Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Krokodils 15.06.2022 10:01

Ar mersi esmu braucis gandrīz gadu, 09 gada c220d avantgarde paka. Neiedzīvojās manā sirdī.. nez nepatīk man tā laika meršu klučainais ''biznessclass'' dizains, nopārdevu nopirku hondu. Citiem citu marku nav... Par gaumi nestrīdas, katram savs.

Jaunie merši kopš 16/17 gada gan smukāki, bet cena viņiem neadekvāta, arī pabrauktiem.

Patlaban nu jau 5 gadus ir honda 2.2 ar ķēdi kuru nesen nomainīju pie 250k(kaut razotājs saka ka jāmaina pie 220) Negrabēja un kā minēju izstiepusies nebija, bet gāja no ierindas ārā spriegotājs kurš šad tad nenospriegoja kā vajag, rezultatā uzsākot bija momenti, ka motors gribēja slāpt.

Komplekts nomainīts, tādu problēmu vairs nebija. Un nemainīs jau tikai spriegotāju atstājot visu parejo veco...Tas tāds dick perekupu variants tad būtu

Tā kā esmu pētijis par ķēdēm, un zinu ka ķēdes oficiāli pēc izstiepuma vairs neviens nemēra. To darīja agrāk- 80/90tajos, kad ķēdes dzinēji bija daudz vienkāršaki, mūsdienā ķēdes motors vairs nepastāv tikai no ķēdes un diviem zobratiem.. Ir daudz citu lietu, kam ir termiņš, kaut pati ķēde vēl varetu iet.

Vienīgi to dara lai sporta pēc salīdzinātu, bet nekāda veidā tas vairs nav oficiāls- autoražotāju puses mērijums/indikators, ka ķēdi jāmiana.

Krokodils 14.06.2022 15:52

Ja ikdienā brauc(nevis tikai svētdienās uz baznīcu), tad zobenes maiņu parasti veic daudz ātrak un esi mazohists ja laid līdz pēdejam, kā gramatiņa teikts... jo tomēr tas ir labs risks tikt ekspresī uz šrotu.

Protams ja ir jauns autiņš no salona un servisojies pie dīlera, tad ja plīst atrāk vari pierādīt un dabūt jaunu vāģi, bet visos citos gadījumos ja plīsīs teiks - pats vainīgs, jo pirmkārt nav veikta pareiza maiņas tehnoloģija(serviss veikts ārpus dīlera), otrkārt iekšā oem zobene kurai šie piemēram 120k noteiktie NEPASTĀV.

Jebkurš OEM(pat super puper made in germany) nav oriģināls- tas ir analogs kam vairs nevar atsaukties uz auto servisa gramatiņā rakstīto. Var tikai vadīties...

Tad parasti atkarīgs no zīmola un zobenes kvalitātes, oem zobeni veic 30-50% atrāk ne kā original lai būtu pārliecība, ka nekas negadīsies.

Fiziski labas kvalitates oem zobenes normala maiņa ir 60-80k km, atkarīgs no modeļa un to uzbūves. Neviens normāls cilveks ikdienā tevis pieminētos 100k+ lietotos autiņos nebrauc!

Ka arī oriģinalo zobeni 10+ gadīgā autiņā ar ko varētu tevis pieminētos ciparus nobraukt neliek jo cenas ziņā tas nav rentabli, maksat x3 vairak par vienu oriģinalo detaļu auto, kur viss parējais nolietojies un var aiziet pa pieskari... Tad jau viss jāliek original, lai būtu tev garantija, kas nav prata darbs cenas un auto vērtības ziņā.

p.s. mana vācu vidusceļa ķēde ar vairs garantētos 200k nenobrauks, pēc foruma lasītā cilveki fiziski 150k nobrauc un maina jo fiziski jūt ka drīz būs sūdi. Tā kā šķirba kvalitatē ir.

Protams vēl var strīdeties par smago kāju un tā, ja smagi brauc tad tiek lielāks slogs likts un atrak nolietojas, bet nu jā...

Krokodils 14.06.2022 15:20

'Lifelong' nenozīmē, ka ies mūžīgi!

Termins lifelong parādijās ja nemaldos 00šo gadu vidū, kad to izdomāja kāda no mārketinga nodaļām uz kā nopelnīt jo cilvēki nelasa sīko druku.

Parasti tie ir 10 gadi vai 200 000km atkarīgs no pielietojuma un ko pirmo sasniedz- jāmaina!

Ja gribi ražotāja uzticību. Tālāk jau paša rokās.

Ķēdes izstiepums nav mērītājs - iekarinot savu jauno un veco ķēdi pēc 250k nobraukuma starpība bija mazāk kā milimetrs. Eļļu mainu regulāri, nevis tāpēc ka vajag un nav mainīts nez cik ilgi... Protams ja eļļu nemaini, brauc uz ūdeni ar eļļa snosaukumu tad metāl pret metālu dilst un tikai tad būs 'izstiepta' ķēde...

Lielākā šķirba un sāls ir spriegotājos - cik tie efektīvi funkcionē. Un tiem vienalga cik bieži eļļu maini, tiem ir savs mehāniskais mūžs un viss.

Krokodils 14.06.2022 12:34

Ar ķēdēm ir tā - vari būt kapeik.isējs un nemainīt. Bet tad nesāc brīnīties vai raudāt, ja kur paliksi uz ceļa, jo ķēde, spriegotājs var nojukt jebkur uz ceļa. (ta pat kā viss pārejais)

Resurss tam ir tāds kāds viņš ir un nav mūžigs. Ja autoražotājs ir paredzejis tur 150k km ķēdes maiņu, tad tā ir paredzējis. Nevis braukt ar 250k un klausīties kaut kādās dieva skaņās un frekvencēs un pēc tā spriest... Protams ir +/- kaut kāda rezerve, bet tā noteikti nav nedz 50 nedz 100k km diapazonā, tā ir 10k max 20k km ķēdei...

Jāskatās pēc papīriem vai papīros ir bijusi maiņa, ja nav tad es teiktu ar steigu jāmaina jo iekša 90% ka vēl originālā ar ko noripoja no ražotnes un dzīvo savu dzīvi.

Bieži vienīgā skaņa kas ir, ir ček engine zvaniņs un apstāšanās uz ceļa.

Fiziskas skaņas moš tur 80/90to gadu autiņiem ar ķēdem bija un varēja pateikt ka iet uz beigām, jo ķedes bij kārtīgas, smagas, kārtīgs metals dzinējā, bundžā u.t.t.....

Kautcik mūsdienu autiņiem tu neko nedzirdesi līdz apstāsies. Jo viss ir vieglināts sakausejums, spriegotāji no plastmasas, skaņas izolācijas priekšā pakaļā u.t.t. Vai arī ja dzirdēsi kādas anomalijas tas būs dažus kilometrus pirms apstāsies.

Es savējam esmu samainījis(lēts prieks nebija, man ne ķīnietis izmaksāja 600€ komplekts+darbs) ķīnieti varēja ar 400€ izbraukt cauri, oriģ. ar 900€, tas tā salīdzinājumam.

Un varu droši braukt un zinu, ka kāda izbraucienā pa latviju vai baltiju neapstāšos.

Krokodils 08.05.2022 23:22

msh rakstīja: Vai tev ir problēmas šķērsot ar kājām kādu Lietuvas autostrādi?

Es gaidīju ka būs kāds nopietns arguments, kāds viena līmeņa krustojums vai kas tāds, bet nē, tev, kā izrādās, pietrūkst daži žogi...

Šķērsot var visu. Īstais jautājums ir valsts reglamenta sodi un policijas darbs sodīt.

Pie mums vairākas reizes uz Jūrmalenes esmu redzējis trafarēto kam nepiš, ka viņam priekšā skrien pāri... Laikam negrib ņemties ar papīriem dēļ 20€ soda. A pamēģini eiropā uz bāņa uzlīst, uzreiz norausies un pat ja domaji ka nē, pēc minūtēm 10nit piebrauks poliči, parādīs viģiku no kāda helīša un pateiks, ka būs jāmaksā vismaz sotaciņš par savu un citu dzīvību apdraudēšanu.

A pie mums - po! Kamēr uz kapota neuzliek, tikmēr viss likuma kalpu acīs ir ok jo negrib ''ņemties'' ar papīriem, kaut tā ir tāda preventīva iezīme kas varētu paglābt kādu dzīvību!

Esmu pat redzejis, kā ''vecāks'' ar diviem zem 10gv sīkajiem skrien pāri aktīvai vakara plūsmai pāri tur.

Krokodils 20.04.2022 14:56

Ar noteikumu, ja pieliekamais ir sauss, vēss, tumšs un ir kāda minimāla gaisa apmaiņa. Līdz ko parādas kādas anomalijas, galda sāls kvalitātes vērtība krīt pat pa menešiem.

Kaut sālim nav derīguma termiņš, ir sķirba garšas intensitātē vai lieto tikko izražotu/nopirktu sāli vai 3+ gadus vecu pieliekamajā stāvējošu.

Es šo ažiotāžu arī nesaprotu. PRIEKŠKAM cilvekiem izpirkt sāli... Paņem savu paciņu ja tev vajag un viss, nevis paņemt 10 pakas, jo?!??

Cik ta tu ilgi ēdīsi to iesalīto ēdienu, ja elektrība ledusskapjiem būtu pazudusi?!?? Jau pēc mēneša, otrajā toč tev jau vēmiens nāks no tās sālītās smaržas un iekšā vairs neko sālītu nedabūtu! Un tālāk?

Krokodils 19.04.2022 15:52

Liekas, ka priekšsēdētajs un citi uzresnējusies frukti velējās šogad sev labu premiju, tapēc publiski braši paziņoja, ka ar 1. aprīli būs kaput un šogad būs cena arī debesīs!!! Tapēc cilveki panikā lēja kur vien var, šī gada pārskatā ietirgotās tonnas gan jau būs x2 vai x3, salīdzinot ar pagājuso vai aizp. pat ar visu lielo cenu, tādejādi min. kvotes pārpildītas un prēmijas par labi padarīto darbu arī arī būs kolosālas!

31.Martā rindas pēc darba DUS bija baisas Rīgā/Pierīgā, visi stavēja rindā 20-40min lai panikā ielietu līdz lūpai(un pat moš kādā kanniņā) jo redz rīt būšot +10c/l

1.Aprīlī cena nemainās, 19 aprīlī arī nekādas bagās izmaiņas... Tīri uz tirgus vērtības uzspekulētā cena svārstās

+/- dažos centos.

Man jau tā likās ka tas viss ir bull, jo nevar vienas dienas/nedeļas vai mēnesa laikā normālos apstakļos iztukšot visas mucas un rezerves, lai takštelēs būtu šī jaunā degviela ar šo ES obligāto bio piemaisījumu klāt par kuru arī būs jāpiemaksā. Neviens tak naktī uz 1 aprīli neizsūknēs zemē esošo veco degvielu takšteļu mucās un ielejot jauno 'bio' ka pa nakti +10c uzaugtu.

Esam tik viegli iebiedināmi... Jo dzīves līmenis mums d**ā. Žēl....

Krokodils 08.04.2022 10:49

Cena jau kopš 25. Marta krīt uz leju un nu jau ir sasniegusi 96$/barelā un izskatās, ka vēl kritīs un normalizesies beidzot.

Mūsu karteļi joprojam cenu tur tajā pašā līmeni, kad tirgus cena Februārī un Martā uzauga līdz 130$/barelā... Un tad cena dienā auga pa +5c/L... Jo bāza mums sejā, ka tirgū tak cena aug!

Tagad realā DUS cena 2 nedeļas nav mainījusies, kaut biržā cena stabili krīt ik dienu.(tas tev nav dažu dienu kritums, kā bija 16 martā, kas vēl varētu izbraukt jo tad cena atkal uzcelās)

Nu jau cena krīt 2 pilnas nedeļas! Bet

DUS gan, to neredzam....

Kad beidzot saliedēsimies, brauksim uz stacijām, bloķējot un boikotejot parādot, kurš ir galvenais, kas dod viņiem naudu?!??

Jo pagaidam izskatās, ka DUS īpasnieki peldas ne tikai naudas vannā, bet zelta stieņu vannā. Kakājot mums virsū

Piebildīsu, ka biržas cena pirms jaunā gada, bija viduvēji 85$, tad dus cena bija ap 1.20€/L!

TAS NAV NORMĀLI, KĀ TAGAD IR! Un izmanto laikam izdevību, ka visi ir apmāti ar Ukrainu, mākslīgi turot cenu augšā, jo neviens neraud, raud par Ukrainu...

Krokodils 21.03.2022 13:52

1984 rakstīja: LNB bija zagšanas pirmais cēliens, iesākumam... tagad būs Rail Baltic, tur gan būs smēliens, varbūt.... Par metālu - šobrīd veidojas situācija, ka metāls vienkārši nav pieejams. Varbūt pagaidām. Nu tāpat kā padomjzemē dažādas preces nebija pieejamas vai bija nepietiekošā daudzumā

Vispār pirmais šī gadsimta zagšanas cēliens bija D-tilts, tikai pēctam, LNB un visticamāk, ka ļoti gards kumoss tiem kas ir jau tur pie šprices, būs tagad no Rail Baltica, jo šeit ir faktiski bez limita jevropas nauda(jo šamējie ļoti grib savienot beidzot šo austrumu pusi ar eiropas centru) tādejādi ļoti labi varēs uz papīra norakstīt papildus līdzekļus, pat bez lieliem iemesliem! Prasīs cik grib un DOS! Vajadzes tik parādīt mistiski uzpūstas tāmes, ka tagad pēkšņi mums cementa maiss valstī it kā maksā 15€ un viss!

A realitatē cik atsķaidīts būs tas cements un ēku/peronu kvalitāte, tas pēc gadiem 8, 10 tik parādīsies, ka garantija vairs nebūs spēkā(parasti 5 gadi jevropas finansējumiem) un sen jau vairs no līdzšinējiem neviens nebūs 'amatā' tādejādi vairs viņus pie atbildības atkal nevarēs saukt...

Un atkal būs veiksmīgi ar 'tīriem dokumentiem' saldais medus pods iztīrīts.

Krokodils 01.07.2021 8:48

Interesanti, ka autors saka, Latvijā autiņš nodzīts, Vācija nē - NO KURIENES TĀDI STEREOTIPI?!?

Ikviens kas ir padzīvojis kaut mēnesi vāczemē un pabraukajis pa to ceļiem redz un zin, ka tur neviens saudzīgi ar autiņiem nebrauc. Īpāši, bānī, spiež cik iet katru dienu tātad tādam +/-10 gadīgam dīzelim motors būs savu resursu izsmēlis! Protams ritošā būs kārtībā, norūsejis nebūs, bet faktiski uzreiz vai tuvākajos gados varēsi mainīt visu dārgo ap dzinēju un izplūdes sistēmu(dpf u.c. ''zaļie'' brīnumi)

Nez es labāk ņemtu auto kas pirkta un dzīvojusi LV, redzi skaidri nobraukumu, vari aizbraukt kaut uz centru un paprasīt servisa izdruku kad servisojās vēl pie viņiem u.t.t. daduz caurspīdīgāk, protams LV mašīnam vairak jauzsver uz rūsu un hadeni, toties motori dzīvi jo pie mums nav kur tā skriet un mocīt dzinēju tūkstošiem km ik dienu.

Jo no vāczemes lētie eksemplāri(kas ir visi zem videjās cenas) biezi nāk ar fake servisa gramatām u.c. apslēptiem brīnumiem tapēc jau ir lētak, domajat ka vāciesi ir stulbi alu cilveki, bez interneta un sakariem, ka nezin vidējo auto vērtību eiropā?... Augstais cenu gals notiekti būs 99% tīrs, smuks un labāks par LV braucošu auto, bet latvietis jau 'auto no vācijas' nemeklē cenu diapazonas augšgalā. Jo tak nepirks 'no vācijas' pa pāris štukam dārgak + registrcijas čakars, ja tepat uz vietas var nopirkt...

Bet par kvatru vai bez, noteikti kvatru.... Nez ja ir tāda opcija, tad kāpēc ne? Nu i ka iztērēsi 1L MĒN vairāk degvielā? Kondiška tak ar terē vairak, kapēc ta pa to visi nečīkst? Ta ravējiet ārā un ietaupat savu pus litru degvielu mēnesī.

Par servisiem viss pamatā ir atkarīgs no auto vēstures un iepriekšejā saimnieka/-iem cik tie ir sekojuši tam līdz. Vari iegrabties FWD versijā, bet ar kvatru brauksi un priecasies un otrādi.

Krokodils 08.03.2020 18:48

Ok.

Tad tā arī laikam darīšu, ka ar kādu superlīmi vai momentu pielīmēs to ļerpatu vai vispār nogriezīs un braukšu. Nav mums bāņa ātrum uz ceļiem...

Novērojot vai kas neveidojas. Pēc riepu maiņas scenārija man šogad šamējā jāliek priekšā. Likt priekšā vai labāk/drošāk, atstāt aizmugurē?

TA man rudens pusē, parasti eju ar šīm vasarenēm vēl jo ziemenes vēl nav vajadzīgas. Tad redzēs vai ievēros vai nē...

Paldies par atbildēm

Krokodils 16.01.2020 11:16

Labāk nē!

Zinot un redzot kā lietuvieši gasterbaiteru reisos(uk, īrija, vācija uz rīgu) pieliek muti un uzvedas... Tāds vēl zem promilēm izdomā paņemt autiņu lai brauktu..

Krokodils 07.12.2019 10:24

Šie visi veikalu plauktu oem aķīši ir pupu mizas kuri bez problēmām strādā no 2-5 gadiem (atkarīgs cik lēts/kvalitatīvs)

Aizbrauc pie dīlera pasūta no ražotnes oriģinālo aķīti un brauksi gadus 8 ja ne visus 10 bēdu nezinot. Salīdzinot maksās pārdesmit eiro dargāk ne kā visi veikalu augsto plauktu aķīši.

Paziņa treknajos gados - 2007 gadā paņēma no salona A6. Autiņam tagad 230k nobraukums un oridžinal aķīti tieši tikko nomainīja jo pirmajā salā kas te uznāca beidzot bija sprāgonis (pagājušo ziemu knapi izvilka, jau plānoja mainīt jo juta ka labi nebeigsies kāds rīts, bet ziema beidzās) Vasaru izbraukāja vel bez problēmām. Protams varetu tur lādēt u.c ākstīties, bet nav jau vairs psrs gadi....

Tātad aķītis novilka 12 gadus.

Tā kā plāno beidzot auto maiņu, ta paņēma kkādu vidusmēra, bet ja vēlies nedomāt par aķīti - tikai pie dīlera, original.

Savējam arī ieliku original. Augsto plauktu- varta, deta vai duracell piķoja ap 100€, original niponā pasūtīju pa 140€ un pēc 2ned, zvans ka ir atnācis, savācu un nomainīju pats, jo par 'sertificētu' nomaiņu plēsa 40€.. Teicu paldies, man nevajag, nav man Lamborghini, ka vajadzētu kaut kādu šiku nomaiņu. Melns neparakstīts klucis ir, nav baigi estētisks un 'šiks' bet man interesē ilgmūžība, nevsi kaut kādas brenda uzlīmētās uzlīmes.

Krokodils 05.08.2019 22:23

Es uzskatu, ka aizliegt neko nevajag. Tas ir pārak banāli. Vairākos testos ir pierādīts, ka paņemot divas identiskus jaunus auto, vienu ar dīzeli otru bendzīnu, dīzelis izspļaus mazāk kaitīgo izmešu, jo tur filtri ir daudz vairāk un tā teikt stingrāki nekā bendzīniekam.. Tas ka ar veciem izgraizītiem dūmojošiem hlamiem brauc... nevajag uzreiz rādīt uz visiem dīzeļiem. Ā un dīzeļiem tā teikt p.epišas tāpēc ka visa pasaule griešas uz dīzeļu smagajiem auto, tie jau ir tie kas veido to pelēko masu, ne jau dēļ uzčipota uz izgraizīta x5 ar nokūpējušu bamperu Rīgas centrā, tagad līs skābes lietus...

Visi bļaustas pa dīzeļdzinējiem cik tie pēēē un pūūūū, bet nez ko darītu, ja novāktu smagos un veikalā praktiski vairs nebūtu nopērkamas preces.... ;) Jo 'bendzīna' smagajos ieliet nespētu.

Vienkārši vecajām 'Euro' klasifikācijām vajadzētu uzlikt daudz DAUDZ lielākus dabas nodokļus. Un tad paši aši izzudīs no ielām ;)

Šīs 3 vecākās vajadzētu visvairāk dot stimulu lai maina uz jaunāku, dabai draudzīgāku auto:

Euro 1(1992) +50% pielikt pie nodokļa

Euro 2(1996) +40%

Euro 3(2001) +30%

Euro 4(2006) +10%

Euro 5(2009) +5%

Euro 6(2013)

Te es runāju par privātajiem, smagajiem tur savādāku formulu izgudrot.

Valsts kasē arī uzreiz ieripotu tik daudz naudas, būtu pa ko ceļus taisīt....

Krokodils 29.05.2019 18:50

Braucot aplī, rādīt pagriezienu ir super bezjēdzīgi, jo TEV NAV citu virzienu kur braukt. Varbūt noteikumos tā ir rakstīts, bet zinam, cik tie noteikumi ir novecojuši un neatbilst mūsdienu intensīvajai satiksmei.

Braucot pa apli, rādot kreiso arī īsti nav pareizi, jo kā jau minēja kāds domās ka pārkārtojies un iebrauks tev sānā. Ja ir vienas joslas apļveida krustojums tad šādi apļi ir maziņi, kur rādīt kreiso pagriezienu nav nemaz rentabli drīzāk apgrūtinājums slēgāt kreiso tad uzreiz labojo uzreiz ir jābrauc ārā, kamēr stūrē, pārslēdz ātrumu u.t.t....

Izbraucot ārā no apļa gan rādi, ka taisies braukt ārā, lai informētu tos kuri grib iebraukt aplī.

Krokodils 22.03.2019 23:15

NĒ! Jo 1/2 radari joprojām ir ieskrūvēti taisnās un pārredzamās 'peļņas vietās.'

Protams nav tik traki, kā pirmajā radaru sāgā, bet ir joprojām jūtams, ka ar radariem pelna nevis rūpējas par satiksmes drošību. Un pelna labi, jo aug, kā sēnes.... sķiet esam līderi pasaulē uz 1km2 radaru skaitu ziņā

Krokodils 16.03.2019 20:04

viencexperc rakstīja: nepiekrītu. Neviens razotajs neplāno, ka ar viņa radīto brīnumu kads brauks virs 200 000.

Tāpēc radās tā mistiskā eļļas maiņa pēc 20 000.... Lai gan daudz prastākiem dzinējiem mainīja pēc 10 000, vai pat 8 000.

Dzinēji kļūst plānāki, vieglāki, modernāki, bet eļļu sāk tērēt mazāk....

+1! Nu ja.. Tieši TĀPĒC arī ir super mīts, ka 'life long' dzesēšanas šķidrums vai kārbas eļļa neesot jāmaina.. jo tas tak ir life long....

NĒ!

Auto ražotāja acīs 'mašīnas dzīve' ir 10 gadi vai 200k nobraukums, attiecīgi kas pirmais iestājas. Un to arī ražotājs domā kā 'lifelong' ;) Nevis, ka nav jāmaina jo tak rakstīts, ka šķidrums ir ''mūžīgais''

Krokodils 09.03.2019 14:38

Paceļot mazliet tēmu. Esmu atradis 'Liqui Moly' kuram ir official A1/B1 sertifikācijas rētings

products.liqui-moly.com/oils/synthoil-longtime-plus-0w-30-1.html

BET maksā sālīti - 100€, 5L bundža.... Kāds nezin cik nipons plēš pa original? Jo izskatās ka ap to pašu ciparu varētu būt original, un ta jau labāk, oridžinnaāl...

Un jūsu domas, vai ir vērts 10+ gadīgam ikdienas auto, nodarboties ar šādu mazohismu, dedzinot kabatā caurumu, lejot īsteni pareizo eļļu?

Krokodils 19.02.2019 15:35

'pircēji' jau arī NAV LABĀKI. Bija man 97g autiņš, kuram skate bija vēl 9mēn, brauca normāli, lieli defekti nebija. Pāris mazsvarīgi vieninieciņi. Tehniski nekāda apisiena tāpēc pārdevu pa 800€ Aprakstā viss bija skaidri un gaiši rakstīts, kā arī bildēs redzams. Tas bija murgs pārdot! Visi, VISI atbrauc, un sāk vaidēt.. tur skrāpējumi, tur rūsa tur salons sabružāts..... Nu WTF?!?!?? Autiņam 23gadi, cena atbilstoša, bet visi vaid un pukst piebilstot ka ja nebūtu tas un tas tad vēl varētu paņemt.. bet....

Sākumā vēl centos noturēties, bet pēc kāda trešā indivīda sāku vienkārši konkrēti tiešā veidā runāt - B.. ja jāvaid tad varbūt labāk brauc uz slimnīcu?!?? Daudzi apvainojās... Bet kā savādāk runāt?!? Tu pērc VECU, braucošu mašīnu, zem 1k €!!! Nevis esi iegājis auto salonā...

Šķiet kādam 9 vai 10 'pircējam' kas bija apskatīties pardevu pa 750€, tas vismaz nevaidēja - iekāpa, piešķīla, apskatījās, paklausījās, izlaižot līkumu, teica cenu un es biju laimīgs, ka tas murgs ir beidzies jo kopā zvanītāji un solītāji ka ņemšot bija vismaz 30 vai 40.... Un ta meiģini kā tāds idiots visiem izpatikt...

Krokodils 13.02.2019 8:59

Džipistu ikdiena... (jo platāka riepa, jo lielāka iespējamība, ka uzbraucot uz šļuras saķere zudīs/ notiks akvaplanēsana) Tad glupa blīve starp sēdekli un stūri no tā nobīstas un nevajadzīgi parauj stūri uz vienu vai otru pusi, tādējādi pēkšņi atopoties grāvī.

Dabiskā atlase

Krokodils 12.01.2019 10:47

je, 140... sorr sajaucu.

BTW Vācijā uz 'bezlimita' bāņa nav tā, ka visi pedal to metal!! neviens tur diži nespiež, kā mūsu valdība grib lai mēs domājam, jo tak ātrums = bieds un turētu mūsu psrs žiguļu ātrumu.

Vācu bezlimita bāniīī cilvēki brauc 130/140 kruīzā. Ātrak palido tikai tie kam ir porši, m5 bmw, amg merši, ferrari u.c. luksusa auto (kuriem nauda nav problēma)

Protams es arī paspiedu, tīri zinātniskiem nolūkiem... ja normali mans 2.2l dīzelis ikdienā tērē ~5L/100km, tad braucot uz 200km/h kruīzā - kompis rāda ka ēd 12L/100km pēc 50 noskrietiem kilometriem... tā kā nekāds lētais prieks nav skriet tādā ātrumā.

Krokodils 12.01.2019 10:21

Vasarā laidu uz Hanoveri atpūsties,

Polijā ceļa maksa saskrien 35e uz vienu galu... vopš turp-atpakaļ ar sotaku jāreiķina ja vēlies izmantot komfortablo bāni caurbraucot.. spiedu cik grib (limits 130) bet parasti ar 140/150 braucu kruīzā... ne policists ne radars maisās uz atrgaitas šosejas... un es ne tāds vienīgais.

Atļauj vismaz cilvēkiem izgāzēt drošā šosejas vidē, nevis kā bananu republikā kur svaigs asfalts - nozīmē peļņa, ta saliek entos radarus un vēl netrafarētie nozīmēti, ar mērķi - PELNĪT.

bet jā, ja agrāk Polija bija murgs un bieds, ta tagad dēļ intensīviem bāņu bliešanas darbiem drīz varēs vienkārši kā iebrauc, tā izbrauc jo vasarā intensīvi blieza augšā bāni vel talāk kurš šķiet stiepsies drīz līdz pat LT robežai. domāju gadi 3, 4 max 5 un varēs Poliju vienkārši caurbraukt nenobraucot no bāņa.

Atpakaļceļā tieši uz pēdējā bāņa posma bija kkāda avārija un aiztaisīts bija, ta visu lielo satiksmi caur netālu esošo mazpilsetas vienīgo luksoforu, nācās 50km līkumu, 1.5h braukt/stavēt.... Tur ne waze, ne tomtom, ne google ne masīnas integrētā navigācija nevarēja palīzet jo viens mazais apvad ceļš tikai bija vienīg varēj griest riņķī braukt atpakaļ un mest ~200km līkumu

Krokodils 16.12.2018 19:18

Visezonieci var kaut kādā Anglijā. Kur uzsnieg 2cm sniegs divas reizes pa ziemu. Un no rītiem lai var izkustēties braucot uz darb jo kaut kur ir uzsalis.

Latvijā likt vissezonieci ir slinkuma pašnāvība augstākajā pakāpē!

Pat pilsētā pie mūsu ziemas/sniega/šļuras daudzuma, tad kad beidzot uzsnieg ir neiespējami 'droši' justies uz ceļa ar šo marasma produktu!

Un tad citiem ir jācieš... jāstāv vēl lielākā sastrēgumā, jākavē darbs, jānervozē tikai tapēc, ka kārtējais sliņķis nopircis visezonieci un ieslīdējis kādam pakaļā....

Krokodils 08.11.2018 0:26

Nu es pēc pieredzes ar slotām varu teikt tā pie mums viņam ir nostavejušas un draņķīgas, tāpēc labāk pirkt lētās nekā dārgās.

Reiz nenožīdojos un iegādājos bosch nepagāja vasara, kā sāka mest švīkas. Notīri to gumiju, zin kā moš kādi sūdi sakrājušies, uz dienu tik palīdz un atkal... skaidrs metamas ārā.

Nopērkot hondu arī domāju, palutināšu un nopirkšu 'labas' slotas ieeju ck izmetu 30€ par bosch aerotwin. Paiet nedēļa un met pilnīgi lielas peļķes. notīru ar spirtu to gumiju, met mazāk bet still MET.. jaunām slotām. I mean wtf?!?? Izmēri visi pareizie...

Eju atpakaļ uz veici, viņi saka ka pieņemt atpakaļ nevar jo nav fizisku ražošanas defektu. Tā nu izmetu misenē.

Kopš šīs pieredzes pērku 'lētās' slotas kkādā mahimā vai rimi kad ir autoprecēm atlaide pa 2/3€ gab... un tās stabili tīra normāli, mainu reizi 3, 4mēn. Sanāk lētak nekā pirkt brendinieces.

Nē nu šikās gan jau nav sliktas, ja var uztrāpīt uz svaigām... a pie mums 90% plauktos piejamas ir gadu, divus vai pat trīs nostāvējušas sazin kādās 100un1 loģistikas noliktavās, kur tā gumija jau sen sačokurojusies.

Laikam gan tās 'zieminieces' vairāk domātas kādiem ziemeļīgākiem reģioniem, kur ziema ar biezu sniegu un salu turas vismaz 3-4 mēn, nevis kā pie mums decembrī -3 un slapjdraņķis, Janvārī -20, februārī atkal -3 un Marts jau klāt ar pavasara iestāšanos!

Krokodils 04.11.2018 21:50

Ja aiziesi ar mērķi nopirkt, neviens tev neko nedos jo viņi redz ka tu jau ver maku vaļā un pērc.

Ir jāmāk pareizi runāt, tad 'bonusus' itin visur var dabūt (Bāros, resorānos, elektropreču veikalos u.t.t.) Jo visi grib tavu naudu. Ja māki pareizi pačīkstēt radot iespaidu ka tev ir nauda, bet nezini vai pirkt vai nē.

;) Šādi ir gadījies parunāt un 'apvārdot' lai tikai mani pierunātu pirkt,

Vecrīgas bāru dzērieni regulāri tiek malkoti ar 15/20% atlaid(kaut tapat viņi uz mani uzvārās )

Ir ieturēta maltīte restorānā divatā kura bija 80€ vērtībā, bet tāpēc ka parunāju ar oficiantu, beigās vienkārši nolaikoju FB, ieliku 5zvaigžņu recenziju un uzrakstīju labus vārdus tad maltītes summa čekā bija 50€.(un tāpēc par viņu neaizmirsu un atstāju 10€ dzeramnaudu) win=win

pirku veļasmašīnu euronicā - 'bonusā' dabūju papildus 1gadu aizsardzību pret bojājumiem un persil veļas pulveri.

RD electronics pirkts TV, Dabūju pa brīvu komplektā arī garo kinozāles tumbiņu zem viņa (100€ vērtībā)

Ikdienas pirkumos vēl šad tad kaut ko ar kādu atlaidi sarunāj, teiksim pērc vienu preci, bet otru preci ar 50% atlaidi sarunā ar maiņas vadītāju, ka kasē izsit, kaut viņam nav atlaides u.t.t. šeit uz lielajiem svētkiem ir vieglāk, tikt pie kādas papildus atlaides, jo tad ir svētku sajūta darbiniekiem un tā.

Protams visa pamatā ir, ka jāmāk runāt, ;) Sakot es pērku, bet gribu vēl to un šito, bezmaksas... tas tā nestrādā!

Piepelnoties studiju gados dažus mēnešus telemārketingā, darbs reāli kaitinošs, sūdīgs un man nepatika, toties tas manī iemācīja šo meistarību, prast atrast sarunā šīs atslēgas vietas un tagad dzīvē var meiģināt sarunāt šos bonusiņus.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti