iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 24.10.2018 10:39

Šis man gan patīk. Ka demagoģēt par nojātu un par masu stulbumu,bet īstenībā izskatīt mašīnu pa 4k.Nee, pletj, pa to summu nu točna principā un teorētiski būs tikai un vienīgi nenojaats.Maziepaaizjāts.Jā.Daļēji jauns.Ar porcelāna pārklājumu no ār- un iekš- puses tas būs ;P

650 22.10.2018 15:57

Dod ciparus, nav ko pa tukšo muldēt.Te neviens neko necer- cilvēkam ir tik, cik viņam ir , viņš grib c4/vai/d5.Iesaki viņam un pamato, pirms te pielietot to ebaanuto vārdu "preemiums".Pamato man, KAA var "" izrādīties "", ka 1500eur vērtā suudā ir jāiegulda 200eur/mēn.Konkrēti, cik turpmākos gadus vai cik nākamos gadu desmitus tur ir konstanti jāiegulda tos 200/mēn katru mēnesi. Ja cits automāts ielikt tur maksā 200 un ja "cits" motors maksā 250.

650 22.10.2018 15:16

Šis bija ne tik tev domāts,cik retorisks jautājums.Kurš adresēts galvenokārt jauna auto reklamētājiem.Tiem, kuri apstrīd tos 90% no visa autovadītāju kopskaita, kuri nu nekādig neparakstās uz dacijas un fābijas iegādi.Godīgas kalkulācijas joprojām nav.Ir tikai demagoģija.

650 22.10.2018 14:34

Kāpēc tad neņem skodu pa 150/mēn, ja šādi cipari? Kas tas ir- 5 gados/60mēn pa 200 mēnesī, viņā ieguldīsi =12k eur?? Nopērk to suudu pa pusotru, bet ieliks veselus 12, PAR KO ?? Es te gan saskatu emocijas gan uz vienu, gan uz otru pusi.

Tas, ka 18 gadus vecs auto vienlaicīgi gan rūsēs gan gļukos, nu tas taču ir skaidrs kā diena.Tas, ka to remontēs pie lohiem un atejā un šrotā- tas arī skaidrs.Nav skaidrs tikai tas, kāpēc nenopirkt jaunu auto veikalā, ja reiz te viss ir tik šausmīgi.Un tas, Kāpeeeec vajag iesaistīties hlama pirkšanā un ekspluatēšanā, ja pašam ir vēl tā stadija, ka šajā jomā daudz kas "jāmācās no nulles".

650 21.10.2018 14:46

Teslu labāk lai ņem, tam sprauskas vispār nav jāmaina.Bet tie izvēlamie te minētie ir NEvis 2010, bet gan 1995-99 gada- kam abiem ir pilnīgi citas sprauslas (pusjaucamas un stacijas tualetē remontējamas).Bet ja 10tā gada sprauslu nevar pa 220 nopirkt,vai visas 5 pa 1000, tad ir jāņem līzingā skoda ar 1 sprauslu pa 220,- mēnesī= 60 mēneši,reku 12 komplekti jaunu sprauslu pa 220/gab.

Tos 220 Ls jau būtībā katrs lohs sev varētu saskrabināt,Problēma ir tikai kuram un kā un par ko izdosies no viņa tos izvilināt.Augstākā pilotāža ir iestāstīt ka nopirkt 1x dzīvē 1 sprauslu pa 220 it daaargi, abet maksāt par/kaut/ko gadiem ilgi pa 220 katru mēnesi un aizkadrā vēl tikpat, lūk tas esot lēti.

650 20.10.2018 21:30

Nu kā, tak ja bezjēgā un prāta aptumsumā skrūvē to regulatoru, tad var gan iekšējo regulācijas stienīti izskrūvēt līdz galam ,lai tas izkrīt no vietas un tāpat var regulatora ārējo plastmasas zobratiņu noraut no tievā dzelzs stienīša, uz kura tas bija nekustīgi uzkausēts.Tad rodas situācija, ka tikko mazākajā bedrītē luktura iekšas sakratās, tā uzreiz visa sākotnejā regulācija ir drirsā līdz atdurei,jo stienītis kopā ar luktura iekšām braukā savā nodabā.Vēl var nejēgt, ar kuru skrūvi regulē augstumu un ar kuru horizontālo staru pa labi/kreisi.Lohs kko skrūvē un gaida ka viņam gaismas augstuma līmenis uz sienas mainīsies, abet izrādās ka viņš skrūvē horizontālās regulācijas skrūvi.Tā kā šamam nav skaidrs kas īsti notiek, viņš to vnk izskrūvē nafig ārā no iekšām un tad viss ir atkal drirsā.

Uz rudens pusi Katram būtu par pienākumu mahimā pa 0,5eur nopirkt seškantu un vakarā piebraukt pie sienas un nočekot, vai abiem lukturiem ir aptuveni viens līmenis.Tas, ka ir "grūti" to izdarīt, liecina par astronomiski lielo pofigistu un dalbaēbu procentu.Drīz būs labdarības akcija ārā pie mahimas, kur dalbaēbi varēs griezties pēc palīdzības.Tikai NAV skaidrs, kas notiek tad, ja tie sabiedriskie regulatori konstatēs, ka regulācija sajaata un pagriezt tur neko nevar.Es domāju, ka TA uzlīmi viņi nost neplēsīs un ka tie lielākie dalbaēbi tā arī visu ziemu netraucēti brauks lidz nākamajai TA.

650 20.10.2018 17:45

Es gan nebraucu ar sūdu (-iem...).Bet te vnk cenšos reāli apspriest uzstādīto "problēmu".Ja cilvēks pa katru cenu vēlas būt/kļūt par pi...u, iespēju robežās tomēr vajadzētu mēģināt atturēt.

650 20.10.2018 14:36

Katram auto ir savs imidžs un tā lietotāja raksturojums.Dmž uz c4 tdi ar šodienas acīm skatoties,tas ir abās nozīmēs diezgan nožēlojams.s80 ir drusku cerīgāks.Bet c5 ir abās ziņās samērā normāls auto, kur nu vel ja uzposts un ja Q ar normāliem riteņiem un atjaunotiem lukturiem.Tā 14k vērtā 0,75Litrīgā skoda var viņam paklanīties un izpūtēju paostīt.Mehs uz viņu uzvārīsies noteikti, jo viņš varēs gan labu lietotu detaļu atrast un novērtēt ,gan nekam uz ārpusi lieki nemaksājot tur vnk savu darbu ielikt.Meha gadijumā lielākais risks var būt ne motors, bet sarūsējušas durvis un spārni, par ko tomēr iespējams ka būs jāmaksā arī krāsotājam.

650 20.10.2018 14:09

Vag gadījumā nebūtu ieteicams uzrauties uz dīleru piedāvātiem dzinēja un kārbas jaunāko programmversiju atjauninājumiem, kas ir izplatīta lieta “ieteikt” 3-5g veciem auto..Itin jo sevišķi uz visādiem dd“pēcskandāla” ēras variantiem, ja vien ar katru no tiem negribas iegūt par kādi 7% notupinātu motoru un jocīgu kārbas algoritmu.Vai nu čips, vai origin oem programma, ar ko tas auto tika no dzimšanas aprīkots,drirst lai viņi iet ar tiem atjauninājumiem- ne viens vien lietotājs uz to ir uzrāvies pat 3l motoriem.

650 19.10.2018 20:28

Usxp, tev viedi vaardi- kurš mazāk rusteejis;)

Es kaa audi cienītājs dmž nevaru iedomāties šodienas nopircēju c4. Vai nu m udaks vai nu entuziasts. Bat entuziasts par plāniem runā “citās” vietnēs un savu potenciālo pirkumu sen ir apzinājis. Volvo, tas jā, tur fig tā uzreiz ko pateiksi, ambīciju netik daudz, stāvokļi un nobraukumi un lietotāji potenciāli daudzsološāki ...

650 19.10.2018 16:52

nu kaa tad- BET, viņi visi kaa viens "gaida & cer" uz to, ka atradīsies kārtējais lunis, kas no viņu rokām to hlamu nopirks.Tapc ka ir Leģenda.ja cilvēks prasa tieši šajā forumā kā/ko- tas nozīmē, ka "kādam" tā cerība tūlinj piepildīsies ;D

650 19.10.2018 16:41

Abi hlami, bet ar c4 tu vel plusā pēc idiota jau pa lielu gabalu acīmredzami izskatīsies.Kas var būt "leģendāri izdurīgs" ceturtdaļgadsimtu vecam modelim, kam ne viena vien lietotāju/kapeikjaajēju un remontētāju/dalbaeebu paaudze ir pārgājaajusi pāri.

650 19.10.2018 16:01

tak par to jau ir tas stāsts- nafig darīt liekas un misēkļa gadījumā grūti atceļamas darbības, par ko rezultātā nav ne miera ne gandarījuma

650 19.10.2018 15:32

A kā tev pašam šis izskatās- pats esi nezcik gan jaunas izmēģinājis, gan nupat nesen tomēr sev lietotu paņēmis dēļ kaut kādiem "saviem" mērķiem un apsvērumiem.Kapc piem jaunu skodu 0,7 neņēmi, ja reiz visi saka aka tas ir izdevīgi? Man piem NAV ne tur 12gadīgs, ne tur ko reklamēju un ne tur kas, bet es skaidri zinu to, ka prasmīgi ekspluatējot šito šajā rakstā konkrēti minēto hlamu, var "uzvārīties" priekš kādiem citiem saviem mērķiem. Nezcik piemērus varu nosaukt, kad dzīvē it kā labi situēts cilvēks ir ne tik lepns vai ne tik ārīšķīgs un rezultātā 6 vai 8 gadus pieciezdams to lietota auto imidžu, patiesībā sev ieekonomē kaudzi naudas.Kuru cits būtu izgāzis, pa lab pa kreis te viskautko nonstopā mainīdams un līzingodams.Lai tak kāds vienureiz te Izliek kakulātorā - cik reāli kas maksā salīdzinājumā.Viens dabajoobs kapeikjaajējs to auto nejēdza pienācīgi savest kārtībā 4-5g vecumā, un tagad rezultātā pa ķēdi pārējie tie 7 nākamie īpašnieki katrs mainīs tur 2x gadā turbīnu pie katras eļļasmaiņas un tirguslaukumā prasīs padomu- vnk tapc ka dalbaēbi gan lietotāji gan remontētāji, nevis ka tas auto būtu reāli slikts.

650 19.10.2018 12:25

Jums varbūt savu to te savstarpējo laipnību apmaiņu uz speciĀlu tēmu vajadzēj pārcelt? Te pletj jums jautaaja kāda pmpja peec v6Tdi no trubas suudi kuup, nevis to cik labi kasinjam bmw pa dzīvi bijuši un cik juus gudri drirst par bezteemu.Par ko te par manu viedokli mīnusus salikāt, jums varbūt arī kādam taa suuda skoda “ir bijusi” ar to mopēda motoru , ka dikti aizskāra tas salīdzinājums? Te ne jau multitroniks vainīgs, bet kapeikpsisēja gars, ka nevar ar normālu piedziņu un normālu kārbu to hlamu paņemt.Topika autors ariidzan kārtējais lunis, būtu vismaz paldies pateicis un iznākumu uzrakstiijis, bet nu kur nu.Nav jau brīnums, ka ar tieši tai indivīdu sugai nemitīgi gadās gan vislielāko no iespējamajiem hlamiem iepirkt, gan arī pie vislielākā iespējamā loha viņu remontēt gan arī pašam būt par luni un tā arī nekad nesaprast nedz ko īsti nopircis nedz kur to suudu tagd bāzt un ko vispār ar to darīt.Nevajag pirkt tādu auto, kur pienācīgi izveikts sadales mehānisma remonts maksā pusi no paša tā auto cenas.Tāpēc jau čīkst pa visu pasauli ,ka nav ne sajēgas ne vēlmes ne naudas viņu ne salabot ne uzturēt un tāpēc arī no viena īpašnieka uz nākošo hroniski cirkulē tā teiksma ka tipiska vaina un ka suuds- jo katrs viņam savā atejā kādu šrotā uz dullo paņemtu vai no ķīniešu biezpiena izgatavotu suuda detaļu tur bāž iekšā un ta tik tagad gaida brīnumus.

650 18.10.2018 15:53

Cilvēks , kurš ir gatavs "paciest neērtības", to hlamu nopērkot pa 3k un ieliekot remontā vēl 1,5k,brauks bez īpašām problēmām un viņu pēc pāris gadiem labā stāvoklī pārdos par to pašu summu kā nopircis.Un tas ir kopsummā acīmredzami un nepārprotami lētāk, nekā nopirkt uz parāda skodu ar litra suudamotoru un pēc 3g izmest burtiski miskastē gan līzinga maksu, gan pirmo iemaksu, gan vērtības kritumu, gan kasko un uttt.Es neaicinu pirkt to hlamu, bet nu attaisnojums un ideja, kāpēc vispār kāds to pērk, te ir pilnīgi skaidra un saprotama. Pilnīga liekulība un demagoģija ir to visu noliegt.Lēti pabraukt var arī ar pusštuku vērtu hlamu un viņu var jo lēti saremontēt, jautājums ir tikai kurš un kādas idejas pēc to spēj uzņemties un paciest.

650 18.10.2018 11:43

Konkrēti šiem tas šrota fonds nu točna diezko nepalīdzēs.Tur šodien reti kurš tas motors ir izticis bez lohu iejaukšanās.Praktiski visi ir tikuši ar suuda detaļām puņķoti un nenovēršot pašu bojājuma cēloni. Ja tur remontēt tikai sekas un būt pat lohu un nesaprast jēgu, tad tiešām maksāšanas process būs bezgalīgs.

650 18.10.2018 1:44

Es te viendien biju kinoteātrī iekļuvis.Tāda it kā no pirmā skatiiena banāla filma. V enoms.Bet īstenībā tur kaut kādas mistiskas līdzības saskatāmas ar beidzamā laika pasaules notikumiem.Malaizijā nokritis lidaparāts,ieplānota kosmosā braukšana,slepena laboratorija ar gudru vadoni utt.Kko tur ar grūtībām uzgoglēju, ka ne man vienam tā liekas, lai gan 99% komentu vnk tupi.Tā kā mēdz būt filmas ar aizkadra vēstījumu par aktuālajiem pasaules procesiem, tad tīri interesanti aizdomāties,drošvien viencexperc varētu izteikties ja būt redzeejis;)

650 18.10.2018 1:23

Tavā rajonā ir bieži redzami velopēdisti tumsā uz grunts ceļa? Tur manuprāt vairāk tā kā citi apdraudējumi, drīzāk ka kāds guļ jau ar visu riteni vai labākajā gadījumā streipuļo pie tā pieturēdamies;).Uz grunts (parasti) ir drusku tomēr mazāks ātrums un par kapeiku labāka redzamība attiecībā uz pašu brauktuvi,nekā uz tumša asfalta.Cita lieta, ka kaut/kas var pēkšņi atklāties aiz reljefa vai ceļa līkumā.Ja maukt pofigā, iespējams var būt grūtības ar pēkšņu trajektorijas maiņu.Bet vissuudīgākais kas var gadīties, tas ir tajā pašā virzienā knapi kustošs braucamais.Tagad tas ir reti, bet topā savulaik bija zirga pajūgs, mocis ar blaķeni un belaruss ar žagaru kravu(protams, ka žagari aizsedz gabarītus- vai nu to tur pat nav).Pretimbraucējs tomēr var teorētiski paraut malā, bet te tikai uz sevīm cerība.

650 18.10.2018 1:09

MJanis rakstīja: Patiesībai varētu atbilst tikai 1) punkts, bez "jo" papildinājumiem ....

Izskatās pēc KPV LV elektorāta komentāriem .....

---------------------------------------------------------------------

Ne nu Tev spriest par manu braukšanas stāžu, nobrauktajiem kilometriem, prasmēm, ... redzes īpatnībām, reakcijas ātrumu u.c.

---------------------------------

Publiski pateikšu, kā izmainijās mans priekštats par Tevi ....

--------------------

Tā kā esmu jau pāraudzis to vecumu, kad ķer kreņķi par visādu pajoļu komentāriem visādos interneta portālos, tad novēlu Tev veiksmi šajos tumšajos vakaros - labāk nobučo kādu sievišķi, nevis Li$opeģika pēcpusi !

Jopcik, kaut kā neievēroju šito pērļaino komentu- tiešām labāk nebūtu te tālāk runājis.Nu vnk brīnumains gadījums, pilnīg trūkst vārdu.

650 18.10.2018 0:09

Cel nost vārstu vākus un meklē- kuram vārstam sadales mehānisma sīkās detaļas ir izkritušas.Pēc tam pēti kādā stāvoklī ir attiecīgais (vai vairāki) slimais vārsts (vai izdedzis vai kaut kādā starpstāvoklī iesprūdis, tipa pusaizvērts/pusatvērts).Pēc tam čeko sadalenes, bāz iekšā jaunas sīkdetaļas un pirms savākšanas aizved notestēt visas sprauslas (ieskaitot to ar vadu).Gan jau tur būs vismaz trīs vainas vienā.Vēl vari izstieptā rokā pacelt pret Sauli un pakratīt kolektorus- iespējams atklāsies iemesls, kapc turbīna bija jāmaina(un kāpēc var gadīties to jauko procesu drīz vien atkārtot)..

650 17.10.2018 14:00

Praiders ir iekš tā, ko nevajag darīt nekad nekur un principā.Ja prātā ir iestatījums ka visi lohi un jāmauc garām bez noskaidrošanas kapc tur tie ir sabremzējušies, tad auzas būs.Jautājums vienīgi Kad.Jo lielāks veiksmīgais starplaiks kad nebūs, jo sliktāks iznākums tad, kad beidzot vienureiz būs.

Nesen viens bij ievietojis delfu lieciniekā, kā viņam kkur tur nr ta uz jūrmalas šosejas ne ta uz apvedceļa viena vecene nakts vidū iet pa trešo joslu.Viņš uztraucies, nu kā tā un utt.Tajā pat laikā jebkurš tā apvidus lietotājs labi zin, ka tur jebkurā tumšā laikā var nākt dajebkas un ka ir jāskatās.Pofig ka šoseja, ka sēta, ka vel sazin kas, kāpēc tur taisnība ir braucējam.Kad uz j-

sosejas nebija caurās sētas un nedega apgaismojums, tur regulāri bija līķi.Kad uzradās sēta, arī tad caurumu rajonā regulāri kāds kāpa.Esmu gan kāpis ārā pa drirsu spēris gan aiz škvarkas grābis- bet vienīgais "gandarījums" ir ka pēc tam pašam roka smird un jāmeklē stiklu aerosols ko tīrīt. Tapc nafig kur jākāpj- pietiek ar "teorētisko" iestatījumu ,ka jāskatās.JO- ir LABI, kad vismaz lai aptuveni zini, kur un kāpēc un uz ko skatīties- tad tas brīnums nav tik negaidīts.Ja tu zini kurp iet ceļs- taču viegāk ir pa to braukt gan tumsā gan miglā.No otras puses- var arī "zināt", ka tur nekad neviens tev pretim nebrauc, neviens neiet un tāpēc var pofigā maukt un uttt.Laikam kādam "līdzsvaram ir jābūt starp domām un darbiem.

650 17.10.2018 12:56

Jā, ņem no kura gala gribi, veiksme atduras teorētiskās bāzes nepietiekamībā.Un reālais rezultāts tālāk atkarīgs tikai no paša autovadītāja mākas un veiksmes.Dikti lielai veiksmei un augsti attīstītai kustību koordinācijai jābūt, lai izvairītos tikai no jau acīmredzama fakta.Pat pieredzējis pilots klausās ko stūrmanis viņam muld, jo citādi būs par vēlu un ddm.

Sākam atgriezties 90tajos, kad katrs atbild par sevi un necer uz valsts un cpssd palīdzību.Bet ne tad ne pat krievu laikā nebij izdomāts nekas labāks, kā milicijas postenis vai kārtībassargu reids.Pat jebkurā atejā braucot, bija iespēja uzrauties.Ja iet dzērājs bez atstarotāja, tam vieta ir atskurbtuvē, bet tādi vairs nevienam varas uzraugam neinteresē un atskurbtuves likvidētas.Katrs var iet kur un kā grib.Un pilnīgi neiespējami bija pabraukt garām mentu pistenim, kur 26/8 katru garāmbraucēju nopēta vai pat pietur.

650 16.10.2018 16:52

Piespiest nevar neko- jo mums ir simts citas jomas, kurās nevar ne piespiest ne panākt , pat ne arī spēt piemērot sen skaidri nodefinētu sodu.Nedarbojas un viss.Kopš tā 2005gada iAuto raksta 13 gadi pagājuši, rezultāta nav.Cik gadus tā akcija tika piekopta vēl agrāk? Otrus 13 vai tamlidzigi?

Tur ir pretruna, ka to spīdīgo Armāni strēmeli vai vnk lukturīti vai mobilo mums pavicinās tie domājošie.Kuri, iespējams, tāpat palektu malā vajadzīgajā mirklī.Bet tie nelietotāji vismaz viena daļa ir deklasēti nolaidušies indivīdi.Tur ir tikai cerība uz paša braucēja izmanību un ceļa atribūtu esamību.Bet to ceļa atribūtu mums nav tieši tajās vietās, kur ir visvairāk šo tumsoņu.Policijas klātbūtnes nav vairs praktiski nekur- tas taču ir izsmiekla cienīgs fakts.Ko tur tajā jaunpils reģionā tie debilie savu bērnu riskētāji brauks tagd uz rīgu uz cssd māju televizorā uzgaidāmajā zālē zināšanas snelt vai dosies maksas ekskursijā uz plakātu izlasīšanu lidz klinķim nokaistās jūrmalas šosejas malā kkur tur 70km attālumā? Vai tomēr labāk ka milicis 2 vakarus pēc kārtas saķer personīgi pie rokas un kārtīgi nostrostē?

650 16.10.2018 12:44

Atstarotāju "akcijas" ir mazcerīgs pasākums.Un mazcerīgi (pat stulbi) ir cerēt, ka kārtējā/nākamajā gadījumā figurēs tāds gājējs,kuram tas ir.Vislabākais, ko paši braucēji var lietas labā darīt- tas ir mācīties pašiem savu uzvedību.Mēģināt pareizi vērot tumsu (uz kurieni un kādā veidā skatīties..) un vienkārši būt gatavam uz to, ka tas gājējs tur ir (būs).Savest kārtībā lukturus un logu slotiņas. Izvēlēties "pareizu" pozīciju uz brauktuves.Apjaust situāciju- kurā vietā un laikā braukt "iespējami pa labo pusi" vai vēl gudrāk ka "ar labo riteni pa apmali", un kurā brīdī domāt otrādi un braukt tomēr virtuāli tuvāk ceļa vidum.Jo nolaidības un demagoģijas pasaulē ir jāmācās izdzīvot un lietas ir jāsauc īstajos vārdos.Kamēr visur nebūs (drošvien ka nekad nebūs) sakārtots ceļa aprīkojums,sasprausti un sazīmēti atstarojoši elementi un cilvēku dzīveslīmenis cēlies no aluspudeles iegādes līdz vēlmei ilgi dzīvot- nav jēgas būt par burtakalpu un pildīt to Csn punktu par to labo malu, par katru cenu cenšoties iekulties pārpratumos.Tur nekas labs mūs negaida tajā "pēc iespējas labajā malā".Un citreiz pusmetrs var būt krietni liktenīgs.Nav te neko jāizskaistina vai kārtējoreiz jāpārfrāzē ar kājām gaisā, vien reāli domāt vajag un sajēgt ko dara.

Tas, ka atstarotāju akcijas īsti nenes laimi- tas ir tur ietverts tajā augstākminātajā VK ziņojumā.Tur ir melns pa baltu teikts, ka esošā satiksmes drošības koncepcija nedod gaidīto rezultātu.Un, ka ir aizdomas, ka varētu to nedot arī nākotnē.Jo kāda jēga īslaicīga uzspēlētai akcijai, kad aizkadrā ir citas un daudz principiālākas problēmas.Katru gadu tos atstarotājus dala- un katru nākamo gadu viss labais/iepriekšējais tiek aizmirsts un ar lielu pompu sākts no jauna.Ja arī šogad dalīs- kapc tas vēl nenotiek? Ko jāgaida?

Kurš šaubās, lai palasa googlē senāku gadu materiālus.Nafig to googli- tak reku tepat degungalā viss ir,lūk skaistais 2005.gads, novembris,notiek Varonīgā atstarotāju Akcija, iAuto vēsturisks materiāls, cssd veiksmesstāsts 13 gadu garumā--> www.iauto.lv/zinas/5139-gajejs-bez-atstarotaja-likis

Kāpēc raksts tapis un darbība notiek tieši NOVEMBRĪ- da tapc, ka neba jau šodien šajos siltajos un sausajos vakaros ar šobrīd vēl labo redzamību (ja vien nav migla) būtu tā lielākā problēma.Īstā Problēma BŪS tieši tajā brīdī, kad tiks pagriezts laikrādis par stundu un (kā vienmēr) tieši ap to dienu līs lietus vai pat slapjdraņķis ar sniegu.Lūk tad tik būs,ka riktīgi neredzēsim neko.Ja kāds tam visam netic- lūdzu pavērojiet kustību rīgā pirmās pirmdienas vakarā pēc svētdienas rīta puksteņrādītāju pārgriešanas.Kādi būs sastrēgumi un cik tur tie orientāciju telpā un laikā pazaudējušie "luņi" būs masveidā patīkami pārsteigti par to,ka tas viņu ierastais mājātikšanas laiks ir jau sen tumsā un drirsā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti