650 rakstīja: Audī ir "labs" 3-litru dd dzinējs.Jo tam ir pienācīgs resurss,kaut arī ar savām niansēm.Ne par 2,Otdi,ne kur nu vēl par benzīnnieku to nevarētu apgalvot.200kkm ir kapi kādam varbūt japona suudam,bet ne audi.Ar nosacījumu,ka iepriekšējais tā suuda īpašnieks nav bijis dalbaēbs.
Tas AdBlū suuds kopš 2015tā gada ir visiem diizeļiem.Vēlams "ņemt" to,kuram jau ss sludinājjma attēlos deg kāda kontrollampa un izpuhtēja gali pēc iespējas melnāki.Audi benzīnnieku ar tīru izpūtēju gan diez vai vispār kādu atradīsi;p
Māsas vīram 2019g BMW 320D(G20) Nav adblū.(Atdzīts no vācijas bmw dīlera) man pašam ir 2019 gada nissan xtrail 2L dīzeļ motors(pirkts nissan dīlerī Latvijā) un arī bez tās pūstošās ad blū fīčas.
Abi spēkratu motori skaitās krutākājā Euro 6 emisijas normā.
😉 Ta kā nez kur esi salasījies bet šis nav 100% visiem dīzeļiem garantēts pasākums arī šobaltdien, kaut kā autoražotaji apiet cik vien var šo sūdu...
Kaut kā shemojot jo pat vienā modelī ir versijas ar un ir versijas bez, kaut viens un taspats dzinējs.
Ar 'Euro 7' gan drošvien pilnība viss tiks piegriezts un būs filtri filtru galā kam vel būs beigās beigu filtrs. 😂
😉 Bet mans pļūtējiena ieteikums no modernajām 'vācu' markām, ja vien tā nav nullīte ar garantijas segumu, tad gudrāk būtu izvairīties.
Tur vairs galīgi nekā ekskluzīva nav, kā tikai servisa tāmes izmaksas kuras būs jāsedz no savas kabatas. 😂
Ja vien tas nav S4 vai S6 neviens uz tiem 's-line' pazora taupītaju riņķiem neatskatīsies. 😉