vienvirziena domasanu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

145. punktā tev ir uzrakstīta prasība DOT CEĻU! CSN 2.9!

Izlasi kas tev jādara pie šīs prasības!

Un tad sāc stāstīt par objektīviem iemesliem, kuri tev atļauj pārkāpt dodiet ceļu prasību!

Gājējs neskries 3 joslas atpakaļ, lai palaistu tupu Vernonu, kurš 4. joslā būs izdomāji sabraukt pirmklasnieku, tāpēc ka viņam ir pajāt uz satiksmes noteikumiem.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Tu sac ar CSL 19. pantu "Pienakumi un tiesibas". Gajeja pienakums parliecinaties par savu drosibu, CSN 15. punkts! Esmu kulturals auto vaditajs, speju laicigi pienemt lemumus, lai visi citi spetu prognozet ari manu ricibu. CSN 100. Punkts ir pietiekams, lai spetu reaget uz gajeju, bet ir japanak, lai gajejs tiesam apstajas un parliecinas par savu un citu drosibu. Man uz to ir pilniga tiesiba, kura mineta CSL 19. panta 4. punkta!

Vines Konvencija paredz "Atruma samazinasanu" un paredz savlaicigus "Bridinajuma signalus"! Nu un kur vini ir?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Šeit arī gāganu kari khe khe

Lasītākie raksti

Jaunie raksti