iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 01.09.2022 13:33

VAG ergonomika?

Bija sen viens, kur tie ergonomisti bija saņēmušies beidzot ielikt glāžu turētāju. Tikai .... kad tos atvēra, pie radio vairs klāt tikt nevarēja. Priekšējie sēdekļi bija izlocīti, lai veidotu vizuāli lielāku telpu. Tikai ... normāli sēžot mugura tika atbalstīta līdz vietai drusku zem lāpstiņām.

Domāju, ka varu VAG tur tikai un vienīgi pontologi. Tur viss ir pakārtots bezjēdzīgiem pontiem.

eidis 31.08.2022 11:18

Salons nožēlojami vācisks. Nav pilnīgi nekā no itāļu šika. To pašu draņķdizainēšanu viņi veikuši Gulia> Stelvio pārejā. Stelvio salons ir prasti vācisks

eidis 26.08.2022 15:49

Brady atkal tabletes aizmirsis iedzert

eidis 24.08.2022 21:02

Es piem arī neticēju ka uzbruks. Arī šobrīd nesaprotu tā pasākuma jēgu, jo šo te iznākumu ļoti labi varēja paredzēt. Krievi kopš Krimas nepārtraukti žvadzināja, ka labs ukrainis ir beigts ukrainis. Kas automātiski nozīmē, ka iebrukuma gadījumā viņiem pretī ir 40 milj. partizānu.

Savukārt okupekli šamie pakāsa ar 10/05 lekšanos. Līdz tam es arī uzskatītu, ka cīnīšanās ar pieminekļiem tāda nožēlojama darbības imitācija. Bet pēc 10/05 jau nekādu citu variantu vairs nav.

Secīgi es teiktu, ka man prieks, ka neieslīgstam un nesastingstam uzskatu dogmās

eidis 24.08.2022 20:05

darklight rakstīja: Ādas aizvietotājs mašīnā ir mēslus. Jābūt vai nu īstai ādai vai klasiskam auduma/ velūra salonam. Bet to es vispārīgi, ne tieši par Tesla vai Kia.

Diemžēl tā ekoāda ir realitāte jau kādus gadus 4. To, kas aprakstā ir nosaukts par ādas salonu, ar 90% būs ekoāda. Kas tiešām ir mēsls. Man gan arī īstās ādas salons ne visai sajūsmina. Labs, gaišs auduma salons ir vērtīgs ieguvums gan ziemā, gan vasarā. Un dažiem to virsmu var pat diezgan vienkārši nomontēt un iebāzt vešenē

eidis 23.08.2022 15:02

GB12 rakstīja: "...nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments..."

Tā šobrīd ir ļoti daudziem auto, vismaz tiem, ar kuriem esmu pēdējo pāris gadu laikā pabraucis - Renault Talisman, Škoda Octavia, Opel Grandland... Nezinu, vai tā ir taisnība, bet kaut kur esmu dzirdējis, ka tas tā esot speciāli iestrādāts, lai krustojumos nedotu ručkā un tādējādi radītu mazāk izmešus. Cik tur taisnības, hvz...

Man šāds pats efekts bija Hondai tālajā 2004. gadā. Visā pārējā diapazonā strādāja stipri labāk par Volvo izstrādājumu, bet no vietas diezgan slābani. Tam auto bija 2.0 atmosfērisks benzīna motor

eidis 23.08.2022 13:45

elektrodampju ražotāji saka, ka 100k ir jaunais 60k. 60k ir tgd 30-35k. Bet gan jau ka šie tā gribētu. Dzīvokļu un datoru ražotāji iebildīs- auto ielīzētāji automātski būs ārā no jaunā Mcbook izlīzētāju loka

eidis 23.08.2022 13:35

Nav nekāda vaina Teslas salonam. Materiāli labi un atbilstoši laikmetam. Gan jau kritiķi piefisušies ādas aizvietotājiem sēdekļiem un visādu ņirbošu štruntu trūkumam salonā. Ādas aizvietotājs (saukts par ekoādu) ir pilnīga norma ikvienā auto, tiespīdīgie rimbuļi un 109 dažādi ekrāni noteikti nav vajadzīgi. Resp. kritiķi ir atpalikuši neandertālieši vai nostalgofīli.

No ārpuses atradu tikai 1 vietu, kur piefisties. Viss tur ir OK. Nu labi - durvju rokturi man nepatika

eidis 22.08.2022 10:42

Mani vienreiz Spaidīju telefonu. Ļoti vajadzēja atrast kā Vecrīgā piebraukt - tur darba laiks beidzās. Tikmēr uz Akmens tilta viens nolika priekšā bez brīdinājuma. Tas viss notikumu neattaisno, bet robots laimīgi izglāba. Novērtēju! Pēc tam tas robots tikai kašķi meklē spļaujot sarkanu. Līdz bremzēšanai nenonāk.

eidis 19.08.2022 19:25

Krotow rakstīja: Tādā garā turpinot nonest krievu pretgaisa aizsardzību, Bairaktari drīz atkal kļūs aktuāli.

Tas risinājums laikam bija radiosakaru traucējumi, ne nomedīšana. Runā, ka šajā disciplīnā krieviem sokoties ittin labi

eidis 19.08.2022 15:09

60k taja auto ar štepseli tirgū nemaz tik daudz nav. Tāda vidēja cena. Jautājums tikai vai ražotājiem to tādu izdosiesnoturēt. Ja izdosies, šādu būs gana daudz

eidis 18.08.2022 23:49

Tavs atstāst jau par to pašu - inženieri nav atrisinājuši motors - riteņi jēdzīgu sadarbību.

Un kravenieki: Ir tād ceļš no Arica Čīlē uz Bolīviju, kur kravinieki 1-2 dienas ar 3km/h zāģē kravu no ostas uz Bolīviju. Braucot garām neredzēju nevienu kravinieka šoferi, kurš uztvēra info no ceļa. Lasīja avīzes, skatījās filmas, etc.

eidis 18.08.2022 23:38

Meterologi ska, ka 1 gads ir pārāk mazs samplis, lai spriestu par izmaiņām laika apstākļos. 10 gadi ir pareizāk

eidis 18.08.2022 23:31

Nu te ir virkne jūzeru, kas boldā kliedz, ka mēs nevaram tik enerģiski braukt, ka tie sportaUV paliek nestabili.... Tu atkal pretēji...

Es rāmi pīpējot Landkruizeri dabūju šķērsām. Pilsētā.

eidis 18.08.2022 23:28

Bet ir tak skaidrs, ka manuālā kaste pastāv tikai tāpēc, ka ražotāji nespēja atrisināt lietotāja vēlmi paātrināties vs motora nespēju kustēties bezgala ātri. Manuprāt loģiski ir acīmredzami, ka manuālā kaste ir nodeva inženieru domas zemajam lidojumam. Cita lieta,ka mēģinājumi atrisināt pārsvarā ir visai tizli, bet tas neatceļ loģisko secinājumu,ka vadītāja līdzdalība motora - riteņu salāgošanā pilnīgi lieka

eidis 16.08.2022 14:44

Cerēsim. Ar Bairaktariem gan viņi diezgan ātri tika galā. HIMARs gan ātruma dēļ ir neatrisināms viņiem. Pgdm tikai mēģina WWII praksi - uz dullo spridzināt šrapneļus lai kāda šķemba trāpa

eidis 16.08.2022 14:39

Drusku skan pēc linča tiesas. Pastāv tak iespēja, ka tu nekorekti novērtē situāciju un tāatsaldeņa rīcībai neredzi ne cēloni, ne mērķi.

Es negribu kautkā attaisnot tos mentus, bet manā ideālistiskajā pasaules sapnī cilvēki, kas sstopas ar mentiem, veidotu ombudu, ne apsaukātos.

eidis 15.08.2022 13:34

Dod ziņu par projekta attīstību. Ja nebūtu minivens, sekotu paraugam. Projekts interesants, lai arī šaubīgs no komerciālās puses - cenas dēļ izskatās pēc skama.

eidis 15.08.2022 10:24

aizejošais rakstīja: Sono motors, automašīna Sion. Jaunuzņēnums. Teic, ka sagatavo ražošanu Valmet rūpnīcā Somijā, tikai Eiropas tirgum. Viss softs un remonta grāmatas solās būt brīvā pieejā. 54 kWh baterija, 150 zs motors. Alumīnija virsbūve, noklāta ar saules baterijām.

Lūk tas ir kaut kas principiāli jauns

Saules baterijas piegādā līdz 112km nedēļā, jeb 16 km dienā. Auto nav diezko glīts.

Bet cena gan patīkama

eidis 12.08.2022 10:41

Polestar2. Norvēģijā šo ir kā dubļi. Vispoplārākais elektroauto. Tur arī visādi ķīniešu brīnumi ir

eidis 12.08.2022 10:39

Nav jau tā, ka tur ir baigās izvēles. Bez C19 helikopteru naudas iztikt nevarēja, tā neizbēgami noveda līdz inflācijai. Un milzu inflāciju arī nevar atļauties - izventilēs tirgu. Tāpēc % likmes kā pretpols inflācijai ir tikai loģiski.

Kopumā c19 nauda rada nepieciešamību pāriet uz zemākas vērtības naudu kalkulācijās. Šis standartā uzsāk algu ralliju, kuru šoreiz nobremzēs krievu kara radīta izmaksu struktūras radikālas izmaiņas.

Nu varam secināt, ka pirktspēja kritīsies, bet ne dramatiski. Dramatiski var nokrist patēriņs (pircēji aiz pārbīļa sāks uzkrāt, ne tērēt naudu). Nu un to tad var stimulēt ar jaunas naudas iepludināšanu valsts pasūtijumos. Viss pašu rokās. Var izkulties un var Dombrovska stilā aizlaist recesijā

eidis 11.08.2022 15:25

Noteikti, ka bojājas. Bet ja ekonomika neveido darbavietas ripinātājiem, tad šoreiz nav sanācis. Alternatīvi nomērdēt tos badā ir vēl sliktāks risinājums.

Bet es piekrītu, ka USA ir ļoti uzkrītoši par daudz naudas cilvēkiem, kuri ar to rīkojas nejēdzīgi. Mazākas dotācijas noteikti dotu labāku efektu

eidis 11.08.2022 14:49

....Iebāz pirkstu pakaļā un aizturi elpu, gan pāries.....

Ir pieredze?

eidis 11.08.2022 14:48

exchange-traded fund (ETF)

eidis 11.08.2022 12:44

Nu labi Rendžrovers. Kautkā vieglāk palika?

Man vienalga cik tas Bentlijs maksā. Es nepiešķiru transporta līdzeklim tik daudz vērtības, lai par to maksātu 100k.

Un apsteidzot izplānotās dzēlības:

1. Es varu atļauties līzingā nopirkt 100k auto. Bet auto smagi atpaliek no ETF, tāpēc pat neapsveru;

2. Man ir bijis pārītis jaunu 50k + auto. ETF vienalga interesantāki

Lasītākie raksti

Jaunie raksti