iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
eidis 28.03.2025 14:28

WALA rakstīja:

Vairs jau īsti nav labākā aizsardzības līnija t.i. līdz ar dronu pielietošanu kaujās - purvam vairs nav to priekšrocību kā agrāk … Bet citādi mums tie purvi tādi “stilīgi” pamīšus ar smilšu kāpām, kur ideāli veidot ierakumus …

Droņīšana, kā arī bumbošana jau viena pati neko nedod - okupācija ir jāveic arī fiziski. T.i. ar personālu.

Šis arī iemesls neraustīties, ka karš sāksies rīt. Tam noteikti pie robežas vispirms jāizvieto personāls.

eidis 04.03.2025 15:34

Šis gan diezgan interesanti: pieņemu, ka liela daļa amerikāņu ieņēmumu nāk no ārvalstīm - visos stūros ir kādi amerikāņu bizīši. Iemesls tam ir izmaksas - izmaksu atšķirību dēļ tos nav rentabli būvēt USA. Tādejādi nektāmējoties ar pasaules problēmā viņš sačakarēs palielu skaitu amerikāņu biznesu.Un šodien palielinot ķīnas importa nodevu, sačakarēs arī daļu lokālā biznesa. Jo gandrīz jebkurš USA izstrādājums (izņemot Tesla!!!!) sastāv no ķīniešu detaļām. 

Izskatās, ka tā'sačokurošanās varētu pat ļoti nepatikt Trampa vēlētājiem. Maskam patiks

eidis 28.02.2025 17:45

Tāda bija arī čutene, ka rosība ap tarifiem tur jau sen

eidis 27.02.2025 22:17

Volx rakstīja:

In 2023, Japan exported $119B in Cars, making it the 2nd largest exporter of Cars in the world. At the same year, Cars was the 1st most exported product in Japan. The main destination of Cars exports from Japan are: United States ($40.9B), Australia ($8.53B), China ($7.39B), United Arab Emirates ($5.99B), and Belgium ($5.38B

oec.world/en/profile/bilateral-product/cars/reporter/jpn

Incanti. Varbūt tie auto tiek vesti izjaukti un tur tikai saskrūvēti dēļ kkāda likumu loophole

eidis 27.02.2025 14:52

0pis rakstīja: Tad jau labi. Uz VB gan ir tā mala kas ir apm. metru plata un p[a kuru auto parasti nebrauc, tātad reāli tur ir vairāk par metru ja vien smagais nespiežas pie svītras. Trobels tāds ka īpašas baudas pa to braukt nav, tik vien kā cik nepieciešams.

Tā mala beidzas prms Tūjas. Tālak ir 20cm strīpiņa. Un arī pietiek, zinies

eidis 27.02.2025 14:50

darklight rakstīja:

Jā, logu tīrītājs ir reāli stilīgs! Aizmirsu savā apskatā to pieminēt. Pozitīvi vēl tas, ka tam ir standarta stiprinājums, līdz ar to slotiņu var nopirkt pa lēto katrā benzīntankā vai lielveikalā.

Viena birste ir auto, kuriem stikla laukums ir 1pret2. Kādreiz bija Citroens ar š'du konstrukciju. Laistāmais bija tieši uz birstes. Ļoti efektīvi

eidis 27.02.2025 14:47

Volx rakstīja:

Ok, bet kā eksperti izskaidros klusēšanu Japānas sakarā? Tur ir pat vairāk ASV bāžu kā Vācijā un japāņu autiņi ir top pirktākās mašīnas.

Pirktās japāņu automašīnas tiek ražotas turpat USA. Pieņemu, ka ar JP tarifu karš jau ir sen.

eidis 17.02.2025 16:33

0pis rakstīja: Ātrums 50, ātrums 80-90, smagajiem. Ar 1m tev pietiks?

Man pietiek. Arī uz viaBaltic. Braucu taisni pa asfala daļu, nelīkumoju, zinu kāds būs smagā efekts. Pietiek

eidis 11.02.2025 15:09

imzz rakstīja: Ja runa par fūrēm vai autobusiem, tad nedomāju, ka joslas uz daudziem mūsu ceļiem ir tik platas, lai riteņbraucējam drošu attālumu intensīvas satiksmes gadījumā būtu iespējams ievērot. Ierosinājums tāpēc ir riteņbraucējiem pa šādiem ceļiem braukt pēc iespējas maz vai nebraukt vispār.

1m ir droša disance. Ja velosipēdistam liekas par tuvu, tam jāiet patrennēties. Man personīgi garāmbraucošas fūres / autobusa ietekme nav nekāds pārsteigums (aiz priekšējā riteņa būs gaisa plūsma uz nomali, aiz pakaļējā stūra - uz iekšu). Aizmugurējo plūsmu izmantoju kā papildus spēku kustībai uz priekšu un vnk pieturu veļika stūri.

eidis 23.01.2025 18:18

Tam konkrētajam tā skrūve vadu uz masu pārrīvēja pēc aptuveni 4 gadiem. Latloto!

eidis 23.01.2025 18:17

Akcīzi gāzei pieskrūvēja ar 1/01

eidis 23.01.2025 18:16

Tās kastītes ir šur tur pilsētā. Piem pie Swedbankas uzbraucot uz Vanšu tilta. Bildē visus, kas neatļauti trolejbusa joslā. Jāuzmanās

eidis 23.01.2025 16:35

imzz rakstīja: ASV dienvidi, Luiziāna, Ņūorleāna, neraksturīgs sniegputenis. Dabā ir līdzsvars, ja kaut kur siltāks kā parasti, citur aukstāks:

Tāpēc, ka La Nina

earthsky.org/earth/la-nina-is-here-winter-2025/

eidis 23.01.2025 15:17

ZZZZ rakstīja: Jā nu muldoņa toč tas Jurčiks...

Viņš ir dir$#@js. Drusku pazīstu šamo. Nevajadzētu lietot kā ekspertīzi

eidis 23.01.2025 15:15

Gāzes vaina pamatā ir tehnoloģiskais līmenis: Vasja, kas uzstāda gāzes iekārtu, darbojas ievērojami zemākā tehnoloģiskā līmenī kā Nissan rūpnīca. Tu nekad nevarēsi paļauties, ka vadi/ caurules / stiprinājumi nav samontēti vietās, kur neatpūs / nepārrīvēsies. 

Man draugam auto gandrīz nosvila, jo Vasja barošanas vadu bija ar skrūvi piespiedis.

Gāze ir augstas riska apetītes darījums. Var sanākt un var nesanākt. Success rate Vasjam mainās katrā atsevišķā auto

eidis 22.01.2025 13:44

Benzīna kabriolets visticamāk nebūs nodzīts. Man diezgan veiksmīgi izdevās atrast lieliski saglabājušos

eidis 16.10.2024 14:20

Nu ir jau gan pasaules centrs tirdzniecības izpratnē. Kopā ar Āmeriku. 

eidis 25.09.2024 14:37

darklight rakstīja: Daudzi jau tomēr uz to MG nosaukumu pavelkās, domājot un cerot, ka palikusi vēl kāda saikne ar oriģinālo britu ražotāju. Nu tāpat kā Nokia telefoni.

Iznāca pabraukāt ar MG. Nu tas ir pilnīgs faaak!

Tas auto ir izgatavots, lai pāķos pacaniem lielītos: visi lukturi LED, visi paneļi LED, ādas beņķi, milzu planšete panelī, bet:

- tas auto neiet ittinnemaz. Jaudas/ svara attiecība tāda, ka bail satiksmē piedalīties. Braukāju Itālijā

- uz tiem milzu paneļiem nevar dabūt nekādu informāciju / setupu. Piem spidometra panelim bija tikai 3 komplekt, kas stipri maz viens no otra atšķīrās. Āra t nevarēja iegūt nekā. Vidējais panelis tas pats - milzu grafika, kas nesniedz nekādu informāciju.

Bet laukos pie Top stāvvietas gan jau kruta - auto liels, viss led, visi led paneļi, ādas sēdekļi. Tikai neiet un paneļi lieki

eidis 16.09.2024 14:26

msh rakstīja:

eidis rakstīja: Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

"Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.  " - jā, tieši tā - mašīna novēro vadītāju - ja nezināji, tad FSD prasa ne tikai rokas uz stūres , bet arī skatīties uz ceļu, un sāk pļērkt, ja sāk skatīties kaut kur citur, vai arī ja vadītājs valkā saulesbrilles, un var arī atslēgt uz braucienu, vai pat uz nedēļu, ja vaditājs nemāk uzvesties.

Stāsta morāle - ja tev to vajag, tad labāk aiznes savu apliecību atpakaļ uz CSDD.

Ne tā - ķērkt s;āka, kad neapzināti novirzījos no joslas. Kad blenzu apkārt (Norvēģija tomēr) un vicināju rokas pa gaisu (kā savādāk ar bērnu un sievu parunāsi?), tam auto bija pilnīgi pokuj. Kad nepamanīju nobraukšanu no joslas, ķērca.

eidis 16.09.2024 14:22

Volx rakstīja: A kas par problēmām ar E pedāli Nissan?

Man jau likās baigi ok, bet tu saki, ka Teslai kkas labāks. Interesanti, kas tur labāks var būt?

Braucot plūsmā (bez kruīza) to Nissan pedāli bija krietni grūtāk sadozēt kā Teslu. Tesla tīrs "sēdies un brauc"

eidis 11.09.2024 14:03

Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

eidis 11.09.2024 12:56

Kanibaals rakstīja: Vienīgā inovācija no Tesla ir ka beidzot auto liek normālus ekrānus un ka elektromotori ir pietiekoši jaudīgi. Citādi ražotāji vien golfiņus ražoja.

Teslas AI ir pārliecinoši 20 gadus priekšā pārējiem. Tajā auto vadītājam ir vajadzīga 0sek adaptācija e-pedālim. Salīdzinot ar to piem Nissan ir pilnīgs craps. Teslas logtīrītāju un joslas pieskatīšanas softs ir kkas izcils. Vienīgi ventilācija ir kautkāda histēriska.

Teslas inovācijas līmenis ir nenovērtējams.

eidis 03.04.2024 15:38

Es neteicu neieguldīt. Es saku, ka ja Blackstone veic finansiāli plānprātīgas darbības, kas fondam (tātad arī manai naudai) rada peļņas rukumu, es pārvācos uz citu fondu. Un ne obligāti USA. 

Es oponēju idejai, ka daži lielie fondi stumj bezjēdzīgus kreisus projektus, kuru mērķis ir pasaules kundzība. Šāda politika tevi diezgan ātri izstums ārā no lielo fondu saraksta.

eidis 03.04.2024 15:17

imzz rakstīja: Viņi ir pārāk lieli, lai izlidotu no tirgus. Un mierīgi var atļauties atsevišķās vietās strādāt ar zaudējumiem. Un, ka viņi grib audzināt sabiedrību, par to taču es citēju BlackRock menedžerus. Cilvēkiem, kuriem ir pārmēram lieli līdzekļi uznāk vēlēšanās pārveidot pasauli pēc saviem ieskatiem.

www.blackrock.com/corporate/about-us/social-impact/advancing-racial-equity

Vēl viens piemērs:

Ir North Face apģērbu līnija. Tos var vienā vietnē iegādāties ar 25% atlaidi ( laikam tikai ASV ), ja nokārto online "rasu vienlīdzības eksāmenu". Nu, kāpēc lai firma zaudētu 25% ?

Vietnes, kurs šīs šmotkas tirgo, mātesfirma atkal ir pārstāvēta ar minētajiem fondiem.

Es nesaku licenci atņemt. Es saku: piedzīvotu klientu bēgšanu uz citām  - mazāk aizdomīgām platformām. Pārdevēja piekopta audzināšana tomēr tāda glupa ideja. Pārdevējs tiek nomainīts zibenīgi

North Face plaši pārstāvētu esmu redzējis tikai Nepālā. Pārējos tirgos tiem neko labi neiet. (Jo nu ražo arī štruntus). 

Iespējasm tas izskaidro, bet pa īstam tā ir parasta atlaide, kuru gribi izcelt ar kkādu vēstijumu. Iespējams par godu Nepālas hindusiem.

eidis 03.04.2024 15:12

Volx rakstīja: Investori ir spiesti pakļauties kreiso spiedienam. Black Rock ofisa NY bārstijusies ar oglēm, jo tie, maitas, nav samazinājusi savas investīcijas ogļrupniecibā. Tāpēc BR atbalsta visas klimata iniciatīvas utt 

Baidens tak tā pat pakļaujas kreiso spiedienam. Vot neiegūsim mēs jaunu naftu Amerikā i vsjo visi projekti apturēti.

Hmm kā gan mani varētu piespiest ieguldīt naudu ar zaudējumiem? Un Baidenam ir savas darīšanas un uz manu naudu tas neattiecas

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti