Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Krokodils 22.03.2018 20:23

Apdrošināšana jebkurā valstī šādiem auto ir maksimālākā riska klasē(pilnīgi saprotams).. tāpēc ierindas iedzīvotāji nemaz netīkos iegādāt 2x lētāku 'angli' lai vienu rezi nedēļā brauktu iepirkties uz mahimu ;) TAS IR PILNĪGI JEBKURĀ VALSTĪ.

Un tieši tapēc nemaz ceļi nekļūs bīstamāki. Jo šo izmantos tikai entuziasti, kur ikdienā 'uz darbu' ar tādiem autiņiem tāpat nebrauks. Bet varēs piereģistrēt, lai var legāli pa ceļu aizbraukt uz trasi u.t.t.

Krokodils 22.03.2018 17:07
Krokodils 20.03.2018 10:59

Ja vēlies, es tev varu pa 40€ pārdot, bet pārējiem pa 20... jeez...

Atrada kur piekasīties nekad latvietim nav labi.... Un tad paši brīnās, kapēc tādā 'pelēkā' valstī dzīvojam...

Kā teicu, jaatbrīvo vietu no man nevajadzīgiem krāmiem! Un uz krāmiem netaisos tagad būt biznesmenis.....

Krokodils 19.03.2018 21:38

Pārāk daudz neaizdomājies! Savādāk aiz sapņosies un sasitīsies!

Daudzus gadus aizņem šķūnī vietu no izbijušā e46... Kapēc gan man jākļūst kādam ss standarta rīkļrāvējam? Un cenu jauzliek nepamatoti augsta, lai pēctam potenciālais pircējs to kautu lejā?

Reāla, neuzspekulēta cena.

Krokodils 12.03.2018 12:07

Conqueror rakstīja: Pirmajā vietā ir personiskā drošība. Ja bamperis ir bojāts, tātad tas savu uzdevumu ir veicis un otreiz vairs nav izmantojams. Jāliek jauns un viss. Kaut kāda tur lāpīšanās ir tikai izskatam, savu galveno uzdevumu slāpēt vai pasargāt braucēju no nākamā trieciena- neveiks.

Ja autiņš ir iz pagajušās dekādes vai vel vecāks.. auto vērtība mērama varbūt pāris tūkstošos, tad 'jaunu' oriģinalu bamperi kurš arī pildīs vajadzīgās funkcijas, kabināt virsū nebūs prāta darbs jo bamperu cenā varēs nopirkt tādus 2 autiņus. Un kasko šādai auto grupai, uz kā reiķina varētu arī oriģ. uzlikt, ir tikpat reti, cik es loterijā vinnēju...

Tapēc parasti viss tiek no savas kabatas lipināts.

Savukārt kādu ķīnieti vai 'vietējo lejumu' pa padsmit eur, arī ir tīri estētiskumam un no ražotāju noteiktās drošību funkciju pildīšanas tur tālu. ;)

Tā kā jā... es pat teiktu ka 90% 10+ gadīgiem autiņiem uz ceļa, bamperi karājas estētiskumam nevis drošības nolūkos jo tie ir 5 reiz lāpīti un špaktelēti vai ''pa šiko'' nopirkta jauna kopija un uzkarināta. ;)

Krokodils 28.02.2018 9:24

iciks rakstīja: Nepārbauda. Jā, tieši tā.

2012.g. un vēlākiem pie kompja pieslēdz un kaut ko skatās, bet ne velti čipotāji saka - mēs jums atslēgsim EGR tā, ka mašīnai būs skaidrs, ka EGR nav, bet TA klerkam - ka ir.

No 2012g autiņiem PIRMĀ REĢISTRĀCIJĀ slēdz pie kompja.

Bet ikgadējā pārbaudē pie kompja slēdz autiņus no 2006 gada izlaiduma.

Un skatās vai kompis nav izmetis drošības sistēmu kļūdas. Ja nav, viss ok, ja kompis rāda tur air bag failure vai EGR failure, ta TA neiziesi.

Krokodils 25.02.2018 21:54

Kritiskās situācijās - auto avārijās katra sekunde ir no svara. Zinu jo pazīstams džeks strādā nmp.

Tas kkādā bomžu izsaukumā po... vai 5 vai 15min... Jo bomzis... uz šiem izsaukumiem nmp arī īpaši nesteidzas un sūta tik sūdīgās/jaunās komandas, tur galvenais ir atbraukt.

;) Bet kad notiek autoavārijas īpaši uz kādas 'šosejas,' tad laiks ir diezgan svarīgs kur nmp steidzas ar pilnu jaudu. Pēc paziņas teiktā... Un ja var ietaupīt tās pašas 10 sekundes, tas bieži vien izvēršas dzīvības vai nāves jautājumā... vai 10 sekundes ātrāk vai vēlāk vari palīdzēt cietušajam. ĪPAŠI tas ir attiecināms uz bērniem

Īpaši pozitīvi būtu ja uzreiz negadījuma konkrēts punkts, nevis aptuvenas koordinātas un ta mediķiem jābūt ģeogrāfijas ekspertiem...

Krokodils 25.02.2018 21:37

Bradypus rakstīja: P. S. Autors laikam ir TA "speciālists" kurš atbilstoši savai "kompetencei" ir iedomājies veikt pārbaudi sekojoši - ar kerzoviku iespert pa bamperi un ar hronometru gaidīt ātros. Ja 2 minūšu laikā neatbrauca, tad 2. Ja kļūdas pēc atbrauc tikai piedzēries ments Koļa, tad 1.

Drošības sistēma padod signālu tikai tad kad tiek 'izšauti' air bagi(sistēma tiek 'piešūta' pie air bag sensoriem), tātad ar spērienu pa bamperu diži neko nedos.

Turklāt ja esi aculiecinieks avārijai priekšā, tad nospied manuali pogu un zvani. Nevis kamēr atrodi telefonu kurš ir kaut kur.. kamēr savieno... savas svarīgās 10-20 sekundes toč ietaupa. Turklāt ja air bagus izšauj nezinu.. kādas kļūdas pēc, zvanā tad arī pasaki, ka nebūs vajadzīga nmp...

Nerunājot par precīzu atrašanās vietu. nevis uz dispičera jautajumu kur atrodaties mūsdienās šoferiem ir - 'eeeeeeeeee....' pauze vismaz padsmit sekundes un tad seko atbilde - 'aptuveni x km no tādas vai šādas pilsētas virzienā uz...'

Krokodils 25.02.2018 21:32

iciks rakstīja: Piebilde autoram - elektroniku izčeko tikai autiņiem sākot no 2012. vai kura tur gada. Kas tad ar tiem, kas ir vecāki un kam skatē tas nav paredzēts? Papildus pakalpojums, papildus izmaksas? Pieņemu, ka ir gana veci auto, kam tā slēgšana pie kompja noteikti nav visai nopietna.

704.5. M1 un N1 kategorijas transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti, sākot ar 2012. gadu, jābūt izgatavotāja paredzētajai un darba kārtībā esošai pašdiagnostikas sistēmas (OBD) pieslēgvietai.

Bet skatē visus autiņus slēdz datoram lai nočekotu vai nav drošības sistēmu kļūdas(air bag, abs, esc u.c.) no 2006g. auto izlaiduma.

(man 2007g autiņam slēdza klāt un čekoja)

Krokodils 24.02.2018 20:15

JA ir kkāds mājas obd diagnosticetājs, tad tas var arī neuzrādīt(tas tāds virspusejs rīks) Jābrauc pie profesionāliem džekiem kuri ik gadu pērk speciālas programmas priekš attiecīgām auto markām, kas redz visu auto sistēmu.

Bija identisks gadījums volvo v70... 'pašmāju' obd lasītajs pie pirkšanas, neko baigi nerādija kkādas 2 mazsvarīgas kļūdas, aizbrauca uz musa motors, diagnosticēja redzeja ka ir šādas tādas kļūdas(tai skaitā kruīzā) jo kruīzs nedarbojās.

Vopš lai sataisītu kruīzu dīlers paprasīja 600€, servisos ap 300€... džeks nospļāvās un turpina braukt bez kruīza.

Krokodils 04.02.2018 17:11

jēga ņemties ar kādu modeli, ja tepat tas ir brīvi piejams ''pareizajā pusē''

Esmu izgājis stūres pārlikšanas procesu, bija japāņu imports - nissan sunny(eiropā pulsar) aizbrauc uz šrotu paņem no eiropas donora visu ko vajag, pārliec un reģistrē, jo detaļas ir oriģinālās ražotāja kuras ir sertificētas.

Ja detaļās pašam jātaisa un jagatavo tāpēc ka nav tādi eiropas varianti, kur vnk pārliec un brauc, tad tā katra detaļa ir jāiesniedz uz sertifikāciju... Vēlu veiksmi gan nervos gan kabatā lai šo izdarītu, īpaši pie mūsu likumdošanas....

Krokodils 04.02.2018 17:05

core rakstīja: Neticu ka tajās nosauktajās valstīs var piereģistrēt, visticamāk, ka tāpat kā pie mums, var piereģistrēt uz laiku.

Tu kaut ko jauc... 'uz laiku' piereģistrēt nevar. Šengenas zonu valstīs tu vari bez ierobežojumiem braukāt un uzturēties 3menešus. Pēcāk ir vai nu jaizbrauc no valsts un no jauna jāiebrauc(sito neesmu sapratis, kā kontrolē jo fiziskas robežas vairs nav)

Vai ja ir iespēja jāreģistrē attiecīgajā valstī, ja nav tad jāpārbūvē, pie mums it kā dod 6mēnešu 'pārbūves atļauju'

Mēs esam izdomajuši un pieņēmuši savu īpašo likumu, ka pie mums RHD autiņi var braukat un uzturēties tikai mēnesi, pēcak ir jamaksā nodeva cik tur dienā vai autiņš jāpārbūvē un jāreģistrē.... Tātad sanāk, ja atbrauc ar auto atvaļinajumā no salām vairak par mēnesi tev ir jābaro ierēdņi?

Ir arī iniciatīva manabalss

manabalss.lv/atlaut-registret-latvija-masinas-kuram-ir-sture-labaja-puse/show

Krokodils 04.02.2018 16:47

Esmu pats braucis pa Īriju ar auto no latvijas ar stūri kreisajā pusē, kura tika piereģistrēta tur un saņemtas īru numurzīmes.. Tolaik vēl nebij tiesību.. bet bieži braukāju pa pilsētu uz veikalu.

Protams, sviestmaize tā nav, jo auto 'octa' cena ir bīstamajā zonā, bet vismaz ar auto drīkst pārvietoties pa ceļu ja vēlies un dzīvs vēl esmu... Turklāt auto pabrauca gadu tur kā Īrs, laimīgi atripoja uz mājām un turpina ripot te nu jau atkal kā 'latvietis'

Pats vēl dzīvē esmu 2 reizes laidis - no īrijas uz LV un LV atpakaļ uz Īriju ar RHD auto pāri visai Eiropai.. pilnīgi pajāt kurā pusē ir stūre uz šosejas! Mazākos ceļos, protams bez pasažiera, apdzīšanas manevri ir 'interesantāki' Bet nu nav tā ka bikses jāpieliek arī vienītī braucot... (tad moš sūdīgs šoferis jo tādā gadījumā satiksmei ir jāseko līdz un jāpārzin lai droši varētu apdzīt, nevis jāguļ pie stūres kruīzā.)

Lietuvā par šo runā kopš igauņi atļāva, bet cik sapratu no izlasītajiem dokumentiem, tad šogad oficiāli ir nosprausts, ka ieviesīs un varēs reģistrēt.

PROTAMS, ar stūri otrā pusē, kā ikdienas mašīnu braukāt nebūtu diezgan gudri jo protams ka ikdienā tas būtu apgrūtināti..

Bet man pašam ir plāns importēt japāni(S14 vai S15), sačinīt tādu brīvdienu autiņu ar kuru izgāzt...

Bet jēga man no tāda projekta, ja drīkstēs tikai rūcināt pagalmā vai tad jāliek tiesības uz div-asu treileri, jāpērk treileris... jāmaksā papildus ikgadējie nodokļi treilerim... un tas viss lai aizvestu uz trasi un pāris apļus pagonkotu... Tad atkal atpakaļ uz treilera un garāžā iekšā..

Daudz vieglāk un SAKARĪGĀK ja būtu iespēja autiņam saņemt valsts nummura zīmes, paņemu 3mēn octa uz vasaru, iekāpju un braucu uz trasi vai izkustinu autiņu uz izlaižu ar to līdz veicim...

Kā jau minēja - pārbūve uz otru pusi tas ir birokrātiju murgs, jo veiksmi visu nosertificēt lai varētu reģistrēt.

P.S. Tie kas baidās, ka pēkšņi parādīsies vairak donori uz ceļa, nē tā nebūs jo donoriem būs žēl nauda priekš octa. ;)

Krokodils 04.02.2018 9:16

Saskaņā ar Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 204.9 pantu par fiziskās personas datu apstrādi bez likumā noteiktās reģistrēšanas vai bez personas datu aizsardzības speciālista reģistrēšanas DVI izsaka brīdinājumu vai uzliek naudas sodu fiziskajām personām no 140 līdz 700 eiro,.

Kontrolēt speciāli neviens nekontrolē un uz ceļa nestādina nepārbaudot, jo filmēt personīgai vajadzībai var jebkurš atrodoties publiskā, sabiedriskā telpā kaut līmē 100 kameras logā, BET ja vēlēsies būt ''youtube zvaigzne'' nopublicējot videoreģistratora nofilmēto internetā, es tur redzēšu savu seju vai savu auto ar neaizklātu numurzīmi, es vēršos DVI ar iesniegumu, tālāk šo ''youtube zvaigzni'' atrod, liek izņemt video no attiecīgā resursa un ja uz personas vārda nebūs reģistrators reģistrēts un samaksāta nodeva, tad šim īpašniekam var tikt uzlikts augstāk minētais soda pants.

Normāls auto reģistrators maksā 130€+, vizi zem šīs kategorijas ir 'lētuči' ar kaut kādu kvalitāti... Tā kā auto parsvarā stāv uz ielas un neņemšu 3x dienā nost no stikla lai narkomāni/gopņiki man neizsit logu, tad kaut kā tie DVR mēēh...

Krokodils 03.02.2018 0:39

* turtle wax antifrīzam aizmugurē rakstīts - Tā sastāvā nav nitrātu, amīnu, fosfātu, borātu un silikātu.

Un atbilst kvalitates normai astm d3306, ko arī oriģinālais prasa, vienīgi uz hondas oriģinālā vēl ir astm d4985 standarts rakstīts kas turtlei nav.

Krokodils 03.02.2018 0:17

Tā kā iepriekšējā autiņā bij sarkanais jālej, tāpēc esmu 'uzsēdies' uz turtle wax, palika vnk pāri lielajā kannā 3L... Arī hondā esmu pielējis kādu litriņu vai divus šo sarkano, pagaidām jo vajadzēja pieliet.

Nu jā, domaju ņemt tikai bundžās... plašākā skatījumā it kā skatoties, kas tas ir 60€ uz 5 gad... Bet pirkšanas momentā ir šķirb vai 25 vai 60 izdod par divām pudelēm šķidruma...

Turklāt 'turtle wax' jau nav kkāds pagrīdas vietējais antifrīza jauciens.. nedomāju ka tā ir baigā šņaga(noteikti 'vietējie' kuri ir 2x un pat 3x lētāki ir daudz lielāka šņaga.)

Krokodils 02.02.2018 23:59

LNT ziņās bija sižets tieši par šo, bija pieminēta arī parakstu vākšana manabalss portālā...

CSDD teica, ka jā viņiem jau transportlīdzekļa apliecības samazināšana ir izstrādes procesā un ka domā padarīt reģistrācijas apliecību kredītkaršu izmērā un štuko kādā sistēmā šo apliecību izveidot lai visu vajadzīgo info saliktu.

BET tas nav ātrs process jo pirms palaist apritē ir jāgūst sertificēta atdzinība no Eiropas, par šādu jaunā parauga dokumentu ieviešanu..

Turklāt ieviešana jau arī nebūs noteikti ar 'rītdienu' visiem jāmaina pases... jo ta viņi vnk pakārsies. Gan jau sakumā, kādu pirmo pus gadu tikai jaunajām mašīnām un pie jaunas transportlīdzekļu registrācijas izdos jauno paraugu un tikai pēc tam ja viss sekmīgi tad pārējie pēc brīvas izvēles varēs nomainīt.

Beigās sižetā par termiņiem pieminēja, ka vizmaz tuvāko dažu gadu laikā noteikti tas nenotiks, bet pie 'apliecību samazināšanas' viņi jau strādājot...

Tātad varbūt pēc 3, 4 vai 5 gadiem moš ieraudzīsim mazākas apliecības. ;)

Krokodils 02.02.2018 13:42

msh rakstīja: Jā, tavai pirmajai rindkopai tiešām ir taisnība - ir starpībai, vai tu brauc ar normālu 25 gadus vecu mašīnu, vai ar jauno lamatu, kurai ir kvalitatīvākā lieta ir skaņas izolācija, un tās ir pārāk daudz. Ar 25 gadus vecu mašīnu tu adekvāti jūti ātrumu un notiekošo - jaunajā kastē tu no tā tiec pasargāts - aiz logiem notiek multene, kuras notikumus tu kaut kā spēj ietekmēt ar stūri un diviem pedāļiem. Šī iemesla dēļ tev patīk izpildīties, kaut kur bezjēdzīgi skrienot ātrāk - jo ātruma izjūta diži nemainās, vienīgi multene bik ātrāk sāk rullēties. Un šī iemesla dēļ tādus kā tu vajag nopietni drāzt - teiksim, ar sodiem kas proporcionāli mašīnas vērtībai, un esošos sodus piemērot vidējajai latvijas iedzīvotāja mašīnai, kas labi ja 2k maksā - jo tādiem kā tev tās skaņas izolācijas daudzuma dēļ ir problēmas atcerēties kāds ir atļautais ātrums, un mēdz būt arī problēmas saprast kāds ir tas drošais ātrums un kas ir droši apdzīšanas manevri. Drošais ātrums visdrīzāk 25 gadus un 2 gadus vecām mašīnām būs vienāds, ja sakritīs vēl daži apstākļi, piemēram, riepu stāvoklis - bet nu tu jau saprati pats, kuras mašīnas braucējs brauks ātrāk, respektīvi, jā, ir starpība kādā mašīnā sēdi - jaunās kastes braucējs būs ar lielāku iespējamību izrādīt pašnāvnieciskas tieksmes, dēļ tā ka mašīna liek viņam aizmirsties par to kas notiek.

Es jau neko neteiktu, lai jau tava suga savās kastēs triecas un sitas, tā problēma ir tāda ka tava suga apdraud arī apkārtējos - es, piemēram, neatceros, kad pēdējoreiz man 25 gadus vecs golfs vai opelis būtu līdis purnā - toties "komfortabls mūsdienīgs autiņš" diezgan nesen - tas nekas ka es dižajā pilsētā reti apgrozos - manā galā "komfortabli mūsdienīgi autiņi" purnā lien vienīgi tūristu sezonā, pārējā laikā viņu te ir ļoti maz, un satiksmes arī.

Pats esmu braucis 'jaunatklātajā' P128 riga- engure. Neskatoties uz gludo, smuko asfalta posmu, ar 97g golfu zobi klab un pašam nemaz vairāk par 90 nevelk spest tādā klaburkastē.

Bet ar savu autiņu tanī vietā kruīzs uz 120, liekas nieks un pat vēl varētu ātrāk..

Pie nosacījuma ja šoseja praktiski tukša, diena saulaina un ceļš pārredzams nekad uz 90 nevelkos šādos eiropas naudu atjaunotajos posmos. ;) Jo tas ir pilnīgi idiotiski!

Krokodils 31.01.2018 17:02

aigi rakstīja: Teorētiski Shell nevarētu pieļaut kreiso vai nekvalitatīvu degvielu. Vienalga vai bija Trest vai Statoil. Shell nav jau kaut kāds kaktu kantoris, lai riskētu ar vārdu. Bet nu es ar neesmu iebraucis, lai gan Tresta menedžments ir samērā labi zināms.

Pats shell Latvijā NAV IENĀCIS, bet Krievu biznesmenis(ex-trest īpašnieks) ir no shell nopircis franšīzes atļaujas, ka viņš zem shell vārda Latvijā var lipināt augšā stacijas un taisīt biznesu.

Ikdienā lej ko grib, jo ikdienā shelam nav jaatskaitas, bet jaatskaiatas tur ik pēc pus gada, ka atnāk arī kontrol pārbaudes pārbaudīt, uz to brīdi visu nospodrina, papīrus nokārto un viss ir čotka! Pārējo laiku krievu bizness uz urrā griežas!

Krokodils 31.01.2018 16:44

Kādam vēl prasa?!?? Sūdus netaisi un TA arī nevajag!

Vismaz 4 gadu ikdienas braukšanā tehniskā man ir paprasīta divas reizes - no laukiem braucot pēc Jāņiem mājā. Pūtis gan esmu reizes 20 toč.. Pēdējo gadu, TA stāv mājā drošā vietā, līdzi mašīnā stāv nokopēta kopija, ja nu kas gadās uz ceļa.... un neraustos. Reiz apstādināja uz riepu pārbaudi rīgā, iedevu TA kopiju, sakumā paskatījās uz mani un dusmīgi atcirta ka tā nav tehniskā, es teicu ka oriģināls man stāv mājā, mašīna uz mana vārda, datubāzē visu redzēsiet, aizgāja dusmīgs, pēc 5min atnaca atdeva un neko neteica.

Menti vienkārši ir slinki, jo tas viņiem ir 'papildus darbs,' kas principā viņiem būtu jādara, bet kāpēc jādara, ja var dzīvot uz vieglākā ceļa?...

Neredzu jēgu pa valsti braukājot visu staipīt līdz jo viss ir datubāzē mūsdienā! Tāpat ja liek liegumu, to dara elektroniski, un neviens vairs 'caurumiņus' laminātā nespiež... Ja tai pašai masīnai ir liegums, ta patruļai braucot to uzreiz redz un apstādinās tevi!

Ārpus valsts gan protams ka cita opera ka jābūt visiem doķiem uz rokas... It kā jau varētu arī bez, bet pašam tās ir neērtības.. kamēr tās valstis sazināsies viens ar otru lai pārbaudītu... pašam būs zb sēdēt mašīnā pus dienu.

Krokodils 31.01.2018 16:30

kratīties ar kādu 95g. puspuvušu opeli vai golfu vai normālu 2010g+ masīnu.. IR starpība un te jāsāk saprast 'droša braukšana.'

Principā mūsos smadzenes ir japārkodē jo joprojām dzīvojam pēc likuma panta, nevis pēc drošības viedokļa. Ceļa posmus kur netaisa, bet vienkārsi uzliek mazāku ātruma ierobežojumu to izcili pierāda!

Varu teikt, ka vācijā parsniedzu ātrumu industriālā zonā kur 70, mani nofikseja uz 92... Domāju sūdi būs, bet finālā vācieši pakratīja ar pirkstu 100 reizes mani nokaunināja, lika man apsolīt ka tā vairs nedarīšu un izteica mutisku brīdinājumu. Tas tapēc, ka tanī momentā uz ceļa biju viens, laikapstākļi labi un pāredzami. Man arī teica, ka ja tādu joku būtu pie skolas izdarījis tad gan pasēdētu pāris dienas aiz restēm un sodi būtu oi oi oi...

Latvijā pilnīgi p.jat... ātruma zīme stāv un viss! pārsniedz - maksā pēc likuma pantos rakstītā! Neņemot vērā ceļa drošību un apdraudējumu.

Ja uz šosejas esmu viens neapdraudot nevienu citu, tad tā ir mana tīra izvēle izvērtējot situāciju, cik ir drošs ātrums - kā jau sākumā minēju ir starpība vai sēdi uz ķebļa 20+gadus vecā bleķī vai komfortablā mūsdienīgā autņā.

Jo nosisties var arī braucot uz 20/30km/h.... ātrums un nāve nav rādītajs!

Jo ja tā maģiski būtu, tad vācija sen būtu izmirusi ar saviem 'bezlimita' bāņiem.... ;) Tas te populistiski skandina ka 'ātrums ir slikts' dēļ nolaistā ceļu stāvokļa.. Neviens negrib bīdīt ceļos, labāk sev kabatās...

Krokodils 29.01.2018 17:06

Varu vel piebilst, bija īpašumā amerikānis kraislers 3.5L. ēst gribēja daudz, tāpēc parasti pildījos trestā vai sosā(bija agrāk aiz mola tāda vieta kur pildījās sos/lamb mašīnas, bet pieņēma arī privātos, tur maģiski bendža 6-9sant litrā lētāka, bet šo rūpalu arī vids aizklapēja) vopš lēju kādu s.du gribeju amīts neko neteica, tik ēda. Pārsēdos uz eiropas 1.6 bendzīnu un 'pa lēto' ielejot tādu tresta bendzīnu tas autiņš rīstās, spļaudās un motors jāspiež līdz galam lai ietu.

Tā kā degvielas kvalitāte ir tajos šņagu kantoros zem pašas kritikas... Ja nav žēl bojāt motoru, bet grib ietaupīt dažus centus litrā... Zinu uz krustpils ielas (Aiz T/C Azur) tur tāda maza dus 'Gekšans' tur parasti arī bij maģiski ~6c lētak nekā citur un tur noreiķināties var tikai ar skaidru naudu Protams, ka kāda kreisā degviela... Bet nu darba autiņā nebij žēl liet.

Nezinu, kāda tagad tur cenu starpība jo esmu mainījis dzīves vietu un nesanāk tur bieži vairs braukāt.

Krokodils 29.01.2018 11:00

Uzreiz teikšu ka viss man sistēmā/dzinējā ir tīrs, parasti pildos CircleK vai Neste, pa reto Lukoilā, bet pagājušo gad vasarā domāju uzpildīties pārmaiņas pēc shellā, lampiņa iedegas, iebraucu Dārzciema ielā pie apļa, pus bāka dīzelis iekšā... Bet pēc 10km skatos spogulī kaut kādi pārlieku melni dūmi aiz manis. Nobraucu malā, pat stāvot kaut kādi melni, smirdīgi dūmi un uz asfalta melns pleķis kā ar krāsas baloniņu uzpūsts un dzinējā stāvot apgriezieni staigā.

Konstatēju, ka tā pati atšķaidītā lētā un uz katras kritikas - tresta degviela, tik tagad ar shell nosaukumu, tāpēc ir dārgākā Rīgā un vairs nekad tur negrasos pildīties.

Krievu biznesmeņu kantoris!.. Dabū kaut kur lēto kreiso saļaru sazin no kurienes un ta pa kluso piešķaida klāt, bet pārdod, kā shell ekskluzīvo 100% marķēto degvielu.

Pus bāku nodedzināju 'dūmojot' iebraucu nestē piepildīju bāku, pielejot stp diesel treatment piedevu lai iztīrās tas shell mēsls un pēc padsmit kilometriem, problēmas pazuda, lietas jau entās bakas un nav vairs kas tāds atkārtojies.

Nekad Latvijā tajās ex-trest kantoros neiegriezīšos.

Krokodils 29.01.2018 10:12

msh rakstīja: Kādā [bez]sakarā pannai būtu jāizraisa motora pārkaršana?

Par bleķa pannām neko nezinu, bet plastmasas panna ir pašsaprotama lieta - nu ja tev piedirsta motortelpa liekas normāla, jūtu līdzi tai miskastei, ar kuru tu brauc.

Es runāju par TĒRAUDA aizsargiem kurus visādi i.iņi saskrūvē apakšā un ta vasarā mokās. Pārkāršana jo kā jau metāls - uzkarst, vasaras viducī, ka Rīgas centrā tā jau +40'C svelme, metāls labi uzkarst no karstā asfalta + gaisa un atdod dod siltumu dzinēja telpā, nerunājot par motora karstuma atdevi un atstarošanu, finālā motors smok un pārkarst. Jā.. kaut kādi 'gaisa caurumi' protams ka ir, bet vasaras svelmē stāvot pilsētā tie gaisa caurumi ir pie kājas.

Plastmasas pannas ir cita opera, plastmasam nav tādas siltuma atdeves un ir domāta tieši ierindas iedzīvotājiem lai nešķiestu dubļus iekšā un saglabātu tīrāku dzinēja telpu, nevis to aizsargātu.

Par plastmasniekiem nedz es nedz, tofika autors nerunā!

Krokodils 25.01.2018 15:12

Pēcāk vasarā visi ''tēraudnieki'' ceļa malā stāvēs ar pārkarsušiem dzinējiem....

Ja ikdienas maršruts neietver mežu stigu pārvarēsanu, tad neredzu jēgu no tērauda kartera aizsargiem! Turklāt kaut kādu plānu ķīnieti uzlikt, pa lēto... kuram pats ar skrūvgriezni vari izsist caurumu.. JĒGA?!??

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti