iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 06.12.2018 16:06

Es brīnos, ko tik maz mīnusu salikts.Ja šī tēma būtu Titullapā un pieejama garāmgājējiem,vo ta jūs vellu redzēetu par savu brīvmuldēšanu ;P

650 06.12.2018 16:00

Kāpēc netestēja to pliko draņķi par "sākot/no/18"?

Kāpēc nav taisnīgu viedokļu un sajūsmas kliedzienu par to lupatas salonu un par tiem 0,7 litriem? Un kas tajā sākum-modelī par "cenu/no" ir "pieejams" no izreklamēti modernajām vw gaismasierīcēm un no modernākā vadītāja palīgaprīkojuma, salīdzinot ar to 2,0 6x6 modeli par 32k un dārgāk? Tas ir viens auto par divu auto cenu-, bez sarkasma un bez alegorijas, matemātiski precīzi, cena x2...

650 06.12.2018 13:26

Jautājums ir kādus uzskatus diendienā ikdienā reklamēt un popularizēt. Tirgusbābu, bikseesmiizeeju un pusaizmigušu p/daru viedokļi dominē it visur, kur lai mēs nepaskatītos. Viens pusaizmigušais parasti sataisa aiz sevis riskantu darbību jūru, bet pajoliņi tik turpina attaisnot un katram idiotam pieskaņot pārējo normālo braucēju intereses. Jebkurš mudinājums raitāk kustēties izpelnās kritiku. Nav kur pi... Mobilo tel sērga nezcik gadus iet, abet luuk Tikai Tagad sākam runāt, laikam gada beigās līdzekļi jāapgūst. Būtu interesant uzzināt honorārus un utt..

650 05.12.2018 17:05

Tatad, Jauns auto ir pamatā priekš pieredzējuši/vērtīgajiem, veikli/izmanīgajiem un "norakstīt/noformēt" spējīgajiem.Ne priekš 99% lohiem.Uz šiem un uz šo pieeju mūsu valsts (pagaidām) jo labi turās.Katrs par tādu vēlētos kļūt, katrs grib kko norakstīt un sev kko pPiešķirt..Bet ne visiem tas labi sanāk.Neapskatam nemaz ""citu"" situāciju- kad (kādam) (varbuut) būtu "labāk" ka bez atrunām saņemt (to/normālo) savu algu (vai tās pielikumu) un neprasīt atlīdzību specifiskā graudā (īpašniekam un grāmatvedei lieki nejaajot smadzenes).Katrs tajā savā lomā ir iejuties.Es uzskatu ka darba auto lai ir darbam ,kura veikšanai tiešām ir vajadzīgs auto.Bet ir miljons citu darbu, kur pēc idejas nevajag nekur braukt, un ko var paveikt no jebkuras vietas uz pasaules.Un ir arī mazāki kantori, kuri veic diezgan "vērtīgu" darbību, bet kur nevar pakarināt jaunu (labu?) mašīnu uz katru/no tiem "vērtīgajiem" darbiniekiem.Vai, vienam iedot, bet otram nee.Tieši tikpat vienkārši, kā atverot otru logu un darbību starplaikā kko iepljuutot piem Šeit, nefig kur jābrauc.

650 05.12.2018 16:01

Tas , kas te IR- te trūkst izklāsta kad "savs auto" par 35k.Vai par 85.Reāli, ka kolēģis Motorolers pacēla nupat reālu gadījumu- kad viņš vēlējās paskatīt mašinu, kura (lietota!) maksā šeit tos tur kā turīguma orientieri nojaušamos 35k.Tikko runa ieiet par šo, tā uzreiz ir mīnusi un ignorance.Nav vērts runāt.Tas, ka KĀDAM ir iespēja lietot darba auto personiskām vajadzībām- tas NAV etalons.Jo valstī ir milzum daudz kantoru, kuru darbība neparedz katram darbiniekam kantora auto,pat ja tas darbinieks būtu vērtīgs un relatīvi neaizstājams.Kā arī- ja sludināt kā vienīgi "pareizo" šādu situāciju, tad iznāk, ka tie, kuri degvielas un uzturēšanas naudu tomēr (godīgi) tērē no savas kabatas, tie ir galīgie Lohi.Diemžēl.

650 05.12.2018 15:32

Es vnk teorētiski spriedelēju, apzināti nelietotjot personvārdus.Par to, ka nenoliedzami ka darbaauto pa 35k nekuramkatramloham dod, kā arī skaidrs ka suudīhgs viņš nav.Bet, ja "pats par savu naudu" un ja priekš sevis, tad domugājiens var būt krietni savādāks (arī to neapstrīdu, jo ,stipri iespējams,ka pats drošvien rīkotos līdzīgi).Jocīgi tomēr ir, ja visiem spēkiem te attaisnot shito pusizmēra t-auto, ka ir normāli par 32k un vairāk.Pilnpiedziņa ir vienīgais, kas viņam ir attaisnojami par šo summu.Ja salīdzināt salonus- lai pāriet pāri ielai uz P-salonu, tur būs redzams, kādam vizuāli būtu jābūt 18tā gada auto,kurš te it kā piedalās, bet tomēr (;)"nepiedalās".Ja viedokli paprasīt sievietēm,tās tev 3/4 pateiks, ka labāk jāiet pāri ielai,jo tur "kaut kas" tomēr ir...

650 05.12.2018 14:59

Jaunu auto ar mešalku tu vari pats personīgi lidz kliņķim peec tam braukt, jo reti kam to interesēs no tevis pārņemt, kad/ja tev reiz tas apniks.Ne to, ka mešalka būtu slikta vai nebaudāma, bet gan ka vnk demagoģijas sludināšana ikdienā ir savu misiju spoži paveikusi.Sastrēgumā stāvēšana ar mešalku reāli atšķiras tikai priekš lohiem ar nojātiem sajūgiem un izļurinātām kulisēm.

Un nevis te kur ir naids uz VW, bet gan vajag objektīvi un taisnīgi izteikties.Ja te ir normālu cilvēku personiska domuapmaiņa, tomēr būtu kādu godīgumu jāievēro.Reklāma lai peliek priekš lohiem vai lohu apmaksāto sludinājumu vietnēs.Tas, ka viņš pats sev pats par savu naudu to par 35k nepirktu, tas ir 600% skaidrs.Fans pa 15k, tas jā, bet ne jau Megafans pa 35.Lai kā te ūdeni nelietu, tas variants ir dzīvē ļoti rets.Ne tur ekonomija, ne tur kas, vnk (nenoliedzami cienījama) iespēja savu relatīvi palielu naudu izlietot pēc savām vēlmēm un dēļ savām ērtībām.Kas ir izsmiekla vērts- ka par stulbeni cenšas uztaisīt to, kurš paņems pa tiem pašiem 35 lietotu auto un vel arī godīgi par to samaksās,pat ne uz parāda.Jo- nafig tam būtu jāatdod lieki 2k bankai.

Un arī tipiski, ka te reklamē un jūsmo pa 35k, bet "priekš sevis" drīzāk reāli paņem to tur "labulabo" pa 3,5k (un uzreiz iegulda vēl 2,5).

650 04.12.2018 0:15

Asfināgs atsaucas uz europas patērētāju tiesību aizsardzības noteikumiem.Viņi, lūk, to skurpulozi "nodrošina".Jo no onlaina pirkumiem jābūt spēkā iespējai 14 dienu laikā atteikties.Plus, 3 dienas, ja nu kāds '"vēlas" to paveikt ar vēstuli pa pastu;P.Jā, te esot problēma ar 10dienu vinjetēm ,to viņi atzīst, bet neko citādi nevarot. Tā otra kantora darbību viņi uzsver,ka nevēloties komentēt un ka tas nav viņu apakšuzņēmums un ka viņi to nekādīgi nespējot (negribot?) ietekmēt.Tāteikt, atsevišķa komercstruktūra (acīmredzot, ka arī ar savu/īpašu "pieeju" tam tur skarbajam patērētāju likumam;).Tajā pat laikā, Asfināgs atzīst, ka tie svešie to visu pērkot no viņiem un ar uzcenojumu pārdodot tālāk.Kaut kas jau tur ir jocīgs un puspateikts,figzin.Aptuveni velk uz to, ka,piem.,ja (kādam) "nebūt izdevīgi" izsūtīt fotokvītis par nelielu sodu, abet tepat "atrastos" kāds cits (protams, nejauši un galīgi svešs..), kurš par attiecīgu procentu no iekasētā to būtu labprāt gatavs darīt,,,

650 03.12.2018 23:27

Tas tak skaidrs- par laimīgu lai sevi sauc, kas nepiekauts no bauskas brauc uttt. Svēta lieta, kad pirmajos gados oem serviss reti apmeklēts un nobraukums tuvu nullei.Vai pirmajā gadā ir dati, bet tālāk pa kādu laiku tie nejauši iztrūkst.Pēc tam atkal parādās- jo ieguvumu tak vajag finalizēt.Tā Grāmata var nebūt aizpildīta sen jau, ne tikai ka jauniem.Dati ir dīlera datorā.Bij apmeklējums - ir dati, nav apmeklējuma- nav nekā..Izdevīgāk ir pat tad, ja noskrējiens relatīvi liels, bet tā vēsture ir cilvēciski saprotama.Būtu jābūt vismaz kaut kādiem apmaksas rēķiniem ar veikto darbu uzskaitījumu.Loģiski, ja veikt eļļas maiņu kopā ar kapota un spārna remontu, tad šādu rēķinu ir izdevīgāk "nesaglabāt".Vai iejāaties servisā uz motora šaizi un pēc tam lepni izdeklamēt ka "reku man šiten te tikko nupat ķēde (siksna,sprausla,ātrumkārbas apkope) svaigi jauna".Vai riepas nullītes.To viņš, pletj,altruists, vnk tā tīšām gādīgi par pircēju "parūpējās".Ja tu lietotu pērkot/interesējoties aiziesi kaut ko paprasīt, labākajā gadījumā (ja laipns būsi) saņemsi tikai mutvārdus par svarīgāko.Ne vairs ekrānu kāds rādīs, ne kādu izdruku dos.Pat tad, ja to mašīnu būsi nopircis un uzstāsies jau kā likumīgais īpašnieks, sīkumus neuzzināsi.Varbūt ja vienīgi tā mašīna ir tava no nulles, tad iedos kkādu apmeklējumu uzskaitījuma nesmalku izdruku. Nav vairs tie laiki, darbiniekiem ir jāpilda noteikumi.

650 03.12.2018 15:08

Tā tas reāli ir, 15tie gadi ap un virs 30, 16tie virs 40. Un nebūs atbildes uz to, kādu gan Jaunu auto tā vietā te varētu izvēlēties par to 30 cenu šāda lietota auto pretendents vai pašlaik lietotājs. Ta kur nu vel ja par slaveno "cenu/sākot\no"..

650 03.12.2018 14:57

Nu es tik tā, pamatvēzienos, ja nu kāds sen nav bijis vai ja pirmoreiz. Asfināgs ir pateicis, ka viņš tam citam online neko nevarot padarīt, bizness esot gluds un likumīgs. Pa 14, 99 tam citam viņa darbojas uzreiz, bet pašam Asfināgam pa to 9eur ir 18 dienas iepriekš jāpiesaka. Protams, ja zin konkrēti kad un ar kuru auto brauks, tad var iepriekš. Vēl Asfināgs teica, ka neesot pamata online pirkumu apšaubīt. Pārbaude notiekot izlases kārtībā, maršrutu un personu izsekošana netiek veikta un pa visu Austriju esot tikai 13gab automātiskās vinješu kontroles ierīces.

650 03.12.2018 11:18

Pareiz ir, na uj tajā asfaltā piķi ieguldīt. Cita lieta ka tāda paaudzēs paliekoša,mantojama un nemainīga Vērtība, kā piem 120 fotoradari; P

650 03.12.2018 11:13

Kāds nafig tur naids, pats tak ar viņiem braucu. Es par to, ka daža lietota mašīna maksā tikpat, cik citas 2-3gab jaunas.Tāpat arī visā šajā erektoeiforijā ir piemirsies,ka dīlerim ir svarīgs arī mazlietoto auto tirgus.Savādāk nebūs no kā dzīvot.

650 02.12.2018 21:38

Grandiozs darbs, Varena Valsts.Jāpiezīmē, ka ne LT ne PL vienkārši principā nav fotoradaru uz ātrgaitas maģistrālēm.Turklāt Polijā vispār ir visā Eu visgarākais jauno ceļu tīkls ar atļautajiem 140km/h, ja neskaita Vācijas bezlimita vietas.Tātad, nebūt ne visas valstis šodien dižojas ar pajoliņu piestādītiem grafikiem par kaut kādu tur v/vid samazinājumu.

650 01.12.2018 20:15

Man vispār nav skaidrs, kam domāts q5.Un kam ir veltīta tur tā Garā viņu Rinda, kas tur visu laiku nonstopā stāv Mjollera pagalmā.Un jā, no tā 43-52k tipa "mazākturīgo" diapazona tur ir vienīgi ja pa 48k viens laba izskata/komplekta 2g vecs allroads ar 73k noskrējienu. Interesanti arī, ka jau pāris gadus neviena jauna allroada aptaustāmā piedāvājumā nav kā tāda-tā, it kā viņš nemaz neeksistētu vispār.Acīmredzot, vai nu gaida pēc gada jaunos avantveida modeļus, vai arī Lv lietotājiem tas "nepienākas" principā- jo tiem taču domāts ir q7.

650 01.12.2018 19:33

Čorts, nevaru vairs īsti iebraukt.Ko darīt.Nupat Fans sacīja, ka labprāt pirktu baudāmo swiftu.Pirms tam, ka brīnišķo konu.Vēl drusciņ pirms, ka kolossālo fābiju.Pa vidam vēl arī naskais sportidžs tika pieminēts.Tagd reku šitas ahu ennijs t roks ir dienaskārtībā.Kas diez būs Rīt?

650 30.11.2018 17:39

Nu ja, sastrēguma veidošanās ir sensitīva lieta- nupat bija 5-6 auto,bet pāris ēzeļi nočikājas uz zaļo un skaties jau visi 12 stāv.Ir vietas tiešām, ja tu redzētu, ka tur kaut kas veidojas- brauktu tak pa citurieni.Tagad tu aizbrauc un tikai tad uz vietas reāli ieraugi, kas tur jau ir/nav izveidojies.

Konkrēti, piem,auzas- ja braukt no pārdaugavas pa dienvidnieku uz mežciemu vai gaiļezeru.Tas suuds jau gadiem ilgi rāda aiz kapiem uz lubānas ielas veikt apgriešanos- nu kāda tur drošība un kāda tur prognoze, cik ilgi tev tur nāksies gaidīt drošu brīdi, un kas notiks tavā aizmugures galā tajā laikā, kamēr tur kā lohs dzīvā satiksmē otrajā rindā uz vietas stāvēsi? Man,piem,ir ielikts izvairīties no bīstamiem gājieniem- bnee, vienalga viņa to "iesaka". Ja uz ilūkstes ielas nogriešanos negadās lohi un ja rinda iet daudzmaz raiti, tad pa turieni mierīgi atvinnēsi tam wāzes rādītajam ierašanās laikam pāris minūtes, bez stresa un bez īpaša riska.

650 30.11.2018 16:14

Arguments NAV ignorējams- jo tos 22k sakasīt spējīgais nebūt nav tik stulbs, cik to gribētu redzēt tie tur "cena/no" ideologi.Ideja galvenokārt ir nevis ka torte galdā, bet lielākoties ka bezgalīga manipulācija un rafinēta demagoģija.Vajadzēja testam paņemt tos dažus "sākot/no", redzētu tad kāda un cik gara tur siekala tecētu tajā variantā.

Un neviens te ne speciālists ne sabiedriskais uzraugs ne ar vienu vārdu nav pakomentējis tur to e-krosa tirgotāju akciju (kam ir vēl arī daži līdzīgi sekotāji)- kad atklātā textā lieliem burtiem96eur/mēn dezinformācija tiek publicēta.Nevajag šitā gaudot tik ļoti visam līdzi- te tomēr ir forums ar viedokļiem, nevis kaut kāda ss/miskaste, kura publicētais nav apspriežams.

650 30.11.2018 14:02

Jā, un ja pie skaidra prāta esošai Privātpersonai ir reāla iepēja savus (savus!) 22-25k noveltīt savam auto, diezin vai kāds tur grābs to "sākot/no" draņķi bez motora un bez nekā.Šī te demagoģija besī visvairāk,radot riebumu un neuzticību.Līdzīgi kā tā apo-eklipses-krosa tirgotāja "piedāvājums" to meeslu iegūt par 96,- menesī.Par šito čigānveida mazoburtiņu apjāšanu to autoru vajadzēja publiski stabā uzšķērst un aiz olām pakarināt.Es shitādam "dīlerim" brauktu apkārt ar 0,7km līkumu un vel spogulī pastiprināti skatītos.Bet mums šeit jau tādu "sīkumu" taču neviens neies "ievērot" (vai ne?)

650 30.11.2018 13:41

Nu tik dikti "labi" jau arī tur nav, tas ir tikai ka atejā var iekļūt pa 0.5o ,bet 10-tāges vignette vieglajam ir pa 8.9o;)).Tagad ir jau arī kaut kādi online-digital-mahinātori, bet tur viņa maksā jau 14.99..Gluži labs "pakalpojums"- pa piecīti var nekāpt ārā un nav jālīmē.

Vēl es iedomājos- kurš ja te kādreiz sataisās visu ceļu ar Wāzi braukt.Jāņem vērā, ja kāds tev zvana vai/ja tālruni izmantot citiem nolūkiem (kko tur palūrēt,meklēt, blakussēdētājs ja to dara,utt), tad wāze uz to laiku no ekrāna pazudīs.Turklāt, salīdzinot ar mašīnas oem navi vai ar kādu nopirkto garmin/tomtomu, wāzei ir kaitinoši paliels reakcijas laiks pagriezienu un nogriezienu un tamlīdzīgās sarežģītākās vietās.Pie intensīvākas satiksmes, tumsā un lielākos ātrumos tas varētu būt svarīgi.Turklāt, wāzei trūkst joslu ieņemšanas iepriekš/rekomendāciju un tamlīdzīgas lietas.Teiksim, tomtomam tās ir savā ziņā pat drusku labāk saprotamas kā garminam, bet garmins izskatās smukāk pats priekšmets kā tāds un stiprinājums ir kompakts un uzticams.Ja braukt pirmoreiz ,vai ja retureiz, es wāzes vietā labāk ieteiktu paņemt vai aizņemties šo.Nav vairs tas šodien tik dārgi.

Turklāt, konkrēti mani wāze beidzmajā laikā ir daudzkārt piebesījusi tepat pa rīgu- zinot "savu" maršrutu, viņu var laika ziņā krietni apjaat, kā arī paļauties uz brauciena sākumā redzamo ierašanās laiku nevar nu itin nekādi- tikko ja kur apstāsies sastrēgumā,ta tas suuds aug plusā gluži kā taksometra skaitītājs.Ja brauci piem no piepilsētas uz centru- nekad nezini, kāda situācija uz tā tilta būs pēc pusstundas, kad konkrēti lidz turienei būsi ticis;P

650 29.11.2018 23:04

Va tu re ko...Kad testos "jātaisa" imidžs, tā 2litri,1900ps,6x6 un pa 39k.Abet tikko ka reāli lohiem kaut ko jāpiedāvā, nu ta tak pietiek ka ir "baudāms"- ar vienu riteni, bez sēdekļa un ar mopēda motoru.Ok, tas man patīk.

650 29.11.2018 20:02

Vāze taču neko pat citu nerāda, kā to ko vakar runājām.Viamichelins to pašu rāda.Tik starpība ka Vāze pareizi saka maukt no Varšavas pa augšu gar Lodzu pa reālu ātrgaitas ceļu, bet Viamichelins "iesaka" no Varšavas uz Piotrkov-Tribunaļski jaaties pa sliktāku/lēnāku iecirkni.Ieej abos, tur skaidri redzēsi, nekas specifisks nav jāzin, vnk ieliec rīga-zalcburga..Aiz tribunaļska sen skaidrs- kādreiz rādīja savādāk, bet tagad ir ok- Ostrava/Brno/Austrija/gar Vīni un lieta darīta.Uz PL/CZ robežas ieej šellā, ielej ūberkruto v-poweri ,pa virsu uzdzer kafiju un nopeerc cz vinjeti.Uz CZ/AT vel viena vinjete un pa 50 sant. turpat var arī pamiist und muti nomazgāt;)).Poļu Čestahowā ir laba statoil miles+ superdegviela;)

650 29.11.2018 19:28

Gada auto testos izmantotais maksā pie 39k eur.Jā .Nu vienkārši Lieliski.Iekārojams.Obligāti iegādājams.Pilnīgi tā kā burtiski vitāli Nepieciešams.Neaizstājams.Divu sportāge un triju fābiju vērts.Pat b8 alltraks ar to tur suuda 220zs vācijas pilsētās aizliegto benzīnmotoru rudenī te maksāja 35k.

650 29.11.2018 0:57

Nu ja, tur vienīgi ja nu tā tiešām riktīgi ātri maukt.Bet to jau tagadējos laikos vairs īsti nevar atļauties tos kādreizējos varoņdarbus atkārtot.Reāli sanāk, ja tajos nebāņos kaut cik to drošību ievērot, tad vinnējamais gabals ir vien tik cik tas jaunais bānis- no tā Bialy apvedceļa lidz tam pašam OstrMazo.Bet tak tur arī nez vai uz 200 pamauksi tagad un ja vel pa nakti- zin kā, tomēr tā izbraukšana parasti drusku jau tā stresā un tumsa parasti jau no pašas Rīgas utt.Labāk jau izvairīties no liekas trakošanas,vismaz šajpusē Waršavai.Un ne visur ir sēta gar ceļu,citreiz visādus brīnumus tur var redzēt.

650 28.11.2018 22:24

Reku ir Vāze.Tipa ka izbraukt tagad..Un ??

Lasītākie raksti

Jaunie raksti