Lielākajā daļā gadijumu to pogu var pārprogrammēt otrādi, ka defaultā ir deaktivizēts. Plus vēl citiem ir atkarīgs ar kādu spēku spiest bremžupedāli pašā apstāšanās brīdī.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















Es jau vairākreiz teicu, ka ir tāds tiešām cienīgs forums motortalk.de ,kur var atrast jebko.Tai skaitā,labi situētu lietotāju dusmas ne tik dikti par izdoto naudu,kā par sačkarēto garastāvokli.Lūk, uz dullo-T6 problēme,hops,...un re kas tur rakstīts..: www.motor-talk.de/forum/t6-probleme-t6188944.html
Kā arī- attiecībā uz VAG- tur ir tas morālais jautājums par jaunāko update programmu atbilstību tieši tādām 2-5g vecām mašīnām.Lielākajā daļā tie "uzlabojumi" ir tapuši "dusmās" un klaji pavērsti uz ekoloģiju, kā rezultātā cilvēks izdod naudu un mašīna vairs neiet, plus vel ēd lieku litru un pastiprināti dzer ad-blue.Un diezin vai vispār pie dīlera eksistē kāds tur atpakaļgaitas downgrade variants.
Tāpat par benzīnmotoru kārtējo afēru ar jauno eu6/bcd vai kāviņutur ar to jaunieviesto daļiņu fitru- ražotājiem pašlaik ir ar to problēma un tāpēc praktiski reti ir jaudīgi jaunie benzīnnieki un (acīmredzot) tāpēc jau te figurē viedokļi, ka tur kkāds tas 225zs peugeots neceļ un nevelk.Tas pats suuds tas pasāts ar 220zs veco motoru un gan jau līdzīgi ar 200kw jauno,kuru drošvien īsti vel neviens nav ne redzējis ne izmēģinājis.Simtpunkt, ka arī tam jaunajam nekas nespīd no tā paša deviņarpuslitru vidējā patēriņa izbraukt, skaties ka vel visi desmit reāli būs.