Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lukturi

dzoystik Reģ.: 12.12.2024

Sveiki. Varbūt šeit būs kāds speciālists, kas ieteiks ar kādu hermētiķi labāk pārlīmēt priekšējo lukturu stiklus Opel Insignia, lai tajos neveidotos mitrums?

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ar to līmēšanu tā uzmanīgi - ja lukturī kaut kur prasti tek iekšā - viena lieta, ja lukturī veidojas kondensāts - tad tev kāreiz vajag pretēju efektu - lai jams labāk ventilējas ...

dzoystik Reģ.: 12.12.2024
0 0 Atbildēt

Netek iekšā. Bet visu laiku kondensāts baigais veidojas, no kā pārdeguši jau 3 ksenona bloki. 

Sākumā veidojās kondensāts, starp.korpusu yn stiklu nogāju ar silikonu un tad uz kādiem 6-9 mēneši problēma pazuda. Tad atkal sāka veidoties kondensāts un varēja redzēt kā silikons vairs nepilda savas funkcijas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Senos laikos līmēja ar logu līmi. Varbūt tagad kas piemērotāks pieejams. Tikai... Lai salīmetu, no sākuma būs jāizjauc, kas varētu nemaz nebūt baigi vienkāršs pasākums.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Ja gribi profesionālu darbu, palasi atsauksmes un brauc pie tiem kas ņemās ar lukturu atjaunošanu.

Pašam ko ņemties, līmēt... Visu dienu nočakarēsies un tas nebūs ilglaicīgi, kā jau pats rakstīji- daži meneši un atkal svīst....

 Tas tāpēc ka nav tev ne pieredze, ne amats, ne pareizie darba rīki to kvalitatīvi izdarit!

Ja negribi nevienam maksāt, vienīgais ko 'mājas' apstākļos ieteiktu, ja vēl ar insigniju domā braukt, ir jauna luktura korpusa nopirkšana, pārliec iekšas un skrūvē visū uz autiņa.  Ja kas 2 gadu laikā sāk svīst, ta sabildē un uz garantiju prom!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Protams, ka "tie kas līmē",tam savam potenciālajam klientam labuprāt izpasstāstīs visas savas pašas smalkākās nianses.Jo jaunāks auto un sarežģītāks lukturis, jo labāk tev izdosies.Cepeškrāsnī pa pusstundu atkausēsi esošo līmi, ar Lielo Skrūvgriezi viegli atspiedīsi to stiklu, un utttt.

Ne ar jebkuru celtniecībass hermētiķi drīkst līmēt,jo tas pats par sevi var radīt to svīdumu.Plastmasas stiklā var būt plaisa arī ārpus "līmējuma" vietas,kaut vai knapi saskatāma mata platumā.Karstais gaiss luktura iekšpusē darbojas kā vakuumsūknis.

Ventilācija var būt aizdrirsta,notecei domātais gumijas pipsis var būt sagriezies šķībi, norauts,aizsērējis/pazudis tā iekšpusē esošais porollona sietiņš.

Katra "+660%" nestandarta spuldze rada vēl papildu karstumu luktura iekšpusē, vienalga vai ksenona vai halogēna gadījumā.Led spuldzes savukārt (cerams  ka tev tur tādas nav H4 vietā)) izdala nepietiekošu siltumu,kas arī var radīt visādus brīnumus,ieskaitot stikla apsalšanu no ārpuses. 

Atver tiem lukturiem aizmugures vāciņus uz kādu dienu, kad laukā ir daudzmaz sauss un pēc tam nopūt tos lukturus vismaz no ārpuses ar kkādu ssilikonu vai mitruma atgrūdēju.Paskati starp kapotu un luktura korpusu,vai kāds gumijas gabals nav pazudis.Iebāz kaut porolona strēmeli, ja liekas kāda aizdomīga šķirba.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti