Kārtot: Augošā secībā
1 2
mefisto 25.07.2024 15:22

Kur skandāls? Šis jau eksistē gadiem un izskatās, ka nevienu nesatrauc, tikai blogerus...

mefisto 22.07.2024 13:15

Ne tikai aknu, žultpūslis, aizkuņģa dziedzeris un zarnas ilgtermiņā arī nebūs priecīgas (pieaug vēža risks). Bet ja aknas tur, var jau stampāt to gaļu iekšā...

mefisto 19.07.2024 21:44

Pie mums vienkārši nepopulārs sporta veids. Vakar gan redzēju ekipāžas pie Brīvības pieminekļa, tā jau smuki!

mefisto 12.07.2024 23:04

Šis nav antivakseru forums?

mefisto 12.07.2024 20:30

Volx rakstīja: Bet iebarot to šņagu var tikai vaxeriem

Nē, to šņagu, kurai sastāvs nav zināms, parasti ēd mazizglītoti antivakseri un citi ezotēriķi.

mefisto 28.06.2024 14:21

Man līdzīgs stāsts. Ieliku vienu no zemākajām tirgus cenām, auto labā stāvoklī, bildes bija ok, tikko svaiga skate bez aizrādījumiem. 3 nedēļu laikā neviena zvana, tikai viens piedāvājums ielikt placī par komisiju. Turpināšu braukt tālāk, jo inflācija skārusi arī lietoto auto tirgu (pārāk daudz prasa).

mefisto 27.06.2024 21:55

David9900 rakstīja:

Kanibaals rakstīja: CP arī nezin noteikumus. Piemēram stāv starp Tīnūžu apļiem un ķer uz ātrumu, kaut 50km/h tur ir tikai vienā virzienā, otrā virzienā tajā pat posmā ir 90km/h. Tā teikt ķer uz muļķi, un muļķi iekrīt.

Jūs te visi baigi  godīgi braucat ?

Ja es uz krastenes no mola uz centru netālu no salu tilta brauktu uz 50 man 90% visi brauktu garām

Brauc ap 60 (+10) un nebūs problēmu. Ja esi tik drosmīgs 20+ pārsniegt, tad risks dabūt sodiņu.

mefisto 17.06.2024 9:40

atrabotka rakstīja: Uzskatu, ka meršiem ir visērtākā intuitīvākā kruīza kontole no visiem auto, kas bijuši un ar kuriem esmu braucis. Nezinu, kā ir pavisam jaunajiem, bet tas tika izdomāts vairāk kā pirms 20 gadiem. Nevajag salīdzināt ar to škodas mūsdienu gemoroju! Slēdži mersim atrodas perfektā pozīcijā un kruīzu var ieslēgt/izslēgt/atjaunot ar vienu rokas vēzienu. Nevajag spaidīt kaut kādas pogas uz stūres un citiem slēdžiem. Zinātāji sapratīs.

w203 kruīza svira bija virs pagrieziena rādītāja un tas bija diezgan ērti. Manam w204 feisliftam (cik saprotu, no 2013.g. tā ir daudziem meršiem) tā kruīza svira ir zem pagrieziena rādītāja, tieši pa rokai, kas ir neērti ikdienā, jo pārsvarā jau lieto pagrieziena rādītāju.

mefisto 16.06.2024 23:12

darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.

Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.

Daudziem tā svira ir. Meršiem arī.

mefisto 17.05.2024 10:49

Jā, tie 14 L ir kaut kādi Minhauzena stāsti. Vai nu momentānais patēriņš vai pa bāni brauca 160 km/h un vairāk, kam šis auto nav paredzēts.

Esmu braucis ar Polo 1.0 bezturbo dzinēju Vācijā, 120-140 km/h robežās tas patēriņš nav lielāks par 6 l uz 100 km.

Seat Ibiza 1.0 tsi ar dsg kārbu ap 5 L pie 120-130 km/h (Rumānijas autobānis)

Rīgā i20 ar 1.0 dzinēju tērē ap 6 L.

Bradypusa minētais patēriņš ir kaut kāds kosmoss. Laikam patīk agresīva braukšana...

mefisto 08.05.2024 12:18

Bradypus, iesaku pārskatīt tavus informācijas avotus, jo izskatās, ka pamatīga domu miskaste izveidojusies. 

Re ku, vienu klasisko vakcīnu aizvāc no tirgus, jo nevienam nav vajadzīga dēļ trombožu riska un zemās efektivitātes.

mefisto 08.05.2024 12:13

wons rakstīja: Kur palikuši masku fani? Vai tad Covid-19 izbeidzies?

Nekur nav pazuduši. Maskas jālietot tad, kad vajag.

mefisto 08.05.2024 0:22

Nevis aizliegtas, bet paši izņēma no reģistra. Nav pieprasījuma, jo mRNS tehnoloģija tomēr izrādījās pārāka par veco pārbaudīto.

mefisto 26.04.2024 19:23

darklight rakstīja: Padalies: kuram vācu auto tad šitā ir? Nav gadījumā no jaunajiem Opeļiem, kas principā ir tie paši Peugeot?

C klases Mersis, 2012.g. Šofera puses tuvās gaismas lampiņai no augšas ir grūti piekļūt, vieglāk ir noņemt riteni.

mefisto 25.04.2024 13:01

darklight rakstīja: Atceros, ka Meganei, lai nomainītu tuvās gaismas lampiņu, mašīna bija jāceļ uz domkrata, jāņem nost ritenis, jāņem nost arkas plastmasa... Un tomēr man tās 80 stundas Zojas radiatoram liekas neticami - tur tak reāli visu mašīnu var sastāvdaļās izjaukt un salikt atpakaļ. Nav kāds viģiks pieejams?

Nu manam vācijas ražojumam ir tieši tas pats. Plus vēl, ja dzinējam kaut kas nopietnāks remontējams, tad jāceļ ārā. Šobrīd jau franči ražo auto, kas nav baigi sliktāki par citiem.

mefisto 08.04.2024 19:50

Volx rakstīja: Ieskatam manas vakardienas vakariņas

twitter.com/Volx2U/status/1777273455857041538?t=xaOMzPbt1NAf2yWE9rSC1Q&s=19

Šis ir veselīgais variants?

mefisto 23.03.2024 22:55

Domāju tāpat te neviens tavus linkus never vaļā.

mefisto 22.03.2024 19:33

GB12 rakstīja: Jāuzliek t.s. zibmaksājums vai kā viņu tur, tad aiziet uzreiz. Es tikai nezinu, vai visām bankām tas ir iespējams.

Piemēram, Luminor nav tādas iespējas. Ja skaitīs no citas bankas piektdien vēlā pēcpusdienā, ienāks tikai pirmdien.

Ar Swed un SEB tādu problēmu droši vien nav.

mefisto 22.03.2024 10:33

nomiks rakstīja: Es pēdējās reizēs darīju šādi - abi (pārdevējs un pircējs) apsēžas pie kafijas tases, pircējs ieskaita naudu kontā. Maksājums ienāk zibenīgi (parasti). Tad pārdevējs e.csdd aplikācijā veic darbības transportlīdzekļa atsavināšanai, attiecīgi pircējs pēc tam to apstiprina no sava profila e.csdd. Pircējs pat var nebraukt uz CSDD, var atzīmēt, lai atsūta reğistrācijas apliecību pa pastu (atnāk apmēram nedēļas laikā), bet apliec.Nr. jau uzreiz parādās sistēmā, OCTA un KASKO var jau gatavot uzreiz. Pats process neaizņem vairāk par 10 min.

Maksājums ienāk zibenīgi, ja ir pareizās vai tās pašas bankas. Dažām bankām maksājums var iestrēgt uz dažām dienām, tad gan droši vien ķēpīgāk.

mefisto 17.03.2024 23:38

Mana pieredze ar Audi rādīja, ka ja sāk brukt viss pēc kārtas, tad jātiek vaļā no auto. Jo kamēr to riņķi izej, viss var sākties no jauna...

mefisto 15.03.2024 23:00

Volx rakstīja:

mefisto rakstīja: Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...

Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo. 

20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.

He,he kas tad tam Volvo ir apakšā - kosmiskie sakausējumi, tehnoloģijas? Tas tak ir kārtējais mīts, ka Volvo nerūsē.

Tas tā pat kā es tiko parbaudiju mītu par veciem Mersedesiem Āfrikā, kuri tur vēl vienu miljonu griež. Nav tur nekādu mersedesu, vecu.

Esmu bijis Albānijas Tirānā. Tur diezgan daudz veco Mersedesu. Veciem bija problēmas tikai ar rūsu, tehniski ļoti ilgi kalpoja. Izturības ziņā man ļoti laba pieredze ar C klasi, gan w203, gan w204 virsbūvē.

mefisto 14.03.2024 14:12

Fakts ir tāds, ka viss pārējais jau arī ir otršķirīgs. Kopš Rīgā ir pieejams carsharings var ļoti viegli salīdzināt dažādus auto. Iekāp kādā Audi vai BMW un ir skaidrs, kādēļ šie brendi maksā vairāk kā Toyota, VW, Hyundai...

Radinieks nupat nomainīja 20 gadīgu Nissan X-Trail uz aptuveni tikpat vecu XC90, tur arī milzīga atšķirība komfortā, par labu Volvo. 

20 gadīgiem japāņiem, kas braukuši pa LV, pa lielam virsbūves apakša tā ir izrūsējusi, ka vairs nav ko glābt.

mefisto 12.03.2024 23:34

GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi  dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada.  Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam  ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši

Ar DPF problēmas nebija?

mefisto 25.02.2024 22:27

Ne tikai. Rīgā var manīt, ka ir populāri starp privātpetsonām (es gan nesaprotu iemeslu).

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti