viagris rakstīja:
mx_black rakstīja: kas taa sertifikaacija iisti ir? mashiina reaali tiek dziita uz aarzemeem, lai sertificeetu? tur kaadas detaljas uz EU standartu maina vai kaa?
Naudas kaašana taa ir, nekur nedzen. Uztaisa lukturus atbilstoši ES standartiem, tikai nezinu, ko dara ar jaunaam a/m, kuru dzineeji neatbist Euro4.
da tas Euro4 ir fufelis...grib lai no izpūtēja tīrs gaiss nāktu, bet cik nabaga motoram zupas jāapēd lai tiem filtrim tiktu cauri?smešno....
par lukturiem tūlīt sāksies te spams uz nebēdu - būs pilns ar superspečukiem.....kā vienmēr...sen vairs ne uz vienu jautājumu nevienā forumā nav iespējams korektu atbildi dabūt
niekalbis rakstīja:
Daniels_Reebuss rakstīja: Ir viens kantoris,kurš 'izīrē' tās lampas uz apskates laiku, maksā tas 15 ls.
Taču pakaļējās ne ar ko tur daudz neatšķiras,kaut kas tur bija ar pavarotu lampām un kaut kā tā.. Slēdziens- ar US lampām apskati iziet NEVAR.
Izīrēsi, iziesi TA, atliksi atpakaļ US stiklus, Tev kāds iespraudīsies pakaļā un Tev ir visas iespējas būt par vainīgo avārijas izraisīšanā, jo auto nav bijis CSN atbilstošs tehniskais stāvoklis.
nu idiots arī dzeltenos aizmugurē neredz (pastāv oficiāls pētījums, ka sarkanos pagriezienus, tāpat kā stopus pamana vairāk nekā dzeltenos, bet priekšējie dzeltenie gabarīti labāk pamanāmi sliktas redzamības apstākļos-migla, lietus), bet tas jau eiropai pie vienas vietas...
p.s. Latvijā jau ir divi gadijumi, ka šitie lukturu izīrētāji atzīti par vainīgiem CSN...bet ne jau pašu lukturu dēļ, bet tāpēc, ka slikti saslēdza atpakaļ - ne tie vadi ne tajās vietās