Kārtot: Augošā secībā
1 2
eidis 13.01.2020 18:06

"Man šķiet Fiat tiešām ir izdevies uztaisīt interesantu un labu pilsētas auto ar lielisku vadāmību, labu dizainu gan no ārpuses gan iekšpusē, kas izskatās krietni dārgāks nekā tas ir patiesībā"

Man iešām likās, ka tā tējkanna ir krietni dārgāka. Ja 10-12k (sliņķītis pētīt), tad veikums tiešām ir lielisks

eidis 13.01.2020 17:52

Vismaz agrāk VW bija ļoti attīstīta iepirkumu veicēju atbalsta politika

Tāpēc ja kāds stāsta, ka pērk biznesam tikai VW, es uzmanīgi papētu epirkuma cilvēku rocību /ceļošanas paradumus / bērnu izglītību......

eidis 08.01.2020 10:27

Bet cilindrā ir būtiski lielāks spiediens kā dzeses sistēmā. Dzeses sistēmai vajadzētu agonēt piešādas situācijas

eidis 18.12.2019 10:01

Grētai būtu iebildumi pret šo visu

eidis 18.12.2019 9:12

Šī nav pirmā reize, kad ar lepnumu tiek piesaukta izbraukšana aiz robežas un man nav saprotams lepnums par šo. Makšķernieks, kas nevar savu teltiņu līdz upes krastam aiznest? Slinks sēņotājs? Neuzturētas (ceļa uzturēšana) viensētas saimnieks? Es zinu tieši vienu ceļu, kuru man šad un tad interesē izbraukt un šad un tad tas ir šaubīgi izbraucams ar sedanu. Noracies neesmu ne reizi.

eidis 17.12.2019 14:46

mh4 rakstīja: Šobrīd arī sāku apdomāt variantus universāla iegādei līdzīgā budžetā (protams jo mazāk jo labāk), aizspriedumu pret nevienu ražotāju nav, bet no šeit pieminētos Volvo v50 un Honda Accord gan uzreiz atmetu dēļ to nelieliem bagāžnieku izmēriem (neredzu jēgas no universāla, kura bagāžnieka izmērs ir mazāks esošajam auto, kurš nav universālis).

Vairāk tēmēju uz tā teikt labākais pirkums par šo cenu kritērij, (kas gan katram arī subjektīvs) un apskatoties piedāvājumu virspusēji visvairāk acīs iekrita:

- Opes Atra J Sports Tourer (2009-2015), kura bagāžnieks esot lielāks kā Insignia. Izskatās diezgan praktisks un akurāts aparāts ar salīdzinoši zemām apkopes izmaksām (piemēram www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/fkjjl.html);

- Renault Megane III (2009-2016), kuram gan ir diezgan ierobežots piedāvājums it īpaši aprātiem ar 2.0 dci dzinējiem (cik ātri papētīju daudzi uzskata, ka tas gandrīz vai ir labākais no mūsdienu dīzeļa dzinējiem, t.i tam ir mazāk klasisko dīzeļa problēmu kā konkurentiem). It kā šai paaudzei arī vairs nav īpašu slimību un auto nav neuzticamāks, kā pārējo šo gadu ražojumi. Man protams ir daži paziņas kas franču auto par vispār par auto neuzskata, bet nevienam no viņiem un arī man tāds nekad nav bijis (piemērs ar 1.5 dci dzinēju www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/megane/ffjpe.html) šim protams ir mīnuss, ka nākotnē iespējams būs grūtāk pārdod.

Piekrītu, ka pirmkārt jācenšas atrast dzīvu auto un arī tad tā būs loterija, bet varbūt kādam tomēr ir kādi ieteikumi/komentāri par šiem auto.

P.S. Renault tirgo kaut kāds mega starptautisks uzņēmums, kurš garantē patiesu nobraukumu un auto vēsturi un pat dod 3 mēn/3000 km garantiju saviem auto. Varbūt kādam ir pieredze ar šo kantori? Vismaz no Astra piedāvājuma var spriest ka tie nāk no uzņēmumu autoparkiem. Lielākais daļai Astru 21 gadsimtā ir ar manuāli atverami aizmugurējie stikli Manā gadījumā aizmugurē brauc sīcis, tā ka šāda antīka extra man neder.

Accorda bagāžnieka izmērs iekabina jebkuram no šī saraksta. Principā Accord un Volvo V70/XC90 ir vienādas ietilpības grabažnieks.

Insignijas bagāžniekā ir iestumta Corsa - analoģiska ietilpība (un kā kko šādu var uzkonturēt?).

eidis 09.12.2019 15:22

650 rakstīja: Ar jauniem lexusiem un landroveriem saki izbraukājies?? Viņš tev varbūt arī to pastāstīja, ka reāli iespēja braukt ar jaunu tādu izmaksā pirmos 3 gadus ap padsmit k eur gadā neskaitot degvielu?

Varbūt tam suuda dacijam tas bagažnieka elektropievads maksātu lētāk nekā tam volvo? Ja viņš tam būtu vispār kā tāds iespējams?

Tas minētajam kungam pie kājas - firma maksāja.

Iespējams, ka kopējie aprēķini viņam zināmi, ja Tēroku izvēlējās.

Bet tas, ka ponti nav tā vērti, to gan viņš jau zināja. Nu un es arī tajā pašā zinātāju lokā

eidis 04.12.2019 17:22

Njā. Šim ir grūti gājis. Lielākā daļa to rūsas pleķu saistīti ar sadursmēm - Pakaļējās arkas tāpēc, ka iemīcijies kkur atpakaļgaitā. Durvis nav skaidrs - pirmo reizi šādu redzu. Ticamākais ir kkādas vardarbības sekas

eidis 04.12.2019 14:17

Avensis ir ārkārtīgi truls auto. Pensionāriem IMO.

Nez man Accord 6 gadu laikā neviena piekares remonta. Un pēc skaņas šķiet, ka neviens pat netaisās pieteikties. Kivičam gan diezgan regulāri šis

eidis 04.12.2019 14:08

Lielai daļai ponti svarīgāki par visu. Tie arī veido slīkušu / dauzītu superpremium tirgu.

Tikko pļāpāju ar padzīvojušu kungu, kas mūžā izbraukājies ar jauniem Volvo, Lexus un Landroveriem. Tagad par savu naudu pērk T-Roc. jo nav īpaši lielas jēgas no tiem pontiem. Pirmos 3 mēnešus patīk, tad pierod un viss. A jāservisē tie ponti ir visu lietošanas laiku.

eidis 03.12.2019 15:49

Dabūju brītiņu pabraukāt ar 2,2 CR-V un tas man kkā ļoti neasociējās ar Hondu. Neelastīgs, kusls motors. Arī remontu izmaksas biežākas un padārgi (šīs gan baumas). Kopumā pēc Accord bija jūtams downgrade.

eidis 02.12.2019 16:44

VWfans rakstīja: Iesaku Honda-Accord universālu:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/accord/alolj.html

Hondas dīzelis ne tuvu nav ideāls un tas piekabes āķis gan jau ka liecina par mocīšanu.

Honda pārliecinoši laba ir benzīna motoros.

eidis 31.10.2019 15:14

Shiirs rakstīja:

eidis rakstīja: Man šķiet bezjēdzīgi, ja "pūtiens" nāk uz autoservisu. Kāda jēga no tehnoloģijas, kas tur Rīga > Liepāja, bet atpakļ jau netur?

Kompensatorus ir vajadzējis regulēt 1X. Tas pats pie eļļas maiņas. Es īsti nesaprotu tās bezjēdzīgās ubertehnoloģijas jēgu. Lai vairāk būtu ko remontēt?

Kārba normāla. Viss vienmēr strādā.

Ko ta regulēji tiem kompensatoriem?

Kad regulē kompensatorus, labāk pie viena mainīt arī iSpūtēja gultni un ar koka elektrodiem sametināt sarūsējušos sliekšņus

Vēl laba doma ir palaist vārstus pļavā tīrīties, noņemt ļauno aci un lāstu

Nu lab. Vārstu atstarpes. Nepie%$#^&ies! Gan jau saprati.

eidis 25.10.2019 13:32

Man šķiet bezjēdzīgi, ja "pūtiens" nāk uz autoservisu. Kāda jēga no tehnoloģijas, kas tur Rīga > Liepāja, bet atpakļ jau netur?

Kompensatorus ir vajadzējis regulēt 1X. Tas pats pie eļļas maiņas. Es īsti nesaprotu tās bezjēdzīgās ubertehnoloģijas jēgu. Lai vairāk būtu ko remontēt?

Kārba normāla. Viss vienmēr strādā.

eidis 25.10.2019 13:28

Hondai 3 gadu laikā nevajadzēja mainīt NEVIENU atsiti, NEVIENU rullīti. Dilstošās daļas = frikcijas daļas. Bremžu kluči, riepas. Tās darbojas dilstot, nevis nodilst lietojot un jāmaina tāpēc, ka kāds $#^&*() efektologs ir ietaupījis.

VAG produkti tādā gadījumā vairāk būtu Toyotas seksapīls ar Quadrafoglio uzticamību.

Aizbraukt uz servisu 0,45h + sameklēt bēguļo'jošos servisa pieņēmējus 1,25h, sagaidīt aizvedēju/ maiņas auto 0,30h. Aizbraukt līdz starta pozīcijai 0,45h.Atpakaļ tas pats tikai pretējā virzienā. 1 servisa reize = viena diena pa tukšo.

Honda ir krietni interesantāks dampis par Toyota. Brauktpriekā.

eidis 24.10.2019 20:10

Tam 1,9 tāda nav. Toč nav.

eidis 24.10.2019 15:55

msh rakstīja: Ja fofāgens darītu kā honda, tirgotu otro [vai pirmo] golfu, ietītu smukā, spīdīgā konfekšu papīrītī, tas noteikti arī tādu lietu dabūtu gatavu. Abet šie grib kaut ko modernāku par septiņdesmitajiem/astoņdesmitajiem gadiem tirgot...

Modernāks = sēdēt servisā? Modē ir sēdēt dīlercentrā, ne savā auto?

Fofāgena baznīcas draudze ir šāda..... "Šonedēļ tikai 8 stundas servisā pavadīju. Āāāā'.... Tad jau liekās 10 stundas kautkur nosist vajadzēja? "

Es īstenībā nesaprotu cik greizi ir jādomā, lai pieņemtu par normu tava laika iznīcināšanu servisā

eidis 24.10.2019 15:51

feciic rakstīja: Cik tika nobraukts pa tiem trim gadiem? Un vai abi auto bija pirkti jauni? Tikpat labi tā akorda nākošajam saimniekam viss bira pēc kārtas.

Abi jauni.

Honda cik atceros, kkādi 80k 3 gados, fofāgens laikam bija 80 2 gados.

Nākamais īpašnieks to pēc 5 gadiem alnim uzdāvināja. Kautkādu specifisku biršanu jaunais īpašnieks man neminēja.

Bet tās paaudzes Accord bija ārkārtīgi pateicīgs ekspluatācijā. No daudz pusēm esmu dzirdējis

eidis 24.10.2019 15:43

Šis izklausās pēc salona gaisa filtra probzas. Bet arī ar tīru filtru, šis konkrētais auto "izstrādājums" nespēj apmainīt gaisu un secīgi arī apkurināt salonu tālāk kā 1un1/2 rindas. Tā ventilācijas sistēm ir laikam no Polo paņemta, jo pirmā rinda atraujas visus labumus uz pilnu klapi un tālāk viss ir slikti.

eidis 21.10.2019 17:37

Sērīgi atceros savu Accord 2004..... 3 gadu laikā NEVIENA remonta izņemot dilstošo detaļu maiņa. Piekarei NEVIENA remonta, automāts bez problēmām... Jāpamaina bija tikai bremžu kluči un kkādas lampiņas.

Pirms tam bija VAG. Remonti jau pirmajā gadā. Liekas, ka tgd nekas nav mainījies VAG

eidis 11.10.2019 19:01

Es nekad nepiesienos, bet šis ir kāds 5 posts šī mēneša laikā, kas sākas ar Lieta tāda. Parasti vēl komatu ieliek aiz šī. Tiešām nav nekādu iespēju ziņu uzsākt savādāk?

eidis 10.10.2019 19:18

Bet nu acis asiņo tēmas uzsākumu lasot. Lieki vārdi ir, komatu nav. Grrrr

eidis 07.10.2019 16:49

Šī arī lielākā novērotā ķīniešu riepu problēma - viena partija lieliska, otra kā sanāca. Ir novērots arī ar citiem ķīniešu ražotām riepām

eidis 28.09.2019 16:31

martinslusis rakstīja: Ja godīgi, īsti nenāk prātā argumenti kādēļ ņemt šo nevis, piemēram, Škoda Kodiaq (vai Seat Tarraco vai Tiguan Allspace), kas savulaik ieguva gada auto.

Vērtības kritums būs lielāks nekā VW grupas mašīnām. Arī, salons, manuprāt, nosauktajiem auto ir labāks.

Protams, tajā cenā būtu arī citas interesantākas alternatīvas, taču es personīgi Santa Fe savā shortlistā iegādei par tādu cenu neiekļautu.

Man gan šķiet, ka tās ir dažādas klases. Tie VAG produkti ir izļurkāti Golfi, bet Hyndai drīzāk ir kautkādas vidējās / lielās klases auto.

eidis 06.09.2019 13:53

Es uz elektro versiju no žiletes pārgāju, jo elektrifikācija izrādijās ātrāka, mazāk prasīga un vieglāk pārvietojama. Tie žiletes blakus štrunti ir kaitinoši daudz. Parasti kādu no tiem pakāšu pie kādas vazāšanās. Ar telti vispār tikai elektriski var nodzīt bārdu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti