uz kādiem auto skatīties?

beigas Reģ.: 26.08.2018

Sveiki!

Pamazām briest vēlme nomainīt Corolla D-4D 2005 universāli uz citu auto. Korollai nav ne vainas, bet ir radušās papildus prasības, neskatoties uz to, ka īpaši lielāks budžets gan nav radies:

* lielāks grabažnieks (obligāti universālis, apskatīju škoda octavia un superb, arī kia sorento);

* augstāks klīrenss (te nu laikam škodas nederēs);

* patēriņš līdzīgs kā dīzeļkorollai, attiecīgi ~6l (te atkal sorento laikam nederēs);

* iegādes budžetam būtu vēlams nepārsniegt 5k;

* vēlams tomāts un dīzelis, gāze nederēs, jo tas samazina grabažnieku, opcionāla pilnpiedziņa;

* protams, pēc iespējas retāki un lētāki servisa apmeklējumi.

Nekāda īpaša naida pret jebkādiem brendiem/modeļiem nav, neskaitot atsevišķu franču dizainu, no kā brīžiem nāk vēmiens

Ko vēl autoeksperti ieteiktu aplūkot kā variantus?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Skatīties vai braukt?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 1 Atbildēt

nomiks rakstīja: Skatīties vai braukt?

Satīties, Einštein, beļģ :emo:

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Toyota corolla verso - viss būs lielāks, tieši, kā gribējāt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

"* augstāks klīrenss (te nu laikam škodas nederēs)" - vai tad oktāvijai nebija Scout versija, ar pseidopilnpiedziņu? Gan golfa platformas mašīnai pseidopilnpiedziņa nozīmē mazāku grabažnieku...

megamixs Reģ.: 03.03.2016
5 0 Atbildēt

Katra autobraucēja sapni, Audi A6 2.5 TDI ar multitroniku.

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
0 0 Atbildēt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 5 Atbildēt

Tu gribēji teikt - katra strādnieka

maljestro Reģ.: 26.08.2018
1 4 Atbildēt

grabaznieks - noperc jumta kasti

klirenss - nav vajadzigs, pirmkart visur var izmanevret, bet tas ir jamacas, otrkart ja auto apaksa kaut kam pieskaras tas nav pasaules gals

pilnpiedzina - nav vajadzigs, fwd pietiks ar labam riepam

pasreizejo auto var nemainit, riepas un jumta grabaznieks sanak ap 500 eur, ietaupiju tev 4500 eur tikko, nav par ko

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 4 Atbildēt

Skatīties var uz visiem, bet braukt tikai ar BMW.

Iesaku pirmās paaudzes X5 E53. Perfekti iekļaujās tavos parametros. Sēņojot ar dīzeli tos 6 litrus pat savāksi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

* protams, pēc iespējas retāki un lētāki servisa apmeklējumi.

Tāpēc neder.

Un to pirmo frāzi ko uzrakstīji, var uzrakstīt tikai cilvēks, kura iepriekšējā auto pieredze ir bijis - pasāts, golfs un kā tavā gadījumā - arī ņiva.

Tad es piekrītu.

Bet redzot, ka Latvijas BMW vidējais vecums ir 2002.gads un līdz ar to - vidējā cena 1500eur, tāpēc, tādā cenu kategorijā bmw būs viens no baudāmākiem .... kamēr brauc.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tu joprojām brauc ar saviem uzskaitītajiem - pasāts, golfs, ņiva. "retāki un lētāki servisa apmeklējumi" nav atkarīgi no auto, bet tikai no pircēja/braucēja.

X5 bremžu kluči maksā tikpat cik pasātam, pat lētāk. Pārējais līdzīgi, izņemot daudzumu (litrus vai metāla kg), kas X5 būs nedaudz vairāk.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
1 0 Atbildēt

Nomaini atsperes, uzliec starplikas un lielāka izmēra riepas- 3-4cm klīrensa klāt.

Ietilpība- patiešām jumta bagāžnieks, tik patēriņš vismaz par vienu litru klāt.

Labākas riepas patiešām uzlabo caurgājamību, bet arī degvielas patēriņu un troksni salonā. Ja pilnpiedziņa opcionāla- tātad ar riepām pietiks.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Ar starplikām ta neredzēt....un daudziem auto nemaz lielākas riepas neuzliksi...ķerās arkās vai piekares daļas trauce....pamazs budžets imho...vajag pakrāt un pirkt subaru outbaku dīzeli...tiem var lielākus ratus uzlikt...šķiet pat r17 @65

marekst Reģ.: 16.05.2018
2 0 Atbildēt

Subaru dīzeli pirkt? Pirmo gadu ražojumi bija ļoti problemātiski un ar dārgiem remontiem

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Subaru dīzeli toč nevajag ieteikt cilvēkam, kur ir maz naudas! Pilnīgs problēmu dzinējs!

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

1. Subaru Outback 225/65R17 ir standartā no fabrikas. Biezākā komplektācijā arī R18.

2. Subaru dīzeļi no 2011.g. ir O.K., pirms tam bija problēmas ar kloķeni (mēdza lūzt bloka dēļ).

3. Ekonomiskāks variants ir ar LPG. Rezerves riteņa vietā iet 80 l balons. Par rezerves ratu - "eiropiešiem" tāds vispār nav komplektā, "amerikāņiem" ir mazais kroplītis.

Par klīrensu it kā nevaru žēloties.

Zinu, jo pašam ir Outback '15 un draugiem dažādi Outback no '07 līdz '16 g., gan benzīnnieki, gan dīzeļi.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Ir redzeti netā outbeki ar AT 245/17/65..kas dod kadi 2cm klirensa....neprecizi izteicos...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Ieteiktu apdomāt vai tiešām nevar iztikt tāpat? Te jau arī minēja jumta bagāžnieku, tāda opcija neder? Corolai tik mazs klīrens? AWD? Ikdienā pa tādiem bezceļiem?

Kāpēc to visu saku - par 5k neko daudz jaunāku un labāku nenopirksi, turklāt, ja tas ir dīzelis, tad rēķinies, ka pērkot 10+ gadīgu auto, kas visticamāk ievests no ārzemēm, tam būs vismaz kādi 300-500kkm ar nezināmu servisa un visu pārējo vēsturi. Savu mašīnu taču labi zini un zini, kā braukts, uzturēts. A tur padsmitgadīgu dīzeli no sazinkurienes...

Damn Reģ.: 07.12.2003
4 0 Atbildēt

Diezgan nesalāgojamas pras'bas par konkrēto ciparu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas gan tā varētu būt. Vēlreiz ieskatījos vēlmju sarakstā un teju redzu tur labi uzturētu Audi A6 Tdi (piemēram, kāpēc nē). Bet, noteikti tāds nebūs ar mazu patēriņu un vēl noteiktāk tāda iespējamie remonti nebūs lēti. Ja būs ekonomisks ar 1,9Tdi, tad automāts - Multitronic (finansiāla katastrofa saplīstot). Ja 2,5 Tdi, tad ne lēti uzturams, ne ekonomisks utt. Pārējais gan prasībām atbilst ar rezervi.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu ,grūti iedomāties, ka kāds auto varētu būt labāks par Kaškaju ar variatoru. Tas tak bija gada auto gan Latvijā gan Eiropā vairākas reizes.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Gada auto ir mārketinga pasākums. Nevienam nevaru ieteikt šo mašīnu: ļoti zema detaļu un ražošanas kvalitāte, kas rada problēmas jau garantijas laikā. Šāda mašīna ārpus garantijas ir ļoti riskants pirkums.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

+ tā noteikti nav ietilpīga mašīna. Vienkārši kompaktklases hečbeks ar lieliem riteņiem.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Nu Kašķim nav ne vainas. Man draugam pat divi tādi ģimenē. BET Outback ar LPG tomēr labāks (arī ar variatoru).

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt
beigas Reģ.: 26.08.2018
0 0 Atbildēt

pie šitādas bmw reliģiskās apsēstības gluži vai principa pēc gribas iegriezt fleimiņu iedomājies, kas notiktu, ja VISI brauktu ar bmw?

bet kopumā paldies par idejām, outbaks ar gāzi un kaškājis tika pievienoti potenciālajiem upuriem. arī ideja par jumta grabažnieku un federēm tai pašai korollai ir apsvēršanas vērta.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 4 Atbildēt

A tu negriez, bet paņem un izbrauc. Diezin vai pēc tam gribēsi atpakaļ japītī vai tamlīdzīgos šrotos.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Viss tas draivs slēpjas aizmugures piedziņā.

Paņem opel omega, un būs vēl lielāks draivs, jo opelis vismaz kaut ko varēs izkost. Un salons būs labāks.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Lasi divreiz, divreiz, pirdak! Ne autoram vajag pakaļējo piedziņu, ne X5 tāda ir.

Ja par draivu, tad iekš BMW viss ir draivs, sākot jau ar atslēgām. Pajautā savam dibendraudziņam bumerim, varbūt abi varat sakasīt un paņemt nomā vismaz 315-to uz pāris minūtēm.

bumeris Reģ.: 06.02.2018
1 0 Atbildēt

Tā ir nevis pārliecība, bet mums vajag cilvēkus.

1) visi vecie jau ir apnikuši. Cik var dupsēt vienus un tos pašus.

2) Jo vairāk cilvēki būs mūsu klubiņā, jo lielāka iespēja mums būs savus auto pārdot. Jurčiks savu emku - 320D nevar pārdot jau pusgadu. Vot pievienosies mūsu klubiņā, varēsi no Jurčika nopirkt. Bonusā varēsi mūs izdupsēt ( vai mēs tevi).

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Ja man butu jaizvelas 1ais auto , tagad pirktu tikai jaunu !

Var atrast labu, jaunu , auto kura menesa maksajums bus nedaudz virs 100 eu !

Jebkura lietota auto uzreiz iemetisi 300- 500 eu pienaks un tad pa sikumiem katru menesi 50-100 , un reizi gada remontesi - sajugu , karbu, bremzu sistemu, generatoru utt ar izmaksam 200-700 vai nedod dievs vel vairak !

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Mans ieteikums ir atstāt Corollu. Šāda mašīna ir bijusi lietošanā, cik atceros klīrenss bija salīdzinoši augsts.

Bet ja gribās ko citu, vari paskatīties tādu brīnumu, kā Seat Altea Freetrack, kas būtībā ir tas pats Golf Plus. Lai gan tādu mašīnu nebūs vienkārši atrast..

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Seat Altea Freetrack tas nemaz nav nekads brinums normals auto ar pilnpiedzinju,ja viņi nav daudz pardosanaa , savulaik arii tadu mekleeju ,ja kāds paradaas tad atri vinu izker, it seviskidizelus bet nu jau kad viņi paliek vecaki aizvien vairaak pieejami pardosanaa, peec corollas busi patikamaak parsteigts jo sis bus brauksanaa konfortablaaks ar labaaku vadamiibu par corollu ,ir salidzinaats, golf plusam arii ir cross versija ,kas veel retaak sastopama, bet lidzigs auto no skodas ir octavia Scout ,kas arii 4x4

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Nu nav Corolla nekomfortabla, pietam salons E12 Corollai pat varbūt būs nedaudz kvalitatīvāks (arī vecmodīgāks) kā Seat. Patiesībā vienīgais mīnuss Seat ir plastmasīgais salons, salīdzinājumā ar citiem VAG, bet tāpat ir daudz labāk kā citiem japāņiem.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man personigi kad bija e12 corolla , likas loti neerta sedesana, nepatika vadamiiba, salons līdz kadi 200tukst bija veel puslidz ,bet peec tam saka diezgan izgrabeet un kaut ar ipashi vinam pāri nedariju bija ar diezgan lielu nodilumu pazimeem, un tas masinai ar tik mazu nobraukumu, vinai jabuut bija ka jaunai, tai laikaa bija desmit gadus vecaks a6 ar divreiz lielaaku nobraukumu, salons bija labaak saglabajies,par brauksanas konfortu lieki piebilst ka ta bija atputa pec nekonfortablas corollas kad parsedies pec visas dienas kratisanaas ,laigan saprotama atskiriiba citas klases masina

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Jau iepriekš esmu rakstījis, ka ir bijušas vairākas Corollas un kalpoja bez problēmām. Nebija ne salona grabēšanas, ne jebkādas citas problēmas. Bija gan UK, gan japāņu ražojuma auto. UK likās nedaudz kvalitatīvāks, bet tīri subjektīvi. Neesmu braucis ar Turcijā ražotajiem sedaniem, moš tur ir bēdīgāk.

Runājot par vadāmību, 2.0 dīzelim bija jūtams smagais motors ar čuguna bloku, kas nedaudz ietekmēja vadamību. Ar 1.4 dīzeli šādas problēma nav. Labi darbojas elektriskais stūres pastiprinātājs ar mainīgo jūtību.

Un te sākās kārtējais salīdzinājums ar Audi, kas nav adekvāts. Toyota ir parasta, garlaicīga mašīna. Jeb japāņu folksvāgens. Ja gribi salīdzināt ar Audi, liec pretī Lexus.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

lexsusam, ja pat paskaties apskatus no premium zimoliem ir vissnekvalitativakais salons, lai gan lexsus arii ir viens no letakiem, apskataa specuki bij secinajushi pat vw phaetonam bija labaka salona kvalitate,

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Nu Phaeton ir atsevišķs stāsts, bet līdz Eiropas brendiem Lexus nedavelk, tas gan.

Katrā ziņā es nesaku, ka Toyota ir kvalitatīvāka par VW, jo noteikti tā nav. Bet dēļ vienkāršības/kvalitātes attiecības Toyotai ir savi plusi.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

diemzeel toyotas tapat ka parejiem japanisiem lai auto buutu lets vinsh taisiits sameraa mazam resursam, tas ir aptuveni 300tukst pec tam praktiski vinsh uztureet neatmaksajaas,ja nem vinu lielako konkurentu golpu, tad salidzinot golps ir daudz konfortablaks gan arii resurss vinam daudz lielaaks ,iespejams ,ka ir sarezgitaks unjaunakas tehnologijas kas sad tad iziet noierindas, bet no koka ratiem konfortu neizspiediisi. jaunu noteikti ietektu pirkt toyotu, delj letas cenas, bet lietotu noteiklti nee,jo visticamaak masiniite driiz savu resursu buus izsmelusi

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Man jau patīk pastrīdēties. Jebkura mašīna pēc 300k prasīs vairāk uzmanības. Es parasti pērku auto ar nobraukumu līdz 200k. Un piekritīšu, ka dīzeļgolfs pie 400k nobraukuma būs labāk saglabājies kā Toyota.

Lielākā VW problēma ir bieži vien neadekvāta cena un mazas iespējas atrast nenodzītu mašīnu ar servisa vēsturi. Šādā gadījumā Toyota ir laba alternatīva.

Pirkt jaunu Auris/Corollu gan ir jocīgi, jo maksā tikpat, cik Golfs.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 2 Atbildēt

Te vēl svarīgi meklēt mašīnu pēc 2009 gada, lai ir 2.0 TDI CR motors.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 2 Atbildēt

tas tiesa cr labaak ņemt nekaa pump duuzi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palasot tos stāstus par skaidu problēmām CR motoriem, liekas ka CR motorus vēlas tikai cilvēki, kam patīk četrciparu summas krāmēt savās mašīnās tikai lai tās uzturētu lietojamā stāvoklī.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

PD versijai savas problēmas, CR savas. Tāda nu ir izvēle.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man drīz cr motoram buus 500 tukst nobraukts, nu nav man nacies tadas summas vinjaa guldiit, varu teikt ka uzticams motoritis maini tik ellas, pas laikam siksnas un mauc, ai laikam suknim salniku gadu atpakalj nomainiiju tas kadi 100 eiriki sanaaca, ,egr varstu noglusiju, tas kadi 150, shiposana tas jau no pasa gribas, laikam grnerators parlasiits ,bet ta neatceros ,ka vel kaut kas pa cetriem gadiem bija

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti