Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
eidis 16.10.2024 14:20

Nu ir jau gan pasaules centrs tirdzniecības izpratnē. Kopā ar Āmeriku. 

eidis 25.09.2024 14:37

darklight rakstīja: Daudzi jau tomēr uz to MG nosaukumu pavelkās, domājot un cerot, ka palikusi vēl kāda saikne ar oriģinālo britu ražotāju. Nu tāpat kā Nokia telefoni.

Iznāca pabraukāt ar MG. Nu tas ir pilnīgs faaak!

Tas auto ir izgatavots, lai pāķos pacaniem lielītos: visi lukturi LED, visi paneļi LED, ādas beņķi, milzu planšete panelī, bet:

- tas auto neiet ittinnemaz. Jaudas/ svara attiecība tāda, ka bail satiksmē piedalīties. Braukāju Itālijā

- uz tiem milzu paneļiem nevar dabūt nekādu informāciju / setupu. Piem spidometra panelim bija tikai 3 komplekt, kas stipri maz viens no otra atšķīrās. Āra t nevarēja iegūt nekā. Vidējais panelis tas pats - milzu grafika, kas nesniedz nekādu informāciju.

Bet laukos pie Top stāvvietas gan jau kruta - auto liels, viss led, visi led paneļi, ādas sēdekļi. Tikai neiet un paneļi lieki

eidis 16.09.2024 14:26

msh rakstīja:

eidis rakstīja: Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

"Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.  " - jā, tieši tā - mašīna novēro vadītāju - ja nezināji, tad FSD prasa ne tikai rokas uz stūres , bet arī skatīties uz ceļu, un sāk pļērkt, ja sāk skatīties kaut kur citur, vai arī ja vadītājs valkā saulesbrilles, un var arī atslēgt uz braucienu, vai pat uz nedēļu, ja vaditājs nemāk uzvesties.

Stāsta morāle - ja tev to vajag, tad labāk aiznes savu apliecību atpakaļ uz CSDD.

Ne tā - ķērkt s;āka, kad neapzināti novirzījos no joslas. Kad blenzu apkārt (Norvēģija tomēr) un vicināju rokas pa gaisu (kā savādāk ar bērnu un sievu parunāsi?), tam auto bija pilnīgi pokuj. Kad nepamanīju nobraukšanu no joslas, ķērca.

eidis 16.09.2024 14:22

Volx rakstīja: A kas par problēmām ar E pedāli Nissan?

Man jau likās baigi ok, bet tu saki, ka Teslai kkas labāks. Interesanti, kas tur labāks var būt?

Braucot plūsmā (bez kruīza) to Nissan pedāli bija krietni grūtāk sadozēt kā Teslu. Tesla tīrs "sēdies un brauc"

eidis 11.09.2024 14:03

Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

eidis 11.09.2024 12:56

Kanibaals rakstīja: Vienīgā inovācija no Tesla ir ka beidzot auto liek normālus ekrānus un ka elektromotori ir pietiekoši jaudīgi. Citādi ražotāji vien golfiņus ražoja.

Teslas AI ir pārliecinoši 20 gadus priekšā pārējiem. Tajā auto vadītājam ir vajadzīga 0sek adaptācija e-pedālim. Salīdzinot ar to piem Nissan ir pilnīgs craps. Teslas logtīrītāju un joslas pieskatīšanas softs ir kkas izcils. Vienīgi ventilācija ir kautkāda histēriska.

Teslas inovācijas līmenis ir nenovērtējams.

eidis 03.04.2024 15:38

Es neteicu neieguldīt. Es saku, ka ja Blackstone veic finansiāli plānprātīgas darbības, kas fondam (tātad arī manai naudai) rada peļņas rukumu, es pārvācos uz citu fondu. Un ne obligāti USA. 

Es oponēju idejai, ka daži lielie fondi stumj bezjēdzīgus kreisus projektus, kuru mērķis ir pasaules kundzība. Šāda politika tevi diezgan ātri izstums ārā no lielo fondu saraksta.

eidis 03.04.2024 15:17

imzz rakstīja: Viņi ir pārāk lieli, lai izlidotu no tirgus. Un mierīgi var atļauties atsevišķās vietās strādāt ar zaudējumiem. Un, ka viņi grib audzināt sabiedrību, par to taču es citēju BlackRock menedžerus. Cilvēkiem, kuriem ir pārmēram lieli līdzekļi uznāk vēlēšanās pārveidot pasauli pēc saviem ieskatiem.

www.blackrock.com/corporate/about-us/social-impact/advancing-racial-equity

Vēl viens piemērs:

Ir North Face apģērbu līnija. Tos var vienā vietnē iegādāties ar 25% atlaidi ( laikam tikai ASV ), ja nokārto online "rasu vienlīdzības eksāmenu". Nu, kāpēc lai firma zaudētu 25% ?

Vietnes, kurs šīs šmotkas tirgo, mātesfirma atkal ir pārstāvēta ar minētajiem fondiem.

Es nesaku licenci atņemt. Es saku: piedzīvotu klientu bēgšanu uz citām  - mazāk aizdomīgām platformām. Pārdevēja piekopta audzināšana tomēr tāda glupa ideja. Pārdevējs tiek nomainīts zibenīgi

North Face plaši pārstāvētu esmu redzējis tikai Nepālā. Pārējos tirgos tiem neko labi neiet. (Jo nu ražo arī štruntus). 

Iespējasm tas izskaidro, bet pa īstam tā ir parasta atlaide, kuru gribi izcelt ar kkādu vēstijumu. Iespējams par godu Nepālas hindusiem.

eidis 03.04.2024 15:12

Volx rakstīja: Investori ir spiesti pakļauties kreiso spiedienam. Black Rock ofisa NY bārstijusies ar oglēm, jo tie, maitas, nav samazinājusi savas investīcijas ogļrupniecibā. Tāpēc BR atbalsta visas klimata iniciatīvas utt 

Baidens tak tā pat pakļaujas kreiso spiedienam. Vot neiegūsim mēs jaunu naftu Amerikā i vsjo visi projekti apturēti.

Hmm kā gan mani varētu piespiest ieguldīt naudu ar zaudējumiem? Un Baidenam ir savas darīšanas un uz manu naudu tas neattiecas

eidis 02.04.2024 13:57

Neīsti saprastu to investīciju portfeļu turētāju motivāciju. Tie visi rīkojas ar klientu naudu un tie kļūtu mazāk pievilcīgi klientiem (lasi - izlidotu no tirgus), ja visādas aprakstītās herņas dēļ pazaudētu klientiem peļņu. Domāju, ka vēlmju domāšana.

Mans izskaidrojums globālajam sviestam ir attālināts darbs: globālais darba piedāvājums ir uzņēmis kursu uz attālinātu darbu un darba ņēmēji vairs nesatiek kolēģus pīpētavā / kopētavā/ ēdnīcā / virtuvē. Secīgi visādi ar darba lietām nesaistīti plurāli viedokļi arvien vairāk cilvēkus nesasniedz. Šī sadaļa tiek aizstāta ar burbuļa @fēčubuks / twiteris/ tiktoks masīvu vienvirziena info un cilvis sāk ticēt.

eidis 27.03.2024 15:41

GB12 rakstīja: sejas.tvnet.lv/7988016/video-tv24-zurnalists-tiesaja-etera-rupji-nolama-ministru-pecak-nak-klaja-ar-atvainosanos?_gl=1*15apdg8*_gcl_au*MTM3OTUzNDM5MS4xNzA1OTE2Nzk4&_ga=2.137686704.1688208899.1711354214-1570437189.1698134790

Nu, kuram gan negadās...

Un kā gan savādāk Sprūdam ieteikt uzvedību koriģējošus pasākumus?

eidis 27.03.2024 15:37

Pagājušo vasaru kāreiz kabeli ievilkām gofrā. Gofra gāja pa apakšu pamatiem ļoti asā līkumā. Kabeli nekā nevarēja iebakstīt. Tad nu paņēmam līderauklu, piesējām maisiņu un ar putekļusūcēju no otras puses ļoti viegli izvilkām. Elektriķis bija manāmi pārsteigts par paņēmienu.

eidis 07.03.2024 14:33

Atkal jānorāda, ka runa nekur neiet....

T.i. ja nonākam lūdz filosofijai vai ir pareizi lietot vārdu "lielgabals".

eidis 28.02.2024 15:50

Kalvis99 rakstīja: Augstie apavi nepieberžas ar sniegu, zariem. Lowa labi, esmu vīlies citā vācu brendā, kur vibram zole atdalījās.

Jau teicu - sniega getras (alpīnistu getras) ir vieglākas, ērtāk lietojamas un pasargā no iebiršanas daudz labāk.

eidis 28.02.2024 15:49

iAuto rakstīja: Augstos apavus lieto, lai pasargātu potīti

Neko dižu nepasargā. Ja labi liksi iekšā starp akmeņiem, sniegums būs līdzīgs.

eidis 28.02.2024 15:46

Man domāt, ka nepamatoti tiek neapskatīta frāzes daļa "iespējams". Karš ar krieviju vienmēr ir un būs iespējams. Tikai tā varbūtība mainās. Un šeit ir daži apsvērumi: 

1. Kamēr notiek sišanās Ukrainā, racionālā iespējamība otrai frontei ir ievērojami mazāka. 

2. Aktīva rosība aizsardzības / bruņojuma stiprināšanā ievērojami mainīs racionālo iespējamību

3. krievija (elites līmenī) stipri izskatās pēc žurkas stūrī. Attiecīgi ir un ar katru dienu pieaug iracionālā iespējamība. Un tās realizācijas bezjēdzības dēļ, ar to gaužām grūti cīnīties, kā arī apsvērt / izrēķināt.

eidis 27.02.2024 16:35

drusku esmu gan

stāsti savas

eidis 27.02.2024 15:54

Tāpat neredzu jēgu - to piepūšamo var piepūst ar 4 elpas vilcieniem, var paņemt līdzi kalnos, viegls, maziņš. Kam tev otru komplektu?

eidis 27.02.2024 15:21

piem. šis matracis sver 490g 

Alpenwert® Outdoor Sleeping Mat

amzn.to/3IaZgUp

Cena 35.95 eur

eidis 27.02.2024 15:10

nopirku supervieglu apģērbu: lietusjaku Salewa, džemperīti kkādu 160 g/m2. Nomainīju telti uz Coleman Cobra, mikropora matracīšus uz piepūšamajiem. Tos šobrīd ražo fantastiski vieglus. Tie self inflating matt ir  bezjēdzība - tu nēsā līdzi paralonu, kas ar katru reizi uzņem vairāk mitrumu. Mikropora matracīši ir ļoti neparocīgi pārvietošanā.

Pārskatīju arī garderobi - vairāk par 2 zeķēm un t krekliem līdzi vairs nevazāju - vienu vienmēr var izskalot un izžāvēt.

Kokvilnu pilnīgi ārā no somas - ļoti smaga un nežūst. Sintētika un vilna ir stipri labāka izvēle

eidis 27.02.2024 14:44

Zābaku modē relatīvi nesena inovācija ir approach shoes. T.i. labi pārgājienu apavi aprīkot ar frikcijas zoli. Ieguvums ir lieliskas pretslīdes īpašības uz slapja akmens / klints (ir pārbaudīts, strādā lieliski). Augstāknobildētie zābaki slapjā laikā pieķeps ar dubļiem un uz slapjas klints būsi uz mutes kā likts. 

Ņemot vērā ķīniešu spēju piedēvēt neesošas īpašības, iesaku izvēlēties pārvbaudītas vērtības: Vibram zoli.

Goretex nav neko laba īpašība: tie apavi slikti ūdeni uzņem, bet ja uzņēmuši, tad slikti atdod. Prātīgāk ir mirkstoši apavi komplektā ar labu sintētisko zeķi. 

Augstie apavi ir samērā neērta padarīšana - slikti pakojas, transportējas. Ja ir bažas par piesmeļšanu, piebiršanu, zemie apavi + kalnu getras ir sakarīgāks un ērtāks risinājums

eidis 27.02.2024 14:35

darklight rakstīja: Par tiem bioatkritumiem... Pateicoties dažu zaļi noskaņotu radu spiedienam jau pirms gada ieviesu Rīgas dzīvoklī kastītes, kuras pēc tam aizvedu uz fazendu un izberu kompostā. Man iepatikās, jo galu galā esmu vinnētājs -  komposta dārzā nekad nav par daudz. Kopš jaunā gada ir lejā tas brūnais konteiners, līdz šim brīdim esmu izmantojis tieši divas reizes, sieva, šķiet, vienu vai arī divas.

Zināšanai: pārtikas produktu kompostēšana automātiski nozīmē žurku ieviešanos kompostēšanas rajonā. Un pietiek pat ar ābolu serdēm vai kartupeļu mizām. Mikroskopiskais vinnests nav  vērts tā infekciozā riska.

eidis 27.02.2024 14:19

Vēl ieteikums izvēlēties mugursomas ar kapuci, t.i. rāvējslēdzējs augšā ir horizontāli, ne vertikāli. 'Tām publicētajām visām vajag rain cower, citādi tā soma lietus laikā kļūs 3x smagāka. Kapuce par 50% samazina šo risku.

Kabatas: ja plānots lidināties, kabatas labāk uz iekšu - ir zudumi komfortā, bet atkrīt liela daļa diskusiju ar aviolīnijām. Kabatas uz iekšu arī nopietni mazina lietus ietekmi

eidis 27.02.2024 14:16

Es teiktu, ka jāskatās uz svaru. Pārgājiens Skotijā rezultējās ar muguras sāpēm, kā rezultātā pārskatīju guļammaisa, matrača, lietus jaks utt svaru un attiecīgi pārlasīju visu stock.

Attiecīgi mugursoma būtu viens no posmiem un balansējot izturību un svaru būtu vērts izvēlēties pieredzējušu ražotāju: Mammut, Vaude, Lafuma, Salewa utt

eidis 21.02.2024 15:04

ZZZZ rakstīja:

nordic rakstīja: Man arī patīk elektro auto un noteikti nākošais tāds būs, bet dotajā momentā to vērtības kritums ir kārtu lielāks par jebkuru ICE auto un neskatoties uz saules paneļu esamību, vēl nav īstais laiks. Kā arī man nav aktuāli uzskaititie plusi: joslas, stāvvietas. Interesants piemērs e-mīļu lapā, kur sieviete nopirkusi jaunu e mustangu un devusies Polja, Vācija bez iepriekšējas (obligātās)sagatavošanās un lējusi elektrību pēc vajadzības, ielikusi arī visas uzlādes punktu izdrukas un viņai sanāca patēriņš 20Eur uz 100km, jeb dotajā momentā tas esot bijis 12litri uz 100km, rēķinot benzīnā. Tagad sanāk tā, ja nav nekādu vaļasprieku un grib dzīvi padarīt piepildītāku, interesantāku, tad e-auto ir way to go.

Tu paklausies, paklausies tādas sievietes. Un ja kaut ko viņai pareizāku pateiksi, tā viņa? vai fake profils, izdzisīs ar visu tur to saturu 🙈 Dzīvē tā iekārtots, ka vienmēr ko gaidi, bet tad atopies un viss, jau pagājis. Un inflācija tāda ka fords, kas maksāja 6K tagad maksā 60K.

Man sanāca pabraukāt ar Tesla Y ārzemēs (NO). Izmaksas par elektrību sanāca 1:1 pret degvielu @ICE. Jo jālādē bija 1. Publiski; 2. Ātri. Kur viss bija slikti, jo: 1. Tos publiskos nemaz tik vienkārši nevar atrast; 2. Jāsameklē kkas baudāms, jo tas "Ātri" tomēr ir diezgan lēni. 200km sanāca ap 1h, vienā bija 1/2 h. 

Secināju, ka EV ir tāds piemājas auto. Nu gluži kā mans velosipēds. Tikai cena dramatiski atšķiras

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti