Dacia ar automātu nav un ganjau nekad nebūs. Te stāsts ir par to, ka par krietni mazāku cenu saņem līdzīgu mašīnu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dacia ar automātu nav un ganjau nekad nebūs. Te stāsts ir par to, ka par krietni mazāku cenu saņem līdzīgu mašīnu.
Nu nav tā kvalitatīvākā konstrukcija, līdz ar to ir problēmas. Vēl jau vajadzētu saprast kāds nobraukums mašīnai.
Bet Škodu taču var dabūt ar dīzeli+4WD. Kam vajag to Subaru švako atmo benzīna dzinēju kuram vēl piekabināts variators. Zūd jēga no tās pilnpiedziņas.
Un Duster noteikti ir pieejams ar LPG no rūpnīcas.
Subaru mūsdienas ir kaut kādas mistiskas mašīnas, kuras pērk man nesaprotamu iemeslu dēļ.
Es saprotu kaut kādu pagātnes nostaļģiju par šo mašīnu pielietojumu vieglos bezceļos un mehānisko izturību, bet mūsdienās tā ir kaut kāda pārcenota japāņu kaste ar sliktu salonu un variatoru, kas pilnīgi neatbilst mašīnas pielietojumam. Plus bez turbo motora tā mašīna taču nekustās uz priekšu. Un tiešām Subaru turpina pārdot vienu un to pašu mašīnu bez normāliem uzlabojumiem jau sazin cik gadus..
Varbūt kāds var argumentēt ar ko šī mašīna ir labāka par Škoda Karoq vai pat Dacia Duster.
Salona nolietojumu nosaka arī ekspluatācijas apstākļi. Ir tomēr atšķirība, ja mašīna nobrauc 500k km pilsētā taxi režīmā pa Rīgu vai privātā lietojumā pa autobāni Bavārijā.
Ja nu tiešām vajag tāda gada mašīnu, Te nu tiešām nav citu variantu, kā Chrysler Voyager ar klasisko automātu vai VAG minivens ar DSG.
Man gan personīgi nepatīk, ka mana vieta ātrumus slēdz dators un es agrāk stipri heitoju DSG kārbas, bet nu jau var teikt, ka šis VAG risinājums ir kļuvis nesalīdzināmi labāks par citu ražotāju robotiem, pusrobotiem un variatoriem, kas vispār ir parodijas par pārnesumu kārbu.
Voyagers arī nav slikts, bet bet nu diezgan odskūlīgs, neekonomiskāks un kvalitāte nav līmenī.
Ja gribās ko uzticamāku, jāmeklē vecāka mašīna.
PD versijai savas problēmas, CR savas. Tāda nu ir izvēle.
Man jau patīk pastrīdēties. Jebkura mašīna pēc 300k prasīs vairāk uzmanības. Es parasti pērku auto ar nobraukumu līdz 200k. Un piekritīšu, ka dīzeļgolfs pie 400k nobraukuma būs labāk saglabājies kā Toyota.
Lielākā VW problēma ir bieži vien neadekvāta cena un mazas iespējas atrast nenodzītu mašīnu ar servisa vēsturi. Šādā gadījumā Toyota ir laba alternatīva.
Pirkt jaunu Auris/Corollu gan ir jocīgi, jo maksā tikpat, cik Golfs.
Nu Phaeton ir atsevišķs stāsts, bet līdz Eiropas brendiem Lexus nedavelk, tas gan.
Katrā ziņā es nesaku, ka Toyota ir kvalitatīvāka par VW, jo noteikti tā nav. Bet dēļ vienkāršības/kvalitātes attiecības Toyotai ir savi plusi.
Jau iepriekš esmu rakstījis, ka ir bijušas vairākas Corollas un kalpoja bez problēmām. Nebija ne salona grabēšanas, ne jebkādas citas problēmas. Bija gan UK, gan japāņu ražojuma auto. UK likās nedaudz kvalitatīvāks, bet tīri subjektīvi. Neesmu braucis ar Turcijā ražotajiem sedaniem, moš tur ir bēdīgāk.
Runājot par vadāmību, 2.0 dīzelim bija jūtams smagais motors ar čuguna bloku, kas nedaudz ietekmēja vadamību. Ar 1.4 dīzeli šādas problēma nav. Labi darbojas elektriskais stūres pastiprinātājs ar mainīgo jūtību.
Un te sākās kārtējais salīdzinājums ar Audi, kas nav adekvāts. Toyota ir parasta, garlaicīga mašīna. Jeb japāņu folksvāgens. Ja gribi salīdzināt ar Audi, liec pretī Lexus.
Te vēl svarīgi meklēt mašīnu pēc 2009 gada, lai ir 2.0 TDI CR motors.
Nu nav Corolla nekomfortabla, pietam salons E12 Corollai pat varbūt būs nedaudz kvalitatīvāks (arī vecmodīgāks) kā Seat. Patiesībā vienīgais mīnuss Seat ir plastmasīgais salons, salīdzinājumā ar citiem VAG, bet tāpat ir daudz labāk kā citiem japāņiem.
Mans ieteikums ir atstāt Corollu. Šāda mašīna ir bijusi lietošanā, cik atceros klīrenss bija salīdzinoši augsts.
Bet ja gribās ko citu, vari paskatīties tādu brīnumu, kā Seat Altea Freetrack, kas būtībā ir tas pats Golf Plus. Lai gan tādu mašīnu nebūs vienkārši atrast..
+ tā noteikti nav ietilpīga mašīna. Vienkārši kompaktklases hečbeks ar lieliem riteņiem.
Gada auto ir mārketinga pasākums. Nevienam nevaru ieteikt šo mašīnu: ļoti zema detaļu un ražošanas kvalitāte, kas rada problēmas jau garantijas laikā. Šāda mašīna ārpus garantijas ir ļoti riskants pirkums.
1/2. jautājums
Ja jau skaņa ir griežot stūri, tad vajag pabaudīt stūres pastarpinātāju/reiku.
3/4. jautājums
Sajūgs/spararats šiem motoriem tur daudz švakāk kā citiem laikabiedriem.
5. Šim motoram ir ļoti nekvalitatīva Delphi degvielas sistēma, no kuras daudzi auto ražotāji vēlāk atteicās. Tā ka ar šo var čakarēties ilgi.
Galu galā izklausās pēc stūres iekārtas remonta, spararata maiņas un degvielas sistēmas remonta. Te rodas jautājums vai to ir vērts darīt agrīnā izlaiduma Mondeo 2 ar neveiksmīgu motoru, ņemot vērā auto tirgus vērtību..
Audi ir VAG premium brends, ko tur nesaprast. Tāpat kā Toyotai ir Lexus. Ar visām no tā izrietošajām sekām.
"..REMONTI DARGI UN DETALAS TIK UZ PASUTIJUMU"
Ja dzīvo 94. gadā, tad tā varētu būt.
Nesaprotu šādu pirmās mašīnas izvēli. Saprotu, ka gribās premium brendu ar visām ekstrām, bet man šķiet ka pirmā mašīna ir racionāls pasākums, tāpēc jāpērk kaut kas vienkāršs, ar mazu iespēju iegrābties. Vēl pie tam, ja saprašana par mašīnām šobrīd nav liela.
Labāk paņemt Audi A3 vai kaut ko tamlīdzīgu ar benzīna motoru un gadu vai divus pabraukāt. Vismaz šāda mašīna nestāvēs servisā visu laiku. Pēc tam arī būs saprašana par mašīnām un vajadzībām, lai iegādātos ko citu.
Tās ir atsauksmes no servisiem un meistariem. Gana daudz šo motoru un defektu skaits proporcionāli liels, līdz arī ar to ir lielāks risks iegrābties pērkot lietotu mašīnu.
Bet tas nav jāuztver pilnīgi kategoriski. Renault gadījumā mašīnas parasti ir firmas īpašumā, līdz ar to cieš no longlife eļļas maiņas intervāliem biežāk. Ar Juke varētu nebūt tik traki, jo mašīnas pārsvarā lieto privātām vajadzībām.
Savulaik, kad meklēju Megani, nācās iespringt un meklēt mašīnu ar benzīna motoru.
Parasti problēma parādās pie 200k km, ja īsāki eļļas maiņas intervāli, var paveikties un noiet ilgāk.
Nekas nav sliktāks par Delphiražojumiem. Iespējams, jaunākiem motoriem nāk Bosch. Precīzi nezinu.
Ford savulaik arī atteicās no Delphi, jo bija ļoti liels defektu skaits.
Priekš 1.5 dīzeļa ar nepārāk labas kvalitātes mezgliem jā. Tur tomēr ir kaut kādi 240 Nm.
Kāda vēl spēle uz aklo? Lielākā daļa lietoto mašīnu Latvijā nāk caur Lietuvu un tā nu mēs te braucam.
Pērkot jebkuru mašīnu var iegrābties, tāpēc tam ir jāpaiet kritiski. Tā nav Lietuvas problēma.
Ko tad viņi tur ir uzlabojuši? Pacēluši kompresiju? Un negribas ticēt, ka ar motorollera kārbu var sagaidīt labāku dinamiku.