Bradypus rakstīja: Par monetāro sistēmu un to, kas patiesībā ir inflācija un ko varneši sauc par inflāciju:
Noskatījos visu interviju. Idejas var pasmelties, bet visa intervijas sāls ir beigās - ieguldiet manā fondā, jo es esmu labākais.
Bradypus rakstīja: Par monetāro sistēmu un to, kas patiesībā ir inflācija un ko varneši sauc par inflāciju:
Noskatījos visu interviju. Idejas var pasmelties, bet visa intervijas sāls ir beigās - ieguldiet manā fondā, jo es esmu labākais.
Vispār šāda veida reklāmas mūsdienās jau ir kā antireklāmas.
spainis rakstīja: Neesmu sekojis modes tendencēm takšu izsaukšnas aplikācijās, bet cik atceros, tad kādreiz tajās takšu aplikācijās varēja redzēt kādas mašīnas tuvumā un cik maksā un attiecīgo izsaukt. Gribi mersi, sauc mersi, gribi vienalgako, ņem vienalgako.
Auto izvēles iespēja bija tikai pašos Bolt pirmsākumos (man liekas vēl saucās Taxify). Tagad var dabūt tikai lielāku vai mazāku miskasti. Nu labi, Bolt dažreiz gadās jauni Passāti vai kas cits sakarīgs, bet Forus gan pārsvarā miskastes.
Bradypus rakstīja: Sabiedrībai interesē banāni.
Bet vara un propogandas mašīna virza naratīvu, ka sievietes nevienā konfliktā un nekādā veidā nav vainīgas.
Mēģini mazināt vardarbīgo vīriešu vainu?
Jā, noskaidro gan. Vai nu cilvēki nezina, ka tāds pakalpojums eksistē vai arī pastnieks tik tālu nebrauc, par ko gan stipri šaubos.
Bradypus, būtu laiks tomēr to pārgudrību kaut kā mazināt. Maniem vecvecākiem pensiju atved mājās pastniece konkrētā datumā, vispār nekādu problēmu.
Es te drīzāk redzu SUV īpašnieku dusmas, ka viņiem norāda par neracionālo izvēli. Biezāk jau SUV izvēle ir emocionāla izvēle nevis praktiska nepieciešamība, kas ir ok - dzīve jau pārsvarā balstās uz emocionālām izvēlēm.
ledzep rakstīja: Atkal jau diskusija par resursu 2023 gada auto...
Garantijas laiku noties un tas ir galvenais.
Šeit diskusija par jauniem wuto nevis lietotiem.
Ja joprojām ir auto, kas var nobraukt vismaz 200k, tad diskusija ir vietā. Savukārt, šis PSA 1.2 turbo dzinējs nav nekāds uzticamais.
Stulbākais tas, ka šādas "greizo spoguļu" idejas salasās citi, kuriem ar zināšanām un spriestspēju vājāk, un izplata tālāk pasaulē.
Volx, šī rekomendācija jau pastāv vairākus mēnešus. Pa lielam tu lasi tikai virsrakstus un izplati klikbait informāciju?
NRA ir dzeltena lapa ar tendencioziem virsrakstiem nevis meinstrīma medijs.
Ja tev alga aug līdzi inflācijai, tad varbūt. Vispār tagad Euribors kāpj un līzings nav vairs baigi izdevīgs. Ja inflācija turpinās kāpt, kāps arī Euribors.
Eļļa nav jāpērk DUS, kur baigais uzcenojums. Piem., rezerves daļu veikalā, kur es iepērkos, šīs specifikācijas eļļa maksā ap 8-10eur/L.
Volx, tu raksti arī twitterī? Ja jā, kā var palasīt?
5 gadus portatīvais arī velk, bet 10 diez vai novilks (pie normālas slodzes). Savukārt, normāli salikts stacionārais 10 un vairāk kalpo bez problēmām.
Jāsāk ar banālo jautājumu, ko tu taisies darīt ar kompi? Ja ikdienišķas lietas, kas neprasa lielu jaudu (piem., datorspēles, video apstrāde utt.), pietiks ar vienkāršu konfigurāciju. Tad var iztikt bez atsevišķas videokartes, meklēt procesoru ar integrēto videokarti. Ikdienišķām darbībm nekāda tur nākotnes rezerve nav nepieciešama (uzskatu to par mārketingu).
Joprojām darbojas bez problēmām pirms 10 gadiem paša salikts biroja kompis uz AMD procesora bāzes (budžeta konfigurācija). Pirms aptuveni 5 gadiem saliku mātei kasti uz AMD bāzes, arī viss griežas.
Pirms gada gan vajadzēja uzņēmumam grāmatvedības kompi ar legālu Windows un labu garantiju. Nolēmu par labu Dell Optiplex 3080 gatavam komplektam (5 gadu garantija). Arī labs variants.
Protams, ja kompis nepieciešams spēlēm un smagām programmām, tad gan jātaisa maks vaļā.
Piekrītu, ka ar portatīvo nav nekāda aršana.
Esmu braucis ar tādu dzinēju Škoda Octavia virsbūvē. Man pilnībā pietika jaudas.
Es raktu dziļāk. Pa lielam nonākam līdz ķirzakcilvēku klanam.
Volx, kā tieši mūsu valdība ir vainīga, ka dīzelis ir dārgāks par benzīnu?
Iemesls ir globāls. Tāda pat cenu atšķirība ir piem. Vācijā.
Tāpēc ar tiem budžeta brendiem ir laimes spēle. Man nepaveicās ar modeli, Tev paveicās. Pirms tiem 4 gadiem atšķirība starp Cordiant četrām radžotām riepām un četrām Goodyear radžotām bija ap 200 eur.
Es pirms 4 gadiem biju iegādājies Cordiant radžotās 195/65 R15. Modeli neatceros, bet arī dizains bija zagts no Nokian (Nokian šos pat tiesā bija iesūdzējuši).
Kopumā ļoti briesmīgi. Pirmos 3000-4000 km troksnis bija tāds, ka salonā ausis sāpēja, pēc tam bišku mazāk vai arī kurlāks paliku. Pēc vienas ziemas sezonas puse no radzēm bija izkritušas, bet ziema ar tāda siltā ar minimālu sniegu trāpījās.
Ar tādiem var braukt pa sniegu, ledu kaut kur laukos, bet pilsētā pa asfaltu bija briesmīgi.
Ieraksti googlē why diesel is more expensive than petrol un starp pirmajiem rezultātiem arī būs aptuvenā atbilde.
Pagājušajā rudenī arī meklēju ziemas riepas. Praktiski visi man interesējošie modeļi reifendirekt bija dārgāk nekā šeit uz vietas LV. Ja Latvijā netirgo modeli, tad cita lieta.
Piekrītu. Bet vakar vakarā skatījos debates LTV un bija tāds bardaks. Ja tagad Saeimā tiks 8 partijas, tad būs tas pats
Nē, tā ir manipulatīva informācijas pasniegšana, kas beigās loģiski nonāk līdz jautājumam, a ko tad parastajam cilvēkam darīt ar savu brīvo naudu. Un risinājums ir viņa fondi. Tā nav nedaudz pašreklāma. Pietam viņš pat nepastāsta par citām opcijām. Šie te lielie fondu pārvaldnieki ir veiksmīgāki par citiem līdz brīdim, kamēr vairs nav veiksmīgi...