Ja ikdienā brauc(nevis tikai svētdienās uz baznīcu), tad zobenes maiņu parasti veic daudz ātrak un esi mazohists ja laid līdz pēdejam, kā gramatiņa teikts... jo tomēr tas ir labs risks tikt ekspresī uz šrotu.
Protams ja ir jauns autiņš no salona un servisojies pie dīlera, tad ja plīst atrāk vari pierādīt un dabūt jaunu vāģi, bet visos citos gadījumos ja plīsīs teiks - pats vainīgs, jo pirmkārt nav veikta pareiza maiņas tehnoloģija(serviss veikts ārpus dīlera), otrkārt iekšā oem zobene kurai šie piemēram 120k noteiktie NEPASTĀV.
Jebkurš OEM(pat super puper made in germany) nav oriģināls- tas ir analogs kam vairs nevar atsaukties uz auto servisa gramatiņā rakstīto. Var tikai vadīties...
Tad parasti atkarīgs no zīmola un zobenes kvalitātes, oem zobeni veic 30-50% atrāk ne kā original lai būtu pārliecība, ka nekas negadīsies.
Fiziski labas kvalitates oem zobenes normala maiņa ir 60-80k km, atkarīgs no modeļa un to uzbūves. Neviens normāls cilveks ikdienā tevis pieminētos 100k+ lietotos autiņos nebrauc!
Ka arī oriģinalo zobeni 10+ gadīgā autiņā ar ko varētu tevis pieminētos ciparus nobraukt neliek jo cenas ziņā tas nav rentabli, maksat x3 vairak par vienu oriģinalo detaļu auto, kur viss parējais nolietojies un var aiziet pa pieskari... Tad jau viss jāliek original, lai būtu tev garantija, kas nav prata darbs cenas un auto vērtības ziņā.
p.s. mana vācu vidusceļa ķēde ar vairs garantētos 200k nenobrauks, pēc foruma lasītā cilveki fiziski 150k nobrauc un maina jo fiziski jūt ka drīz būs sūdi. Tā kā šķirba kvalitatē ir.
Protams vēl var strīdeties par smago kāju un tā, ja smagi brauc tad tiek lielāks slogs likts un atrak nolietojas, bet nu jā...
Ar mersi esmu braucis gandrīz gadu, 09 gada c220d avantgarde paka. Neiedzīvojās manā sirdī.. nez nepatīk man tā laika meršu klučainais ''biznessclass'' dizains, nopārdevu nopirku hondu. Citiem citu marku nav... Par gaumi nestrīdas, katram savs.
Jaunie merši kopš 16/17 gada gan smukāki, bet cena viņiem neadekvāta, arī pabrauktiem.
Patlaban nu jau 5 gadus ir honda 2.2 ar ķēdi kuru nesen nomainīju pie 250k(kaut razotājs saka ka jāmaina pie 220) Negrabēja un kā minēju izstiepusies nebija, bet gāja no ierindas ārā spriegotājs kurš šad tad nenospriegoja kā vajag, rezultatā uzsākot bija momenti, ka motors gribēja slāpt.
Komplekts nomainīts, tādu problēmu vairs nebija. Un nemainīs jau tikai spriegotāju atstājot visu parejo veco...Tas tāds dick perekupu variants tad būtu
Tā kā esmu pētijis par ķēdēm, un zinu ka ķēdes oficiāli pēc izstiepuma vairs neviens nemēra. To darīja agrāk- 80/90tajos, kad ķēdes dzinēji bija daudz vienkāršaki, mūsdienā ķēdes motors vairs nepastāv tikai no ķēdes un diviem zobratiem.. Ir daudz citu lietu, kam ir termiņš, kaut pati ķēde vēl varetu iet.
Vienīgi to dara lai sporta pēc salīdzinātu, bet nekāda veidā tas vairs nav oficiāls- autoražotāju puses mērijums/indikators, ka ķēdi jāmiana.