iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 07.11.2018 23:48

Jā, skaidrs,ok.Tu man atsūti bildi, kad būsi ieraudzījis vai saskaitījis te kaut vai kādus tur 3-4g vecus f10 vai c7 ar oem xenona vai tur vecā parauga led un ar uzstādītiem papildniekiem.Būtu interesanti pavērot, ja kaut vienu tādu to dalbaēbu tev izdotos piefiksēt.Tur tas viens bamperis ar visu to kas viņā iekšā maksā tik, cik 3-4gab golfi braucošā stāvoklī.

650 07.11.2018 23:22

Nu, ja viņš spēj saprast tos lukturus kas fūrēm uz jumta, tas tiešām ir fantastiski.Mans to nespēj, bet instrukcijā tā arī ir rakstīts, ka intensīva reljefa apstākļos var būt novirzes no normas.Nu to reljefu es domaju piem kā tipiski tas gabals no robežas lidz Suwalkiem,kur katra kalna galā pretim būs fuure.Protams, ka 4-5 gadi ir tehnoloģijām graujoša starpība.

Par to kreiso malu tas skaidrs,acīmredzot to tiešām kāds r speciāli tā izgudrojis.Ja ar labu pat parastā xenona gaismu kāds mums pretim brauc, tak viņa gaismās mums tā labā mala ir pa lielu gabalu saskatāma ārpus mūsu tuvo gaismu robežas.Jautājums tikai, kurš to ir/nav savā prātā tā ievērojis un iemanījies savā labā izdevīgi izmantot.Iespējams viens otrs drīzāk pagriež galvu mežā vai aizžmiedz acis;)

650 07.11.2018 21:43

kasinsh79,vai tās jaunās brīnumgaismas laicīgi reaģē arī uz smagsvara transporta kabīnes augšējiem gabarītiem, kad tāds sāk "uznirt" reljefaina ceļa apstākļos tavā priekšā?

Ja par to Golfu un citiem vecākas paaudzes auto- protams labs ir jebkurš tas, kam ir oem paredzēti tālie papildlukturi.Bet vecs xenons ir paredzēts tikai vienam- pēc iespējas drīzākai novietošanai miskastē.Kādi 4 gadi ir maksimums, ko tas suuds spēj daudzmaz atbilstoši novilkt.Visiem veciem/suudīgiem lukturiem ir viena kopīga īpašiba- citiem acīs tie spīd jebkurā gadījumā,kaut arī pats neko diži neredzēsi pat 200w lampu tur iebāžot.

Vēl ir viena jocīga, bet pēc būtības loģiska lieta- kad/ja pavadīt tumsā garas stundas,ir reāls pamats teorijai, ka relatīvi ātra savstarpēja tālo izslēgšana mazāk nogurdina acis.Lieki bez jēgas lietojot un saņemot pretim pārāk lielu gaismas daudzumu, mazāk ko redzēsi tad,kad nāksies lietot tikai tuvos vai kad būsi jau viens uz ceļa.Vismaz pirmajā momentā. Tas ir tāpat ,kā ar lieku enerģijas tērēšanu dažādai "pārmācīšanai".Ja tev tālie ir megaLabi, bet tuvie nekādi- tad vispār viss ir bezjēga.

Ja noskaņoties uz pārslēgšanos pēc iespējas tuvākā attālumā,vismaz pusē gadījumu būs viedokļu atšķirība un potenciāls konflikts ar pretimbraucēju.Es vairumā gadījumu izslēdzu pirmais.Ja to pirmais izdara viņš- es cenšos reaģēt pēc iespējas momentā.Šis ir tāds labs pozitīvi uzmundrinošs moments, ja sanāk pārslēgties praktiski vienlaicīgi.Un tad jūties pilnīgi drošs par to, ka tev otrs tāds pats normāls kadrs brauc pretim. Ja viņš tomēr ir kaut kāds pārspīlētājs- es vienalga izslēdzu tīri sporta pēc.Ja esmu drusku jocīgs, bet ja neesmu tomēr galīgs āksts- tātad man ir jāizdara secinājumi un jāprot savā prātā izvērtēt.Ja tam manis izvēlētajam pārslēgšanas brīdim katrs gandrīz otrais "nepiekrīt", tātad vaina tiešām ir manī.Ja tas ir taisns garā meža gabals,pēc laiciņa uz pāris sek var ieslēgt, lai papētītu situāciju.Tikko esi papētījis- visdrīzāk ka viņš no savas puses izdarīs to pašu. Nekāda konflikta, viss būs skaisti.Kādreiz tas tika pasniegts kā tāda īpaši savstarpēji saprotoša uzvedības ētika.Vēl ir, ka/ja tev jaudīgi tie tālie, pretimbraucēji bieži vien izslēgs ātrāk- jo tu viņam dedzini acis.Ne tāpēc ka lohs, bet viņš vnk vēlas tevi "palūgt" uz sapratni.

Pēc būtības,100 vai 130w halogēna spuldze ir nesankcionēta lietošanai satiksmē.Ja ņemam piem tālos papildlukturus ar 37,5 gaismasspēju, tad to ieslēgšanas brīdī vispār nekāda cita gaisma nedrīkst tev degt.Jebkura pat ja pārdomāta un ja nekolhoza "uzlabojuma" gadījumā ir tomēr jāapzinās ētikas moments.Vispār vienā ziņā ir labi, ka visa šī savā ziņā "sērga" pieder pagātnei, jo relatīvi jaunākiem auto ne kurš katrs ies savu bamperi urbt un bojāt.Turklāt, ja vēl jaunākiem, tad nekad nevari būt pārliecināts ko par to teiks borta dators.Tajā pat laikā kaut kādā Zviedrijā lielākā daļa brauc ar papildniekiem.Jo dažādu zvēru uz ceļa tur ir vairāk nekā braucēju.Tipa ka vilku barā labāk ir ka mēģināt gaudot līdzi;)

650 07.11.2018 20:23

Mēesli bija tās parastās boš slotas.Sakarā tieši ar pozitīvu boša bezrāmja slotu pieredzi uz otra auto,šoruden uzliku viņas arī uz sava.Un liekas ka ir vislabākās no jebkad redzētajām.Pilnīgi bez skaņas, tīra kā ar žileti.Turklāt vel ka biezas un labi izskatās. Es pēc dusmīgas jaašanās tieši ar visādu atpazīstamu marku marku tiem bezrāmja suudiem kādus beidzamos 6g tiku lietojis tikai un vienīgi dīlerī pirktas oem.Manā gadijumā pzdekonomija tagd ir veseli 20,- Lai iet visi viņi oem/drst ;P

650 07.11.2018 13:52

Paldies par viedokli.No diskusijas rodas sapratne.Taisnība, Nav viņu (beidzamajā) laikā to pakaļasmiglu cienītāju tik daudz.Kāpēc- da tapc, ka Propaganada ir nesusi augļus.Tai skaitā tur tas Televizors, ko te ar sajūsmu "reklamēju".Jo ir bezgala patīkami, kad redzi ka tomēr atrodas kāds, kurš nemiizh to skarbo Savu Taisnību savureiz pateikt.Tā kā ir, ne vnk kā parasti ka no lohiem priekš lohiem.

Mācības došana te ir kā piemērs.Mācītājs vienmēr bojā savu auru.Tas viss krājas.Bet no otras puses- tak Kādam tajā/šajā mežā tomēr ir savureiz jātēlo to sanitāru.Kurš tobrīd brīvāks- tas lai uzņemas.Kam šoreiz jāskrien un nav laika- tas lai nākamreiz pārņem to pienākumu.Mācīt var pamācoši un var arī neatgriezeniski.Es varu savureiz kādam 10cm gar spoguli nobraukt, bet nekad neiešu viņa priekšā tīšām pa mēmajiem likt.Jo Nevajag tā zemiski aizskart un pazemot cilvēkā pirmatnējos instinktus un vērtības- godu, ģimeni un tml.Jo par to var sagaidīt pretīm šāvienu pat no šķietama loha.

Un, pamācīt potenciālo to advancēto nelieti, kurš,līkumā pzdorallistu tēlojot, tavai meitenei kādreiz nogriež viņas likumīgo metru ,tas ir viens, bet kko tur tīši biedēt dzīvas satiksmes jūklī ir cits.Lohu pālieku nobiedējot, tu nekad nezini ko viņš no sevis var izprovocēt.Tu aizbrauksi, bet tavas auras bojājums tev paliks.Ja ne citādi, tad iespējams nākamajā vakarā pie saviem vārtiem suņa suudā iekāpsi.

Golfam ir viena no visu laiku labākajām gaismām.Jo pec idejas tālajam ir jābūt fokusētam uz tālumu.Nevis ar lieku oreolu uz koku galiem, kā tagadējiem bixenoniem.Jo "derīgs visam" nmēdz būt tikai suuds.Man "reiz bija" auto ar 720w, es kad kāpu ārā savureiz kko paregulēt, man bikses karstumu juta metra attālumā.Uz šosejas tolaik naktī nedega gaisma, es redzēju 14 stabus tālumā.Tagad skaties ka labi lai pusi redzam.Laiki mainās, nav tur ko raudāt un mērīt.

Lai izvairītos no apžilbināšanas, vajag pašam aktīvi lietot tālos.Lai pretimbraucējs nezīlē- vai tev tiešām tālie, vai vnk tuvajos suudi sabāzti un nav pārregulēti.Ieliekot nightbreakerus parasto spuldžu vietā,vajadzīgs ir pārbaudīt.Jo ideja mainās.Tos liek tie, kuriem gaismas par maz, tapc bijusī vecā nespodrā spuldze var būt bijusi pusmetru augstāk spīdoša.Tikko spožāka spuldze, katrs lieks greizs centimetrs var kaitēt pretimbraucējiem.

Visu laiku vislabākais ieteikums- izslēdz tos tālos, kad tev no pretimbraucēja rodas diskomforts.Un izslēdz savus, ja tavs pretimbraucējs to izdara pirmais.Protams, ir lohi un novirzes var būt, bet nu ideja skaidra.Nav ko metrus mērīt un grafikus zīmēt, pietiks ar cilvēcību.Reljefa un līkumu gadījumos 2 gali- sākumā esi informatīvs (lai pretimbraucējs aiz uzkalniņa tevi laicīgi jūt), bet īpaši bīstamās nepārredzamās vietās savus 1000w labāk uz mirkli izslēdz.Jo pie tāda sava spožuma Tu vari neieraudzīt, ka tev pretim brauc kāds taupīgais teorijas nezinātājs ar tuvajiem vai viens lohs vispār ar vienu lukturi.Viņš kādu iemeslu dēļ var braukt arī pa Tavu joslu/pusi- jo viņš "zin", ka tur neviens pretīm nebrauc.Pofig, vai nesties vai uz -30 braukt,pamatprincipus vēl neviens nav atcēlis.

650 07.11.2018 0:54

Nu tur tieši uz tā jaukā ceļa tā arī ir, ka tumsā pa apmali braukt nav labi, bet no otras puses cilvēks nevar saprast kas viņam nāk pretīm.Tīri tā sarežģīti ir konstatēt no pretimbraucošās rindas kurš lukturu pāris pēķšņi atdalīsies un sāks braukt divās rindās.Bet tieši to ir jācenšas pētīt un saprast.Tur tie morālie kropļi, kas to trīsrindu veidošanu dara pat tumsā un slapjumā, būtu kastrējami un turpat pa malām pakarināmi.Šim braucējam bija samērā tīrs stikls, bet viņš vienalga konstatēja beidzamajā brīdī.Pagājušā reize šeit apspriestā bija, kad tieši tādā pašā līkumā turpat netālu šaize sanāca pat gaišā dienas laikā.Un nezkāpēc neviens drošības xuexperts nav nācis klajā ar biklo aicinājumu apdomāties.Tur tas joprojām tā notiek nonstopā.

Jebkurš vidēji statistiskais "līkumu ņēmējs" ir skaidrs ka līkumā instinktīvi pieturēsies drīzāk pie iekšmalas un jebkurš vidusmēra braucējs būs galēji izbrīnīts, kad tādā momentā kāds pretimbraucējs vispār ir dadomājies ieņemt viņa likumīgo trajektoriju.Un ko nozīmē nedrošam braucējam līkumā likt lieki raustīt stūri.

Mums reku labo līkumu iekšmalas ir izgrauztas pat uz relatīvi platām šosejām, ta kur nu vel uz vietējās nozīmes ceļiem.Apļu nobrauktuvēs cilvēki masveidā nemāk uz asfalta trāpīt pat ar 25 km/h.Nav kas propagandu izvērš- autožurnāli un kosmosa portāli reklamē citas lietas, tur nav laika ar lohiem ņemties.Neviens vairs neatgādina, ka "sportu" vajag izvērst tā, lai sevi radinātu neuzbraukt uz līnijas.Nefig maukt, lai pamēģina ierakstīties, tur pietiks ar atļauto un pašam interesanti būs.Nevis ka kreisajā līkumā tīšām tēlot Papuasu un pretimbraucēju nobiedēt un ar labo riteni nospiest uz apmales vai likt viņam gar ceļmalas žagariem spoguli strīķēt.Pag, drīz būs tie izgrauztie caurumi pilni ar ūdeni un ar apledojušām malām, gan jau.

Televizors teica patiesību- ja kāds neslēdz ārā aizmugurējās miglas, brauc viņam ar tālajiem no muguras.Pofig.Tālāk var tādā pat garā turpināt.Brauc viens ass līkumā pa tavu joslu- ta parauj viņam pusmetru virsū, redzēs ko šis darīs.Ja ar nesankcionētiem vai nenoregulētiem lukturiem- tālos purnā bez vārda runas, paši tak zinam kur tajā brīdī jāskatās utt.Paskat cik kretīnu brauc ar vienu lukturi.Un tak ne jau tie nabagi,kuriem bamperis jāņem nost lai tajā caurumā savu p iebāztu.Un ne tie, kam 2eur nav zeķē un 5min laika statoilā iebraukt lampiņu paprasīt.Kāds ir kādreiz redzējis, ka viens centīgs milicis tādu būtu vienureiz apstādinājis? Kur? ;P

650 06.11.2018 22:48

Es to tā pa "nopietno" domāju...Tev ir versija? Vainīgs kāds būtu tad ja būtu.Bet tā kā )šoreiz( nav, nu tad nav.Vienkārši situācija hrestomātiska un 10000x vairāk vērta apspriešanai, nekā viens otrs krievijas izcelsmes video.Šis vēl ir tikai īsto notikumu pats sākums,ārā vēl ir vasara. Tur nevis kas vainīgs, bet kā palikt dzīvam un uz kurieni skatīties tieši šajā līkumā un slapju starmešu jūklī tur uz tā trulā pusjoslu ceļagabala.Tas jau 4tajā sekundē bija skaidrs, ka tur kāds kādu ļoti grib nosist.Tad, kad tirzājam kurā situācijā pa kuru brauktuves daļu vajadzētu "censties" trāpīt, tad ir csn un katram ir sava teorija.Bet kad reāli vajag pienākt galapunktā veselam, tad jau pavisam cita teorija sākas.

Ja vienīgā "naktsdzīves gudrība" ir visur kladzināt ka nevajag skatīties svešas mašīnas gaismās, nu tad te (diemžēl) tā tieši gaismu vērošana izvirzās galēji primārajā plānā.Un (diemžēl) bez sava veida "ūdensliešanas" tas nav izskaidrojams.Kā arī vēl citi piemēri pamazām krājas- gan šorīt, gan šovakar,utt..

650 06.11.2018 19:02

Šis ir kas? Kapc nav apsriests? Pie "krievu grafika" apelējot- Kas tur apm 3-4 sekundē ir/nav saskatāms?Filmētājam viduvējs video, bet toties slotas strādā.Bet (Ja) pieņemt, ka kāds brauc aiz filmētāja auto un drusku tā kā rubina degunu vai kko garšīgi šņakstina?

www.delfi.lv/video/aculiecinieks/autovaditajs-pedeja-mirkli-izvairas-no-frontalas-sadursmes-uz-a1-sosejas.d?id=50517885

650 06.11.2018 18:46

Stikluūdens jāšpricē pie katras slotu ieslēgšanas.Jo ja stikls ir ar sensoriem vai termo pārklājumu, tad tā nomaiņa var finansu kosmosā nostāties.Tiem kam tās "glaunās", dīlera vietā iesaku izmēģināt to pašu Boša AeroTwin.Kādreiz ar vecā parauga slotām viņi grēkoja,taisot to rāmi no prasta plastmasīga suuda, bet tagad attiecībā uz tiem bezkorpusa izstrādājumiem ir ļoti ok.Katrā gadījumā labāk, nekā ar Valeo un Swf.Veikala loguūdenim iesaku pievienot papildus pa karotei kādu no pieejamajiem 1:200 koncentrātiem,jo šķidru sāli pie mīnusiem rets kurš štrunta šķidrums labi mazgā.Turklat lielākā to daļa pretīgi smird.

650 06.11.2018 15:19

Ok, es vnk par to, ka jebkurā vietā, kur tikko kaut kas tāds kā tipa "zinātniski interesants" ir sarakstīts, katrreiz komplektā nāk vairākas garas lapas ar muldēšanu.Savācās vairāki krievu izcelsmes profesori, sarakstīja teju veselu gāmatu, bet beigās uzzīmēja tikai vienu vien ievērības cienīgu apkopojošu grafiku ar secinājumiem.Laicīga un pareiza situācijas prognozēšana samazinot risku iekļūt negadījumā par 43%.Reālas priekšdarbības,kas paspētas pielietot uz tās pirmās prognozes pamata- vēl par kaut kādiem tur 42%.Kamēr izdaudzinātā pārcilvēciskā sagatavotība centimetru apstūrēšanas un galēji beidzamās sekundes bremzēšanas iemaņās nesot vien 3% veiksmes.Nu kā lai te nemuld (?), tak kaut kā būtu jāpārstāsta šitāda "sensacionāla" lieta...

650 06.11.2018 10:24

Vernon, kā Tev liekas- lai no tā Brieža izvairīties , kāda īpašība sevī jāattīsta? Ar ko sākt? Kas te ir svarīgāk, vai trenēt vadāmo sānslīdi, vai labāk ka spēju brauciena laikā domāt labas domas?

650 06.11.2018 0:46

Šie "ziemas" brīnumi ir domāti galvenokārt tiem auto, kuriem ir vecā parauga slotas.Tās ar caurumoto metāla rāmi, pa kuru braukā pati tā tīrošā gumijas daļa.Režģis tas kā zināms aizķep ar sniegu un gumiju turošā kostrukcija apsalst ar ledu un tad velk švīkas.Senāk amerikāņu jājamzirdziņš bija visas tās režģa konstrukcijas ievietošana resnā pļurīgā gumijas apvalkā.Kamēr kāds izdomāja šīs bezkorpusa slotas, kam tās garās atsperīgās alumīnija sliedes (kuras tur tīrošo gumiju) ir ievietotas iekšā tajā resnajā gumijas spoilerī,kur sniegs un sals tik viegli netiek klāt. Labākas par parastajām tās gan ir,bet pie tādiem īsti ekstrēmiem apstākļiem jau tāpat tur būs iemesls piekasīties.Apsalis stikls viņas nebojā- lielākā skāde rodas no sāls/akmentiņu mākoņa.Tam, kurš nekad nedzen fūres, viss kalpo ilgi.Bet kādam tādam steidzīgākam pie ikdienā ierastas aiz/kāda/tuvu aizmugurēbraukšanas un 200 mežavedēju apdzīšanas tas prieks būs krietni īsāks.Protams, arī pašu vējstikla nolietojumu ieskaitot un pavasarī mēģinot saskaitīt tur tos skaistos punktiņus.

Daudziem auto jau gadus padsmit ir standartā šādas bezkorpusa slotas un tur nav vairs tāda dalījuma kā ziemas/vasaras.Tās gan maksā padārgi,īpaši no to lietotāju viedokļa, kas iepriekš pieraduši lietot tās vienkāršās parastās.Teiksim, tas Boš būtu pa kādi 22-30e, bet oem pie dīlera jau visus 50 vai tuvu tam- atkarībā no a/m modeļa un slotas garuma.Iespējams ka tās parasto slotu aizvietošanai domātās ir kādus pāris eur lētākas,tāteikt jaunu klientu piesaistei.

650 05.11.2018 23:57

Klāj vaļā savu versiju, par ko konkrēti tas "ūdens" ? Kaut kas te ir nepareizi vai neiedomājami? Es varbūt tur kaut kādu "savu" varonīgu zirgaspēku,megametru vai gigawatu ciparu katrreiz komplektā uzbāzīgi nosaucu vai ko? Varbūt vienkārši tā- ja ir ko teikt, tad vajadzētu teikt.Lai katrs izstāsta "savu" versiju.Pusgadsimta stāžs te taču katram otrajam ir, tikai jautājums kāda "citiem" no tā ir jēga.Pierādīt arī neviens nekam neko nevar, tas ir sen noskaidrots.Vienīgi ja mēģināt vaļsirdīgi izstāstīt.Ticēt vai nē- to katrs lai pats izlemj.

650 05.11.2018 19:07

Es pa šito verētu pus dienu drirst, vnk šodn nav laika domāt;).Es esmu "ticējis kādam" piem 600 reizes.Bet ir izrādījies, ka apm 585 gadījumos esmu viņā vīlies.Tu vari ticēt (varbūt) kādam tur kādā austrijā vai polijā (ja tu pats neblato un nelien uz nazi).Pie mums ticēt (diemžēl) ir samērā problemātiski.Vari tur kko būt pacietīgs vai tolerants, bet tiklīdz tu viņu sāc mērīt pēc savas mērauklas, viņš tev drīzvien liks vilties.Pie kam, kā likums tādā brīdī, ka tu būsi jau "iejuties" un padomājis kko tur tipa jā, lūk, ka "šitais" varbūt ir tas ok.Ne visiem var/vajag braukt garām,bet jāpatur prātā, ka viņam pārlieku ticēdams, vari pats itin viegli par muļķi tapt.Pie mums (turklāt!) jāņem vērā, ka tevi kā "drusku ātrāko" pretendentu centīsies apjāt kāds aptuveni no tieši tās pašas kategorijas.Turklāt, ja viņam tas nesanāks, viņš kļus tīši riebīgs un dusmīgs.Es nezinu kāpēc, bet tā ir.Pieklājība un iejūtība mēdz protams savureiz izpausties, bet tas nu ir rets gadījums.Pie šādas jaukas "tikšanās"(sākot no zināma līmeņa) "vinnēt" var vairs tikai tas, kurš (tobrīd) ir noskaņots atļauties vairāk ko pārkāpt un vairāk uz kaut ko uzspļaut.Šis viss ir lipīga slimība- ja tā ļoti iejusties lomā, tad nevar mierīgi vairs pabraukt nekur, pat ja tev tobrīd it kā nav iemesla kkur skriet.

Piemēram, braukt kādam no muguras, tipa ka viņš tas tavs tobrīd sponsors.Bet nafig tas ir jādara, viņam dibenā lienot? Viņš reku riskē, tu meklē labumu- tak esi tolerants, vismaz nelien viņam spogulī,neliec visu laiku stresā būt.

Brauc 3 auto pa mežu. Nakts, tumšs,hvz, utt.Viens lepni brauc pa prekšu- nedz viņš tālo gaismu māk lietot, nedz vienmērību ieturēt.Nedz viņam īsti tur rūp kaut kas tur to divu astēsēdētāju drošība.Ne viņš pat ātri brauc ne tur ko.Bet viņš acīmredzami vēlas kādu "vadīt", tas ir redzams pa gabalu.Momenti pamazām krājas.Vienā brīdī točna redzi, ka vnk lohs.Nu un ko, tu aiz viņa tā tālu/ilgi cietīsies?Tamēr tev pašam viens astē piebrauc- sak, kas jums te, nafig, notiek.. Ja tev iekrīt tur kaut kādu iemeslu dēļ katru gandrīz vakaru būt uz tā ceļa un ja tavs prāts tajā situācijā saskata totālu neatbilstību? Pļurināsi tur kā ceturtais vai stāsies uzpīpēt, vai kā? A ja tev pa to vakaru 30 tādi gadās? Vienmēr ar katru tādu sevi lauzīsi un audzināsi? Jēga?

Nupat- reku kaut kādā tur Ādažu pavalstī viens ar spoguli aizķēra Gājēju.Tas pakrita, otrs aizmugurē braucošais viņu nekavējoties sabrauca.Vai tas pPirmais "rūpējās" par to savu aizmugurējo? Ar slaidu loku saprotami apbrauca, ar pagrieziena ieslēgšanu pabrīdināja? Otrs, tas kurš brauca "aiz" - vai tas ieturēja saprātīgu distanci un sev savā prātā "atskaitījās" tipa ko es (pats) ,aiz viņa braukdams, redzu/neredzu? Protams, diezin vai,vnk acīmredzot kaut kam skaistam "ticēja", gan jau...

650 05.11.2018 15:26

Tam, kurš brauc “daudz” vai “ātri”, principā ir tikai viena ideja- braukt individuālā režīmā.Pēc iespējas izvairoties no mijiedarbības ar apkārtējiem.Nekādu lieku emociju, nekādas tur mācīšanas vai iesaistes konfliktos.Pēc iespējas mazāk blakus nodarbību braukšanas laikā.Jebkura komunikācija atņem uzmanību.Jābūt ir “iekšā” braukšanas procesā.

Ir lietas, no kā var izvairīties (mēģināt) tikai ar sajēgu un sesto prātu.Tapc dažādi pētnieki ir zīmējuši grafikus un lējuši it kā ūdeni vairāku lapu garumā, kad par to runā.Pašai izvairiīšanās fiziskajai Darbībai ir mazāka jēga kā notikuma priekšvēsturei.Svarīgi ir pamanīt apdraudējuma situācijas rašanos un vis/svarīgāk ir saprast tālāko attīstību un vēl-vis-svarīgāk ir veikt savu pretdarbību tādā apmērā, lai tev nebūtu jāpielieto reāla reakcija un reāls izvairīšanās manevrs.Ja neesi izpildījis pirmos trīs, tad beidzamo to izvairīšanos uz refleksu pamata tu veic jau krietnā riska grupā būdams un tur labi ja 1/10 kādam piemīt tās reālās faķīra spējas.Ja viens stāv lauka vidū pie potenciālās izbrauktuves, tev ir uzdevums prognozēt, nevis vilkt pofigā tam metru gar degunu un cerēt ka viņš nebrauks un paļauties uz savu apbrauktspēju vai uz nemitīgu veiksmi.

650 04.11.2018 22:03

Ok, katram savs.Te viencexperc ar savu punktu No.2 atgādina vienu būtiski svarīgu principu.Ka nevis kaut kā vnk braukt,bet piedomāt.Kad un kā un pa kurieni.Pa tumsu ceļa malā sastapt meeslus ir 28x lielāka iespēja, nekā ceļa vidū.Kustīgs vairākkājains objekts ja izleks no labā grāvja- braucot gar labo apmali domāt stipri iespejams ka būs par vēlu.Nesoties caur nakti pofigā, jāskatās ir nevis uz bedrēm degungalā, bet vairāk ka grāvī un mežā.Ja drusku nozagt sev kreiso pusi un ja tas ķēms kāpj akurāt no kreisā grāvja- tur tomēr paliek vieta un laiks pārdomām.

Ko ir sevī jāpārbauda un savā galvā jāsaprot- tas ir par to daudzināto sānu redzi vai perifēro skatienu.Spēju saskatīt un izsekot vairākus objektus vienlaicīgi.Mums visiem tā spēja piemīt- bet izmantot to var vienīgi papildus piedomājot ar smadzenēm.Vieniem smadzenes ""pieslēdzas" vieglāk un pat autopilotā, bet citi vispār nezina, ka viņas ir "jāieslēdz".Tu vari datora ekrānā ar domām un skatienu tik sirsnīgi ieurbties, ka tu vairs neredzēsi nedz televizoru fonā ne dzirdēsi ko kāds no mājieniekiem tev garāmiedams pateiks, ne īsti kurš no viņiem tev gāja garām.Ja tu kaujoties fokusēsi skatienu konkrēti uz pretinieka dūrēm,tak dabūsi pa purnu jau nākamajā sekundē. Ja uzdevums izvairīties no 2 sitējiem- jāskatās ir kaut kur viņiem pa vidu.Uz nekurieni.Un jādomā ar smadzenēm.Ja lasīt šo textu datorā un drusku pieslēgt smadzenes, pēkšņi taps redzamas daudzas apkārtējās detaļas istabā- aizkari vienā pusē, televizors otrā,paklājs uz grīdas utt.Skaties uz aikzaru= paturi prātā datoru, ja pašķielē uz uz televizoru- mēģini paturēt prātā gan datora bildi, gan paklāju uz grīdas.Tieši tāpat ir uz ceļa un vēl jo svarīgāk ja tumsā.Redzes fokusam visu laiku ir jāklejo pa perimetru, bet uz sekundi kaut kam pievēršot konkrētu skatienu, prāts ne uz mirkli nedrīkst atslēgties no pārējās apkārtnes.Ja skaties uz objektu priekšā- Izstiep uz sāniem abas rokas un papūlies vienlaicīgi saskatīt abas plaukstas.Ja visu to pateikt nezinātājam, viņš tacu pirmajā brīdī smiesies- ko te nafig muļķibas un nafig savu galvu piebāzt un taa...

Gudri garāmgājēji mums stāsta- vajagot neskatīties pretimbraucošās mašīnas gaismās.Bet kas viņiem traucē padomāt vienu gājienu tālāk- pateikt, ka tieši pretimbraucošās mašīnas gaismas stars (pareizi regulēts,protams) var lieliski izgaismot tavas puses apmali ? Un akurāt tieši tajā attālumā, kurš tev nepieciešams svarīgas informācijas savlaicīgai iegūšanai un (iespējams) savureiz kaut kāda tur lēmuma pieņemšanai..

Beidzamajā laikā augstu vilni ir piedzīvojusi mērkaķu evolūcija.Kas "aizmirsuši" svarīgo aicinājumu tumsā aktīvi lietot tālo gaismu. Vienmēr un visur (kaaaadreiz...) drošības xperti tika uzsvēruši- kad viens auto apdzen (apsteidz) otru, apdzenamā auto vadītāja uzdevums un cilvēciskais pienākums ir ar savu tālo izgaismot ceļu ABIEM.Līdz brīdim, kamēr (pieklājīgais) ar tuvo gaismu braucošais apdzinējs ieslēgs savus tālos.Ar To viņš "saka" tam apdzītajam- ir ok, es redzu, slēdz ārā savējos.Bet nee- tak ne tur tas apdzītais vispār kur tur kko saprot kas notiek, ne arī apdzinējs rīkojas saprotami- tas pēc 200 metriem tikai attopas ka neko neredz uttt.Cits kāds kārtējais okultisma speciālists mums reku vienkārši velk visu vakaru pa mežu uz +30 ar tuvajiem, tam vnk viss ir pofig.

Vēl kas- kamēr mēs skatījāmies krievu video un mēģinājām cits citu pārspēt izteicienos, tamēr klusībā ir tapis visu laiku visvērtīgākais publiskais video par uzvedību tumsā.Kas ir tā autors- protams, tas pats, kuru te aktīvi un dedzīgi un jo miljons reizes ir mēģināts visos iespējamajos veidos nozākāt un apkakāt.Kaut gan drīzāk ka mums vajadzētu viņam sirsnīgi atvainoties par visu to nesmuko.Jo (mums) vnk NAV cita/spējīgāka, kurš būtu no sevis spējīgs izspiest kaut ko vienkāršajai auto/tautai noderīgu. Šodien te kāds kaut ko pārslēdza un nejauši to ieraudzīju televizorā tv6, laikam kaut kāds atkārtojums bija 31.okt sižetam.Vienkārši šedevrāls gabals,tā autoram īstenībā kādu Ordeni vajadzētu piekarināt... skaties.lv/auto/raidijums-zebra/automasinai-uz-cela-nav-jabut-ka-ziemassvetku-eglitei-jeb-zebra-skaidro-ka-pareizi-jalieto-gaismas/

650 04.11.2018 14:03

Es neticu, ka no laba prāta kāda populāra Persona nāks uz iAuto vnk parunāties.Ja nāks, tad drīzāk ar kādu apslēptu reklāmas domu.Un,kā jau teicu, viss tas ir jau kkur bijis.Te ne to, ka milzīgs Portāls vēlas izklaidēties, bet gan ka darbdienā 20 komentāri pa visu dienu un brīvdienās labi ja daži.Delfos par vienu un to pašu aktuālu tēmu var būt pārsimt komentāru, bet pie mums tikai daži.Tāpēc jāmeklē būtu kāds jauns formāts,kurš citur nav bijis.Ja cilvēkam līst dvēselē un izvilkt uz intīmu nianšu izklāstu ,komentāri visur būs indīgi.Vienmēr kāds būs sev kko negodīgi izbīdījis un komentētājuprāt kādam kko nozadzis.Es neredzu godīgu iemeslu, kāpēc populāra persona gribētu savu auru labprātīgi bojāt.Drīzāk ka iAuto varētu iznantot savas masumedija tiesības un nevis pasaukt aktieri balagānam ,bet gan amatpersonu - kura pārrauga visiem autobraucējiem svarīgu jomu.Kapc piem startējam akosmosā ar zero-drošības reklāmrakstiem, kamēr deguna galā notiek simtiem lietu, kur drošības nav kā tādas.Par 1 fotoradara iegādes naudu kāds vietējais ražotājs tev uzpīs drāšu sētu 100km garumā.Bet tā vietā dzirdam demagoģiju.Kā gan var parādīt pretēju viedokli, ja demagoģijas sludinātāji ir jautājumiem nesasniedzami un jebkurš privāts trauksmescēlājs automātā iegūst tikai muldoņas un tēmu nejēdzoša populista sratusu.Sabiedrības viedoklis ir kļuvis pilnīgi bezspēcīgs un nespējīgs.

Reiz piem pirms nezcik gadiem bij te sevis reklāmas nolūkā ienācis viens slavens privātās drošibas xperts. Teica ,ka uz siguldu esot jāmočī ar tālo gaismu,jo tur zaļa josla un žogs pa vidu. Visi kuri iebilda- neprogresīvi bezizglītības lohi.Tālos pārslēgt metru Pirms izmainīšanās,ok... Da ibiotvajumatj, luuk,paskaties kādi lohi mums te šodien pa tumsu pārvietojas. Neviens krievu dosaafs tādu lohupaaudzi nebij uzaudzinājis, kā tagad ar tagadējo globālo nespēju un neieinteresētību.Propagandas kanāla un pamācītāja mums šobrīd vnk NAV.Ir tikai pašreklāma un sekojošie lohu savstarpējie strīdi.Reku nupat- tak pletj viens un tas pats PTimrots spējīgs no sevis kko izdvest.Tipa ka tumsa ārā un ka vajg ar cilvēkiem parunāt. Reku to pašu Teteri gan Krapsi viņš nupat uzaicināja paskaidrot, kurš gan cits. Ko tie paskaidroja- da neko, nocitēja pantu un teica ka cp par visu rūpējas.Arī Blumfeldu no bionic zinātņu cilvēkpētniecības katedras. Tas teic sen zināmo- ka ja tev degungalā ir bezjēgā spožs pleķis ,tad neredzēsi neko tālākajā tumsā.Pārējo visu izskaidroja pats PT, acīmredzami Vienīgais no visiem, kam vēl kaut kas te “interesē”.Vienīgais, kurš beidzamo gadu kosmiskajā telpā mums nupat pateica kā Pareizi manipulēt ar tālo gaismu.Bet nee , pofig, visi kliedz ka Zebra ir suuds. Tas,kuru te lohi masveidā apdrirš.Vot uzaicini viņu, atvainosimies un Pateicību izteiksim,par mūža ieguldījumu, uzmundrināsim.Cik reižu te mēģināts ko noderīgu teikt- nee, viss nafig beidzas tikai un vienmēr ar savstarpēju lohu kasīšanos.

650 04.11.2018 12:55

Tur tie augstākie Tefāli tiešām ir ok un tas īsti nav feflons, drīzāk kkāds duper-titāna sakausējums.Līkas viņas nepaliek,vnk tas slānis ar laiku paliek piekusis -sāk raut klāt un prasa vairāk eļļas utt.Tas kāds atsevišķais skrāpējums vai iegriezums jau nav tik kritisks,dēļ tam jau pankūka nepiedegs.Beidzamo atceros ka tiešām bija made in france un cenā virs 40eur un pirkām elkorā, jo tur bij kkāda akcija un jaunumi ,kurus varēja pataustīt un modeļi kas nebija redzēti citur.Internet veikalā protms ir krietna 8e ekonomija ,bet tak figzin ko tev tādu specifisku lietu tur no kurienes izvilktu iedos un ar kādu vienu citādu burtu vai ciparu nosaukumā, tapc citreiz vnk slinkums ķēpāties.

650 03.11.2018 23:38

Čuguna man visas iespējamās saimnieces atsakās cilāt, bet parasto nevienu neesmu pieredzējis, kas uz gāzes kalpotu vairāk pa 2-3 gadiem,un pilnīgi pajaat par ne/mazo sākotnējo cenu un izgatavošanas vai nopirkšanas valsti.Zb.Uz elektrības iet pa kapeiku ilgāk.Un bija pētījums par to, cik gramus teflona un titāna garšīgi noēdam, to draņķi lietojot.Novēroju ka tieši Tefal labākie ražojumi izrādījās lietošanā diezgan ok,pārāki pat par vienu otru dārgāku štruntu.

Nesen tika iepirkts viens kaut kāds pēc šveices receptes ķīnā izražots Zyliss izstrādājums ar fufeļa 10g garantiju un jocīgi grubuļainu pērļuakmens virsmu,paredzēts dajebkam un arī indukcijai.Tāds diezgan pasmags un varot ar nazi graizīt,ja nav žēl naža;) Pagaidām ir ok un ne ar ko tā īpaši neizceļas, bet nu paskatīsimies...

650 03.11.2018 22:52

Pag, tu mēģini kaut kā savas spējas drusku pareizākā virzienā aizvirzīt.Nuinafig to kasīšanos, laiks būt pāriet kkur tālāk.Uz ielas idiotu ka biezs- un plus ir jautājums cik viņu ir te forumā.Ko tas intervējamais savā prātā domās- ka atnācis vnk uz lohu saietu kādu "pamācīt", vai parādīt ka viņam pietikt prāta kaut ko vispārcilvēcīgi noderīgu un atdarināšanas cienīgu no sevis izdvest.Ja sevi pareklamēt- kurš gan gribēs to darīt kaut kādā ākstu saietā.Ja no mums būs dalbaēbiski jautājumi- arī starp uzaicinātajiem neredzēt itin neko vairāk par kārtējajiem dalbaēbiem.

To tiešsaistes konferenci noorganizēt ir utopiski- tam vajag pus-dienu laika un vēl lai vismaz vairāki tie mūsu šejienes "jautājumus/uzdot/spējīgie" būtu uz vietas un pie kaut kāda ekrāna.Tā ka visreālākais tomēr ir "iepriekš uzdotie jautājumi", turklāt tad tāds ieinteresēts intervējamais varētu arī cilvēciski sagatavoties.Ja vien viņam tas interesē.Plus kāds īss izlases izvilkums no reālajā laikā pajautātā.

Jautājums būtu arī kurš tev uz ielas atpazīstams personāžs šodien būtu ar mieru tā nu nākt un tā nu no sevis te kaut ko diži klāstīt.Sportistus un uzņēmējus reku tas pats Zebrists gadiem ilgi intervē, nav jēga to kopēt un ne katram tas interesē.Kivičšss arī līdzīgi centās un pus-valsti ir nointervējis, bet tas "pateicīgais" klausītājs viņu pašu pie vispirmākās iespējas nomētāja ar suudiem.Bet piem cp pr-nieku vai Ulmaņg-ves zaļā žoga (GrjuunePunkt) to tur Skaja apkārtnes caurumu uzturētāja A/S prezidentu nepaintervē neviens- jo tie tak tā ar jebkuru prastu garāmgājēju tik vienkārši neies runāt.Tāds visdrīzāk ka savā vietā atsūtīs kādu kārtējo trešā stāva presessekretāra aizmugurējās vietas pagaidu izpildītāja civilsievas jaunāko sulaini..

650 03.11.2018 21:59

Perfekta doma,lai dzēš momentā,ja kurš spēj laicīgi pamanīt.Problēma var būt, ka ka savureiz kāds kādam nodzēstu "kaut ko" vnk aiz kādas personiskas nepatikas vai idejiski/vēsturiski smagi/principiālas viedokļu nesakritības.Jo te taču ir atpazīstami arīdzan nereģistrēti ilglaicīgi lietotāji (idinji starp tiem gan ir, bet ne visos gadījumos un nebūt ne visi).

Un jocīgi tas, ka pašlaik lielākais (lietotājiem redzamais) apdraudējums ir saskatāms tieši no "reģistŗētiem" kaitniekiem. Kapc diez šīs te Lielvalsts pārstāvji ir šitā tagad "uzēdušies" tieši uz iAuto vietni? Vai gadījumā nav izpīpējama kāda teorētiska saistība ar tā vai cita lietotāja kaut kādu darbību (iespējams kaut vai netīšu, vai vienkārši pieslēgšanos vai vel sazin kāda sakarība),pēc kuras uzrodas tā te cūcība?

650 03.11.2018 17:17

Man kā lietotājam, kurš šeit parasti ienāk laikā, kad visi citi lietotāji guļ vai nav mājās, ir jautaajums- Kāpēc līdz šim neviens nav iedomājies uz laiku apturēt (likvidēt, pārsaukt) foruma tēmu "franču auto".Kuru (nezinkāpēc) iecienījuši dzeltenie cilvēciņi.Un Kāpēc gan (lietas labad) idejiski neapturēt (vismaz uz laiku) "jaunu reģistrēto lietotāju" pievienošanos brīvdienās un diennakts laikos ārpus īAuto "IT nodaļas" potenciālā darbalaika.

650 03.11.2018 16:43

joptvaimķ, da pat te vajg kasīties, zb ,kur nafig vispār kam kāda jēga runāt.Es taču Tev neko neteicu vai pat (šoreiz) nepiedāvāju pateikt,ko ES personīgi kurureiz daru.Vnk gribēju zināt, ko un kā tur tas potenciāli intervējamais publiski atbildēs.Es pēc tās atbildes tad novērtēšu savā prātā- vai viņš ir kārtējais Lohs vai nee.Jo Tas "ko darīt" ir jautaaajums, kuru šeit ir 10000x uzdevuši (un ne Es to uzdevu, man po-uj, manispēc lai Redaktors runā kaut pats ar sevi).

Tu ja (ja...) gribi te tik dikti publiski izpadristies, manispeec tu vari to darīt kaut aiz-rīdamies.Vnk ja kādam tomēr ir kaut vai neliela interese sabiedrības labā kaut ko no sevis izdrirst un ja pāris gramu lieka intelekta tomēr ir vēl atlicis , tad vajadzēja saprast, ka te vairs ir uz pirkstiem saskaitāmi tie, kuri vispār KAUT KO (pagaidām vēl) te runā.

650 02.11.2018 19:29

Tas formāts ar auto entuziastiem jau ir bijis un šur tur joprojām ir.Diez vai tur kas labs sanāks.Toties amatpersonas ir kļuvušas tautai absolūti nepieejamas.Un lieliski iemanījušās reklamēt un visvisādi attaisnot savu darbību ar rafinētā veidā pasniegtiem reklāmrakstiem.

Kā arī, akūti trūkst tādu autoritatīvu cilvēcisku padomu uzvedībai vispārzināmi specifiskos ikdienas apstākļos.Nu ne tā ka priekš lohiem nomainīt ūdeni bačokā vai riepas laicīgi ieziepēt.Kaut ko reālāku un prātā paliekošāku vajadzētu izdvest.Tā lai ir jēga atcerēties.

Es Labprāt izlasītu pamācību no kāda bijušā vai esošā vai topošā autosportista par "ieteicamo" rīcību, kad viņam uz apvedceļa kāds brauc purnā.Vai par viņa Personiskajām izjūtām Valsts Simtgades priekšvakarā, ikdienā vērojot to tur 3km garo nopuvušo un caurmaini izlauzto "kiberdrošības" žogu rīgas pilsētas teritorijā.Pa kura cohumiem mazdārziņu klienti smuki rindā naski dodas pāri 6 joslām uz skaju un orange centru.Pilnīgi pofig kam to jautāt, es jebkuram pajautātu, jo attieksme pret tamlīdzīgām lietām ir manuprāt svarīga.Bet nav iespējas pajautāt- kaut vai pasauc piem tur to vakardienas 2,5lappušu garo oficiālo drošības specmuldoņu "zero-mēnessbraukšanas" ieviesēju,,,

650 02.11.2018 14:34

Nu Ezim varēt pa visiem "palūgt" tieši šoreiz to labo ideju speciāli nenorakt podā.Bet te jautājums- vai aicināt Personu un piesķirt viņai vnk iespēju "sevi reklamēt" vai arī pozicionēt forumu un to TV ideju kā grandiozo iespēju "vienkāršajam" cilvēkam izteikties (pajautāt...). Kad intervijas vadītājs nevis atklātā tekstā apjūsmo un čomojas ar Personu uz "Tu", bet tiešām mēģina no tā atnākušā tiešām arī "uzprasīt" jautājumu uzdevēju interesēs.Beidzamā laika tie masveida slēptie reklāmraksti ir degradējuši to ticību skaistajam un patiesajam.

Aicināt tirgotāju ir bezjēga, jo tie pa lielam ir ieinteresēti vien sevis reklāmā, un no otras puses te nodriršam pat/arīdzan jebkuru (reto..) tiešām normālu mantu vai noderīgu ideju piedāvātāju.

Sportistu ja aicināt- esošajiem šobrīd aktīvajiem jārūpējas par sevi un diezin vai interesē vienkāršajam garāmgājējam kko ieteikt.Varētu drīzāk būt kāds "Bijušais", kurš mācētu pateikt kaut ko cilvēcīgu.Jā.

Žurnālistu ja aicināt- protams, PTimrots būtu kandidāts.Jo, kāds lai viņš nebūtu un ko lai viņam nepārmestu, neviens cits pat ne tuvu nav izdarījis tik daudz LV sabiedrībai noderigu un izglītojošu lietu.Es viņu gribētu pat uzmudrināt, lai turpina darīt.Bet tur toč skaidrs, ka šo nodrirsīs pa visiem 600, kā arī vai vispār viņam būtu interese un laika te nākt.Tāpat derētu A.Jansons, tikai (drošvien) vai viņam šodien nav citu ko nekodarīt, kā tērēt enerģiju kādai tur uzasinātu viedokļu apmaiņai.Turklāt, ne no viena žurnālista taču nevar "uzprasīt" tā, kā to varētu no amatpersonas- kura no mums saņem algu, bet (iespējams) varētu savus tiešos pienākumus pildīt dedzīgāk un sabiedrībai noderīgāk.

Aicināt cssd- principā varētu- vienīgi nedomāju ka kāds "nolaidīsies" no saviem augstumiem, lai tiešām civēcīgi un godīgi atbildētu.Visdrīzak uzvedīsies vai nu kā bezierunu "pamācītājs" un augstākstāvošu ideju "paudējs",būdams vienlaicīgi kā lišķīgs "čoms" intervijas vadītājam.Sagaidīt te kādu diži "savu" viedokli ka viņš izteiks- absolūt bezcerīgi.

Aicināt cp- protams var, Bet- NormundsK diez vai nāks.Acīmredzot jau tā "par daudz" bij visur pafigurējis, ka beidzamos mēnešu ne vārda nav no viņa publiski dzirdēts.Ja atceramies senos laikus, tad tieši VisvaldisP bija viens no "sabiedrībai tuvākajiem" un "pieejamākajiem" cp pr-niekiem.Kurš mācēja cilvēka cienīgi un savaldīgi parunāt arī par nepatīkamo.Ar ko viss tas "beidzās"- tur tak zirgam skaidrs,ka šī posteņa ieņēmējam uzdevums ir mazāk runāt, nemaz nerunājot par "personīgā" viedokļa izteikšanu.Vai tas tā ir pareizi- pilnīgi noteikti nē. Paskat reku nesen- cik "runīgs" un "sabiedrībai atvērts" un "lojāls" šodien ir kļuvis EdmundsZ, kurš kādreiz katru otro dienu no TV ekrāna mums draudēja un visvisādi plātījās.

Ai, sorrī, aizdomājos pārāk gari.Uzaicini cilvēcīgu cilvēku, kurš spēj cilvēcīgi parunāt un kam amats neliedz kādu taisnīgu personīgo viedokli vai vnk dzīvesgudrību no sevis izdvest..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti