iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 05.04.2022 13:54

MMX rakstīja: Krievu barbarismu Eiropas vadība redzēja jau Sīrijā, tāpēc NATO gatavojās arī ķīmiskajiem uzbrukumiem. Viss bija redzēts un zināms, bet līdz bildēm deguna priekšā ignorēts. Vienīgais ko Eiropa, un daļēji arī es, negaidīja ir Ukraiņu pretošanās, jo kara sākumā tiešām nebija skaidras informācijas par krievu un ukraiņu reālo spēku sadalījumu un organizāciju.

Protams, ka ekonomika sakārtosies, bet tas vienmēr prasa laiku un kaut kādu pārkārtošanos. Eiropas vecās valstis krīzi izvilks uz bēgļu nodarbinātības un iekšējas migrācijas rēķina ES līmenī, bet mēs visticamāk atkal zaudēsim kaut kādu daļu strādnieku.

Mani pilnīgi nepārsteidza ukraiņu pretošanās. Bruģējot 2014 okupācijas, RU visos plašsaziņas līdzekļos nenogurstoši kladzināja, ka ukraiņiem jābūt beigtiem. Ukraiņi to labi zināja un secīgi viņiem nebija pat kur atkāptiies. Tāpēc tāda klope. Krievi šo tak zināja. Nezinu kāpēc bija iedomājušies Krimu II.

Bet tādu īpašu barbarismu 21 gs neredz gan. Ne Gruzijā, ne Krimā. Biju domājis, ka piekļuve kultūrai nākusi par labu. Izrādās nē

eidis 04.04.2022 11:48

Visādi pēckautiņa pravieši vienmēr čakli uzpeld pēc tam.

Es arī biju pārliecināts, ka 21. gs Krievijā bus kas mainījies un tās taktika ir vairāk uz hibrīdrisinājumiem vērsta. Kā Krima.

Domāju, ka ES noskaņa bija tuvu manējai. T.i. šādu barbarismu 21. gs neviens negaida un nerēķinās. Attiecīgi arī pretsoļu radikālisms ir PĒC nevis PIRMS kārtējā RU barbarisma līmeņa pieauguma.

Attiecībā uz ekonomiku - ekonomika vienmēr sakārtojas. Bēgļi gan rada pieprasījumu, gan rada piedāvājumu. Neturottos nometnēs ekonomika ātri salāgosies. Pārtikas cenas pieaugs un tās aizņems lielāku daļu izdevumos. Secīgi zaudētāji būs Bangladešas bērni, kas par mazu naudu šuj daudz džinsus un kreklus izlaidīgajiem eiropiešiem. Tgd pieprasīs mazāk

eidis 04.04.2022 11:37

Šarānam nekustoties salons vispār pat nesāka silt. Tas VW 1.9 TDI ir superekonomisks ar attiecīgu samaksu par ekonomiskumu. Uz Vanšu tilta korķī pie -20C salu nost. Par stikla atkausēšanu nerunājot. Sēdekļi Šarānam arī ļoti neērti bija. Un cena kā 3 tiem Kaktusiem. Bet tas bija sen, iespējams, ka viss mainījies.

eidis 29.03.2022 13:22

Nu neticu es tam Labā cara stāstam, kuru visi māna. Neticu!

Domāju, ka bija spiediens no aizmugures bunkurā, ka šis padevās vēlmju domāšanai, ka gan jau šamie ziedus tankiem atradīs, ja skaisti ienāks.

eidis 29.03.2022 11:27

Dies kā tad šie te ņems un grābs? Iskanderi izšauti, jauniem izejvielu nebūs. Tanki tikai no rezervēm, kuru uzturēšana ir uz papīra (rēķinos) tikai.

Tam rakstam pretī ir tūkstošiem rakstu, kas saka,ka ar krieviem vajag pa mierīgo. Šito retrospektīvi pareizo rakstu visās situācijās ir pilni pakši, tikai šodien tie nav lietojamai, jo tiem pretī ir vēl 300 dažādu piedāvājumu, kurus retrospektīvi skatoties tu palaidi garām. Resp. visādu Finku pareģojumu citēšana šodien ir vēlmju domāšana, ne konstruktīva rīcība.

Kopumā es domāju, ka šī ir neticama iespēja to gopņiku nožmiegt (t.i. nonest līdz punktam, kad tā sadalās mazās valstiņās). Tāpēc nekādu pielaižu!

Attiecībā uz kara iemeslu - man vēl arvien nav skaidrs kāpēc kampaņa uzsākta.Tur tak bezceris bija skaidrs stingri pirms sākuma. Pat okupācijas nodrošināšanai vien nepieciešams 800 k kareivju. Krieviem tak tikdaudz nav. Tikdaudz var salasīt ar mobilizāciju un noņemšanu no visiem citiem reģioniem. Ķīna to tikai gaida.

eidis 28.03.2022 19:08

Ā jā sorry. My bad!

Tad to basņu ražo tie, kas mēģināja nos''kurēt Tā brīža Domi.

eidis 28.03.2022 11:39

Nu nē tak. Procentu likmes tajā brīdī tādas bija. Ne zemas, e augstas. Normālas. Tā iršana par šo ir no krīzes zemo likmju pozīcijām un tikai.

D-tilts vnk bija tā laika domes lielākais projekts un tāpēc tam piedzejoti klāt visādas leģendas. Pēc būtības tas tilts tika izmantots lai šūpotu Nila krēslu (neveiksmīgi gan) un tur visādas tukšas basņas apkārt. Skumji, ka tautieši nesaprot šo basņu mērķi un turpina tiražēt pēc Nila izvadīšanas

eidis 25.03.2022 18:53

Krieviem diezgan dumi sanācis ar tiem energoresursiem. Jo Grēta jau diezgan sen čīkst, ka kāda daļa jāatstāj zemē. Un te punduris ar saviem imperiālistiskajiem izlēcieniem.

Rezultātā iespējams, ka viss sakrita: ja kautkas jāatstāj zemē, tad kāpēc lai tas nebūtu Krievijas resurss. Pastāv iespēja, ka Krievija izvilkusi īso sērkociņu. Pavisam.

eidis 25.03.2022 10:28

Es sliecos domāt, ka viens etniskais polis ir neuzicams informācijas avots. Nav zināmi ne motīvi, ne zināšanas, ne info apjoms.

Dirsējs tas kurwa ir

eidis 25.03.2022 10:26

Tu taču zini, ka šis ir precīzs kremļa dezītis? No kurienes viens etniskais polis lai zinātu par visiem 1,5 mio bēgļiem?

Principā tu šobrīd izplati nepārbaudītas baumas, kuras turklāt IR identificētas kā info kara sastāvdaļa. Liela daļa šo pamatojušo video ir identificēti kā viltojumi.

Esmu nelielu brīdi strādājis Ukrainā. Pasen. Augstā finanšu pārvaldības līmenī. Korupcija un zagšana bija zvērīga.

Bet! Turki un grieķi ir ģenētiski vieni un tie paši cilvēki. Atšķirību veido pārticība. Es noteikti ticu, ka ukraiņu pēckara atjaunošanas finanšu plūsma ļoti mainīs šo pārticības līmeni un noteikti mazinās zagšanu.

eidis 25.03.2022 10:18

Nevis varētu, bet izmantoja. Esot uz pilnu klapi ņēmuši ārā valūtu radiniekiem

eidis 23.03.2022 10:31

Pag. Environmental report jau ir diezgan sen.

Apreķins gan jau vnk tiks izgatavots lielā četrinieka gaiteņos un tirgots visām kompānijām, kas vēlēsies. Aprēķina metodika (īpaši, ja PWC sagatavota) nav nemaz tik sarežģīta. Būs neliels pisness konsultāciju kompānijām

eidis 23.03.2022 10:26

Nu nezinu... Arvien vairāk pārliecinos, ka krievu bizness ir stipri nepieņemams formāts. Tas nepārtraukti rada iracionālus riskus, pret kuriem jānodrošinās un tas ir dārgi. Nauda tur liela, bet plūsma ļoti nestabila un iracionāla. Tas pats Renault nekad nevar zināt vai rīt rūpnīcu vnk nenacionalizēs. Tam pretī jātur ķīla, kas atsver nacionalizācijas riskus. Dārgi tas. Un šīs nodrošinājuma operācijas ir neproduktīvas - netiek uzražots nekas.

Secīgi man liekas, ja tev bizness ir tāds, ka ar zobiem un nagiem jāturās pie RU tirgus, tad bizness nav konkurētspējīgs un noriets ir ļoti tuvu. Neparedzami tuvu.

eidis 22.03.2022 11:17

Tam Zubaram barošanas vads zem konsoles bija ar skrūvi saurdurts. Kā tu plāno to kontrolēt?

Aftermarket vingrinājumi auto automātiski rada visādus riskus.

10+ gadi gan šim varbūt nav nekādas nozīmes.

Piekrītu, ka ietekme ir funkcija no vecuma

eidis 21.03.2022 20:56

Un tagad saskaiti ar cikiem tu vari padalīties un cikiem tev apkārt ir tādas opcijas kā tev? Tur nekā nesanāk gali. Jo pat bez pilsētas ir vesela varza, kas rok rūdu, gāž mežu un darina citas neēdamas lietas.

eidis 21.03.2022 17:33

Nu nē. Tie kartupeļu kombaini ir no Rietumiem. Arī stādīšanas Tos vajadzēs remontēt. Zirgu nav un zirgu tehnika arī sen nav. Ar rokām rakt vagas = bada nāve

eidis 21.03.2022 17:31

A tu skaties karti? Krievijai piegādāt PILNĪGI VISU ir iespaidīgs izaicinājums pat Ķīnai. Īpaši ja apmaksa ir rubļos

eidis 21.03.2022 17:26

Drusku esmu bijis klāt tam pasākimam. Stāsti ir pārspīlēti

eidis 21.03.2022 17:25

Nu sūti tā būvdarba vadītāja kontaktu KNAB.

Apnikuši tie tukšie irsēji. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Alūksnes slimnīca uz nevajadzīgo rezonanses aparātu procentuāli vairāk otkatu dabūja.

Un jā - stāsti par dārgāko tiltu pasaulē nav taisnība.

eidis 21.03.2022 17:04

Gan jau ka realitātē tas pats D-tilts nebija nemaz tik šausmīgs kā tā urbānā leģenda

eidis 21.03.2022 11:39

Es domāju stāvoklis ir ievērojami sliktāks.

Kremļa propoganda ES ir vērsta uz to, lai pilsonim liktos, ka procesi notiek slepus un viņš nevar tos ietekmēt. Tādejādi paša acīs samazinot pilsoņa lomu un ietekmi valstī.

Šis ir exactly ko Brady šeit lej. Gobzems tajā pašā virzienā darbojas.

Tiem tekstiem jēga ir samazināt pilsoņu pretošanos brīdī, kad Kremlis ir nomainījis lokālo varu.

eidis 21.03.2022 11:07

LPG, dēļ ievērojami zemākiem tehnoloģiju & dizaina & instalācijas standartiem, ievērojami palielina lietošanas risku auto. Citiem vārdiem - mazina vērtību.

Zinu vienu Subaru, kurš par mata tiesu izvairījās no nosvilšanas. Iemesls - pa galam neveikls wiring gāzes iekārtai

eidis 21.03.2022 10:15

Nomirs gan. Atšķirībā no sovoka, pašreizējā Krievijas rūpniecība ir būvēta kapitālistiski - ievērojot globālu izmaksu minimizēšanas praksi. Secīgi viņiem nav neviena produkta, kur daļa izejvielu nebūtu globāli piegādātas. Sovokā viņi visu ražoja paši. Sūdīgi, bet paši. Tgd pat maizē ir imports. Piemēram krāsns, piegādes transports, ražošanas iekārtas.

Par sovoku pārvērsties bez bada neizdosies gan

eidis 21.03.2022 10:09

Nu nezinu. Rijīgs neskatoties uz to, ka hibrīds, izteikti "kozļit", kautkāda brīnumaina piekare - bedrēs krīt ļoti smagi. Infocentra softs atgādina kautkādu 90to Goldstar televizoru.

Manā ieskatā RAV 4 vispār un lielā mērā hybrid, ir izšmurgāti materiāli bez jūtama efekta. Vienīgais prātīgais risinājums tur ir hibrīds. Tas ir vienīgais, kas ļauj tam tankkuģim būt puslīdz veicīgam. Dīzeļa versija ir tāāāāda govs....

eidis 18.03.2022 15:26

....uuuun šī nav taisnība. Bietes ir ievērojami mazāk saldas, ievērojami grūtāk pārstrādājamas (energoietilpīgākas) kā niedres un vēl sadraņķo zemi. To 1,5 radīja cukura baroni, kad slēdza cukurfabrikas. Tā pat toreiz nebija taisnība. Šobrīd vēl mazāk. Cukurbietes tika pārstrādātas Ulmaņlaikos, kad transportēšana ļoti sadārdzināja niedru cukuru un sovdepijā, kad cukuru par valūtu pirkt bija nepareizi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti