iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 15.01.2019 18:12

Es jau vairākreiz teicu, ka ir tāds tiešām cienīgs forums motortalk.de ,kur var atrast jebko.Tai skaitā,labi situētu lietotāju dusmas ne tik dikti par izdoto naudu,kā par sačkarēto garastāvokli.Lūk, uz dullo-T6 problēme,hops,...un re kas tur rakstīts..: www.motor-talk.de/forum/t6-probleme-t6188944.html

Kā arī- attiecībā uz VAG- tur ir tas morālais jautājums par jaunāko update programmu atbilstību tieši tādām 2-5g vecām mašīnām.Lielākajā daļā tie "uzlabojumi" ir tapuši "dusmās" un klaji pavērsti uz ekoloģiju, kā rezultātā cilvēks izdod naudu un mašīna vairs neiet, plus vel ēd lieku litru un pastiprināti dzer ad-blue.Un diezin vai vispār pie dīlera eksistē kāds tur atpakaļgaitas downgrade variants.

Tāpat par benzīnmotoru kārtējo afēru ar jauno eu6/bcd vai kāviņutur ar to jaunieviesto daļiņu fitru- ražotājiem pašlaik ir ar to problēma un tāpēc praktiski reti ir jaudīgi jaunie benzīnnieki un (acīmredzot) tāpēc jau te figurē viedokļi, ka tur kkāds tas 225zs peugeots neceļ un nevelk.Tas pats suuds tas pasāts ar 220zs veco motoru un gan jau līdzīgi ar 200kw jauno,kuru drošvien īsti vel neviens nav ne redzējis ne izmēģinājis.Simtpunkt, ka arī tam jaunajam nekas nespīd no tā paša deviņarpuslitru vidējā patēriņa izbraukt, skaties ka vel visi desmit reāli būs.

650 15.01.2019 10:55

Lielākajā daļā gadijumu to pogu var pārprogrammēt otrādi, ka defaultā ir deaktivizēts. Plus vēl citiem ir atkarīgs ar kādu spēku spiest bremžupedāli pašā apstāšanās brīdī.

650 15.01.2019 9:57

Kas tur bij pa jezgu ar to 4joslu klimatu, ka "parastais" esot labāks? Sinhronizācijas pogu tur nevar aizsasniegt vai tumsā ar līko pirkstu sataustīt, lai vnk visu vienādu uzstellētu??

Un kur ir skaidrojums, ar ko īsti start/stop sistēmas aķis un starteris tomēr ar kaut ko atšķiras no parastā? Cik simtus vai tūkstošus reižu un kārtu startstopam domāto komponentu resurss pārsniedz regulāri/parasto? Un cik kārtu vai reižu, ja tas starstops ir, bet apzināti netiek lietots?

Un kā tad ar to, ka tam suudam vispār ir nonstopā diagnostika aizkadrā, kura pie auksta motora vai nepietiekama aķa uzlādes līmeņa vispār to motora izslēgšanos atceļ?

650 14.01.2019 18:55

Atgriežoties pie "aizmirstās tēmas" - cepurnost tā džeka priekšā, kurš nupat zvanīja uz radioSWH un skaidrā LV valodā pārliecinoši izteica "novēlējumus" stihijas varā nokļuvušajiem.

Ka nevajagot akurāt "orientēties" un "piemēru ņemt" no tiem t.s. "vājākajiem" satiksmes dalībniekiem.Ka bezjēdzīgi liela distance gluži otrādi rada nevis "drošību", bet gan nervozitāti un (neizbēgamu!) kāda "stiprākā" dalībnieka ielīšanu tajā dziļdomīgi atstātajā šķirbā vai caurumā.Ka pie krustojuma vajag nevis dricelēt savas nanoierīces, bet gan domāt par savlaicīgu paātrināšanos,tā lai uz zaļo ciklu izbrauktu 4,3456 mašīnas, nevis pusotra.

Izslēgt nafig nost šodien visu dajebko uzmanību notrulinošo un reāli skatīties uz apkārtējo pasauli, nevis kā ierasts savā nodabā tikai savu degunu un dibenu rubināt.

Un pie Morālas Atbildības visus tos profi-lohus un debiil demagogus, kuri te gadiem ilgi piekladzināja sabiedrisko domu ar nievājošu attieksmi pret radžoto riepu lietotājiem.Gudri pljuutot tikai par piemaskavas aizrajona grunts ceļiem un visu to pārējo.Iespējams, kāds "mazāk pārliecinošais" šodientiktu pasargāts un kāds tagad (labprāt!) būtu gan klausījies to graboņu 3mēn garumā, gan vel būtu ar mieru 6x piemaksāt, kaut tikai ....

650 14.01.2019 18:33

Nu, ja jau reiz ir runa par c6, tad vajadzētu pieminēt par bi-xenon gaismas risinājumu kā tādu.Tā draņķa mūžs ir reāli pāris gadi un a/m garantijas periods.Nevienam un nekam 5-6-7g vecam auto (kur nu vēl ja pacmit g) tur NAV labu tālo gaismu.Jo par tālo gaismu "atbild" tā pati tuvās gaismas lēca un tā pati vecā d2s spuldze,kurai vienkārši nav konkrēta fokusējuma spīdēšanai tālumā. Princips ir, ka ieslēdzot tālos, vnk nolaižas tuvās gaismas stara ierobežotājs un pēc idejas tiek dabūts bezjēdzīgs un nespodrs uz nekurieni virzīts gaismas kūlis pa visurieni,koku galotnes ieskaitot.Hellas versijā tur reflektors turklāt ir nevis spīdīgs, bet gan matēts jau kopš dzimšanas.To savulaik ieprojektēja demagogi un lohi- dēļ "vienmērīgāka" gaismas izklājuma.Gadu un kilometru gaitā tas ierobežotā un nepieejamā telpā esošais suuds karstuma, mitruma un garaiņu ietekmē apsūbē vēl vairāk, uz stikla lēcas rodas dūmakains aizmiglojums un gaismas vairs nav nekādas- ne tuvās, ne tālās.Un 92,69 procenti kapeikjaajēju ar šādiem lukturiem braukā, nemaz neko "lieku" tā arī nezinādami un nedomādami.

Tur nevis ka tieši golfs jāsauc būtu palīgā ar pilnīgi citu luktura konstrukciju vai pat ar cita principa lukturu stikliem.Kuri vecākiem auto tiešām bija veidoti no stikla, kurš satur pat dažādus elementus stara veidošanai (kas vairs nav nevienam jaunākam auto, kam ir neregulāras/izstieptas un telpā izlocītas formas spīdekļi un stikla vietā gluds plastmasas meesls,pa lielam savā vairākumā pārkarsēts,noskrāpēts, aizmiglots un necaurspīdīgs).

Drīzāk ka t.s. "ierindas ēzeļiem" būtu reiz pa visām reizēm kompetenti jāizskaidro pasaules uzbūve kā tāda, tā lai nav brīnumi uz ikkatra soļa.Lai nesanāk tikai tukšdriršana un nejēgā visādu sensaci(o)nālu faktu simulēšana.

650 14.01.2019 16:32

Jā.Nodzēst kje beņimāķeri.Tūlinj.Jo zb jau.Sen jau bij laiks.

650 14.01.2019 14:25

Nuja, diskusija no jauniem auto tā "plavna" sen pārgājusi dsā. Lohiem 1pkārt jāzin par gāzi un msh golfa pakaļējās daļas uzbūvi. Jaunu auto topikā taču ikkatrs vēlas atzīmēties.

650 14.01.2019 13:41

Jā, šitie ir ritīgie, viņiem vel tā labā spec konstrukcija, kad speciālā 8v 36/9 Ķēde uztur ispūtēju kopā ar visu pakaļējo tiltu.Vārsti tur pa taisno no salona spiežās, tapc viņi nekad nepiedeg, tur tāda spec ierīce aka Trompete, vecie Saksofonisti shito joku labi zina.

650 14.01.2019 12:52

Es gribētu izmēģināt to lieliskā izskata 2006g izlaiduma 14. Janv ielasmalā stāvošo kia ar benzīna/gāzes motoru, kurš savam saimniekam atnesis to krietno finansiālo ietaupījumu. Par kuru šorīt iekš iAuto tēmas par "pieredzi jaunu auto un jaunu tehnoloģiju lietošanā" jūsmoja kvēlais jaunauto piekritējs biedrs Fans.

650 14.01.2019 12:39

Kārtējais piemērs, kā sapist jebkuru tēmu. Cerams ka tam kia sagaidīji saimnieku un palūdzi izpūtēju paostīt. Ņemiet to ķēdi nost katru vakaru un siltā istabā ienesiet,tad būs ok.

650 13.01.2019 20:25

Jaunu auto pērkot europā, pvn IR jāmaksā Latvijā.

650 13.01.2019 20:23

Tu varēji tik smalki neskaidrot. Jautājums ir principā, vai ir vērts un pamatots 40k vērtu auto pērkot reāli par to izlikt 7keur gadā. Tas ir tas, ko būt interesanti atspēkot. Bet tas NAV jsutājums pie tiem te 15 vērto jaunauto pircējiem, jo rēķins ir būtiski citāds.

650 13.01.2019 1:00

jaaanis rakstīja:

650 rakstīja: Es neko, tik visu cieņu, ja kāds tiešām rūpējas gan par sevi gan par "nākamo".Par mjollera darbiem ir visu laiku vislabākais pierādījums viens- tas ir Rēķins.Nezinu, kā tagad ar to ir garanijas periodā, kad pēc klienta pieprasījuma maina lielāku detaļu.Attiecībā uz audi, sen neeksistē servisa grāmatas un tu nekādi nevari uzzināt smalkas detaļas par to, ko mašīnai ir darījis iepriekšējais saimnieks.Kaut arī mašina tava, tev kā vienkāršam interesentam to neviens vairs nestāstīs- ekrānu nerādīs, izziņu nedrukās.Lielākais ko, ja pats esi cilvēcīgs, svarīgākos punktus visdrīzāk cilvēciskā sarunvalodā pateiks.Firmas auto, atkarībā kāda firma- pa lielam ka visdzrīzāk ka nojāts bezkomplektācijas draņķis.

Ar ķēdi ir traki tad, ja motors ir eksotiskas konstrukcijas vai ja relatīvi jaudīgs.Piemēram, 3l audi Tfsi motors ir gimarojs kāds vel jebkad pieredzēts,pat ja daudzmaz garantijas laikā un jebkurā momentā pirms/pēc .Pajoliņu nopeltais tdi tur ne blakus nestāv varbūtējo izmaksu ziņā, jo daudzos gad reālākais vai vienīgais risinājums ir vnk motora maiņa..

Autoholds ir tāds izstrādājums, ka 98% pa ielu braucošo lohu vai nu nezin ka viņiem tas ir,vai nu to vnk nelieto.Ja pavērojam sastrēgumos nospiestās bremzes, kas bezjēgā nonstopā citiem dedzina acis,tāds secinājums uzprasās.Jo jaunāks auto ar spilgtākiem led stopņikiem,jo parasti lielāks lohs izrādās viņa vadītājs.

Autoholda jautājumā izrādās pats esi vislielākais lohs , jo tieši visiem autoholda lietotājiem stāvot sastrēgumā deg stopņiki un bremzes nav jātur!

Tev drošvien vajadzētu normālā mašīnā kādreiz iekāpt- tad tu sapratīsi, ka viņas tomēr visas nav vienādas.Mazākais, kā Tu varētu reabilitēties, ka vismaz atsauc savu to drosmīgo apgalvojumu.Sūdīgs acīmredzot esi to savu tur redzamo četru riņķu zinātājs, ja reiz pat nejēdz par ko vispār runa.Tā gadās, kad lepni iestājās internetlohu biedrībā un vienureiz konstatē, ka ne jau uz visiem jautājumiem var googlē piemeklēt gudru atbildi.

650 12.01.2019 21:20

Shitas jau ir, ka vidstatistiskais LVlohs (īpaši izmēģinājušais prasmes sālslaizīšanā skandināvijā un šokolādes ieguvē otrā europas galā..) mums 1kārt mēģinās raut kontekstu un radīt sensāciju.Tas, ka norges lohi kā atdarināšanas cienīgs piemērs mīl bāzt degunu cits cita izpūtējā, par to mums ir jāaplaudē.Taču varam apzināti noklusēt- vai viņi "to" tiešām tur tā dara vienmēr un uz ikkatra ceļa, ieskaitot tur tos uz citu kaimiņu fona nožēlojamos bet /pat pie viņiem dažviet atļautos 110.

Kā arī- par tiem vilciena zākātājiem visupirms runājot, būtu godīgi jāpafiltrē pats tas zākāšanas priekšmets.Vai mums tas ātr-vilciens vedojas tāpēc, ka uz to spiež reāli attaisnojami apstākļi un to tā paredz kāds Likums,vai tomēr tam visam galvgalī parasti/tomēr ir tas Viņa Augstība kārtējais Lohs.

Plus vēl, vajadzētu piem iztirzāt L-tuvas un P-lijas valdību nožēlojamo rīcību, kad abu valstu daudzajos garām un šķērsām ātrākai izbraukšanai domātajos 130/140 iecirkņos oficiāli un klaji tiek pateikts, ka tieši tur neesot neviena fotoradara.Un ka pat pieklājības robežas ieturošam sīkpird-pārkāpējam tur netiks novilktas beidzamās bikses ar to visu krāsaino vidējo joslu- kā tas notiek tur tajā biezturīgajā norges galā.Tā ka te ir krietni jāpadomā, kurai "nometnei" mums būtu jāpieslienas un par ko īsti būtu jājūsmo.

650 12.01.2019 13:41

Ā, skaidrs, jā, tapc jau ir- ja uz lietuvas autostrādes ieraugi lohu, visdrīzāk tas būs ar Lv numuru.Un biķernieku kompleksainajā autobāzē un pimpkalnu ledustrasē, un kur tur vēl, mēs esam visur un mūsu ir daudz.Rezultāti ir pārliecinoši.

650 12.01.2019 13:12

Izskaidrojiet lūdzu, kur un kā vidējais LV braucējs spēj iegūt pamatiemaņas btaukšanai uz 130 un uzvedībai uz ceļa, pa kuru notiek šāda kustība. Kādā veidā mūsu valstī piekoptie ikdienas kolhoznieku paradumi un diplomēto parazītdemagogu inspirētie ātruma globālās ierobežošanas pasākumi veicina mūsu braucēju "izaugsmi" uz šodienas eiropas fona.

Varam patiesi lepoties ar savu atejas statusu- kā vienīgā eu teritorija, kur nav vispār neviena daudzmaz ātrgaitas ceļa.

650 12.01.2019 0:47

Jaja, nu ok, tas skaidrs. Bet cits ir, ka (ja) tu gribi gadā virs 15kkm braukt, tad tur nekad nesanāks tā it kā "izdevīgā" nomaslīzinga maksa, kura visur karājas kā tāda ēsma. Ja ņemt pirmo pieejamo daudzmaz normālo tādas "labaslietotas" mašīnas alternatīvu, teiksim to pašu pasātu vai alltraku,vai pofig ko, pa/ap 40ke, nu ta nāksies reāli samaksāt (lasi- izmest, padrirst, etc) kaut kādus 23k 3 gadu laikā.Vai 32k piecos gados,pofig,stiep no kura gala un kā gribi. Vienalga, kaut tu samaksā 1mo iemaksu 15% vai kaut 51%. Tas ir, ja tev pec 3g jeb 5g tas reāli apnīk, un tu tad lepni aizej un saki vo taa, mjoller, reku ir, savāc to savu hlamu un tipa vairāk man nezvani.Un,ja neatdot, citur arī viņu nav kur likt- jo tas reāli nevienam nav vajadzīgs par to ciparu ko tu gribētu dabūt. Tā ir tā realitāte,tikko sākt apskatīt (sapņot) kaut ko "priekš sevis",nevis ka tur par "cenu no" vai "aizbraukt/atbraukt". Vai nu pieciest, vai nu maksāt, nekas cits pagaidām nav izdomāts. Jautājums tikai par katra individuālo ciest/spēju un pamatojumu/attaisnojumu.

650 11.01.2019 17:46

Tā kā cita šodien nav par ko parunāt, gribētos speciem pajautāt- kāds ir tas "parasti noklusējamais zemteksts", ja piem jaunauto pircējam (potenciālajam oplīzinga tīkotājam un "par atlikušo vērtību dīlerim atpakaļ atdot" plānotājam) ir vajadzīgs braukt, teiksim 35k gadā.(?)

Te visu laiku un aizkadrā un klātienē tiek sludināts, ka jauna auto tīkotājam neesot pa lielam nekādu problēmu,- ka viņš "tikai samaksā, bet neko nezaudē".Teiksim rupji tā, samaksā 289,- mēnesī un mauc ar 29k vērtu jaunauto, vai samaksā 450 un mauc ar 42k vērtu.Kad Apnīk- vnk atdod atpakaļ, tā ja...(?)

650 11.01.2019 17:31

Es neko, tik visu cieņu, ja kāds tiešām rūpējas gan par sevi gan par "nākamo".Par mjollera darbiem ir visu laiku vislabākais pierādījums viens- tas ir Rēķins.Nezinu, kā tagad ar to ir garanijas periodā, kad pēc klienta pieprasījuma maina lielāku detaļu.Attiecībā uz audi, sen neeksistē servisa grāmatas un tu nekādi nevari uzzināt smalkas detaļas par to, ko mašīnai ir darījis iepriekšējais saimnieks.Kaut arī mašina tava, tev kā vienkāršam interesentam to neviens vairs nestāstīs- ekrānu nerādīs, izziņu nedrukās.Lielākais ko, ja pats esi cilvēcīgs, svarīgākos punktus visdrīzāk cilvēciskā sarunvalodā pateiks.Firmas auto, atkarībā kāda firma- pa lielam ka visdzrīzāk ka nojāts bezkomplektācijas draņķis.

Ar ķēdi ir traki tad, ja motors ir eksotiskas konstrukcijas vai ja relatīvi jaudīgs.Piemēram, 3l audi Tfsi motors ir gimarojs kāds vel jebkad pieredzēts,pat ja daudzmaz garantijas laikā un jebkurā momentā pirms/pēc .Pajoliņu nopeltais tdi tur ne blakus nestāv varbūtējo izmaksu ziņā, jo daudzos gad reālākais vai vienīgais risinājums ir vnk motora maiņa..

Autoholds ir tāds izstrādājums, ka 98% pa ielu braucošo lohu vai nu nezin ka viņiem tas ir,vai nu to vnk nelieto.Ja pavērojam sastrēgumos nospiestās bremzes, kas bezjēgā nonstopā citiem dedzina acis,tāds secinājums uzprasās.Jo jaunāks auto ar spilgtākiem led stopņikiem,jo parasti lielāks lohs izrādās viņa vadītājs.

650 11.01.2019 16:29

Parādi man kādu ārzemēs ekspluatētu auto, kam būtu tā eļļa mainīta biežāk par ražotāja noteikto 30k.Kā arī, tas taču sen ir zināms, ka daudzmaz sarežģitākas konstrukcijas motoram vienkārši ar pliku eļļu braukt ir tuvākais ceļš uz finansiāli ietilpīgu remontu.Tas ir tā priekš lohiem apzināti "nejauši" izpopularizēts, ka "es tik mainīju un neko citu nedarīju".

Būtu to jettu ar to pusaizsērējušo galvu jau kā bezgarantijas ieļečījis kādam loham, tas lohs būtu drīzvien samaksājis krietnu summu un tad tālāk viņš (drošvien) būtu žēli stāstījis, cik slikti viss tur ir. Un tā "mūžīgā" ķēde neiet nevienam- ne vw, ne bmp,ne zaz, nekam viņa neiet.Jautājums tikai, cik/kurš ir gādīgs un skurpulozs saimnieks un kā kuram ir ar dzirdi un ar sirdsapziņu.Jo vairumā gadījumu par visu tomēr maksā "Nākamais Lohs".

650 09.01.2019 19:59

Kādu vel atkal nahr vāciju, piedzīvojumu par maz, vai ko? Drīzāk lasi tēmu Kā izbraukt cauri Polijai, tas pats viens reāli lietojams maršruts- LV-LT-PL-CZ-AT-CH-IT un iepriekš noskaidrot, kas tagad šogad kurā nedēļas dienā un stundā notiek ar vienvirziena kustību pa to CH/IT MuntLašaras tuneli.Šogad vismaz janvārī nu točan labāk nevajag tur pa to galu bāzties.Gana plaša un visnotaļ noderīga info ir šeit: forum.ski.ru/index.php?showtopic=141000&page=74

650 09.01.2019 19:27

Ui, pa shito mēs varētu diskutēt lidz bezsajēgai;)))

Kad piem tur tas treknais maskavas huligāns cita starpā iesaka "sajust" un "ieklausīties plūsmā",mēs viņu venalga gānām.Kaut gan šis viņa ieteikums reāli un vismaz reizes 600 pārspēj kārtējā nopelniem bagātā pildspalvas virpinātāja "skaidrojošos ieteikumus" tepat mūsu vietējā teleekrānā.

1kārt- kas ir tas sponsors.Vai viņš sajēdz, ka viņam kā jau Barvedim tobrīd tomēr ir piekritīga kāda papildu atbildība?

2kārt- kas ir sponsorējamie, kā viņi uzvedas.Vai viņi ciena to savu sponsoru? Ietur no viņa cienīgus metrus vismaz tā ap80/90,vai, gluži otrādi- tīšām uzbāzīgi lien viņam vienlaikus pa abiem galiem galvā un dsā?

3kārt- kā viņi sadala "lomas" savā tajā vilcienā.Tak te iznāk, ka katram reālais tieši viņa individuālais "sponsors" ir tieši pirmais viņam priekšā esošais ;p ;)))

4kārt- (10kārt pierādījies)- ka labāk sevi "pārstāvēt" tomēr individuāli.Vai uzmanīgi "izvērtēt" tos gadījumus, kad mēģinam kādam uzticēties.

5kārt- pārsteigums ir piem kā cilvēki savstarpēji cienīgi līdzīgās situācijās attiecas kaut kur "tur".Kā viņi to "māk".Kas viņiem to "iemācījis".Un ar kādām domām un kādā dvēseles stāvoklī mēs paši tobrīd esam, kad liekas, ka arī mums "tur" tas viss tīri labi "sanāk".

Es sen sacīju, ka mums kliedzoši pietrūkst savstarpējās cieņas tieši starp tiem, kas uzskata ka tieši viņi pieder pie tiem ,kuri "var".Divi daudzmaz līdzīgi censoņi pa lielam var viens otru pārspēt tikai kurš lielāku pārkāpumu gatavs ir tobrīd pieļaut.Tam nav limita.Savstarpēja cieņa ir vienīgais ierobežojošais faktors.Jebkurš daudzmaz pieredzējis taču jūt, ar kādu zemtekstu kāds viņu apdzen vai aiz vai pirms viņa brauc.

650 09.01.2019 18:31

Plika atbildības "uzlikšana" te diezin vai līdzēs.Jo "uzlikt" to pats zini ko var vienmēr un visam.Ja patiešām sagadījās neiedomājamais vai ja viņš cilvēcīgi "šoreiz" kļūdījās- tas ir viens.Bet cits ir, kad ar loha izpratni tēlot betmenu un pie kam darīt to pašsaprotami un ilgstoši un katrreiz.Viņam visupirms pašam priekš sevis ir tas jāapjēdz - ko viņš dara lieki un ko nepareizi.Kauna un mēra sajūtai un sirdsapziņai būtu jābūt.Kā to panākt- protams, ka prasmīgi veidojot "sabiedrisko domu".Kad apmācība un "īstās" zināšanas mums tikai priekš izredzētajiem un par naudu, abet dažādus tur lohutēmu un privātkomentāru autorus pašsaprotami pasludināt par "pats tāds",lai nelien kur nevajag.

650 09.01.2019 18:17

Ko nu mēs tur tagad vecu sāpi tirzāsim.Jo garāka rinda, jo vairāk viņā pārsteigumu.Diez vai viņš tīšām gribēja.Vnk "kā ierasts".Ar laiku aizmirstas tas "kā var būt".Tu sāc apkārtējo pasauli vērtēt no "sava" viedokļa.Tāpat tak savureiz gandrīz katrs pabrīnās- nu no kurienes te šitas tāds viens uzradās,nu kā tā var būt.Jo esi jau sen aizmirsis par to piedomāt.

Nākošais jautājums- kas īsti būtu 1kārt jāpatur prātā tieši tam "pieredzējušajam" un "pārliecinātajam". Veiksme nav bezgalīga,tapc nav ko viņu bez vajadzības pie katra staba staipīt.Un ne bez iemesla ir radies tas viedoklis, ka visnegaidītākie pavērsieni uzglūn tieši "savā" pārzināmajā un ierastajā apkārtnē.

650 09.01.2019 16:07

Šitas viss nav "pats no sevis" te ieradies.Jāsāk ar mazumiņu.Ka nav pieklājīgi apsēsties uz ģimenes pusdienām vai reizi nedēļā aiziet pie vecmuteres, lai tur esot tieši tajā laikā obligāti palasītu zaebfacebooku,xujacapu un uzdrukātu neatliekamu psmsu.

Mašīnā braucot vai vnk pa ielu ejot,katrs to laiku varētu uzskatīt par "savu".Ja pierod to visu un vienmēr aizdrirst ar komunikāciju un augu dienakti dzīvot ar aizbāztām ausīm- tie ir topošie lohi un reku mums ir tas "rezultāts". Demagogapskatnieku, rekāmaspistu un komerc parapedopsihologu mērķtiecīga darba likumsakarīgs iznākums.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti