iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 19.02.2019 16:52

Kāds sakars ar vēstuli, kad ievešanas deklarācija kopā ar pārējiem dokiem jāuzrāda jau pie reģistrācijas Csdd? Vieglajai mašīnai ievedmuita 10%, plus 21% Pvn-s izejot no mašīnas vērtības plus ceļa transportizdevumi plus ievedmuita.Rupji runājot ,par 15k nopirktam auto 1500 ievedmuita un Pvns 21% no 16500,pat ja tas savā gaitā atbraucis.Rēķini kā gribi, pie "izdevīgās" pirkumcenas nāks vismaz 33% klāt.Plus reģistrācija un vēl arī sertifikācija, ja gadijumā tā nav Eu tirgum paredzēta mašīna.Auto līdz 6000km noskrējienam skaitās jauns un par viņu pvn ir jāmaksā tepat Latvijā, kaut vai ja viņš nopirkts Vācijā.Domāju ka privātpersonai ne visai cerīgs un izdevīgs pasākums nullīgu auto iepirkt jebkurās ārzemēs.

650 19.02.2019 12:07

Iet pa ceļu Vinnijs Pūks un Pjatačoks "pie bābām".Sivēns norūpējies jautā: Pūk,kā ir, vai es tev atgādinu sexuālo Gigantu? Nee, tu man vnk atgādini Cūku, kura grib p-sties ;d

650 19.02.2019 11:27

Veco laiku filmās var redzēt neparastu skatu- 5cos no rīta pilsētā brauc cisterna un laista brauktuvi.Gaiss smaržo, uz darbu steidzošie pēc stundas dziļi elpos un neviltoti priecāsies.Tagad ir cits skats- brauc putekļu savācējs, stāv gaisā putekļu mākonis, bet aiz viņa vienalga paliek skaidri saskatāma nesavākto meeslu strīpa.

650 18.02.2019 23:20

Sāls labvēlīgi iedarbojas uz elpceļiem,reku cilvēki kūrortos stāv rindās un maksā bargu naudu par iespēju sālsistabā pabūt.Sākot no aprīļa,2-3 mēn varēsim baudīt par velti, kamēr jūlija lietus to daudzmaz aizskalos.Galvenais baudīšanas laikā ir neaizrīties ar nox-u un netapt nosistam ar strāvu no kāda garāmbraucošā ekoelektromobīļa.

650 16.02.2019 21:44

Es taču neko nekam neuztiepju- vienīgi mēģināju sarunvalodā izskaidrot.Jo tas ir tieši tas, par ko koleģiālā sarunā parasti runā šo mašīnu īpašnieki un interesenti.Un nav man a8, un nav arī tur dižas līdzības ar c4- jo tas ir citāds auto ar krietni citādiem darbības un uzvedības principiem.Nav tur arī nekādas augstāko spēku pārvaldības pār pašu to braukšanas procesu.Tas viss ir garāmgājēju lohu izinspirēts un no pirksta izzīsts pašizdomājums.Un nožēlojams fakts ir tas, ka te visu laiku nonstopā izskatās tā, ka Tu/man "varētu pastāstīt" par visu to tēmu dajebko pareizāk un vairāk, nekā es/Tev.Ne īsti vairs saruna, ne kāda tur pieredzes apmaiņa.Ja tavam auto ir 6-tais robs, pamēģini pabrauc viņā ar tiem 1150rpm un paspaidi pedāli grīdā- paskatīsmies,cik darbadienu laikā viņš ieskriesies un kā viņam tas patiks;))

650 16.02.2019 13:35

Jebkurš pie pilna prāta esošs čipotājs izskaidros, ka vislielākā iespēja jebko sajāt ir tad, ja spiež grīdā un spīdzina mašīnu lai "izcelt' no apzināti zemiem ar apzināti zemu pārnesumu.Tas uz tiem lohiem attiecas, kam tur ilgāk pa nedēļu neturēja divmasu spararats un tml. Tad kāds pamats iedomāties, ka tie jaunākie zemapgriezienu auto vienkārši tāpat kā ja brauci ar sesto robu uz 60km/h ar tiem 1160rpm, ta tā viņš tev zibenīgi tagad no tās tukšgaitas izcels un aizlidos. Ja būsi vnk tupi to pedāli nospiedis, nekādus priekšdarbus neveicot, tad nu esi tik laipns sekundi pagaidīt, kamēr pati mašīna tavā vietā saslēgs un sajēgs, ko īsti tas lohs no viņas grib. Ja brauksi sport režīmā, tad apgriezieni un pārnesums tajā nesteigas pamiera stāvoklī būs jau labākā vilkmes robežā piem kkur starp 1500-1800, un tad tas viss reaģēs momentā un uz katru nospiesto milimetru. Protams, vairs nevarēs plātīties ar eko un ar 5l patēriņu.

650 16.02.2019 13:00

Tu, gudridirsēj nevaimanātāj, pieteikšanās ieteicēj un politiski/pareizā virziena norādītāj, kaut par vienu nejēdzību kaut vienreiz uz kautkurieni esi piezvanījis vai noskaidrojis?

Problēma ir globāla- liekēži un izsaimniekotāji ik uz soļa, bet dūšas pacelt jautājumu ir tikai retajam. Šajā virzienā iAuto nupat ir reāli pastrādājis, tērējot personīgo laiku un enerģiju. Ja kaut viena tā jūrmalas liekēžu bezjēdzība tiks likvidēta, par šādu darbu tajā pilsētā tās gaudošanas un čīkstēšanas organizatoram pieminekli vajadzētu uzcelt. Standartu pārzinātāji un visuzinošie satiksmes dirsējprofesori tur gadiem ilgi nav darījuši itin neko, kā vien uz lohu rēķina trekni barojušies.

650 14.02.2019 22:04

Nestāsti pasakas- nevienam "jaunākam" audi nav nekur nekas tuvāk. Kvēpufiltrs (vai divi),atkarībā no mašinas modeļa un izpūtēja konfigurācijas) parasti atrodas izpūtēja horizontālajā daļā zem mašīnas.Tas bundulis, kas ir pie motora, tas ir katalizators un jaunākiem auto ir gan/gan katalizators gan kvēpufiltrs.Kvēpufiltra reģenerācijas temperatūra sasniedz 600-700 grādus, un būtu diezgan jocīgi, ja viņš atrastos kaut kur salonā vai bagažniekā.Tā tur degvielas piedeva kalpo kā veicinātājs ātrākai tā pašattīrīšanās procesa iedarbināšanai jau pie mazākas uzkaršanas temperatūras, tāpēc ka parastajā gadījumā pie maziem braukšanas attālumiem reģenerācijas process nespēj noritēt pilnā apjomā un regulāri tiek pusceļā aprauts vai pat nemaz netiek līdz iesākšanai.Tādējādi tie tur filtrā sakrājušies mēsli netiek pilnvērtīgi izdedzināti un vienkārši nonstopā tur krājas.Jo viņus ir paredzēts ik pa laikam izdedzināt un ir vajadzīgs laiks gan tās visas paebācijas uzkarsēšanai, gan paša dedzināšanas procesa pilnvērtīgai notikšanai.

Procesu var "aktivizēt" arī piespiedu kārtā caur diagnostikas iekārtu, bet no laba prāta reti kurš vēlēsies ar tādu lietu ķēpāties un pusstundu to motoru uz vietas stāvot rūcināt.Pat dīleris mēdz pasūtīt klientu vienkārši izbraukt pa šoseju kādu pienācīgu gabalu ar paaugstinātiem rpm.

650 14.02.2019 17:34

Piedevas attiecas uz sistēmas saglabāšanu darbaspējīgā stāvoklī un ir domātas lietot kamēr tā mašīna vēl ir BEZ bojājumiem.Neviens neiesaka lietot 2eur vērtus meeslus no mahimas plaukta.Turklāt, ir svarīgi saprast, vai izvēlētā piedeva ir vispār saderīga ar Dpf kvēpufiltra esamību vai kādām citām ierīcēm.15-gadīgam auto iespējams ka tas būtu pofig, bet ne jau pajaunā mašīnā kādus nezināmas izcelsmes nepārbaudītus meeslus gāzt.Nav ko tur krievu jūtūbu skatīt, ieej tajā pašā protec vai liquimoly lapā un palasi- gadiem ilgi tiek tirgoti vācijas Tuv-sertificēti un pārbaudīti produkti un neviens normāls lietotājs no viņiem nav nedz apkakaajies, nedz kaut ko sabojājis.

Ko tur čīkst, ka suudigs bencīns tankos- da paņem pielej tam normālu uzlabotājproduktu, būs tas pats kas statoila "+uzlabojums",tik ar starpību ka pats zināsi ko esi ēdis. www.pro-tec-baltija.com/179lat.html

Lūk dd produkts- ja mazi gabali, ja Dpf reģenerācija nenotiek vai ja tā tiek regulāri pārtraukta nelaikā,ielej to draņķi un viņa tev pec 5 minūtēm būs klāt kā likts: www.pro-tec-baltija.com/172lat.html Man NAV itin nekāda sakara nedz ar to dranķu reklāmu nedz tirdzniecību- tas ir jebkuram normāli izglītotam lietotājam pieejams un brīvi izlasāms un katram ir pašam jāizvērtē par/pret.Galvenais nevajag idiotus klausīties un visādu tupu gunārsergēju demagoģiju tautā izplatīt.

650 14.02.2019 17:06

Neviens dīleris drošvien nedarīs nekādu lieku darbību vadības bloka pārprogrammēšanā.Piem, tādam VAG ir vēsturiski izveidojušies oficiāli programmatūras "atjauninājumi",kurus par "nieka" tur kkādiem pusotrsimt eur viņi tev pārrakstīs (pēc klienta vēlmes vai piekrišanas, Protams).Vai pat pajaunam garantijas auto uzspiedīs to izveikt pat piespiedu kārtā,tāteikt, lai novērstu iepriekšējos kāšus.Pētnieki atzīmē to, ka Katrs šāds atjauninājums pēc idejas par saviem 5-7% "uzlabo" ekoloģiju utt.Bet realitātē tas vnk tupi par tiem pašiem % (ja ne vairāk) samazina dinamiku un palielina patēriņu.Simtiem šādu "atsauksmju" var palasīt, ja kam interesē pati tā ideja.Vairums klientu NAV apmierināti tieši pēc šādu atjauninājumu veikšanas.Un neviens nekad nevar garantēt, kā tā mašīna uzvedīsies, ja tie atjauninājumi 3-4g vecam auto ir jau 3-4gab gan kārbai, gan motoram.Neviens nezin, kā konkrētajam auto saskanīgi strādās kārba ar motoru, bet downgrādu vai saskaņošanas experimentu pēc indivīda vēlmēm tev neviens nepiedāvās- par visu maksāsi pats uz savu atbildību.Vēl sūudīgākais ir, ja aizej saki ka "neiet kā agrāk", bet skurpulozas pārbaudes vietā tev kko tur vnk pārprogrammē un pasaka ka ir ok un "tā jābūt".Suuda bojātu vai nolietojušos štruntu pa nieka 60eur viņi netrod un nedadomājās, bet tupi pārprogrammēt- to jā,lūdzu, tūliņ pat.Un tad nākamais/visiespējamākais ceļš ir uz čipotāja kantori.Ja čipmens ir zināms un atbildīgs- viņš palīdzēs, bet, ja abi ir ar īpašnieku ir ķeneri un lohi, tad jau te sākas visa ierastā izgriešana un dūmošana un utt.

Kāpēc piem "neiet" tas tur jaunais audi 286zs ddmotors, kapc tas q8 ir kusls un reaģē uz pedāli ar pusotras sek aizturi- da tapc, ka iesprostots ekoloģijas rāmjos un noglušīts pēc pilnas programmas.Audi ir "dusmīgs"- jo izzākājām viņus par eko neievērošanu, ta tagd lūdzu, saņemiet rezultātu- brauciet ar kusliem auto.Kāpēc tāds 300+ zs ddmotors savā ne-sport pamatrežīmā brauc uz 1150 rpm un ar iespējami augstāko parnesumu- da tieši tāpēc, ka tā tas ir domāts.Gribi dinamiku- slēdz citus režīmus un mēģini saprast pats visu to algoritmu.Ja skatīt tālāk- katram daudzmaz pajaunam auto elektronikas atmiņā saglabājas veikto atjauninājumu vai pārprogrammējumu skaits.Nav redzams ko konkrēti, bet IR redzams pats fakts, ka ir veiktas kādas manipulācijas.

Ja runāt par to, ka dažkārt var iegrābties arī "tikai" pie dīlera apkalpotā mašīnā- te taču ir dīlera politika acīm-redzama.Neviens tev šodien vairs nestāstīs,kādas sīkas manipulācijas un Kāpēc ir veiktas dīlera servisā, pat ja to mašinu būsi jau nopircis un ziņkārības dzīts centīsies to uzzināt kā likumīgs īpašnieks.Varbūt cilvēcīgi Galveno pateiks, bet neko vairāk nē.Nav vairs vecie laiki- kad "čoms" pie galdiņa parādīs ekrānu vai laipni iedos smalku biogrāfijas izdruku.

650 14.02.2019 12:47

Va Tu izbeigsi reiz cilvēkiem prātu pi-st??? Vispār ir sajēga cik grādu ir tajā bundulī pašattīrīšanās brīdī?? Katram auto šis vikls paredzēts, reku dīleri masveidā piespiedu kārtā viņu aktivizē, kad klients suudzas gan sūta uz šoseju braukt gan vel viskautko sara. Vienureiz šitās loha pavadkas vajag pieturēt pie sevis, ka domāt ka te visi pdrasi un neviens tālāk par savu d neko nejeedz. Tas ir to jebanātu visādu gunāru un sergēju iespaids, kuri savā atejas garāžā visu dzīvi melnām mutēm un aplauztiem nagiem acis pār griezuši tur kko ķenerē un no jaunāka auto itin nesuuda nejēdz. Nafig šeit vispār kko kādreiz vispār muti vaļā vērt lai katrreiz šitos kolhoza lohu izgājienus pec tam klausītos..

650 13.02.2019 23:39

Nu labilabi,sadalījums tas ir drusku no citas operas.Šoreiz te kājas aug no tā, ka kārtējais slaidāloka spļāvējs nespēj novērtēt perspektīvu.Tipa spļauj pret vēju.Tas izriet no viņa cilvēciskās būtības,no tās,kuru ar p burtu raksta.

Tāteikt,karma par to itin lepno stikla aizšķiešanu.Priekš apdzinēja vissliktākais scenārijs- kad pie šādas te ātruma starpības,lienot tajā iedomātajā logā,viņa priekšābraucējs pēkšņi nobremzē.Šoreiz lai slava filmētājam- gana pamācošu momentu iedokumentēja un turklāt pats adekvāti uzvedās.

650 13.02.2019 20:52

Vai Tavam auto ir katalizātors?? Vai ir jau zināms kāds reālā lietošanā esošs benzīnnieks ar to tur tai jaunajai Eur normai tipa 6d/6c atbilstošu motoru?

Vai vari izskaidrot, kā un vai ir iespējama eur6 vai pat eur5 normai atbilstoša (patvaļīgi nemodificēta) dīzeļa kūpēšana tajā vispārpieņemtajā vizuāli redzamajā veidā, ja (ja..) viņam trubā fiziski atrodas Dpf filtrs?

Ar ko atšķiras reāls dīzeļa atgāzu mērijums 0,0x (gadījumā ar izpūtējā reāli esošu Dpf) no masveida gadījumiem, kad oficiālā TA pielaide mierīgi atļauj tā paša gada mašīnai šo ciparu izstiept līdz pat 1,6 ? Viss te notiek "līdzeni", tā tik turpinam, vai ne?

650 13.02.2019 18:56

Te tak nesen gāja strīds,kas notiek pie apdzīšanas, kad pa vidu ceļam ir pļuras josla.Tas vēl ir labi, ka filmētājs redzēja situāciju un ieturēja distanci- sliktāk būtu, ja viņš to bremzējošo fūri būtu ieraudzijis tikai to savu aizlieto stiklu notīrot.

Tur jau to džipu diez vai sanesa uz tās pļuras- vienkārši viņš apdzenot bija ieskrējies un līst atpakaļ rindā viņam gadījās pirms bremzējoša priekšābraucēja.ne katrs tiks galā ,kad pļuras josla jāšķērso vienlaicīgi bremzējot vai kad bremzējot nākas uz apmales nobraukt.Kas ta cits viņam atlika, ja negribējās tajā fūrē ietest.

650 13.02.2019 18:47

Es runāju par dīzeļa Dpf-u.Un sakarā ar šķidrumiem nekāda kolhoza nav.Tur tāds Tuv-sertificētais "šķidrums" maksā savus pārdesmit eur par vienreizēju devu,kā arī tieši tos "labākos" var arī iegādāties tieši pie tiem pašiem labākajiem Dpf izgriešanas speciālistiem.Viņi interesentam autoritatīvi paskaidros- kādos gadījumos un līdz kādai aizsērēšanas stadijai no tā ir varbūtējā jēga.Jo jebkuri šķidrumi kļūst bezjēdzīgi, kad jau runa iet par sabojātu mehānismu.Agrāk vajag sākt domāt.Tie Lohi savā būtībā un daudzskaitlībā ir tādi, kuri nonstopā nekad nekam nepiekrīt un vispār nesaprot, par ko un kāpēc iet runa.

Īstā "pieredzes apmaiņa" sākas tajos sagadīšanās gadījumos, kad tāds Lohs nejauši kļūst par īpašnieku- kad izrādās, ka tas Dpfs maksā aptuveni tikpat, cik 2gab tie tur labi saglabātie golfi.Ja ir jautājums to ņemt pie dīlera, tad tur sanāks jau visi trīsarpus golfi.Nav pat obligāti lietot papildlīdzekļus- vairumam un iesākumam pietiks ieliet tajā caurumā pro-dīzeli.Jau trešajā krustojumā tas dedzināšanas process vairumam būs klāt kā likts.Kur nu vēl ja izmēģināt slaveno beznaftas ddegvielu,no kuras tie kākapeikjajaajēji bēg kā no uguns un izliekas neredzam.

650 13.02.2019 12:41

Redzēsim kur kurš viņus kādā pats savā d varēs bāzt, kad pašam būs apnicis un pienāks tas laiks kratīties vaļā.Cik sanāks kopumā tās gala izmaksas, ja atdot varēs ar lieliem jautājumiem un tikai par pusvelti.

Loģiski, ja nespēj vairs uztaisīt jaunajās normās iekļaujošos un vienlaikus labi ejošu benzīnnieku, tad taču jākombinē klāt elektrība.

650 13.02.2019 12:36

Divi gali- ja Dpf-s aizdambējas, izplūdes traktā rodas pretspiediens un nesadegusī ddegviela nokļūst eļļā- to atšķaidot un krasi pazeminot eļļošanas īpašibas.Uz tādu zampu pastrādājot, motoram drīzvien loģiski uzrodas arī citas vainas.Ja lietotājs nejēdz sekot un saprast kur un kā viņam strādā tā Dpf--a reģenerācija vai ja viņš to regulāri pusceļā aprauj mazus gabalus braucot,tad tiešām ir problēma.Turklāt, var jau to izdedzināšanas procesu aktivizēt, pielejot degvielā attiecīgu šķidrumu- bet tas taču samērā dārgi maksā un tam pamuļķim otrs tāds pats pamuļķis garāžas Aleksējs ir iestāstījis ka tā nevajag darīt.

Par tiem benzīna daļiņu foitriem to mēs redzēsim kad viņiem būs 100k.Kuram muļķim tad to varēs nogrūzt un cik reāli nostāsies finansēs to apmaiņa pret jaunu auto kā ierasts uz garantijas laika beigām.

650 13.02.2019 10:38

Uzsvērts gan ir, bet kā diez tā plikā eļļas maiņa saistās ar tāda draņķamotora nespēju uzturēt tīru Dpf-u? Vai kā viņa spēj cīnīties ar kādiem idejiski principiāliem kāšiem viņa konstrukcijā?

Un kur ir pašlaik ir kāds vispār tas benzīnmotors lielāks par 1, 6l, kurš atbilstu tām jaunajām Eur6d prasībām? Kur vispār ir "pieredze" ekspluatācijā attiecībā uz tiem ar daļiņu filtriem aprīkotiem benzīnniekiem? Līdz šim to bija izdevīgi "neredzēt un neuzsvērt", jo katram dīlerim taču gribējās iztirgot iepriekšējos jaunajām normām neatbilstošos. Redzēsim kas būs tālāk. Ja jau viens pats pliks programmatūras atjauninājums spēja kaitēt patēriņam un dinamikai, tad ko gan cerēt no visa šī cimperlīgā pasākumu kompleksa ieviešanas visā pilnībā.

650 12.02.2019 22:39

Ar to, ka trīsgadīgs auto ir lūznis.Nevis propaganda bet pamatā visīstākā demagoģija.Ja tos trīsgadīgos neviens tālāk nepirks, arī pats tas dīleris drīzvien apkakaasies.

650 12.02.2019 17:59

Tur jau ir, ka NAV normālas pieredzes apmaiņas to 3gadīgo "lūžņu" ekspluatācijā.Ir tikai pamatā vai nu ļauns izsmiekls, vai kādi ne īsti labi novēlējumi. Tie griezēji un santīmjaajēji nesaprot to, ka tādu to auto pēc tam viņi var tālāk atdot vienīgi tādam pat ķenerim un tikai TAD, kad tā sākotnēji it kā vēl normālā auto cena būs nokritusi līdz šo te kapeikspeciaālistu pieņemamajam līmenim.Tāpēc nav (un nebūs!) nekāda tāda īpaša "tirgus" ne to jaudīgo ne to aprīkoto/trīsgadīgo segmentā.Apgraizītu un izvarotu tādu normāls cilvēks neņems,turklāt propaganda lieliski strādā un cilvēki pa lielam ir iebiedēti.Tā ka nāksies vien remontēt un pašam mierīgi turpināt to ekspluatāciju.Nav vairs tie laiki, kad paņem/pajaaj un uzreiz īpaši nezaudējot to kādam tālāk atdod.

Attiecībā uz Tevi vnk cilvēciski žēl, ka tā sagadījās.Bet es dodu daudz %, ka par šo iespējamo problēmu nojauta gan tas iepriekšējais īpašnieks, gan arī pats tirgotājs/dīleris.

Tepat vēl nupat viens biedrs ieņēmis līdzīgu "jaunu" auto- bet kas ir lasāms komentos?Pareizi- pamatā jau ne īpaši apslēpts "prieks" par to gaidāmo jezgu.Kura mierīgi var arī izpalikt- ja pats īpašnieks būs izglītots un zinās ko darīt, nevis klausīsies dažādus kaktu ākstus.Turklāt, citreiz pat pašu dīleri ieskaitot.

650 12.02.2019 15:19

Kuri tie visi? Tu kādu vabūt Personīgi pazīsti, kas nodarbojas ar to te amputāciju un ikdienā ar lohiem strādā? Es pazīstu vairākus, pie kam sen un personīgi.Kopš jau tiem laikiem, kad viņi bija uz diviem pirkstiem saskaitāmi un Tu vēl ar "savu" golfu zem galda braukāji.Bet tur tajā tavā stilīgajā vietnē sen jau vairs normālam lietotājam meklēt nav ko- tā ka ar shito suudu popularizēšanu atliek vien arī šo vietni aizsūtīt tajā pašā na..."virzenā".

650 12.02.2019 14:08

Varējāt gan vienureiz to drazu no šejienes iztīrīt.Kur lai neielien, visur priekšā vai nu gāze, vai nu golfs, vai nu pagājušā gadsimta hlamu problēmas.Tur nevis kaut kādi tur dižie programmatūras speci, bet gan galvenokārt visādi lohi.Daudzmaz pajaunam auto EGRu amputēs tikai un vienīgi īpašnieks/kapeikjājējs.Kāreiz tieši tie, kas pēc tam brauc pa ielu smirdēdami un pēc kuriem veidojas tas sabiedrības priekšstats par dd lietotājiem kā tādiem.Un kāds sakars egr-am ar motora galvas defektu.Sen zināms, ka arī pie dīlera var ļoti viegli nopirkt meeslu,kuru viņš pieņēmis apmaiņā pret jaunu un kuru viņam vajag kaut kur noogrūst.

Tad kad to T6 garantijā paši apkalpoja un kad mainīja un tālāk pārdeva- tad lūk nebija nekāds tur"tipisko" problēmu uzskaitījums.Labs auto, visu laiku dīlerī, visas apkopes, blabla bla.Bet tikko kā jaunais Klients pāris mēn pabrauca, tā pilns komplekts suudu.Šitie luuk motori ir specifiski, viņiem problēma tipiska, gandrīz visiem tā ir,mēs šito zinam,utt, utjp, etc,itd. Acīmredzot (pagaidām) pamaz drošsirdīgo, kuri varētu reāli "uzprasīt" atbildību un to suudu vnk atdot viņiem atpakaļ, lai paši sev iebāž kur grib ar visām tām savām problēmām.Tā kā te,lūk beidzamā laika labākais seriāls krievu joutūbā:

Te viņa beidzamais 12.feb kārtējais garadarbs- ko autors aicina noskatīties, kamēr vēl to varot...:

650 12.02.2019 2:29

Trūkst kopsavilkuma. Jo dīzelim primārais ir kvēpufiltra esamība. Tur tā vw507 pielaide ir tieši tam domāta, jo satur stingri normētu samazinātu daudzumu sulfātu/pelnu,sēra un fosfora. Un nav viņai citas viskozitātes kā vienīgi 5w30. Tāpat tas vw507 vienlaicīgi atbilst MB 229-xx un vel daudzu citu autoražotāju prasībām motoriem ar DPF.Otra viņas īpašība ir noturība pret 15% ddegvielas klātbūtni eļļā,kas notiek aizdambēta pdf gadijumā.Un trešā ir pagarināts kalpošanas laiks- noturība pret nolietošanos. Par to tai ir tā benzīnmotoru longlife pielaide 504. Ja tādā benzīnmotorā var liet arī parasto 502 un mainīt biežāk, tad Dpf filtra dadijumā citu zampu tur ielejot, tam ir garantēts kirdiks jau drīzvien.

Ja kāds no malas jautā kādā viskozitātē ir prasti vislielākā iespēja nopirkt meeslu, tad tas ir 10w40.Ar 5w40 iespēja jau mazāka, savukārt paņemot 0w40 ir labi ja 1% uz meeslu uzrauties. Tā arī protams būs visdārgākā. Bet, ja domāt "kā labāk" un to iegāzt motorā ar Dpf filtru, tam tāpat būs beigas, jo sastāvs tam neatbilst.

Vismazāk iespēju ieķert viltojumu ir pie dažām eļļu markām, kam ir specifiska krāsa vai pat arī smarža,kā arī specifisks iepakojums. Kaut vai tas pats xado vai piem motorex,kas vispār ir zaļā krāsā. Vai nu gadiem zināms izplatītājs rīgā, kā liquimoly un daži tml. Kāda tur jēga no tām pāris markām ar pasaules kundzības pretendentu simptomiem, kad paši izplatītāji visu laiku cits citu gāna un reputācijas sen jau nav. Hvz kurā polijas mazdārziņu rajonā kāds to pilda un kādā īsti katlā kurš to vāra.

650 06.02.2019 0:14

A tu uzzvan pa dienu tam leiša numuram, tie tur normāli runā, arī krieviski ok.Man reiz gadījās tādu šaubīgu dārgu elektronisku lietu tur labi nopirkt,pats reāli izbrīnījos.Atnāca toč tā,kuru ekrānā biju iebakstījis (nevis kkāda cita varbūt/līdzīga). Tur ir arī laba piegāde uz rīgu ar to Venipak kurjerpastu,kas ir ne sliktāks par dhl-u vai dpd..

650 05.02.2019 23:38

Vieta, kur reāli pasūtīt gandrīz jebkuru lietotu rezerves daļu: srotas24.lt/automobiliu-dalys/?search=bamperai%20toyota%20celica

Labākā vieta no jebkad pieredzētajām, kur nestrādā lohi un kurp nebrauc lohi un kur tie cilvēki atbild par savu bazāru un tiešām reāli spēj salabot bamperi vai pat atjaunot saplēstu plastmasas detaļu: plasmus.lv/

Lasītākie raksti

Jaunie raksti